Starfield: Operacja Gwiezdne ziarno - solucja, opis przejścia
Operacja Gwiezdne ziarno to poboczna misja, w której poznacie historię klonów znanych postaci. Poniżej dowiecie się, jak rozpocząć misję i co wiąże się z pomocą każdemu z sojuszy.
Aktualizacja:
Na tej stronie poradnika opisaliśmy misję poboczną o nazwie Operacja "Gwiezdne ziarno". Wyjaśniliśmy, jak ją rozpocząć, jak zdobyć wskazówki i dotrzeć do Beagle oraz jak pomóc danym stowarzyszeniom.
- Podróż do Tygla
- Wskazówki w Bazie
- Wybór strony
- Kod dostępowy z Beagle
- Pojedynek w Tyglu
- Zakończenie misji
Podróż do Tygla

- Operacja "Gwiezdne ziarno" zostanie odblokowana, gdy udacie się do układu Charybda.
- W placówce Tygiel na planecie Charybda III porozmawiajcie z Tobiasem i Adą.
- Spotkajcie się z Franklinem - zdobędziecie od niego informacje o klonach.

- Gdy wyjdziecie z budynku zatrzyma Was Wyatt. Po rozmowie z nim udajcie się do Amanirenas oraz Czyngis-Chana - liderów dwóch stowarzyszeń.
- Gdy dotrzecie do Czyngisa będziecie musieli najpierw pokonać atakujące go stworzenia.
- Po rozmowie z dwójką liderów wróćcie do Franklina.
Wskazówki w Bazie

- Musicie udać się do Bazy na Charybdzie III. Tam poszukajcie siedmiu wskazówek.
- Wszystkie wskazówki to strony z pamiętnika, które leżą na stolikach, szafkach lub podłodze. Zbierzcie je uważając na wrogie stworzenia w Bazie.
- Do ostatniej wskazówki dostaniecie się dzięki wąskiemu tunelowi. Pamiętnik będzie leżał na blacie. Uważajcie, gdyż w tym pomieszczeniu znajduje się bardzo groźny przeciwnik. Jeśli możecie, pokonajcie go, ale jeśli macie z nim problem, postarajcie się go ominąć, wziąć wskazówkę i wyjść z Bazy.
- Nie musicie wracać tą samą drogą, którą przyszliście. W ostatnim pomieszczeniu wejdźcie po schodach na górę, otwórzcie drzwi za pomocą komputera i idąc dalej wyjdziecie na powierzchnię.
Wybór strony
Wróćcie do Tygla. Musicie zadecydować, któremu stowarzyszeniu pomożecie i przekażecie notatki. Wybór będzie miał znaczenie w dalszej części misji.

- Liderką Wierzących jest Amanirenas. Według jej stowarzyszenia najważniejsza jest Misja, a jej członkowie po naprawieniu robotów opuszczą Tygiel.

- Postawa Czyngis-chana jest najbardziej skrajna. Renegaci chcą bowiem zniszczyć wszystko - Bazę i Tygiel, po czym odlecieć z planety. Uważają wszystko za kłamstwo.

- Pragmatycy, których liderem jest Franklin, są zależni od maszyn z Bazy i sami chcą przejąć władzę.
Kod dostępowy z Beagle

- Bez względu na podjętą decyzję porozmawiajcie z Adą, a następnie udajcie się do układu Bel.
- Podlećcie do nadajnika nawigacyjnego i przeskanujcie częstotliwość.
- Zadokujcie do statku Beagle w układzie Zelazny. Musicie mieć wysoką rangę Astrodynamiki lub dobry napęd grawitonowy, aby się tam dostać.

- Uważając na wieżyczki i roboty idźcie na sam koniec statku, otwórzcie komputer i pobierzcie kod dostępowy.
- Opuśćcie Beagle, wróćcie na Tygiel i porozmawiajcie z przywódcą sojuszu, któremu pomagacie.
Pojedynek w Tyglu
- Jeśli sprzymierzyliście się z Pragmatykami lub Wierzącymi to dowiecie się, że dany sojusz może być zaatakowany przez Czyngisa lub Amanirenas.
- W przypadku pomocy Renegantom okaże się, że to Franklin lub Amanirenas chce zaatakować sojusz.

