Starfield: Praca dla żołnierza - solucja, opis przejścia
Praca dla żołnierza to pierwsza misja zaliczana jako członek frakcji ZK Gwardia z gry Starfield. Z solucji z naszego poradnika dowiecie się jak dotrzeć do placówki na Tau Ceti II, jak aktywować system ochrony, jak pokonać bestię terrarmorf i jak zdobyć próbkę tkanek.
Aktualizacja:
Po tym jak zostaniecie w grze Starfield zrekrutowani do frakcji ZK Gwardia otrzymacie próbne zadanie Praca dla żołnierza. Z opisu przejścia w naszym poradniku możecie dowiedzieć się jak dotrzeć do bazy na Tau Ceti 2, jak ustawić prawidłową częstotliwość systemu ochrony, jak sprytnie zabić bestię terramorf i jak poprawnie dostarczyć jej próbkę tkanek.
- Rozpoczęcie questu
- Nawiązanie kontaktu z osadnikami na Tau Ceti II
- Przywrócenie połączenia z systemem ochrony
- Nastrojenie śledzenia trzody na 183.5
- Zabicie terrormorfa
- Zebranie próbki tkanek terrormorfa
- Powrót do Komandora Tuali
Rozpoczęcie questu

- Zadanie to rozpoczniecie po przyjęciu do frakcji ZK Gwardia, tzn. po zaliczeniu questu Supra Et Ultra i złożeniu przysięgi.
- Powróćcie do lądowiska w mieście Nowa Atlantyda. Przebywa tam szef załogi Herath i porozmawiajcie z nim w sprawie pierwszego pełnoprawnego zadania dla Gwardii.
Nawiązanie kontaktu z osadnikami na Tau Ceti II

- Powróćcie do swojego statku i zaplanujcie przelot do systemu Tau Ceti. Wybierzcie z niego planetę Tau Ceti II i opcję wylądowania w centrum produkcyjnym (Tau Gormet Production Center) na jej powierzchni.
- Dotrzyjcie do opuszczonej placówki. Otrzymacie cel misji zbadania źródła krzyku - podążajcie za niebieskim znacznikiem celu misji. Odnajdziecie kobietę o imieniu Hadrian, która powie bohaterom o ataku potwora terrormorf. Będziecie musieli pomóc w jego zabiciu.
Przywrócenie połączenia z systemem ochrony

- Dotrzyjcie do wybranego stanowiska komputerowego, załączcie ja i wybierzcie opcję sprawdzenia stanu połączenia (pierwsza opcja z listy). Podejmijcie następnie próbę zresetowania połączenia. Musicie zaczekać aż Hadrian przeanalizuje nieprawidłowo działający system.
Nastrojenie śledzenia trzody na 183.5

- Ponownie musicie użyć komputera. Wybierzcie z niego najpierw status systemu i następnie nastrojenie częstotliwości nadajnika (Tracker Frequency Tuner). Z listy dostępnych częstotliwości wybierzcie trzecią - 183.5 (powyższy obrazek).
- Po chwili system zrestartuje się, ale złą wiadomością jest pojawienie się terrormorfa.
Zabicie terrormorfa

- Potwora teoretycznie można zabić w bezpośredniej walce. Terrormorf jest na 10 poziomie doświadczenia, przy czym to wytrzymała i niebezpieczna bestia. Lepszym pomysłem jest zajęcie się pobocznym celem misji z przywrócenia zasilania dla 3 tzw. Korytarzy Śmierci.
- Po wyjściu z budynku pomagajcie sobie sprintem i używaniem plecaka odrzutowego, by szybciej docierać w wyższe miejsca. W prawym górnym rogu może też pojawiać się informacja o odległości od potwora. Pilnujcie się po tym jak terrormorf zbliży się na mniej niż 20 metrów.

- Docierajcie do przełączników zasilania i przykładowy pokazuje obrazek. Są one oznaczone na ekranie niebieskimi ikonami (musicie mieć ustawiony quest jako aktywny). Nie każda akcja od razu będzie udana - gra może Was wysłać do innego przełącznika.
- Po zaliczeniu opcjonalnego celu misji ustawiajcie się w miejscach oświetlanych przez reflektory i czekajcie na przybycie bossa. Zaatakują i ostrzelają go wtedy lokalne systemy obronne. Pozwoli to Wam znacznie łatwiej przetrwać i wygrać ten pojedynek.
Zebranie próbki tkanek terrormorfa

- Znajdźcie miejsce, w którym są zwłoki terrormorfa i zbadajcie je. Potwór pozostawi po sobie kilka składników do craftingu i unikalny obiekt to próbka tkanek terrormorfa.
- Powróćcie do Hadrian i przekażcie je próbkę. Pójdźcie za nią do stanowiska badawczego i rozpocznijcie kolejną rozmowę. Otrzymacie od niej identyfikator Genetag i 1800 kredytów. Odzyskacie też próbkę tkanek.
Powrót do Komandora Tuali

