Starfield: Wszystko, co można kupić za pieniądze - solucja, opis przejścia
Wszystko, co można kupić za pieniądze to główny quest w Starfield z wizyty w Neon. Solucja z naszego poradnika opisuje gdzie znaleźć kontrahenta, jak zaliczyć negocjacje i zdobyć artefakt, jak dotrzeć do biura w Slayton Aerospace i jak zaliczyć konfrontację ze Slaytonem.
Aktualizacja:
Wszystko, co można kupić za pieniądze to tytuł questu głównego wątku fabularnego w grze Starfield. Z opisu przejścia możecie dowiedzieć się m.in. jak dotrzeć do budynku Strouda-Eklunda w mieście Neon, jak sprawdzić ochronę Astral Lounge i kontrahenta, gdzie przebywa kontrahent i jak rozegrać negocjacje o artefakt, jak odblokować windę w budynku Slayton Aerospace, jak dotrzeć do biura Slaytona i jak zaliczyć konfrontację z nim oraz jak opuścić Neon.
- Odwiedzenie siedziby Strouda-Eklunda w mieście Neon
- Sprawdzenie ochrony w Astral Lounge
- Sprawdzenie kontrahenta
- Odnalezienie kontrahenta w Astral Lounge
- Negocjacje w sprawie artefaktu
- Konfrontacja z agentem Slaytona
- Użycie windy w siedzibie firmy Slayton Aerospace
- Wydostanie się z budynku
- Wdrapanie się na wieżę handlową
- Konfrontacja z Nicolausem Slaytonem
- Powrót na statek i odlecenie z miasta Neon
Odwiedzenie siedziby Strouda-Eklunda w mieście Neon

- Po odblokowaniu questu spotkajcie się z Walterem Stroudem w Loży. Musicie wyruszyć wraz z nim do miasta Neon - znajduje się ono na planecie Volii Alfa w systemie Volii.
- Znacznik doprowadzi Was do windy i z listy pięter wybierzcie firmę Stroud-Eklund. Przywita Was Ilsa Eklund. Otrzymacie 2 nowe cele misji i możecie zająć się nimi w dowolnej kolejności.
Sprawdzenie ochrony w Astral Lounge

- Jeden ze znaczników prowadzi do lokalu Astral Lounge. Osoba, z którą musicie porozmawiać, to barman Boone Morgan.
- Wypytajcie się Boone'a o stan ochrony i możliwości opłacenia ochrony dla VIP-ów. Macie wybór - możecie zapłacić 4500 kredytów, użyć perswazji i obniżyć zapłatę do 1000 kredytów lub odmówić. Mając ochronę po swojej stronie łatwiej zaliczycie konfrontację w Astral Lounge w dalszej części misji.
- Otrzymacie też cel ze zbadania sterowania drzwiami. Udajcie się na balkon VIP-ów i zlokalizujcie komputer. Możecie go zhakować (najniższy poziom zabezpieczeń), by włączyć zdalne sterowanie drzwiami. Jest to opcjonalne, ale przyda się później podczas negocjacji.
Sprawdzenie kontrahenta

- Udajcie się do sklepu Newill's Goods w mieście Neon i porozmawiajcie z Jamesem Newillem w sprawie spotkania z Walterem Stroudem.
- Możecie zrezygnować z jego usług (nie zdobędziecie dodatkowych informacji o kontrahencie), zapłacić 2500 kredytów lub użyć perswazji żeby uzyskać wskazówkę o kontenerze za darmo.
- Możecie otrzymać namiary na kontener noclegowy kontrahenta - po dotarciu na miejsce musicie rozbroić zamek (najniższy poziom zabezpieczeń). W kontenerze użyjcie komputera, by przejrzeć 3 części prywatnej korespondencji.
Odnalezienie kontrahenta w Astral Lounge

- Po zaliczeniu obu celów misji powróćcie do Waltera Strouda w siedzibie Stround-Eklund.
- Udajcie się razem z Walterem do Astral Lounge. Musicie znaleźć kontrahenta w głównej sali Astral Lounge - to Musgrove stojący przy ścianie obok dużej walizki (obrazek). Wybierzcie pierwszą odpowiedź jako prawidłowe hasło.
Negocjacje w sprawie artefaktu

Negocjacje odbędą się w pomieszczeniu sekcji VIP-ów. Na dostępne wybory mogą wpłynąć czynności z wcześniejszej części questu.
- Możecie zdalnie zamknąć drzwi jeśli wcześniej włamaliście się do komputera. Musgrove znajdziecie się w potrzasku.
- Możecie skorzystać ze wsparcia ochrony VIP-ów jeśli wcześniej zakupiliście tę usługę od Boone'a. Sprawi to, że nie dojdzie do walk z ochroną.
- Możecie złapać artefakt lub zagrozić zaatakowaniem Musgrove'a. Nie doprowadzicie do właściwej walki, a jedynie dostatecznie wystraszycie kontrahenta.
- Alternatywnie możecie też odpowiednio poprowadzić rozmowę (druga opcja, druga opcja, pierwsza opcja) i odrzucić żądanie podwójnej stawki za artefakt. Musgrove zgodzi się na początkową kwotę.
Każdy z tych wariantów pozwoli Wam pozyskać artefakt Nu.
Konfrontacja z agentem Slaytona