- Nie ważne, jakie decyzje podejmiecie podczas rozmowy z wrogami, i tak dojdzie do walki. Możecie jednak przekonać lidera, który nie wypowiada wojny do współpracy.
- Musicie zabić wrogich przywódców lub tylko jednego z nich (jeśli go przekonaliście).
- Po walce udajcie się do lidera sojuszu, któremu pomagacie.
Zakończenie misji

- Porozmawiajcie z Adą i ponownie udajcie się do Bazy. Idźcie na sam jej koniec uważając po drodze na przeciwników. Podejdźcie do komputera - będziecie musieli wybrać jedną z trzech opcji restartu. Od tego zależy, co stanie się z klonami.
- Jeśli wybierzecie pierwszą opcję, to nic na Tyglu się nie zmieni, a misja zakończy się po podjęciu decyzji, Wy otrzymacie PD i kredyty.
- Jeśli uruchomicie pełne czyszczenie projektu, to wszystkie klony zginą. Misja zakończy się od razu po dokonaniu wyboru - otrzymacie PD i kredyty.
- Możecie wybrać nowego superadministratora. Wtedy wróćcie do danego przywódcy, a zadanie się zakończy - otrzymacie PD i kredyty.
- Pamiętajcie, aby zebrać klucz z biurka i wyjść szybciej tylnymi drzwiami z Bazy.
- Starfield - poradnik do gry
- Starfield: Poradnik do gry
- Starfield: Opis przejścia
- Starfield: Poboczne
- Starfield: Mantis - solucja, opis przejścia
- Starfield: Operacja Gwiezdne ziarno - solucja, opis przejścia
- Starfield: Piechur - solucja, opis przejścia
- Starfield: Zagrywka Junony - solucja, opis przejścia
- Starfield: Testament - solucja, opis przejścia
- Starfield: Nawarzenie piwa - solucja, opis przejścia
- Starfield: Poboczne
- Starfield: Opis przejścia
- Starfield: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
witam,fajna gierka dobże sie grało ale mam problem bo dobiłem 24 level i postać dalej nie leveluje niewiem co mam zrobić
witam , mam problem z Ryujin Industries a raczej z jedną z ostatnich misji . Niewiem czy wykonałem coś niepokoleji ale wedłóg poradnika powinienem mieć misje Sabotaż a u mnie jest misja Zarządzanie Aktywami w której musze znaleźć tajnego agenta ale niewiem jak ??! Pomocy
Pomocy. Starfield Oko cyklonu- doszedłem do Skarbca na Dziedzictwie i wszystkie moduły włączyłem. Mam info -czekaj na transfer kasy, ale nic nie ładuje i zostałem odizolowany w pomieszczeniu Skarbca. Nie mogę wyjść z niego. Blokada drzwi. Co robić? Wczytanie gry z innego poziomu nie wchodzi w grę. Zapentliłem się.
Wczytać grę, wygląda na błąd skryptu. Albo poszukać na wiki starfielda stagów w queście i pchnąć dalej z konsoli.
Echa Przeszłości,
Jest jakaś inna droga by opuścić hangar niż wylot z niego ?
Misja, Echa przeszłości, zabiłem królową i nie mogę odlecieć.Wszystkie gady wyeliminowane a nadal mam komunikat- Zabezpiecz hangar, o co chodzi? Pomóżcie
Możesz spróbować wczytać poprzedni zapis gry i ponownie pokonać wrogów. Jeśli grasz na PC to możesz kliknąć "~" co otworzy konsolę kodów - wtedy wpisz "killall", co zabije przeciwników, ale pamiętaj, że zablokuje to możliwość zdobywania osiągnięć
Misja: Utrzymanie przewagi: Można ją zrealizować, otwierając drzwi do pomieszczenia prowadzącego do szybu wentylacyjnego, po czym zza kratki (widocznej nawet na waszym screenie) zhackować skrzynkę i wydobyć z niej plany prototypu.
Mam problem, zdobylem artefakt, ale nie moge wejść do loży, błagam o pomoc....
W końcu doczekałem się dokończenia wątku Floty. I szczerze to chyba była jedyna solucja, którą chciałem przeczytać (wiadomo, piraci). Reszta frakcyjnych mnie nie interesuje. Dobrze, że chociaż jest wybór, ale gdybym miałbym grać, to i tak stanąłbym po stronie Floty.
Jedynie wątek Floty (wg. mnie) ratuje trochę tą grę (dlaczego zawsze wątki negatywnych frakcji w wykonaniu Bethesdy są lepiej napisane niż pozytywnych?).
Swoją drogą ile jeszcze zostało do dokończenia poradnika?
Materiał o magazynach (do przeczytania) dobry, ale zawiera informacje o 1/5 z nich. Na anglojęzycznym portalu znalazłem artykuł o wszystkich magazynach, linku nie wklejam, żeby nie naruszyć reguł, redakcję proszę o kontakt, jeśli chce swój materiał zaktualizować.
Nie wszystkie magazyny pojawiają się w odgórnie narzuconych miejscach. Opisaliśmy "pewniaki", które przy okazji pozwolą wbić związaną z nimi trofkę.
Czesc mam problem z tym zadaniem uzyj pola antygrawitacyjnego . Uzywam go w strone Vladimira i nic sie nie dzieje . Pomoze ktos ?
Nie po prostu cofnąć, tylko zostawić rozbabrany statek z błędami i wrócić do tego po np 2 dniach.
A czy ktoś mógłby podpowiedzieć, czy i jak można przerwać budowę statku mimo błędów i zostawić na później bez anulowania wszystkiego? Zaczynanie za każdym razem wszystkiego od początku jest chore.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
