Starfield: Wysoka cena - solucja, opis przejścia
Wysoka cena to quest z ataku Astran na Lożę oraz Oko w grze Starfield. Solucja z naszego poradnika opisuje ważny wybór z Loży oraz to jakie może mieć negatywne konsekwencje. Dowiecie się też czy można pokonać Łowcę i jak uciec elitarnemu żołnierzowi Astran.
Aktualizacja:
Wysoka cena to misja z ważnym wyborem w grze Starfield. Z tej strony opisu przejścia możecie dowiedzieć się jak różnią się 2 główne warianty, czy można pokonać Łowcę nasłanego przez Astran, czy można ocalić wszystkich przed śmiercią, jak zachować się w konfrontacji ze statkiem Scorpius i jak zbudować sferę armiralną.
Na stronie są spojlery na temat ważnego wyboru fabularnego. Wiąże się on z możliwością utraty na stałe jednego z głównych towarzyszy.
- Ważny wybór w Loży
- Wariant 1 - Uratowanie sojuszników na stacji Oko
- Wariant 2 - Obrona Loży
- Zbudowanie sfery armiralnej
- Powrót do Loży
- Odebranie dobytku towarzysza
Ważny wybór w Loży

Zacznijcie od porozmawiania z Noel w Loży. Dowiecie się o ataku Astran na stację Oko i o tym, że ich Łowca zamierza odzyskać zgromadzone przez Was artefakty.
Przed Wami ważny wybór, który wpłynie na to kto zginie w tym queście. Są 2 główne warianty:
- Wyruszenie na ratunek stacji Oko - Uda się Wam uratować wszystkich sojuszników ze Stacji, ale w Loży zginie ten z towarzyszy, który jest na drugim miejscu pod względem rozwinięcia relacji.
- Obrona Loży przed Łowcą - Uda się Wam wydostać wszystkich członków Konstelacji z Loży, ale na stacji Oko zginie ten z towarzyszy, z którym macie aktualnie najbliższe relacje.
Nie ma niestety opcji uratowania obu sojuszników i nie możecie też z wyprzedzeniem sprawdzić którzy towarzysze są zagrożeni. Gra pozwoli Wam jedynie odzyskać ekwipunek tego z towarzyszy, który zginie.
W misji tej musicie działać w pojedynkę. Opcja przyłączenia do siebie aktywnego towarzysza stanie się ponownie dostępna po jej ukończeniu.
Wariant 1 - Uratowanie sojuszników na stacji Oko

- Na potrzeby tego wariantu nie czekajcie w Loży, tylko udajcie się do wyjścia z budynku. Obrońcy z Loży zabarykadują za Wami drzwi.
- Z mapy galaktyki wybierzcie stację Oko - podlećcie do niej żeby na niej zadokować.
- Na stacji nie spotkacie żadnych Astran. Waszym zadaniem jest jedynie sprawdzenie stanu zdrowia wszystkich sojuszników odbywając z nimi krótkie rozmowy.

- Po zaliczeniu wszystkich rozmów opuśćcie stację i wyruszcie z powrotem do Loży. Po dotarciu na miejsce ustalicie, że miał już miejsce atak.
- Znajdziecie jednego z martwych towarzyszy (w przykładzie z naszego obrazka był to Sam) i nie ma możliwości przywrócenia go do życia.
- Musicie też sprawdzić stan zdrowia innych sojuszników - to Matteo, robot Vasco i Walter.

- Od Waltera dowiecie się o sekretnym przejściu, które jest pod schodami. Skorzystajcie z niego żeby dotrzeć do przejścia do Studni.
- W Studni spotkacie Noel, której udało się zabrać artefakty. Pojawi się też Łowca - to niezniszczalny przeciwnik na obecnym stadium gry. Łowcy nie możecie zabić, ani nie działają na niego ofensywne moce Astran.

- Jedyna wariant to ucieczka i skorzystajcie z drzwi zlokalizowanych obok miejsca, w którym stała Noel.
- Po dotarciu do głównej części Studni Łowca zacznie pojawiać się w miejscach publicznych i atakować drużynę. Nie walczcie z nim i biegnijcie do windy, dzięki której opuścicie Studnię.
- Po wyjściu do głównej części miasta pobiegnijcie do statku drużyny. Zajmijcie miejsce w kokpicie i odlećcie z Nowej Atlantydy.

