Starfield: Magazyny z umiejętnościami
Magazyny w grze Starfield zapewniają permanentne premie do umiejętności, dlatego warto je zbierać. Na tej stronie poradnika znajdziecie listę przedmiotów, które poprawią Wasze zdolności.
Aktualizacja:
Poniżej wypisaliśmy 20 magazynów w Starfield, które zapewniają premie do zdolności. Magazynów w grze jest znacznie więcej, ale zebranie 20 zapewnia osiągnięcie "Żądza wiedzy". Na tej stronie poradnika znajdziecie powtarzalne lokacje, zawierające przedmioty, dzięki którym rozwiniecie swoją postać.
- Gdzie znaleźć magazyny?
- Przewodnik Konstelacji 01
- Przewodnik Konstelacji 04
- Szyfr Cyberhakera 02
- Podręcznik Nova Galactic 02
- Podręcznik Nova Galactic 03
- Nowy Atlanta 01
- Nowy Atlanta 05
- Miesięcznik Górniczy 07
- Miesięcznik Górniczy 09
- Szczytowa Wydajność 01
- Poradnik Rewolwerowca 01
- Poradnik Rewolwerowca 02
- Poradnik Rewolwerowca 03
- Poradnik Rewolwerowca 04
- Podręcznik obrony ZK 02
- Podręcznik obrony ZK 03
- Przygody Solomona 01
- Dziennik Kapitana Kolektywu 03
- Noce Neonu 02
- Pisma Va'Ruun 03
Gdzie znaleźć magazyny?
Magazyny znajdziecie podczas eksploracji różnych planet.
- Na niektóre można natrafić podczas wykonywania misji, np. zadań frakcyjnych lub specjalnych dla towarzysza.
- Niektórzy handlarze sprzedają magazyny.
- Część miejsc, w których można znaleźć magazyny pojawia się losowo na planetach. Jeden gracz może więc natknąć się na stację badawczą z magazynem podczas eksploracji Marsa, a inny np. zwiedzając księżyc w układzie Shoza.
- Są również stałe lokacje, w których na pewno znajdziecie magazyny. Poniżej opisaliśmy 20 miejsc z podręcznikami zapewniającymi premie do umiejętności, do których łatwo się dostać, gdyż nie są bezpośrednio powiązane z misjami czy losowymi lokacjami.
Przewodnik Konstelacji 01

- Pierwszy magazyn możecie zebrać już na samym początku gry. Trudno go ominąć - jest w Loży na planecie Jemison w Nowej Atlantydzie.
- Przewodnik leży na barierce naprzeciwko głównego wejścia do Loży.
- Ten magazyn zapewnia premię, która sprawia, że obrażenia od upadków są trwale zmniejszone o 5%.
Przewodnik Konstelacji 04

- Przewodnik znajduje się w Klinice w układzie Narion. Musicie podlecieć do tej stacji, aby do niej zadokować.
- Magazyn znajdziecie zaraz po wejściu do Kliniki. Leży na małym stoliku w lewej części pomieszczenia.
- Po zebraniu przewodnika trwale zmniejszycie zużycie tlenu o 15% podczas ruchu w trakcie przeciążenia.
Szyfr Cyberhakera 02

- Kolejny magazyn jest w Studni w Nowej Atlantydzie na planecie Jemison. Aby się tam dostać użyjcie windy przy kolejce tranzytowej.
- Szyfr Cyberhakera jest na biurku w sklepie Apex Electronics, który stoi tuż obok budynku Trade Authority.
- Zebranie magazynu sprawi, że broń laserowa będzie trwale zadawać o 5% wyższe obrażenia krytyczne.
Podręcznik Nova Galactic 02

- Ten podręcznik jest na stacji badawczej firmy Nova Galactic przy księżycu Ziemi w układzie Sol. Musicie podlecieć do stacji i do niej zadokować.
- Będąc na miejscu kierujcie się korytarzami na koniec stacji, aż dotrzecie do pomieszczenia oznaczonego jako "Workroom". Po przejściu kolejnego długiego korytarza, zobaczycie biurko, a na nim magazyn.
- Po zebraniu podręcznika trwale zmniejszycie ilość paliwa niezbędną do skoku grawitonowego o 1%.
Podręcznik Nova Galactic 03

- Magazyn znajdziecie w dzielnicy WNAT-u w Nowej Atlantydzie na planecie Jemison.
- Podręcznik jest w siedzibie Zjednoczonych Kolonii na piętrze Sale Rządowe/Sprawy Międzygwiezdne. Leży na drewnianym stoliku w ostatnim pomieszczeniu na samym końcu tego piętra.
- Ten magazyn trwale zmniejsza ilość paliwa niezbędnego do skoku grawitonowego o 1%.
Nowy Atlanta 01

- Magazyn znajduje w centrum produkcji Tau Gourmet. Jest to na planecie Tau Ceti II w układzie Tau Ceti.
- Nowego Atlantę znajdziecie na metalowym biurku na parterze niewielkiego budynku naprzeciwko statku - po wylądowaniu wystarczy, że będziecie kierować się prosto.
- Magazyn zapewnia dostęp do przepisu na potrawę - głębia.
Nowy Atlanta 05

