Starfield: Tacy przyjaciele- solucja, opis przejścia
Po ukończeniu zadania Tacy przyjaciele dla frakcji Zjednoczone Kolonie zostaniecie obywatelem Nowej Atlantydy. Nasza solucja podpowiada, jak dostać się do archiwum w ambasadzie Kolektywu oraz jak zdobyć kod Va’Ruun.
Aktualizacja:
Tacy przyjaciele to kolejne zadanie Gwardii. Na tej stronie poradnika znajdziecie wskazówki na temat konfrontacji z Evangeline Radcliff, która ma klucz do archiwum, jak dostać się do ambasady Va'Ruun i tam zdobyć kod oraz jak zakończyć misję i zostać obywatelem ZK.
Początek misji w Nowej Atlantydzie

- W siedzibie Zjednoczonych Kolonii w Nowej Atlantydzie (planeta Jemison, układ Alfa Centauri) porozmawiajcie z Elisabeth MacIntyre. Kobieta jest w pomieszczeniu na końcu piętra nazwanego Sale rządowe.
- Następnie zjedźcie windą do lobby i udajcie się do ambasady Kolektywu w dzielnicy WNAT-u.
- Tam porozmawiajcie z Evangeline Radcliff.
Przekonanie ambasador

Możecie od razu dostać się do archiwów po udanej perswazji na Radcliff. Jeśli Wam się to nie uda, to:
- porozmawiajcie z mężczyzną o imieniu Cameron Long. Możecie przekonać go do współpracy pieniędzmi, konkretną opcją dialogową, jeśli macie odpowiednią umiejętność (dyplomacja) lub kłamstwem.
- następnie udajcie się do pomieszczenia na początku ambasady za pomocą otrzymanego klucza. Musicie wspiąć się na skrzynki, przejść przez wentylację i wziąć urządzenie podsłuchowe z doniczki.
- teraz skonfrontujcie się z Radcliff. Możecie po prostu zażądać, aby zaprowadziła Was do archiwów, ale prosząc o prezent otrzymacie broń, natomiast w wspominając o zapłacie otrzymacie też 7000 kredytów
Możecie też dostać się do archiwów samemu. Wystarczy, że po rozmowie z Radcliff ukryjecie się i okradniecie ją z potrzebnego klucza. Musicie jednak mieć umiejętność Kradzież.
Zdobycie kodu Va'Ruun

- Udajcie się do ambasady Va'Ruun, jest to w dzielnicy WNAT-u.
- Podejdźcie do interkomu i włączcie przełącznik obok.
- Znajdźcie kolejny interkom. Po drodze natraficie jednak na przeciwników. W pierwszej kolejności zajmijcie się wieżyczkami na suficie, a potem robotami.
- Musicie aktywować w sumie cztery interkomy i trzy przełączniki.

- Na samym dole po pokonaniu wszystkich robotów porozmawiajcie z ambasadorem. Musicie zgodzić się na jego warunki.
- Wróćcie do siedziby Gwardii. Tam porozmawiajcie z Elisabeth MacIntyre.
Wizyta w archiwum

- Udajcie się do archiwów paktu w dzielnicy WNAT-u.
- Po krótkiej rozmowie z obserwatorką włóżcie wszystkie kody do gniazd w ścianach.
- Właz do pomieszczenia przed Wami się otworzy - wejdźcie do niego, weźcie dane i wróćcie do siedziby ZK.
- Porozmawiajcie z Hadrian, a następnie podążajcie za MacIntyre. Kobieta przyzna Wam obywatelstwo w Zjednoczonych Koloniach - dzięki temu będziecie mogli kupić mieszkanie w Nowej Atlantydzie.
- Zadanie zakończy się - otrzymacie PD oraz 17000 kredytów (w tym 5000 za zostanie obywatelem ZK).
0
- Starfield - poradnik do gry
- Starfield: Poradnik do gry
- Starfield: Opis przejścia
- Starfield: Frakcyjne - ZK Gwardia
- Starfield: Supra Et Ultra - solucja, opis przejścia
- Starfield: Praca dla żołnierza - solucja, opis przejścia
- Starfield: Na pomoc diabłom - solucja, opis przejścia
- Starfield: Naoczny świadek - solucja, opis przejścia
- Starfield: Tacy przyjaciele- solucja, opis przejścia
- Starfield: Lepsze znane zło - solucja, opis przejścia
- Starfield: Relikty wojny - solucja, opis przejścia
- Starfield: Wroga inteligencja - solucja, opis przejścia
- Starfield: Pomnik trwalszy niż ze spiżu - solucja, opis przejścia
- Starfield: Frakcyjne - ZK Gwardia
- Starfield: Opis przejścia
- Starfield: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
DC_2050 Junior
Materiał o magazynach (do przeczytania) dobry, ale zawiera informacje o 1/5 z nich. Na anglojęzycznym portalu znalazłem artykuł o wszystkich magazynach, linku nie wklejam, żeby nie naruszyć reguł, redakcję proszę o kontakt, jeśli chce swój materiał zaktualizować.
Necross123 Konsul
W końcu doczekałem się dokończenia wątku Floty. I szczerze to chyba była jedyna solucja, którą chciałem przeczytać (wiadomo, piraci). Reszta frakcyjnych mnie nie interesuje. Dobrze, że chociaż jest wybór, ale gdybym miałbym grać, to i tak stanąłbym po stronie Floty.
Jedynie wątek Floty (wg. mnie) ratuje trochę tą grę (dlaczego zawsze wątki negatywnych frakcji w wykonaniu Bethesdy są lepiej napisane niż pozytywnych?).
Swoją drogą ile jeszcze zostało do dokończenia poradnika?
Pioter88 Junior
Mam problem, zdobylem artefakt, ale nie moge wejść do loży, błagam o pomoc....
DC_2050 Junior
Misja: Utrzymanie przewagi: Można ją zrealizować, otwierając drzwi do pomieszczenia prowadzącego do szybu wentylacyjnego, po czym zza kratki (widocznej nawet na waszym screenie) zhackować skrzynkę i wydobyć z niej plany prototypu.
mariuszz258 Junior
Misja, Echa przeszłości, zabiłem królową i nie mogę odlecieć.Wszystkie gady wyeliminowane a nadal mam komunikat- Zabezpiecz hangar, o co chodzi? Pomóżcie
mariuszz258 Junior
Echa Przeszłości,
Jest jakaś inna droga by opuścić hangar niż wylot z niego ?
curdzio Junior
Pomocy. Starfield Oko cyklonu- doszedłem do Skarbca na Dziedzictwie i wszystkie moduły włączyłem. Mam info -czekaj na transfer kasy, ale nic nie ładuje i zostałem odizolowany w pomieszczeniu Skarbca. Nie mogę wyjść z niego. Blokada drzwi. Co robić? Wczytanie gry z innego poziomu nie wchodzi w grę. Zapentliłem się.
chrzanekTNT Generał
witam , mam problem z Ryujin Industries a raczej z jedną z ostatnich misji . Niewiem czy wykonałem coś niepokoleji ale wedłóg poradnika powinienem mieć misje Sabotaż a u mnie jest misja Zarządzanie Aktywami w której musze znaleźć tajnego agenta ale niewiem jak ??! Pomocy
przemeke Junior
witam,fajna gierka dobże sie grało ale mam problem bo dobiłem 24 level i postać dalej nie leveluje niewiem co mam zrobić
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