- Po znalezieniu się na orbicie pojawi się statek Astran - Scorpius. Wybór opcji dialogowej nie odgrywa tu roli. Nawet jeśli wybierzecie opcję walki w kosmosie to nie dojdzie do niej. Astranie pozwolą Wam póki co zachować artefakty.
- Polećcie na stację Oko żeby spotkać się z Vladimirem i resztą towarzyszy.
- Dalsza część tego questu jest identyczna dla obu wariantów - przejdźcie do podpunktu Zbudowanie sfery armiralnej.
Wariant 2 - Obrona Loży

- Na potrzeby tego wariantu pozostańcie w Loży i nie wychodźcie z niej.
- Czekajcie na dalszy rozwój wydarzeń. Otrzymacie cel dotarcia do Waltera na górnym balkoniku. Pojawi się Łowca - to niezniszczalny przeciwnik na obecnym stadium gry. Łowcy nie możecie zabić, ani nie działają na niego ofensywne moce Astran.

- Jako że nie możecie wyeliminować Łowcy najlepiej ustawić się gdzieś na dole za zasłoną i czekać na kolejny cel misji.
- Otrzymacie cel ze skorzystania z sekretnego przejścia, które jest pod schodami (obrazek). Rozpocznijcie ucieczkę przed Łowcą. Podróżujcie korytarzami, aż dotrzecie do przejścia do Studni.

- Musicie dalej uciekać. Po dotarciu do głównej części Studni Łowca zacznie pojawiać się w miejscach publicznych i atakować drużynę. Nie walczcie z nim i biegnijcie do windy, dzięki której opuścicie Studnię.
- Po wyjściu do głównej części miasta pobiegnijcie do statku drużyny. Zajmijcie miejsce w kokpicie i odlećcie z Nowej Atlantydy.

- Po znalezieniu się na orbicie pojawi się statek Astran - Scorpius. Wybór opcji dialogowej nie odgrywa tu roli. Nawet jeśli wybierzecie opcję walki w kosmosie to nie dojdzie do niej. Astranie pozwolą Wam póki co zachować artefakty.

Polećcie na stację Oko, na której bronili się pozostali sojusznicy:
- Znajdziecie jednego z martwych towarzyszy (w przykładzie z naszego obrazka była to Sara) i nie ma możliwości przywrócenia go do życia.
- Musicie też sprawdzić stan zdrowia innych sojuszników.
Porozmawiajcie po wszystkim z Noel. Dalsza część tego questu jest identyczna dla obu wariantów - przejdźcie do podpunktu Zbudowanie sfery armiralnej.
Zbudowanie sfery armiralnej

- Ten cel misji otrzymacie niezależnie jak zachowaliście się w poprzedniej części questu. Sfera armiralna posłuży do przechowywania artefaktów po tym jak Loża przestała być bezpiecznym miejscem dla nich.
- Macie 2 warianty - sferę armiralną możecie zbudować na statku lub w dowolnej placówce (musicie mieć jakąś utworzoną w świecie gry). W przypadku statku znajdźcie nową konsolę obok kokpitu (obrazek). W przypadku placówki znajdziecie ją w kategorii przedmiotów questowych możliwych do zbudowania.
- Sfera armiralna ma charakter mobilny i możecie też przechowywać artefakty w inwentarzu. Musicie liczyć się z tym, że obecnośc artefaktów będzie ściągała na Was uwagę Astran. Od tej pory liczcie się z tym, że obcy mogą pojawiać się też podczas swobodnego podróżowania w galaktyce, nie tylko podczas zaliczania powiązanych z nimi misji. Bądźcie zawsze gotowki do walki lub do ucieczki (np. skok statkiem do innego systemu).
Powrót do Loży

- Jako cel podróży wybierzcie Nową Atlantydę. Nie możecie od razu użyć szybkiej podróży, by znaleźć się przy wejściu do Loży. Musicie przejść przez zaatakowane miasto - skorzystajcie z kolejki żeby przenieść się do dzielnicy MAST.
- W Loży porozmawiajcie z Matteo, by otrzymać nowy ślad i zakończyć opisywany quest. Otrzymacie PD, 13300 kredytów oraz element wyposażenia Konstelacji. Gra odblokuje też ponownie wszystkich towarzyszy do wspólnych podróży.
Odebranie dobytku towarzysza

