Starfield: Wysoka cena - solucja, opis przejścia
Wysoka cena to quest z ataku Astran na Lożę oraz Oko w grze Starfield. Solucja z naszego poradnika opisuje ważny wybór z Loży oraz to jakie może mieć negatywne konsekwencje. Dowiecie się też czy można pokonać Łowcę i jak uciec elitarnemu żołnierzowi Astran.
Aktualizacja:
Wysoka cena to misja z ważnym wyborem w grze Starfield. Z tej strony opisu przejścia możecie dowiedzieć się jak różnią się 2 główne warianty, czy można pokonać Łowcę nasłanego przez Astran, czy można ocalić wszystkich przed śmiercią, jak zachować się w konfrontacji ze statkiem Scorpius i jak zbudować sferę armiralną.
Na stronie są spojlery na temat ważnego wyboru fabularnego. Wiąże się on z możliwością utraty na stałe jednego z głównych towarzyszy.
- Ważny wybór w Loży
- Wariant 1 - Uratowanie sojuszników na stacji Oko
- Wariant 2 - Obrona Loży
- Zbudowanie sfery armiralnej
- Powrót do Loży
- Odebranie dobytku towarzysza
Ważny wybór w Loży

Zacznijcie od porozmawiania z Noel w Loży. Dowiecie się o ataku Astran na stację Oko i o tym, że ich Łowca zamierza odzyskać zgromadzone przez Was artefakty.
Przed Wami ważny wybór, który wpłynie na to kto zginie w tym queście. Są 2 główne warianty:
- Wyruszenie na ratunek stacji Oko - Uda się Wam uratować wszystkich sojuszników ze Stacji, ale w Loży zginie ten z towarzyszy, który jest na drugim miejscu pod względem rozwinięcia relacji.
- Obrona Loży przed Łowcą - Uda się Wam wydostać wszystkich członków Konstelacji z Loży, ale na stacji Oko zginie ten z towarzyszy, z którym macie aktualnie najbliższe relacje.
Nie ma niestety opcji uratowania obu sojuszników i nie możecie też z wyprzedzeniem sprawdzić którzy towarzysze są zagrożeni. Gra pozwoli Wam jedynie odzyskać ekwipunek tego z towarzyszy, który zginie.
W misji tej musicie działać w pojedynkę. Opcja przyłączenia do siebie aktywnego towarzysza stanie się ponownie dostępna po jej ukończeniu.
Wariant 1 - Uratowanie sojuszników na stacji Oko

- Na potrzeby tego wariantu nie czekajcie w Loży, tylko udajcie się do wyjścia z budynku. Obrońcy z Loży zabarykadują za Wami drzwi.
- Z mapy galaktyki wybierzcie stację Oko - podlećcie do niej żeby na niej zadokować.
- Na stacji nie spotkacie żadnych Astran. Waszym zadaniem jest jedynie sprawdzenie stanu zdrowia wszystkich sojuszników odbywając z nimi krótkie rozmowy.

- Po zaliczeniu wszystkich rozmów opuśćcie stację i wyruszcie z powrotem do Loży. Po dotarciu na miejsce ustalicie, że miał już miejsce atak.
- Znajdziecie jednego z martwych towarzyszy (w przykładzie z naszego obrazka był to Sam) i nie ma możliwości przywrócenia go do życia.
- Musicie też sprawdzić stan zdrowia innych sojuszników - to Matteo, robot Vasco i Walter.

- Od Waltera dowiecie się o sekretnym przejściu, które jest pod schodami. Skorzystajcie z niego żeby dotrzeć do przejścia do Studni.
- W Studni spotkacie Noel, której udało się zabrać artefakty. Pojawi się też Łowca - to niezniszczalny przeciwnik na obecnym stadium gry. Łowcy nie możecie zabić, ani nie działają na niego ofensywne moce Astran.

- Jedyna wariant to ucieczka i skorzystajcie z drzwi zlokalizowanych obok miejsca, w którym stała Noel.
- Po dotarciu do głównej części Studni Łowca zacznie pojawiać się w miejscach publicznych i atakować drużynę. Nie walczcie z nim i biegnijcie do windy, dzięki której opuścicie Studnię.
- Po wyjściu do głównej części miasta pobiegnijcie do statku drużyny. Zajmijcie miejsce w kokpicie i odlećcie z Nowej Atlantydy.

