Starfield: Piętro kierownicze - solucja, opis przejścia
Piętro kierownicze jest ostatnim questem linii fabularnej Ryujin Industries w Starfield. Z naszej solucji dowiecie się jak wpłynąć na wynik głosowań nad przejęciem Infinity LTD i neuroamplifikatorem, a także gdzie znaleźć własne biuro.
Aktualizacja:
Piętro kierownicze to nazwa questu kończącego linię fabularnę Ryujin Industries w grze Starfield. Opis przejścia z tej strony poradnika objaśnia czego dotyczą głosowania zarządu, a także jak wpływać na głosy członków zarządu, by uzyskać pożądane wyniki. Dodatkowo podpowiadamy jak odblokować własne biuro w wieżowcu Ryujin.
- Rozpoczęcie finałowego questu Ryujin
- Lobbowanie członków zarządu
- Wzięcie udziału w głosowaniu
- Własne biuro w wieżowcu Ryujin
Rozpoczęcie finałowego questu Ryujin

- Po ukończeniu questu Sabotaż spotkacie się z Masako i dowiecie o planowanych głosowaniach w sali konferencyjnej. Możecie wpłynąć na ich wynik rozmawiając z maksymalnie 6 innymi postaciami. Do przegłosowania każdego tematu potrzebna będzie większość i w razie równego wyniku Masako ma decydujący głos.
- Pierwsze głosowanie dotyczy zachowania technologii neuroamplifikatora. Masako zamierza zagłosować na tak. Drugie głosowanie dotyczy przejęcia Infinity LTD. Masako również planuje zagłosować na tak.
- Nie macie obowiązku lobbowania zgodnie z oczekiwaniami Masako. Możecie dążyć też do tego żeby większość zarządu oddała głos na nie w jednej lub obu kwestiach. Aktualne przewidywania co do wyników głosowań pojawiają się i są aktualizowane w lewym górnym rogu (przykład na obrazku).
Lobbowanie członków zarządu

Musicie spotkać się z 6 członkami zarządu. W rozmowach możecie wybierać odpowiednie opcje dialogowe, a także wspomagać się manipulacją (przykład opcji dialogowej na obrazku) lub perswazją. Najlepiej zapisywać grę przed każdą rozmową po to żeby w razie nieudanego wyniku ją powtórzyć. Członkowie zarządu to:
- Ularu Chen (tylko jeśli nadal żyje) - Jest przeciwna przejęciu Infinity, ale możecie użyć manipulacji. Jest za produkcją neuroampa i możecie ponownie pomóc sobie manipulacją.
- Alexis Pryce - Jest przeciwna przejęciu Infinity, ale możecie użyć perswazji. Jest przeciwna produkcji neuroampa, ale możecie przekonać ją manipulacją.
- Dalton Fiennes - Jest przeciwny produkcji neuroampa, ale możecie użyć manipulacji. Jest przeciwny przejęciu Infinity, ale możecie zmienić jego zdanie zwykłymi odpowiedziami.
- Veena Kalra - Popiera produkcję neuroampa i możecie zmienić jej zdanie perswazją. Ma neutralne zdanie w sprawie przejęcia Infinity i możecie łatwo na nią wpłynąć.
- Genevieve Monohan - Popiera przejęcie Infinity i możecie wpłynąć na jej opinię manipulacją. Popiera produkcję neuroampa i ponownie możecie użyć manipulacji do zmiany jej zdania.
- Linden Calderi - Jest on przeciwny przejęciu Infinity i możecie użyć na nim manipulacji. Popiera produkcję neuroampa i możecie zmienić jego zdanie manipulacją.
Wzięcie udziału w głosowaniu

- Po tym jak porozmawiacie ze wszystkimi NPC-ami udajcie się do sali konferencyjnej i usiądźcie w wyznaczonym miejscu. Odbędą się 2 głosowania. Wybierajcie dowolne odpowiedzi, bo już wcześniej wpłynęliście na głosy członków zarządu.
- Jeśli Ularu Chen nadal żyje, to dojdzie do zdemaskowania jej po przedstawieniu dowodów. Ularu zostanie zwolniona z korporacji i możecie wybrać dowolną opcję dialogową.
- Porozmawiajcie z Masako po zakończonym spotkaniu - może być mniej lub bardziej zadowolna w zależności od wyników głosowań. Otrzymacie PD, 13400 kredytów i 3 cyfrychy.
Własne biuro w wieżowcu Ryujin

