Starfield: Najlepsze umiejętności
W Starfieldzie jest kilkadziesiąt umiejętności - które z nich są najlepsze? Tutaj dowiecie się, w jakie zdolności najlepiej inwestować, aby rozgrywka w Starfield była przyjemna i prosta.
Aktualizacja:
Umiejętności w Starfield odblokowuje się po zebraniu punktów rang, a ulepszyć je można dopiero po wykonaniu specjalnych wyzwań związanych z daną zdolnością. Na tej stronie poradnika wymieniliśmy, naszym zdaniem, najlepsze umiejętności, które zapewniają najbardziej interesujące bonusy.
- Odnowa
- Ksenosocjologia / Manipulacja
- Szybkie przeładowanie
- Zabezpieczenia
- Plecaki odrzutowe w walce
- Najlepsze umiejętności na początek gry
Odnowa

- Aby uleczyć się w Starfield trzeba użyć specjalnych przedmiotów. Umiejętność odnowa znacznie ułatwia ten proces, gdyż pozwala na regenerację zdrowia.
- Warto ulepszyć odnowę do 4 rangi, gdyż dzięki temu będzie można szybko regenerować zdrowie w walce oraz poza nią.
- Odnowa jest w czwartej sekcji umiejętności fizycznych, więc trzeba wydać aż 12 punktów rang w tej kategorii, aby odblokować do niej dostęp.
Ksenosocjologia / Manipulacja

- Ksenosocjologia i manipulacja w Starfield to dwie podobne umiejętności. Pierwsza z nich pozwala zapanować nad umysłem obcych istot, a druga nad wrogimi postaciami (ludzi).
- Warto maksymalnie ulepszyć przede wszystkim ksenosocjologię, gdyż dzięki temu gracz nie tylko będzie mógł zmusić obcą istotę do zaprzestania walki, ale także do wykonywania jej rozkazów.
- Obie umiejętności należą do czwartej sekcji kategorii społeczne - aby je odblokować trzeba więc wydać 12 punktów rang na pokrewne zdolności.
Szybkie przeładowanie

- Warto zainwestować w tę umiejętność, gdyż pozwala na szybsze przeładowanie różnych typów broni (w zależności od rangi).
- Najlepiej ulepszyć tę zdolność do czwartej rangi, gdyż dzięki temu znacznie zwiększy się szybkość przeładowania każdego rodzaju broni na 15 sekund.
- Szybkie przeładowanie znajduje się w trzeciej sekcji w kategorii bojowe, dlatego w celu odblokowania zdolności musicie wydać 8 punktów rang na pokrewne umiejętności.
Zabezpieczenia

- Zabezpieczenia to umiejętność, dzięki której łatwiej Wam będzie otwierać np. zablokowane skrzynki, gdyż będziecie mieli kilka automatycznych prób na zhakowanie zamka.
- Warto ulepszyć zabezpieczenia do 4 rangi, ponieważ dzięki temu za cenę cyfrycha będzie można pozbyć się kluczy, które nie są wymagane do rozwiązania łamigłówki.
- Ta umiejętność jest w pierwszej sekcji w kategorii techniczne, dlatego możecie ją odblokować już na samym początku gry.
Plecaki odrzutowe w walce

