Starfield: Echa przeszłości - solucja, opis przejścia
Echa przeszłości to quest Karmazynowej Floty z wizyty w więzieniu z planety Suworow. Poniższa solucja objaśnia jak dostać się do Zamka, jak otworzyć i przeszukać celę Kryxa, jak pokonać królową potworów i jak zachować się w sprawie Mathisa.
Aktualizacja:
W ramach przechodzenia linii fabularnej frakcji Karmazynowa Flota musicie zająć się ukończeniem misji Echa przeszłości. Na tej stronie poradnika jest jej dokładny opis przejścia, w którym wyjaśniamy m.in. jak otworzyć więzienie Zamek na planecie Suworow, jak reagować w rozmowach z Mathisem i czy wybory mają znaczenie, jak dotrzeć do Bloku D, jak otworzyć celę Kryxa i jak ją poprawnie zbadać, jak zdobyć dowody z szafki, jak pokonać królową potworów i jak ukraść statek więzienny.
- Rozpoczęcie misji Karmazynowej Floty i dotarcie na powierzchnię Suworowa
- Spotkanie się z Delgado przy wejściu do Zamka
- Eksploracja wnętrza Zamka
- Odnalezienie celi Jaspera Cryxa w Bloku D
- Przeszukanie celi Kryxa
- Przeszukanie szafki Cartera
- Dostanie się do tunelu, którym uciekł Kryx
- Zabezpieczenie hangaru
- Powrót na Klucz
Rozpoczęcie misji Karmazynowej Floty i dotarcie na powierzchnię Suworowa

- To misja z pierwszej wyprawy Karmazynowej Floty powiązanej z dziedzictwem Kryxa. Musicie najpierw dołączyć do frakcji piratów - było to częścią poprzedniej misji Szczur trafia do kanałów.
- Suworow to planeta w systemie Kryx, czyli tym samym, co stacja Klucz. Znajdźcie na jej powierzchni Zamek (Lock) i wylądujcie w tym miejscu.
Spotkanie się z Delgado przy wejściu do Zamka

- Po wylądowaniu porozmawiajcie z Delgado w małym obozowisku obok lądowiska. W drodze do wejścia spodziewajcie się walk z potworami. Martwcie się jedynie o siebie, bo kluczowe postacie questowe nie mogą zginąć w walkach.
- Gra nie pozwoli Wam odblokować wejścia z powyższego obrazka dopóki nie pojawią się pozostali członkowie wyprawy. Sprawdźcie zegarek - czerwone znaczniki mogą symbolizować potwory i miejsca, w których nadal z nimi walczą. Pomóżcie im w zabezpieczeniu okolicy.
- Pogadajcie z Delgado przy śluzie i wyraźcie gotowość. Wejście do Zamka zostanie otwarte przez lidera Karmazynowej Floty.
Eksploracja wnętrza Zamka

- Po przejściu przez drzwi rozpoczniecie eksplorację rozległego opuszczonego więzienia. Musicie zabezpieczyć teren i pokonać kolejne potwory.
- Pogadajcie z Delgado i wyruszcie w stronę pomieszczenia kontrolnego. Dojdzie do rozdzielenia bohaterów.
- W trakcie wyprawy kilkukrotnie musicie porozmawiać z Mathisem - będzie on podważał dowództwo Delgado i zachęcał do zdradzenia lidera piratów żeby zadbać o własny interes. Wybory z rozmów z Mathisem nie zmienią drastycznie przebiegu questu. Jeśli odmówicie Mathisowi za pierwszym razem to jeszcze kilka razy spróbuje Was przekonać do zmiany zdania.

- Zlokalizujcie poluzowany panel, który można popchnąć - pokazuje go obrazek. Odblokuje on Wam przejście do pomieszczenia z interkomem.
- Użyjcie konsoli i wybierzcie opcję sterowania systemami bezpieczeństwa (Security Controls). Zawiera ona opcję obejścia blokady nałożonej na placówkę.
Odnalezienie celi Jaspera Cryxa w Bloku D

- Dotrzyjcie do konsoli, która pozwala sterować zasilaniem (Power System Controls). Pozwoli to przywrócić zasilanie do Bloku D.
- Celem podróży jest wieża strażnicza w Bloku D. Możecie wybierać różne drogi do niej i uważajcie na kolejne potwory. Po drodze mija się też wiele zamkniętych cel i to świetna okazja do rozwijania umiejętności Zabezpieczenia (i odnajdywania dodatkowego lootu).
- Dotrzyjcie do nowej interaktywnej konsoli. Możecie z niej wybrać dane więźniów (Prisoner Records) - dowiecie się, że cela Kryxa to D-03-118.
- Wybierzcie z konsoli zakładkę przełączników bloku D (D-Block Switch Controls). Możecie odblokować przełączniki ze wszystkich sekcji lub jedynie z sekcji 03.
Przeszukanie celi Kryxa