Przy próbie opuszczena loży VIP-ów zatrzyma Was agent Slaytona i zażąda przekazania artefaktu będącego własnością jego pracodawcy. Dostępne opcje to:
- Zaliczenie próby perswazji - Uda się Wam w pokojowy sposób rozwiązać sytuację.
- Danie ochronie lokalu sygnału do ataku - Jest to dostępne tylko jeśli wykupiliście dodatkową ochronę.
- Zaatakowanie agenta - Rozpocznie się pojedynek z nim i jeżeli opłaciliście ochronę to nie zaatakuje Was.
Użycie windy w siedzibie firmy Slayton Aerospace

Porozmawiajcie z Walterem i Issą. Od Issy dowicie się, że Slayton zablokował port w Neon i musicie się z nim uporać. Wyjdźcie z Astral Lounge, dotrzyjcie do windy i przenieście się do Slayton Aerospace.
Musicie uzyskać dostęp do windy w lobby i jest to możliwe na kilka sposobów. 2 główne sposoby zaczynają się od rozmowy z Ryleigh w lobby. Możecie:
- Zaliczyć próbę perswazji - Przekonacie kobietę, że jesteście umówieni na spotkanie ze Slaytonem.
- Atak - Znajdziecie się na celowniku wszystkich okolicznych strażników.

Alternatywne sposoby to:
- Włamanie się do bocznego pomieszczenia - Musicie rozbroić zamek 3 poziomu, by otworzyć drzwi. W nowym pomieszczeniu jest terminal sterowania windą z obrazka. Do niego też trzeba się włamać (zamek 2 poziomu).
- Użycie kradzieży kieszonkowej - Kartę dostępu ma przy sobie Ryleigh.
Niezależnie od wybranego wariantu użyjcie windy. Slayton zatrzyma niestety windę przed dotarciem na właściwe piętro.
Wydostanie się z budynku

- Przed Wami sekcja, w której warto skradać się, aczkolwiek nie jest to obowiązkowe. Plan zakłada podążanie zgodnie z instrukcjami Ilsy po to żeby dotrzeć do wyjścia z budynku.
- Komendy Ilsy są bardzo dokładne - może nakazywać Wam np. korzystanie z tuneli wentylacyjnych lub zatrzymywanie aż wartownicy/roboty wyruszą w inne strony. W razie doprowadzenia do walk możecie wszystkich pokonać lub szybko przebiec dalej. Dotrzyjcie do wyjścia z dołączonego obrazka.
Jeśli posiadacie umiejętność Skradanie, to korzystajcie ze wskaźnika wykrycia. Pasek nie może w 100% zapełnić się na pomarańczowo.
Wdrapanie się na wieżę handlową

- Na zewnątrz przebywają kolejni strażnicy i unikanie ich może być problematyczne. Walki z nimi nie powinny być trudne.
- Szukajcie schodów i balkoników prowadzących na wyższe poziomy. Docelowo musicie dotrzeć na jeden z dachów i ostatni balkonik doprowadzi Was do wejścia do wieży prowadzącego do biura Slaytona.
Konfrontacja z Nicolausem Slaytonem

Konfrontacja załączy się po ominięciu nieaktywnego szybu windy. Ma ona 2 główne warianty:
- Zaatakowanie Slaytona i jego ludzi - Do rozegrania będzie dość trudna bitwa. Rozważcie wycofanie się do szybu żeby nie być jednocześnie atakowanym z wielu stron. Slayton jest na 20 poziomie i pokonanie go jest najtrudniejsze.
- Nakłonienie Slaytona do odstąpienia do walki - Nie musicie zaliczać żadnego testu perswazji. Możecie go łatwo namówić do porozumienia się ze Stroudem.

Jeśli wybraliście wariant pokojowy, to musicie podjąć decyzję o losach pojmanego Musgrove'a. Znajdziecie go w sąsiednim pokoju. Główne warianty to:
- uwolnienie Musgrove'a - Slayton nie będzie się temu sprzeciwiał;
- aresztowanie Musgrove'a;
- zabicie Musgrove'a.
Niezależnie od wybranego wariantu Slayton pozwoli Wam odejść i odlecieć statkiem z miasta Neon.
Powrót na statek i odlecenie z miasta Neon