- Jeśli Imogene Salzo nadal żyje (tzn. nie została zabita w queście Winowajcy), to możecie opcjonalnie spotkać się z nią na piętrze operacyjnym. Podziękuje Wam za pomoc w oczyszczeniu jej z zarzutów. Dowiecie się o otrzymaniu własnego biura.
- Z odwiedzeniem biura powiązana jest nowo odblokowana aktywność - ustawcie śledzenie jej w dzienniku, a łatwo dotrzecie na miejsce.
- W biurze znajdziecie przede wszystkim tablicę misji Ryujin - możecie z niej odbierać losowe zlecenia dla Ryujin Industries (np. zhakowanie komputera, podłożenie dowodów). Dodatkowo możecie znaleźć m.in. sejf wypełniony lootem, cyfrychy i przedmioty zużywalne czy wieszak z bronią.
- Starfield - poradnik do gry
- Starfield: Poradnik do gry
- Starfield: Opis przejścia
- Starfield: Frakcyjne - Ryujin Industries
- Starfield: Powrót do roboty - solucja, opis przejścia
- Starfield: O krok do przodu - solucja, opis przejścia
- Starfield: Nowa narracja - solucja, opis przejścia
- Starfield: Dostępna karta - solucja, opis przejścia
- Starfield: Sianie niezgody - solucja, opis przejścia
- Starfield: Wypadki się zdarzają - solucja, opis przejścia
- Starfield: Utrzymanie przewagi - solucja, opis przejścia
- Starfield: Ściśle tajne - solucja, opis przejścia
- Starfield: Prześwietlenie - solucja, opis przejścia
- Starfield: Winowajcy - solucja, opis przejścia
- Starfield: Kluczowy składnik - solucja, opis przejścia
- Starfield: Sabotaż - solucja, opis przejścia
- Starfield: Piętro kierownicze - solucja, opis przejścia
- Starfield: Frakcyjne - Ryujin Industries
- Starfield: Opis przejścia
- Starfield: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
witam,fajna gierka dobże sie grało ale mam problem bo dobiłem 24 level i postać dalej nie leveluje niewiem co mam zrobić
witam , mam problem z Ryujin Industries a raczej z jedną z ostatnich misji . Niewiem czy wykonałem coś niepokoleji ale wedłóg poradnika powinienem mieć misje Sabotaż a u mnie jest misja Zarządzanie Aktywami w której musze znaleźć tajnego agenta ale niewiem jak ??! Pomocy
Pomocy. Starfield Oko cyklonu- doszedłem do Skarbca na Dziedzictwie i wszystkie moduły włączyłem. Mam info -czekaj na transfer kasy, ale nic nie ładuje i zostałem odizolowany w pomieszczeniu Skarbca. Nie mogę wyjść z niego. Blokada drzwi. Co robić? Wczytanie gry z innego poziomu nie wchodzi w grę. Zapentliłem się.
Wczytać grę, wygląda na błąd skryptu. Albo poszukać na wiki starfielda stagów w queście i pchnąć dalej z konsoli.
Echa Przeszłości,
Jest jakaś inna droga by opuścić hangar niż wylot z niego ?
Misja, Echa przeszłości, zabiłem królową i nie mogę odlecieć.Wszystkie gady wyeliminowane a nadal mam komunikat- Zabezpiecz hangar, o co chodzi? Pomóżcie
Możesz spróbować wczytać poprzedni zapis gry i ponownie pokonać wrogów. Jeśli grasz na PC to możesz kliknąć "~" co otworzy konsolę kodów - wtedy wpisz "killall", co zabije przeciwników, ale pamiętaj, że zablokuje to możliwość zdobywania osiągnięć
Misja: Utrzymanie przewagi: Można ją zrealizować, otwierając drzwi do pomieszczenia prowadzącego do szybu wentylacyjnego, po czym zza kratki (widocznej nawet na waszym screenie) zhackować skrzynkę i wydobyć z niej plany prototypu.
Mam problem, zdobylem artefakt, ale nie moge wejść do loży, błagam o pomoc....
W końcu doczekałem się dokończenia wątku Floty. I szczerze to chyba była jedyna solucja, którą chciałem przeczytać (wiadomo, piraci). Reszta frakcyjnych mnie nie interesuje. Dobrze, że chociaż jest wybór, ale gdybym miałbym grać, to i tak stanąłbym po stronie Floty.
Jedynie wątek Floty (wg. mnie) ratuje trochę tą grę (dlaczego zawsze wątki negatywnych frakcji w wykonaniu Bethesdy są lepiej napisane niż pozytywnych?).
Swoją drogą ile jeszcze zostało do dokończenia poradnika?
Materiał o magazynach (do przeczytania) dobry, ale zawiera informacje o 1/5 z nich. Na anglojęzycznym portalu znalazłem artykuł o wszystkich magazynach, linku nie wklejam, żeby nie naruszyć reguł, redakcję proszę o kontakt, jeśli chce swój materiał zaktualizować.
Nie wszystkie magazyny pojawiają się w odgórnie narzuconych miejscach. Opisaliśmy "pewniaki", które przy okazji pozwolą wbić związaną z nimi trofkę.
Czesc mam problem z tym zadaniem uzyj pola antygrawitacyjnego . Uzywam go w strone Vladimira i nic sie nie dzieje . Pomoze ktos ?
Nie po prostu cofnąć, tylko zostawić rozbabrany statek z błędami i wrócić do tego po np 2 dniach.
A czy ktoś mógłby podpowiedzieć, czy i jak można przerwać budowę statku mimo błędów i zostawić na później bez anulowania wszystkiego? Zaczynanie za każdym razem wszystkiego od początku jest chore.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