- Korzystajcie z niebieskiego znacznika - prowadzi on do interaktywnego przełącznika, który otworzy wszystkie cele z Sekcji 3.
- Udajcie się do celi D-03-118 (numery cel są nad wejściami do nich). Zbadajcie zapaloną lampkę z obrazka, a załączy się dodatkowa interakcja.
- Możecie wyrwać lampkę i znajdziecie pod nią tabliczkę z wiadomością (Best Laid Plans). Możecie od razu odsłuchać tabliczki lub znaleźć ją w inwentarzu (zakładka Notatek). Pozyskacie dzięki temu kod do szafki.
Przeszukanie szafki Cartera

- Niebieski znacznik doprowadzi Was do pomieszczeń z prysznicami (Showers) i jest tam poszukiwana szafka.
- W szafce jest kilka przedmiotów, ale najważniejszy z nich to tabliczka z dowodami i wysłuchajcie nagrania, a zdobędziecie nowy kod dostępu. Sama tabliczka może się Wam też przydać do osobnego questu Twarde dowody zleconego przez Porucznik Toft.
Dostanie się do tunelu, którym uciekł Kryx

- Podążajcie za znacznikiem do konsoli, która pozwoli odblokować przejście. Znajdziecie nowy luźny panel do popchnięcia i odblokowania przejścia.
- Kierujcie się w stronę hangaru i odpierajcie ataki kolejnych potworów. Dotrzyjcie do wejścia do biura naczelnika i musicie ponownie użyć interkomu żeby porozmawiać z Delgado.
- Podczas rozmowy możecie poinformować Delgado o pomocy lub jej braku ze strony Mathisa - wpłynie to na jego dalsze losy w końcowej części questu. Raz jeszcze musicie pogadać z Mathisem i poprzeć lub odrzucić jego propozycję.
W biurze naczelnika są też skrzynie z unikalnym lootem (m.in. hełm, karabin, dużo kredytów). Możecie je splądrować bez konieczności używania cyfrychów.
Zabezpieczenie hangaru

- Po dotarciu w okolice hangaru pojawi się królowa potworów - to znacznie większa i silniejsza kreatura z 19 poziomu doświadczenia. Rozważcie rozstawienie np. min-pułapek na początku bitwy. Trzymajcie też królową na dystans i pomagajcie sobie uciekaniem na dachy i wyższe półki.
- Po wygranej bitwie wejdźcie na pokład więziennego wahadłowca ZK (UC Prison Shuttle). Zajmijcie miejsce w jego kokpicie żeby wystartować. Wahadłowiec dołączy do listy posiadanych przez Was statków. Możecie pozostać przy tym wyborze lub w dalszej części gry odwiedzić dowolnego technika usług okrętowych i podmienić aktywny statek.
Powrót na Klucz