- W Loży odblokuje się opcjonalna aktywność z odebrania przedmiotów, które zmarły towarzysz miał w inwentarzu. Wybierzcie ponownie przejście pod schodami i dotrzyjcie do dużej skrzyni z obrazka.
- Starfield - poradnik do gry
- Starfield: Poradnik do gry
- Starfield: Opis przejścia
- Starfield: Misje główne
- Starfield: Mały krok - solucja, opis przejścia
- Starfield: Stare śmieci - solucja, opis przejścia
- Starfield: W nieznane - solucja, opis przejścia
- Starfield: Puste gniazdo - solucja, opis przejścia
- Starfield: Coś poszło nie tak - solucja, opis przejścia
- Starfield: Wszystko, co można kupić za pieniądze - solucja, opis przejścia
- Starfield: Astranie - solucja, opis przejścia
- Starfield: Głębiej w nieznane - solucja, opis przejścia
- Starfield: Krótkowzroczność - solucja, opis przejścia
- Starfield: Żadnych gwałtownych ruchów - solucja, opis przejścia
- Starfield: Wysoka cena - solucja, opis przejścia
- Starfield: Jedność - solucja, opis przejścia
- Starfield: W ich ślady - solucja, opis przejścia
- Starfield: Z tej Ziemi - solucja, opis przejścia
- Starfield: Tęsknota ponad miarę - solucja, opis przejścia
- Starfield: Ostatnie mignięcia - solucja, opis przejścia
- Starfield: Splątanie - solucja, opis przejścia
- Starfield: Objawienie - solucja, opis przejścia
- Starfield: Wielki skok - solucja, opis przejścia
- Starfield: Misje główne
- Starfield: Opis przejścia
- Starfield: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
witam,fajna gierka dobże sie grało ale mam problem bo dobiłem 24 level i postać dalej nie leveluje niewiem co mam zrobić
witam , mam problem z Ryujin Industries a raczej z jedną z ostatnich misji . Niewiem czy wykonałem coś niepokoleji ale wedłóg poradnika powinienem mieć misje Sabotaż a u mnie jest misja Zarządzanie Aktywami w której musze znaleźć tajnego agenta ale niewiem jak ??! Pomocy
Pomocy. Starfield Oko cyklonu- doszedłem do Skarbca na Dziedzictwie i wszystkie moduły włączyłem. Mam info -czekaj na transfer kasy, ale nic nie ładuje i zostałem odizolowany w pomieszczeniu Skarbca. Nie mogę wyjść z niego. Blokada drzwi. Co robić? Wczytanie gry z innego poziomu nie wchodzi w grę. Zapentliłem się.
Wczytać grę, wygląda na błąd skryptu. Albo poszukać na wiki starfielda stagów w queście i pchnąć dalej z konsoli.
Echa Przeszłości,
Jest jakaś inna droga by opuścić hangar niż wylot z niego ?
Misja, Echa przeszłości, zabiłem królową i nie mogę odlecieć.Wszystkie gady wyeliminowane a nadal mam komunikat- Zabezpiecz hangar, o co chodzi? Pomóżcie
Możesz spróbować wczytać poprzedni zapis gry i ponownie pokonać wrogów. Jeśli grasz na PC to możesz kliknąć "~" co otworzy konsolę kodów - wtedy wpisz "killall", co zabije przeciwników, ale pamiętaj, że zablokuje to możliwość zdobywania osiągnięć
Misja: Utrzymanie przewagi: Można ją zrealizować, otwierając drzwi do pomieszczenia prowadzącego do szybu wentylacyjnego, po czym zza kratki (widocznej nawet na waszym screenie) zhackować skrzynkę i wydobyć z niej plany prototypu.
Mam problem, zdobylem artefakt, ale nie moge wejść do loży, błagam o pomoc....
W końcu doczekałem się dokończenia wątku Floty. I szczerze to chyba była jedyna solucja, którą chciałem przeczytać (wiadomo, piraci). Reszta frakcyjnych mnie nie interesuje. Dobrze, że chociaż jest wybór, ale gdybym miałbym grać, to i tak stanąłbym po stronie Floty.
Jedynie wątek Floty (wg. mnie) ratuje trochę tą grę (dlaczego zawsze wątki negatywnych frakcji w wykonaniu Bethesdy są lepiej napisane niż pozytywnych?).
Swoją drogą ile jeszcze zostało do dokończenia poradnika?
Materiał o magazynach (do przeczytania) dobry, ale zawiera informacje o 1/5 z nich. Na anglojęzycznym portalu znalazłem artykuł o wszystkich magazynach, linku nie wklejam, żeby nie naruszyć reguł, redakcję proszę o kontakt, jeśli chce swój materiał zaktualizować.
Nie wszystkie magazyny pojawiają się w odgórnie narzuconych miejscach. Opisaliśmy "pewniaki", które przy okazji pozwolą wbić związaną z nimi trofkę.
Czesc mam problem z tym zadaniem uzyj pola antygrawitacyjnego . Uzywam go w strone Vladimira i nic sie nie dzieje . Pomoze ktos ?
Nie po prostu cofnąć, tylko zostawić rozbabrany statek z błędami i wrócić do tego po np 2 dniach.
A czy ktoś mógłby podpowiedzieć, czy i jak można przerwać budowę statku mimo błędów i zostawić na później bez anulowania wszystkiego? Zaczynanie za każdym razem wszystkiego od początku jest chore.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