- Nowy Atlanta 05 znajduje się w Studni w Nowej Atlantydzie. Możecie się tam dostać dzięki windzie przy kolejce tranzytowej w dzielnicy WNAT-u.
- Udajcie się na piętro Kay's House. Od razu po wejściu po schodach spójrzcie w prawo - na drewnianym biurku jest magazyn.
- Za zebranie magazynu otrzymacie dostęp do przepisu na potrawę - zapiekankę pasterską.
Miesięcznik Górniczy 07

- Magazyn jest na Cydonii na Marsie w układzie Sol. Znajdziecie go na poziomie mieszkalnym.
- Udajcie się do Deimos Miner Quarters i spójrzcie w prawo - na stole leży miesięcznik górniczy.
- Magazyn trwale zwiększa obrażenia zadawane bronią narzędziową o 2%.
Miesięcznik Górniczy 09

- Ten miesięcznik znajduje się na Tytanie - jest to księżyc planety Saturn w układzie Sol.
- Udajcie się do Nowej Osady i po zejściu schodami w dół poszukajcie kopalni. Kiedy przejdziecie przez krótki tunel przed kopalnią, spójrzcie w prawo, gdyż tam będzie się znajdował magazyn.
- Miesięcznik trwale zwiększa obrażenia zadawane bronią narzędziową o dodatkowe 2%.
Szczytowa Wydajność 01

- Szczytowa Wydajność 01 znajduje się na stacji kosmicznej Oko w układzie Alfa Centauri. Musicie podlecieć do Oka i do niego zadokować.
- Magazyn jest w pomieszczeniu o nazwie Physical Training na białych skrzynkach.
- Po jego zebraniu trwale zwiększycie udźwig o 5 kilogramów.
Poradnik Rewolwerowca 01

- Magazyn jest na planecie Akila w układzie Cheyenne.
- Znajdziecie go na stoliku na drugim piętrze Skały. Magazyn zobaczycie od razu po wejściu na piętro.
- Zebranie poradnika sprawi, że przeładowanie i wyciągnięcie broni Laredo będzie na stałe szybsze o 5%.
Poradnik Rewolwerowca 02

- Ten poradnik jest w Akili w układzie Cheyenne.
- Leży na wysokim stoliku wewnątrz Sinclair's Books - wychodząc od portu do Akili traficie tam dzięki drodze znajdującej się przed Skałą, a przy tym nieco po jej lewej stronie.
- Za zebranie magazynu trwale przyspieszycie o 5% przeładowanie i wyciąganie broni Laredo.
Poradnik Rewolwerowca 03

- Magazyn znajdziecie na planecie Polvo w układzie Valo.
- Poradnik leży na plastikowym krześle przy ścianie zaraz przy wejściu do budynku Strażników w miasteczku Hope.
- Po jego zebraniu trwale przyspieszycie o 5% przeładowanie i wyciąganie broni Laredo.
Poradnik Rewolwerowca 04

- Ten poradnik znajduje się na planecie Volii Alfa w układzie Volii w Rdzeniu Neonu.
- Udajcie się do posterunku Strażników Wolnych Gwiazd. Kierując się schodami w górę traficie do niewielkiej sypialni - magazyn leży na stoliku przy łóżku.
- Zebranie poradnika sprawi, że przeładowanie i wyciągnięcie broni Laredo będzie na stałe szybsze o 5%.
Podręcznik obrony ZK 02

- Magazyn jest na stacji kosmicznej Legowisko, w układzie Wolf.
- Kiedy zadokujecie i wysiądziecie w Legowisku, trzymając się prawej strony idźcie na sam koniec stacji. Traficie do małego pomieszczenia, w którym jest laboratorium badawcze - na jego końcu na szafce znajdziecie podręcznik (między łóżkami).
- Po zebraniu magazynu nieznacznie zwiększycie wielkość magazynka i szansę na krytyczne uderzenie dla uzbrojenia Armaments.
Podręcznik obrony ZK 03

- Ten podręcznik jest w Cydonii na Marsie w układzie Sol.
- Zejdźcie do poziomu mieszkalnego i poszukajcie pomieszczenia, nad którym widnieje napis UC Marine Barracks - to naprzeciwko miejsca, w którym znajduje się Miesięcznik Górniczy 07. Podręcznik leży na białym stole.
- Magazyn dodatkowo zwiększa wielkość magazynka i szansę na krytyczne uderzenie dla uzbrojenia Armaments.
Przygody Solomona 01

- Magazyn znajdziecie w rezydencji rodziny Coe w mieście Akila w systemie Cheyenne - dostęp do tego miejsca odblokujecie podczas zadania głównego Puste gniazdo (opisaliśmy je na osobnej stronie naszego poradnika).
- Przygody Solomona są na półce obok łóżka w sypialni na parterze rezydencji.
- Zebranie magazynu sprawi, że trwale zwiększą się obrażenia od broni nocą o 5%.
Dziennik Kapitana Kolektywu 03