- Po znalezieniu się na orbicie pojawi się statek Astran - Scorpius. Wybór opcji dialogowej nie odgrywa tu roli. Nawet jeśli wybierzecie opcję walki w kosmosie to nie dojdzie do niej. Astranie pozwolą Wam póki co zachować artefakty.
- Polećcie na stację Oko żeby spotkać się z Vladimirem i resztą towarzyszy.
- Dalsza część tego questu jest identyczna dla obu wariantów - przejdźcie do podpunktu Zbudowanie sfery armiralnej.
Wariant 2 - Obrona Loży

- Na potrzeby tego wariantu pozostańcie w Loży i nie wychodźcie z niej.
- Czekajcie na dalszy rozwój wydarzeń. Otrzymacie cel dotarcia do Waltera na górnym balkoniku. Pojawi się Łowca - to niezniszczalny przeciwnik na obecnym stadium gry. Łowcy nie możecie zabić, ani nie działają na niego ofensywne moce Astran.

- Jako że nie możecie wyeliminować Łowcy najlepiej ustawić się gdzieś na dole za zasłoną i czekać na kolejny cel misji.
- Otrzymacie cel ze skorzystania z sekretnego przejścia, które jest pod schodami (obrazek). Rozpocznijcie ucieczkę przed Łowcą. Podróżujcie korytarzami, aż dotrzecie do przejścia do Studni.

- Musicie dalej uciekać. Po dotarciu do głównej części Studni Łowca zacznie pojawiać się w miejscach publicznych i atakować drużynę. Nie walczcie z nim i biegnijcie do windy, dzięki której opuścicie Studnię.
- Po wyjściu do głównej części miasta pobiegnijcie do statku drużyny. Zajmijcie miejsce w kokpicie i odlećcie z Nowej Atlantydy.

- Po znalezieniu się na orbicie pojawi się statek Astran - Scorpius. Wybór opcji dialogowej nie odgrywa tu roli. Nawet jeśli wybierzecie opcję walki w kosmosie to nie dojdzie do niej. Astranie pozwolą Wam póki co zachować artefakty.

Polećcie na stację Oko, na której bronili się pozostali sojusznicy:
- Znajdziecie jednego z martwych towarzyszy (w przykładzie z naszego obrazka była to Sara) i nie ma możliwości przywrócenia go do życia.
- Musicie też sprawdzić stan zdrowia innych sojuszników.
Porozmawiajcie po wszystkim z Noel. Dalsza część tego questu jest identyczna dla obu wariantów - przejdźcie do podpunktu Zbudowanie sfery armiralnej.
Zbudowanie sfery armiralnej

- Ten cel misji otrzymacie niezależnie jak zachowaliście się w poprzedniej części questu. Sfera armiralna posłuży do przechowywania artefaktów po tym jak Loża przestała być bezpiecznym miejscem dla nich.
- Macie 2 warianty - sferę armiralną możecie zbudować na statku lub w dowolnej placówce (musicie mieć jakąś utworzoną w świecie gry). W przypadku statku znajdźcie nową konsolę obok kokpitu (obrazek). W przypadku placówki znajdziecie ją w kategorii przedmiotów questowych możliwych do zbudowania.
- Sfera armiralna ma charakter mobilny i możecie też przechowywać artefakty w inwentarzu. Musicie liczyć się z tym, że obecnośc artefaktów będzie ściągała na Was uwagę Astran. Od tej pory liczcie się z tym, że obcy mogą pojawiać się też podczas swobodnego podróżowania w galaktyce, nie tylko podczas zaliczania powiązanych z nimi misji. Bądźcie zawsze gotowki do walki lub do ucieczki (np. skok statkiem do innego systemu).
Powrót do Loży

- Jako cel podróży wybierzcie Nową Atlantydę. Nie możecie od razu użyć szybkiej podróży, by znaleźć się przy wejściu do Loży. Musicie przejść przez zaatakowane miasto - skorzystajcie z kolejki żeby przenieść się do dzielnicy MAST.
- W Loży porozmawiajcie z Matteo, by otrzymać nowy ślad i zakończyć opisywany quest. Otrzymacie PD, 13300 kredytów oraz element wyposażenia Konstelacji. Gra odblokuje też ponownie wszystkich towarzyszy do wspólnych podróży.
Odebranie dobytku towarzysza