- Na sam koniec musicie powrócić do komandora Tuali, czyli do siedziby MAST w Nowej Atlantydzie. Poproście go o pozwolenie na dostarczenie próbki na Marsa.
- Rozpoczniecie kolejny quest frakcji Gwardia - Na pomoc diabłom. Oprócz tego otrzymacie PD, elementy wyposażenia Gwardii (skafander, hełm, plecak) oraz 7300 kredytów.
- Starfield - poradnik do gry
- Starfield: Poradnik do gry
- Starfield: Opis przejścia
- Starfield: Frakcyjne - ZK Gwardia
- Starfield: Supra Et Ultra - solucja, opis przejścia
- Starfield: Praca dla żołnierza - solucja, opis przejścia
- Starfield: Na pomoc diabłom - solucja, opis przejścia
- Starfield: Naoczny świadek - solucja, opis przejścia
- Starfield: Tacy przyjaciele- solucja, opis przejścia
- Starfield: Lepsze znane zło - solucja, opis przejścia
- Starfield: Relikty wojny - solucja, opis przejścia
- Starfield: Wroga inteligencja - solucja, opis przejścia
- Starfield: Pomnik trwalszy niż ze spiżu - solucja, opis przejścia
- Starfield: Frakcyjne - ZK Gwardia
- Starfield: Opis przejścia
- Starfield: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
witam,fajna gierka dobże sie grało ale mam problem bo dobiłem 24 level i postać dalej nie leveluje niewiem co mam zrobić
witam , mam problem z Ryujin Industries a raczej z jedną z ostatnich misji . Niewiem czy wykonałem coś niepokoleji ale wedłóg poradnika powinienem mieć misje Sabotaż a u mnie jest misja Zarządzanie Aktywami w której musze znaleźć tajnego agenta ale niewiem jak ??! Pomocy
Pomocy. Starfield Oko cyklonu- doszedłem do Skarbca na Dziedzictwie i wszystkie moduły włączyłem. Mam info -czekaj na transfer kasy, ale nic nie ładuje i zostałem odizolowany w pomieszczeniu Skarbca. Nie mogę wyjść z niego. Blokada drzwi. Co robić? Wczytanie gry z innego poziomu nie wchodzi w grę. Zapentliłem się.
Wczytać grę, wygląda na błąd skryptu. Albo poszukać na wiki starfielda stagów w queście i pchnąć dalej z konsoli.
Echa Przeszłości,
Jest jakaś inna droga by opuścić hangar niż wylot z niego ?
Misja, Echa przeszłości, zabiłem królową i nie mogę odlecieć.Wszystkie gady wyeliminowane a nadal mam komunikat- Zabezpiecz hangar, o co chodzi? Pomóżcie
Możesz spróbować wczytać poprzedni zapis gry i ponownie pokonać wrogów. Jeśli grasz na PC to możesz kliknąć "~" co otworzy konsolę kodów - wtedy wpisz "killall", co zabije przeciwników, ale pamiętaj, że zablokuje to możliwość zdobywania osiągnięć
Misja: Utrzymanie przewagi: Można ją zrealizować, otwierając drzwi do pomieszczenia prowadzącego do szybu wentylacyjnego, po czym zza kratki (widocznej nawet na waszym screenie) zhackować skrzynkę i wydobyć z niej plany prototypu.
Mam problem, zdobylem artefakt, ale nie moge wejść do loży, błagam o pomoc....
W końcu doczekałem się dokończenia wątku Floty. I szczerze to chyba była jedyna solucja, którą chciałem przeczytać (wiadomo, piraci). Reszta frakcyjnych mnie nie interesuje. Dobrze, że chociaż jest wybór, ale gdybym miałbym grać, to i tak stanąłbym po stronie Floty.
Jedynie wątek Floty (wg. mnie) ratuje trochę tą grę (dlaczego zawsze wątki negatywnych frakcji w wykonaniu Bethesdy są lepiej napisane niż pozytywnych?).
Swoją drogą ile jeszcze zostało do dokończenia poradnika?
Materiał o magazynach (do przeczytania) dobry, ale zawiera informacje o 1/5 z nich. Na anglojęzycznym portalu znalazłem artykuł o wszystkich magazynach, linku nie wklejam, żeby nie naruszyć reguł, redakcję proszę o kontakt, jeśli chce swój materiał zaktualizować.
Nie wszystkie magazyny pojawiają się w odgórnie narzuconych miejscach. Opisaliśmy "pewniaki", które przy okazji pozwolą wbić związaną z nimi trofkę.
Czesc mam problem z tym zadaniem uzyj pola antygrawitacyjnego . Uzywam go w strone Vladimira i nic sie nie dzieje . Pomoze ktos ?
Nie po prostu cofnąć, tylko zostawić rozbabrany statek z błędami i wrócić do tego po np 2 dniach.
A czy ktoś mógłby podpowiedzieć, czy i jak można przerwać budowę statku mimo błędów i zostawić na później bez anulowania wszystkiego? Zaczynanie za każdym razem wszystkiego od początku jest chore.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