- Dziennik również znajduje się w mieście Akila w systemie Cheyenne.
- Leży na szklanym stoliku w konsulacie miasta Akila - ten budynek stoi tuż obok Skały.
- Magazyn trwale zwiększa udźwig o 5 kilogramów.
Noce Neonu 02

- Ten magazyn znajdziecie w Astral Lounge. Jest to w Rdzeniu Neonu w układzie Volii (planeta Volii Alfa).
- Udajcie się windą na strefę VIP. Magazyn leży na okrągłym stoliku w pomieszczeniu nazwanym "booth".
- Noce Neonu 02 zapewniają trwały dostęp do przepisu na STEVE, który spowalnia upływ czasu i zwiększa obrażenia dystansowe.
Pisma Va'Ruun 03

- Pismo jest w mieście Akila w układzie Cheyenne.
- Udajcie się na same obrzeża miasta - jeśli weszliście do niego z lądowiska, to miejsce docelowe znajdziecie z lewej strony Skały. Magazyn leży w pudełku na końcu małego stoiska.
- Po zebraniu Pisma Va'Ruun zostanie trwale zwiększona premia do skradania o 1%, zaś obrażenia do ataku z zaskoczenia zwiększone o 5%.
Komentarze czytelników
witam,fajna gierka dobże sie grało ale mam problem bo dobiłem 24 level i postać dalej nie leveluje niewiem co mam zrobić
witam , mam problem z Ryujin Industries a raczej z jedną z ostatnich misji . Niewiem czy wykonałem coś niepokoleji ale wedłóg poradnika powinienem mieć misje Sabotaż a u mnie jest misja Zarządzanie Aktywami w której musze znaleźć tajnego agenta ale niewiem jak ??! Pomocy
Pomocy. Starfield Oko cyklonu- doszedłem do Skarbca na Dziedzictwie i wszystkie moduły włączyłem. Mam info -czekaj na transfer kasy, ale nic nie ładuje i zostałem odizolowany w pomieszczeniu Skarbca. Nie mogę wyjść z niego. Blokada drzwi. Co robić? Wczytanie gry z innego poziomu nie wchodzi w grę. Zapentliłem się.
Wczytać grę, wygląda na błąd skryptu. Albo poszukać na wiki starfielda stagów w queście i pchnąć dalej z konsoli.
Echa Przeszłości,
Jest jakaś inna droga by opuścić hangar niż wylot z niego ?
Misja, Echa przeszłości, zabiłem królową i nie mogę odlecieć.Wszystkie gady wyeliminowane a nadal mam komunikat- Zabezpiecz hangar, o co chodzi? Pomóżcie
Możesz spróbować wczytać poprzedni zapis gry i ponownie pokonać wrogów. Jeśli grasz na PC to możesz kliknąć "~" co otworzy konsolę kodów - wtedy wpisz "killall", co zabije przeciwników, ale pamiętaj, że zablokuje to możliwość zdobywania osiągnięć
Misja: Utrzymanie przewagi: Można ją zrealizować, otwierając drzwi do pomieszczenia prowadzącego do szybu wentylacyjnego, po czym zza kratki (widocznej nawet na waszym screenie) zhackować skrzynkę i wydobyć z niej plany prototypu.
Mam problem, zdobylem artefakt, ale nie moge wejść do loży, błagam o pomoc....
W końcu doczekałem się dokończenia wątku Floty. I szczerze to chyba była jedyna solucja, którą chciałem przeczytać (wiadomo, piraci). Reszta frakcyjnych mnie nie interesuje. Dobrze, że chociaż jest wybór, ale gdybym miałbym grać, to i tak stanąłbym po stronie Floty.
Jedynie wątek Floty (wg. mnie) ratuje trochę tą grę (dlaczego zawsze wątki negatywnych frakcji w wykonaniu Bethesdy są lepiej napisane niż pozytywnych?).
Swoją drogą ile jeszcze zostało do dokończenia poradnika?
Materiał o magazynach (do przeczytania) dobry, ale zawiera informacje o 1/5 z nich. Na anglojęzycznym portalu znalazłem artykuł o wszystkich magazynach, linku nie wklejam, żeby nie naruszyć reguł, redakcję proszę o kontakt, jeśli chce swój materiał zaktualizować.
Nie wszystkie magazyny pojawiają się w odgórnie narzuconych miejscach. Opisaliśmy "pewniaki", które przy okazji pozwolą wbić związaną z nimi trofkę.
Czesc mam problem z tym zadaniem uzyj pola antygrawitacyjnego . Uzywam go w strone Vladimira i nic sie nie dzieje . Pomoze ktos ?
Nie po prostu cofnąć, tylko zostawić rozbabrany statek z błędami i wrócić do tego po np 2 dniach.
A czy ktoś mógłby podpowiedzieć, czy i jak można przerwać budowę statku mimo błędów i zostawić na później bez anulowania wszystkiego? Zaczynanie za każdym razem wszystkiego od początku jest chore.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