- Plecaki odrzutowe w walce to niezwykle dobra umiejętność, która zapewnia różne bonusy podczas używania tego przedmiotu. Już za pierwszą rangę otrzyma się szansę na podpalenie przeciwników w trakcie lotu.
- Najlepiej ulepszyć tę zdolność do czwartej rangi, gdyż w trakcie używania plecaka odrzutowego czas ulegnie spowolnieniu, co będzie bardzo przydatne w walce chociażby podczas celowania.
- Ta umiejętność jest w ostatniej sekcji kategorii techniczne. Aby ją odblokować trzeba więc wydać 12 punktów rang na pokrewne zdolności.
Najlepsze umiejętności na początek gry
Na samym początku zabawy w Starfield najlepiej odblokować poniższe umiejętności:
- plecaki odrzutowe;
- medycyna;
- perswazja;
- kradzież.
Więcej na ten temat dowiecie się ze strony: Jakie wybrać umiejętności na początku gry?
- Starfield - poradnik do gry
- Starfield: Poradnik do gry
- Starfield: Podstawy
- Starfield: Porady na start
- Starfield: Najlepszy start
- Starfield: Interfejs
- Starfield: Kreator postaci
- Starfield: Mini-gra z otwierania zamków i hakowania komputerów
- Starfield: Kradzież kieszonkowa
- Starfield: Wszystkie frakcje
- Starfield: Lądowanie na planetach
- Starfield: Poziomy trudności
- Starfield: Dokowanie do statków i stacji kosmicznych
- Starfield: Najlepsze umiejętności
- Starfield: Najlepsze cechy - lista
- Starfield: Najlepsze moce bohatera
- Starfield: Najlepszy statek kosmiczny
- Starfield: Wszystkie domy
- Starfield: Najlepszy reaktor
- Starfield: Najlepszy towarzysz
- Starfield: Najlepsza broń
- Starfield: Walka w kosmosie
- Starfield: Crafting
- Starfield: Budowanie placówki
- Starfield: Podstawy
- Starfield: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
witam,fajna gierka dobże sie grało ale mam problem bo dobiłem 24 level i postać dalej nie leveluje niewiem co mam zrobić
witam , mam problem z Ryujin Industries a raczej z jedną z ostatnich misji . Niewiem czy wykonałem coś niepokoleji ale wedłóg poradnika powinienem mieć misje Sabotaż a u mnie jest misja Zarządzanie Aktywami w której musze znaleźć tajnego agenta ale niewiem jak ??! Pomocy
Pomocy. Starfield Oko cyklonu- doszedłem do Skarbca na Dziedzictwie i wszystkie moduły włączyłem. Mam info -czekaj na transfer kasy, ale nic nie ładuje i zostałem odizolowany w pomieszczeniu Skarbca. Nie mogę wyjść z niego. Blokada drzwi. Co robić? Wczytanie gry z innego poziomu nie wchodzi w grę. Zapentliłem się.
Wczytać grę, wygląda na błąd skryptu. Albo poszukać na wiki starfielda stagów w queście i pchnąć dalej z konsoli.
Echa Przeszłości,
Jest jakaś inna droga by opuścić hangar niż wylot z niego ?
Misja, Echa przeszłości, zabiłem królową i nie mogę odlecieć.Wszystkie gady wyeliminowane a nadal mam komunikat- Zabezpiecz hangar, o co chodzi? Pomóżcie
Możesz spróbować wczytać poprzedni zapis gry i ponownie pokonać wrogów. Jeśli grasz na PC to możesz kliknąć "~" co otworzy konsolę kodów - wtedy wpisz "killall", co zabije przeciwników, ale pamiętaj, że zablokuje to możliwość zdobywania osiągnięć
Misja: Utrzymanie przewagi: Można ją zrealizować, otwierając drzwi do pomieszczenia prowadzącego do szybu wentylacyjnego, po czym zza kratki (widocznej nawet na waszym screenie) zhackować skrzynkę i wydobyć z niej plany prototypu.
Mam problem, zdobylem artefakt, ale nie moge wejść do loży, błagam o pomoc....
W końcu doczekałem się dokończenia wątku Floty. I szczerze to chyba była jedyna solucja, którą chciałem przeczytać (wiadomo, piraci). Reszta frakcyjnych mnie nie interesuje. Dobrze, że chociaż jest wybór, ale gdybym miałbym grać, to i tak stanąłbym po stronie Floty.
Jedynie wątek Floty (wg. mnie) ratuje trochę tą grę (dlaczego zawsze wątki negatywnych frakcji w wykonaniu Bethesdy są lepiej napisane niż pozytywnych?).
Swoją drogą ile jeszcze zostało do dokończenia poradnika?
Materiał o magazynach (do przeczytania) dobry, ale zawiera informacje o 1/5 z nich. Na anglojęzycznym portalu znalazłem artykuł o wszystkich magazynach, linku nie wklejam, żeby nie naruszyć reguł, redakcję proszę o kontakt, jeśli chce swój materiał zaktualizować.
Nie wszystkie magazyny pojawiają się w odgórnie narzuconych miejscach. Opisaliśmy "pewniaki", które przy okazji pozwolą wbić związaną z nimi trofkę.
Czesc mam problem z tym zadaniem uzyj pola antygrawitacyjnego . Uzywam go w strone Vladimira i nic sie nie dzieje . Pomoze ktos ?
Nie po prostu cofnąć, tylko zostawić rozbabrany statek z błędami i wrócić do tego po np 2 dniach.
A czy ktoś mógłby podpowiedzieć, czy i jak można przerwać budowę statku mimo błędów i zostawić na później bez anulowania wszystkiego? Zaczynanie za każdym razem wszystkiego od początku jest chore.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