- W Loży odblokuje się opcjonalna aktywność z odebrania przedmiotów, które zmarły towarzysz miał w inwentarzu. Wybierzcie ponownie przejście pod schodami i dotrzyjcie do dużej skrzyni z obrazka.
0
- Starfield - poradnik do gry
- Starfield: Poradnik do gry
- Starfield: Opis przejścia
- Starfield: Misje główne
- Starfield: Mały krok - solucja, opis przejścia
- Starfield: Stare śmieci - solucja, opis przejścia
- Starfield: W nieznane - solucja, opis przejścia
- Starfield: Puste gniazdo - solucja, opis przejścia
- Starfield: Coś poszło nie tak - solucja, opis przejścia
- Starfield: Wszystko, co można kupić za pieniądze - solucja, opis przejścia
- Starfield: Astranie - solucja, opis przejścia
- Starfield: Głębiej w nieznane - solucja, opis przejścia
- Starfield: Krótkowzroczność - solucja, opis przejścia
- Starfield: Żadnych gwałtownych ruchów - solucja, opis przejścia
- Starfield: Wysoka cena - solucja, opis przejścia
- Starfield: Jedność - solucja, opis przejścia
- Starfield: W ich ślady - solucja, opis przejścia
- Starfield: Z tej Ziemi - solucja, opis przejścia
- Starfield: Tęsknota ponad miarę - solucja, opis przejścia
- Starfield: Ostatnie mignięcia - solucja, opis przejścia
- Starfield: Splątanie - solucja, opis przejścia
- Starfield: Objawienie - solucja, opis przejścia
- Starfield: Wielki skok - solucja, opis przejścia
- Starfield: Misje główne
- Starfield: Opis przejścia
- Starfield: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
DC_2050 Junior
Materiał o magazynach (do przeczytania) dobry, ale zawiera informacje o 1/5 z nich. Na anglojęzycznym portalu znalazłem artykuł o wszystkich magazynach, linku nie wklejam, żeby nie naruszyć reguł, redakcję proszę o kontakt, jeśli chce swój materiał zaktualizować.
Necross123 Konsul
W końcu doczekałem się dokończenia wątku Floty. I szczerze to chyba była jedyna solucja, którą chciałem przeczytać (wiadomo, piraci). Reszta frakcyjnych mnie nie interesuje. Dobrze, że chociaż jest wybór, ale gdybym miałbym grać, to i tak stanąłbym po stronie Floty.
Jedynie wątek Floty (wg. mnie) ratuje trochę tą grę (dlaczego zawsze wątki negatywnych frakcji w wykonaniu Bethesdy są lepiej napisane niż pozytywnych?).
Swoją drogą ile jeszcze zostało do dokończenia poradnika?
Pioter88 Junior
Mam problem, zdobylem artefakt, ale nie moge wejść do loży, błagam o pomoc....
DC_2050 Junior
Misja: Utrzymanie przewagi: Można ją zrealizować, otwierając drzwi do pomieszczenia prowadzącego do szybu wentylacyjnego, po czym zza kratki (widocznej nawet na waszym screenie) zhackować skrzynkę i wydobyć z niej plany prototypu.
mariuszz258 Junior
Misja, Echa przeszłości, zabiłem królową i nie mogę odlecieć.Wszystkie gady wyeliminowane a nadal mam komunikat- Zabezpiecz hangar, o co chodzi? Pomóżcie
mariuszz258 Junior
Echa Przeszłości,
Jest jakaś inna droga by opuścić hangar niż wylot z niego ?
curdzio Junior
Pomocy. Starfield Oko cyklonu- doszedłem do Skarbca na Dziedzictwie i wszystkie moduły włączyłem. Mam info -czekaj na transfer kasy, ale nic nie ładuje i zostałem odizolowany w pomieszczeniu Skarbca. Nie mogę wyjść z niego. Blokada drzwi. Co robić? Wczytanie gry z innego poziomu nie wchodzi w grę. Zapentliłem się.
chrzanekTNT Generał
witam , mam problem z Ryujin Industries a raczej z jedną z ostatnich misji . Niewiem czy wykonałem coś niepokoleji ale wedłóg poradnika powinienem mieć misje Sabotaż a u mnie jest misja Zarządzanie Aktywami w której musze znaleźć tajnego agenta ale niewiem jak ??! Pomocy
przemeke Junior
witam,fajna gierka dobże sie grało ale mam problem bo dobiłem 24 level i postać dalej nie leveluje niewiem co mam zrobić
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
