Starfield: Praca dla żołnierza - solucja, opis przejścia
Praca dla żołnierza to pierwsza misja zaliczana jako członek frakcji ZK Gwardia z gry Starfield. Z solucji z naszego poradnika dowiecie się jak dotrzeć do placówki na Tau Ceti II, jak aktywować system ochrony, jak pokonać bestię terrarmorf i jak zdobyć próbkę tkanek.
Aktualizacja:
Po tym jak zostaniecie w grze Starfield zrekrutowani do frakcji ZK Gwardia otrzymacie próbne zadanie Praca dla żołnierza. Z opisu przejścia w naszym poradniku możecie dowiedzieć się jak dotrzeć do bazy na Tau Ceti 2, jak ustawić prawidłową częstotliwość systemu ochrony, jak sprytnie zabić bestię terramorf i jak poprawnie dostarczyć jej próbkę tkanek.
- Rozpoczęcie questu
- Nawiązanie kontaktu z osadnikami na Tau Ceti II
- Przywrócenie połączenia z systemem ochrony
- Nastrojenie śledzenia trzody na 183.5
- Zabicie terrormorfa
- Zebranie próbki tkanek terrormorfa
- Powrót do Komandora Tuali
Rozpoczęcie questu

- Zadanie to rozpoczniecie po przyjęciu do frakcji ZK Gwardia, tzn. po zaliczeniu questu Supra Et Ultra i złożeniu przysięgi.
- Powróćcie do lądowiska w mieście Nowa Atlantyda. Przebywa tam szef załogi Herath i porozmawiajcie z nim w sprawie pierwszego pełnoprawnego zadania dla Gwardii.
Nawiązanie kontaktu z osadnikami na Tau Ceti II

- Powróćcie do swojego statku i zaplanujcie przelot do systemu Tau Ceti. Wybierzcie z niego planetę Tau Ceti II i opcję wylądowania w centrum produkcyjnym (Tau Gormet Production Center) na jej powierzchni.
- Dotrzyjcie do opuszczonej placówki. Otrzymacie cel misji zbadania źródła krzyku - podążajcie za niebieskim znacznikiem celu misji. Odnajdziecie kobietę o imieniu Hadrian, która powie bohaterom o ataku potwora terrormorf. Będziecie musieli pomóc w jego zabiciu.
Przywrócenie połączenia z systemem ochrony

- Dotrzyjcie do wybranego stanowiska komputerowego, załączcie ja i wybierzcie opcję sprawdzenia stanu połączenia (pierwsza opcja z listy). Podejmijcie następnie próbę zresetowania połączenia. Musicie zaczekać aż Hadrian przeanalizuje nieprawidłowo działający system.
Nastrojenie śledzenia trzody na 183.5

- Ponownie musicie użyć komputera. Wybierzcie z niego najpierw status systemu i następnie nastrojenie częstotliwości nadajnika (Tracker Frequency Tuner). Z listy dostępnych częstotliwości wybierzcie trzecią - 183.5 (powyższy obrazek).
- Po chwili system zrestartuje się, ale złą wiadomością jest pojawienie się terrormorfa.
Zabicie terrormorfa

- Potwora teoretycznie można zabić w bezpośredniej walce. Terrormorf jest na 10 poziomie doświadczenia, przy czym to wytrzymała i niebezpieczna bestia. Lepszym pomysłem jest zajęcie się pobocznym celem misji z przywrócenia zasilania dla 3 tzw. Korytarzy Śmierci.
- Po wyjściu z budynku pomagajcie sobie sprintem i używaniem plecaka odrzutowego, by szybciej docierać w wyższe miejsca. W prawym górnym rogu może też pojawiać się informacja o odległości od potwora. Pilnujcie się po tym jak terrormorf zbliży się na mniej niż 20 metrów.

- Docierajcie do przełączników zasilania i przykładowy pokazuje obrazek. Są one oznaczone na ekranie niebieskimi ikonami (musicie mieć ustawiony quest jako aktywny). Nie każda akcja od razu będzie udana - gra może Was wysłać do innego przełącznika.
- Po zaliczeniu opcjonalnego celu misji ustawiajcie się w miejscach oświetlanych przez reflektory i czekajcie na przybycie bossa. Zaatakują i ostrzelają go wtedy lokalne systemy obronne. Pozwoli to Wam znacznie łatwiej przetrwać i wygrać ten pojedynek.
Zebranie próbki tkanek terrormorfa