- Dotrzyjcie do windy żeby opuścić budynek. Nie możecie użyć szybkiej podróży na mapie galaktyki i musicie osobiście powrócić na lądowisko i wejść do swojego statku.
- Zapiszcie grę przed zajęciem miejsca w kokpicie. Tuż po tym jak rozpocznie się kolejny quest Astranie czeka Was potencjalna trudna konfrontacja w kosmosie. Za ukończenie misji otrzymacie PD, 10000 kredytów oraz rzadki karabin (Fiscal Quarter).
- Starfield - poradnik do gry
- Starfield: Poradnik do gry
- Starfield: Opis przejścia
- Starfield: Misje główne
- Starfield: Mały krok - solucja, opis przejścia
- Starfield: Stare śmieci - solucja, opis przejścia
- Starfield: W nieznane - solucja, opis przejścia
- Starfield: Puste gniazdo - solucja, opis przejścia
- Starfield: Coś poszło nie tak - solucja, opis przejścia
- Starfield: Wszystko, co można kupić za pieniądze - solucja, opis przejścia
- Starfield: Astranie - solucja, opis przejścia
- Starfield: Głębiej w nieznane - solucja, opis przejścia
- Starfield: Krótkowzroczność - solucja, opis przejścia
- Starfield: Żadnych gwałtownych ruchów - solucja, opis przejścia
- Starfield: Wysoka cena - solucja, opis przejścia
- Starfield: Jedność - solucja, opis przejścia
- Starfield: W ich ślady - solucja, opis przejścia
- Starfield: Z tej Ziemi - solucja, opis przejścia
- Starfield: Tęsknota ponad miarę - solucja, opis przejścia
- Starfield: Ostatnie mignięcia - solucja, opis przejścia
- Starfield: Splątanie - solucja, opis przejścia
- Starfield: Objawienie - solucja, opis przejścia
- Starfield: Wielki skok - solucja, opis przejścia
- Starfield: Misje główne
- Starfield: Opis przejścia
- Starfield: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
witam,fajna gierka dobże sie grało ale mam problem bo dobiłem 24 level i postać dalej nie leveluje niewiem co mam zrobić
witam , mam problem z Ryujin Industries a raczej z jedną z ostatnich misji . Niewiem czy wykonałem coś niepokoleji ale wedłóg poradnika powinienem mieć misje Sabotaż a u mnie jest misja Zarządzanie Aktywami w której musze znaleźć tajnego agenta ale niewiem jak ??! Pomocy
Pomocy. Starfield Oko cyklonu- doszedłem do Skarbca na Dziedzictwie i wszystkie moduły włączyłem. Mam info -czekaj na transfer kasy, ale nic nie ładuje i zostałem odizolowany w pomieszczeniu Skarbca. Nie mogę wyjść z niego. Blokada drzwi. Co robić? Wczytanie gry z innego poziomu nie wchodzi w grę. Zapentliłem się.
Wczytać grę, wygląda na błąd skryptu. Albo poszukać na wiki starfielda stagów w queście i pchnąć dalej z konsoli.
Echa Przeszłości,
Jest jakaś inna droga by opuścić hangar niż wylot z niego ?
Misja, Echa przeszłości, zabiłem królową i nie mogę odlecieć.Wszystkie gady wyeliminowane a nadal mam komunikat- Zabezpiecz hangar, o co chodzi? Pomóżcie
Możesz spróbować wczytać poprzedni zapis gry i ponownie pokonać wrogów. Jeśli grasz na PC to możesz kliknąć "~" co otworzy konsolę kodów - wtedy wpisz "killall", co zabije przeciwników, ale pamiętaj, że zablokuje to możliwość zdobywania osiągnięć
Misja: Utrzymanie przewagi: Można ją zrealizować, otwierając drzwi do pomieszczenia prowadzącego do szybu wentylacyjnego, po czym zza kratki (widocznej nawet na waszym screenie) zhackować skrzynkę i wydobyć z niej plany prototypu.
Mam problem, zdobylem artefakt, ale nie moge wejść do loży, błagam o pomoc....
W końcu doczekałem się dokończenia wątku Floty. I szczerze to chyba była jedyna solucja, którą chciałem przeczytać (wiadomo, piraci). Reszta frakcyjnych mnie nie interesuje. Dobrze, że chociaż jest wybór, ale gdybym miałbym grać, to i tak stanąłbym po stronie Floty.
Jedynie wątek Floty (wg. mnie) ratuje trochę tą grę (dlaczego zawsze wątki negatywnych frakcji w wykonaniu Bethesdy są lepiej napisane niż pozytywnych?).
Swoją drogą ile jeszcze zostało do dokończenia poradnika?
Materiał o magazynach (do przeczytania) dobry, ale zawiera informacje o 1/5 z nich. Na anglojęzycznym portalu znalazłem artykuł o wszystkich magazynach, linku nie wklejam, żeby nie naruszyć reguł, redakcję proszę o kontakt, jeśli chce swój materiał zaktualizować.
Nie wszystkie magazyny pojawiają się w odgórnie narzuconych miejscach. Opisaliśmy "pewniaki", które przy okazji pozwolą wbić związaną z nimi trofkę.
Czesc mam problem z tym zadaniem uzyj pola antygrawitacyjnego . Uzywam go w strone Vladimira i nic sie nie dzieje . Pomoze ktos ?
Nie po prostu cofnąć, tylko zostawić rozbabrany statek z błędami i wrócić do tego po np 2 dniach.
A czy ktoś mógłby podpowiedzieć, czy i jak można przerwać budowę statku mimo błędów i zostawić na później bez anulowania wszystkiego? Zaczynanie za każdym razem wszystkiego od początku jest chore.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