- Dolećcie do stacji Klucz i zadokujcie jej. Udajcie się na spotkanie z Delgado i przekażcie mu tabliczkę odnalezioną w więzieniu. W nagrodę otrzymacie legendarny pistolet Keelhauler.
- W zależności od opcji dialogowej z biura naczelnika dowiecie się o losie Mathisa (pozostawienie go we Flocie lub wydalenie z frakcji) - możecie poprzeć decyzję Delgado lub się jej sprzeciwić. Porozmawiajcie też z samym Mathisem w lokalnym barze. Jeżeli został wyrzucony z Floty, to spodziewajcie się ataku Mathisa w przestrzeni kosmicznej - pojawi się wraz z obstawą po jednym z kolejnych skoków.
- Niezależnie od losów Mathisa pogadajcie z Naevą w barze. Musicie też powrócić na OZK Vigilance żeby zdać kolejny raport. Otrzymacie PD i 9600 kredytów. W dzienniku pojawią się nowy quest frakcji Karmazynowa Flota - Rozbity bank.
- Starfield - poradnik do gry
- Starfield: Poradnik do gry
- Starfield: Opis przejścia
- Starfield: Frakcyjne - Karmazynowa Flota
- Starfield: Głęboka konspiracja - solucja, opis przejścia
- Starfield: Szczur trafia do kanałów - solucja, opis przejścia
- Starfield: Echa przeszłości - solucja, opis przejścia
- Starfield: Rozbity bank - solucja, opis przejścia
- Starfield: Najlepsi z najlepszych - solucja, opis przejścia
- Starfield: Absolutna moc - solucja, opis przejścia
- Starfield: Oko cyklonu - solucja, opis przejścia
- Starfield: Koniec Dziedzictwa - solucja, opis przejścia
- Starfield: Twarde dowody - solucja, opis przejścia
- Starfield: Odzyskać przeszłość - solucja, opis przejścia
- Starfield: Lekarskie zamówienie - solucja, opis przejścia
- Starfield: Frakcyjne - Karmazynowa Flota
- Starfield: Opis przejścia
- Starfield: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
witam,fajna gierka dobże sie grało ale mam problem bo dobiłem 24 level i postać dalej nie leveluje niewiem co mam zrobić
witam , mam problem z Ryujin Industries a raczej z jedną z ostatnich misji . Niewiem czy wykonałem coś niepokoleji ale wedłóg poradnika powinienem mieć misje Sabotaż a u mnie jest misja Zarządzanie Aktywami w której musze znaleźć tajnego agenta ale niewiem jak ??! Pomocy
Pomocy. Starfield Oko cyklonu- doszedłem do Skarbca na Dziedzictwie i wszystkie moduły włączyłem. Mam info -czekaj na transfer kasy, ale nic nie ładuje i zostałem odizolowany w pomieszczeniu Skarbca. Nie mogę wyjść z niego. Blokada drzwi. Co robić? Wczytanie gry z innego poziomu nie wchodzi w grę. Zapentliłem się.
Wczytać grę, wygląda na błąd skryptu. Albo poszukać na wiki starfielda stagów w queście i pchnąć dalej z konsoli.
Echa Przeszłości,
Jest jakaś inna droga by opuścić hangar niż wylot z niego ?
Misja, Echa przeszłości, zabiłem królową i nie mogę odlecieć.Wszystkie gady wyeliminowane a nadal mam komunikat- Zabezpiecz hangar, o co chodzi? Pomóżcie
Możesz spróbować wczytać poprzedni zapis gry i ponownie pokonać wrogów. Jeśli grasz na PC to możesz kliknąć "~" co otworzy konsolę kodów - wtedy wpisz "killall", co zabije przeciwników, ale pamiętaj, że zablokuje to możliwość zdobywania osiągnięć
Misja: Utrzymanie przewagi: Można ją zrealizować, otwierając drzwi do pomieszczenia prowadzącego do szybu wentylacyjnego, po czym zza kratki (widocznej nawet na waszym screenie) zhackować skrzynkę i wydobyć z niej plany prototypu.
Mam problem, zdobylem artefakt, ale nie moge wejść do loży, błagam o pomoc....
W końcu doczekałem się dokończenia wątku Floty. I szczerze to chyba była jedyna solucja, którą chciałem przeczytać (wiadomo, piraci). Reszta frakcyjnych mnie nie interesuje. Dobrze, że chociaż jest wybór, ale gdybym miałbym grać, to i tak stanąłbym po stronie Floty.
Jedynie wątek Floty (wg. mnie) ratuje trochę tą grę (dlaczego zawsze wątki negatywnych frakcji w wykonaniu Bethesdy są lepiej napisane niż pozytywnych?).
Swoją drogą ile jeszcze zostało do dokończenia poradnika?
Materiał o magazynach (do przeczytania) dobry, ale zawiera informacje o 1/5 z nich. Na anglojęzycznym portalu znalazłem artykuł o wszystkich magazynach, linku nie wklejam, żeby nie naruszyć reguł, redakcję proszę o kontakt, jeśli chce swój materiał zaktualizować.
Nie wszystkie magazyny pojawiają się w odgórnie narzuconych miejscach. Opisaliśmy "pewniaki", które przy okazji pozwolą wbić związaną z nimi trofkę.
Czesc mam problem z tym zadaniem uzyj pola antygrawitacyjnego . Uzywam go w strone Vladimira i nic sie nie dzieje . Pomoze ktos ?
Nie po prostu cofnąć, tylko zostawić rozbabrany statek z błędami i wrócić do tego po np 2 dniach.
A czy ktoś mógłby podpowiedzieć, czy i jak można przerwać budowę statku mimo błędów i zostawić na później bez anulowania wszystkiego? Zaczynanie za każdym razem wszystkiego od początku jest chore.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