- Znajdźcie miejsce, w którym są zwłoki terrormorfa i zbadajcie je. Potwór pozostawi po sobie kilka składników do craftingu i unikalny obiekt to próbka tkanek terrormorfa.
- Powróćcie do Hadrian i przekażcie je próbkę. Pójdźcie za nią do stanowiska badawczego i rozpocznijcie kolejną rozmowę. Otrzymacie od niej identyfikator Genetag i 1800 kredytów. Odzyskacie też próbkę tkanek.
Powrót do Komandora Tuali

- Na sam koniec musicie powrócić do komandora Tuali, czyli do siedziby MAST w Nowej Atlantydzie. Poproście go o pozwolenie na dostarczenie próbki na Marsa.
- Rozpoczniecie kolejny quest frakcji Gwardia - Na pomoc diabłom. Oprócz tego otrzymacie PD, elementy wyposażenia Gwardii (skafander, hełm, plecak) oraz 7300 kredytów.
0
- Starfield - poradnik do gry
- Starfield: Poradnik do gry
	- Starfield: Opis przejścia
		- Starfield: Frakcyjne - ZK Gwardia
			- Starfield: Supra Et Ultra - solucja, opis przejścia
- Starfield: Praca dla żołnierza - solucja, opis przejścia
- Starfield: Na pomoc diabłom - solucja, opis przejścia
- Starfield: Naoczny świadek - solucja, opis przejścia
- Starfield: Tacy przyjaciele- solucja, opis przejścia
- Starfield: Lepsze znane zło - solucja, opis przejścia
- Starfield: Relikty wojny - solucja, opis przejścia
- Starfield: Wroga inteligencja - solucja, opis przejścia
- Starfield: Pomnik trwalszy niż ze spiżu - solucja, opis przejścia
 
 
- Starfield: Frakcyjne - ZK Gwardia
			
 
- Starfield: Opis przejścia
		
 
- Starfield: Poradnik do gry
	
Komentarze czytelników
DC_2050 Junior
Materiał o magazynach (do przeczytania) dobry, ale zawiera informacje o 1/5 z nich. Na anglojęzycznym portalu znalazłem artykuł o wszystkich magazynach, linku nie wklejam, żeby nie naruszyć reguł, redakcję proszę o kontakt, jeśli chce swój materiał zaktualizować.
Necross123 Konsul
W końcu doczekałem się dokończenia wątku Floty. I szczerze to chyba była jedyna solucja, którą chciałem przeczytać (wiadomo, piraci). Reszta frakcyjnych mnie nie interesuje. Dobrze, że chociaż jest wybór, ale gdybym miałbym grać, to i tak stanąłbym po stronie Floty.
Jedynie wątek Floty (wg. mnie) ratuje trochę tą grę (dlaczego zawsze wątki negatywnych frakcji w wykonaniu Bethesdy są lepiej napisane niż pozytywnych?).
Swoją drogą ile jeszcze zostało do dokończenia poradnika?
Pioter88 Junior
Mam problem, zdobylem artefakt, ale nie moge wejść do loży, błagam o pomoc....
DC_2050 Junior
Misja: Utrzymanie przewagi: Można ją zrealizować, otwierając drzwi do pomieszczenia prowadzącego do szybu wentylacyjnego, po czym zza kratki (widocznej nawet na waszym screenie) zhackować skrzynkę i wydobyć z niej plany prototypu.
mariuszz258 Junior
Misja, Echa przeszłości, zabiłem królową i nie mogę odlecieć.Wszystkie gady wyeliminowane a nadal mam komunikat- Zabezpiecz hangar, o co chodzi? Pomóżcie
mariuszz258 Junior
Echa Przeszłości, 
Jest jakaś inna droga by opuścić hangar niż wylot z niego ?
curdzio Junior
Pomocy. Starfield Oko cyklonu- doszedłem do Skarbca na Dziedzictwie i wszystkie moduły włączyłem. Mam info -czekaj na transfer kasy, ale nic nie ładuje i zostałem odizolowany w pomieszczeniu Skarbca. Nie mogę wyjść z niego. Blokada drzwi. Co robić? Wczytanie gry z innego poziomu nie wchodzi w grę. Zapentliłem się.
chrzanekTNT Generał
witam , mam problem z Ryujin Industries a raczej z jedną z ostatnich misji . Niewiem czy wykonałem coś niepokoleji ale wedłóg poradnika powinienem mieć misje Sabotaż a u mnie jest misja Zarządzanie Aktywami w której musze znaleźć tajnego agenta ale niewiem jak ??! Pomocy
przemeke Junior
witam,fajna gierka dobże sie grało ale mam problem bo dobiłem 24 level i postać dalej nie leveluje niewiem co mam zrobić
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
