Legend of Grimrock 2 - Sleet Island
Legend of Grimrock 2 - Sleet Island
Wyjście z Barren Desert (odblokowywane od wewnątrz)
Wyjście z Archves (odblokowywane od wewnątrz)
Zakopana skrzynia: Shield Potion, Zarchton Harpoon
Zejście do zatopionej jaskini
Do Ruins of Desarune
Do Forgotten River
Do Cemetery
Do Pyramid of Umas
Lock Picks
Recipe, Food
Skull
Lock Picks, Scroll of Shock Shield, Pellets
Pitroot Bread, Rage Potion
Recipe
Crystal Flower
Runestone Neckle, Mirror Cuisse, Pellets
Tribal Shield
Food
Venomfang Pick
Antidote, Skull
Rzuć czymkolwiek w kamienną głowę naprzeciwko by pojawił się most.
Sekret - Wstrzymaj oddech na płycie póki kraty nie opadną.
Rzuć stąd kamieniem na płytę (3.2) by przeniosło cię do sekretu (3.3)
Płyta naciskowa, rzuć na nią coś (np kamień) z miejsca (3.1)
Sekret - tajemne pomieszczenie do którego dostać się możesz tylko wykonując czynność (3.1)
Przycisk uaktywniający portale byś mógł wyjść gdy te znikną.
Zaraz po znalezieniu się w pokoju wykonaj ruch w lewo i przód by teleportowało cię do następnego sekretu (3.5). Musisz być szybki, po około dwóch sekundach teleporty znikną i będziesz musiał spróbować od nowa.
Sekret - mała wysepka do której można się dostać wykonując kroki (3.1) i (3.4)
Sekret - za pomocą łopaty kop na tę kratkę (postać musi stać obok i patrzeć się na nią) by wykopać meteor
By dostać się na wyspę musisz stać w tym miejscu w nocy i patrzeć się na szczątki mostu, a niziołek z którym już walczyłeś stworzy ci magiczny most przed tobą.
Świątynia Wody - by tu dotrzeć musisz podnieść most (5)
Przycisk na ścianie otwierający most obok do kolejnego przycisku (7.2)
Kolejny przycisk, otwierający przejście do sekretu pod wodą (7.3)
Sekret - Zabezpieczony magiczną barierą. Możesz wyłączyć barierkę wykonując kroki (7.1) i (7.2)
Strzelba na piedestale - po wzięciu jej teleportuje cię do jaskini pełnej zombie
Włącznik Kamieni grawitacyjnych
Przycisk otwierający pierwsze przejście.
Ukryty przycisk na ścianie pozwalający ci podejść do kamieni od drugiej strony.
Żeby otworzyć wejście do piramidy musisz posiadać Serpent Staff i użyć na drzwiach jego umiejętności. (Przedmiot do zdobycia na lokacji: Herder's Den [2])
Kryształ Zycia

Sleet Island - wprowadzenie | Legend of Grimrock II

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Sleet Island jest to lokacja położona na północ od Forgotten River. Dzieli się ona na dwa obszary: pierwszy to teren dookoła wyspy gdzie można spotkać kilka zagadek, oraz sama wyspa do której dostęp zdobywasz tylko w nocy stając w odpowiednim punkcie (5). Przy zagadce z płytą naciskową (3.1) też trzeba bardzo uważać, bo z jednego sekretu można przejść od razu na drugi, a łatwo go pominąć. Na wyspie zaś znajduje się tylko świątynia wody (6) gdzie możesz wymienić cztery power gemy na esencję wody, oraz podwodny, mały dungeon. Na północy znajduje się też wejście do wielkiej piramidy, jednakże musisz mieć przedmiot zwany Serpent Staff, by ją otworzyć poprzez użycie jego umiejętności na drzwiach. Sam Staff znajdziesz w lokacji Herder's Den. Warto też poprzebywać trochę pod wodą i nałapać trochę ryb do ekwipunku gdyż na późniejszych lokacjach może być problem z jedzeniem.

Podobało się?

0

Legend of Grimrock II

15 października 2014

PC
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry RPG
2014-11-10
12:08

Mikuś2013 Junior

Zauważyłem błąd na stronie z Ruins of Desarune, przy opisie lokacji zamieniona jest nazwa lokacji:
"Sleet Island jest to lokacja, do której można dojść bezpośrednio z Sleet Island."

Komentarz: Mikuś2013
2014-11-10
13:57

Xanas10 Centurion

Xanas10

Mikuś2013 dzięki za znalezienie. Błąd zostanie poprawiony wraz z końcową aktualizacją map która pojawi się pewnie na dniach.

Komentarz: Xanas10
2014-12-17
15:59

drayko Centurion

Brakuje lokacji do których się spada przez dziury, gdzie Twigroot Basement? Tam jest sekret.

Komentarz: drayko
2015-01-02
14:49

drayko Centurion

W zagadce z otwarciem drzwi w Cemetery sekwencja ruchów jest krótsza, ma być - North, West, South, North, North.

Komentarz: drayko
2015-01-02
22:23

drayko Centurion

Wormbound Dungeon Cemetery zagadka 3.3 klapy otwierają się zgodnie z godziną jaka panuje wgrze.

Komentarz: drayko
2015-01-11
00:27

askorek Junior

Mam problem, ponieważ nie mam tej części gdzie znajduje się klucz 10.1 :/ czy tam wchodzi się jakoś innaczej?

Komentarz: askorek
2015-01-11
00:32

kil69 Senator

kil69

która mapa?

Komentarz: kil69
2015-01-11
18:27

askorek Junior

Już nie ważne. Mam inne pytanie czy da się włączyć paski życia potworą?? Bo to trochę wkurzające nie widzieć ile życia zostało potworowi.

Komentarz: askorek
2015-02-22
15:35

maxwell85 Junior

Witam. Czy może mi ktoś przetłumaczyć jak mam rozumieć wskazówkę do pt 2 na Cmentary. niby po polsku a dla mnie jak po chińsku... a nic nie piłem:P

Komentarz: maxwell85
2015-02-22
18:15

verify Generał

A czego tam nie rozumiesz?

Ustaw się tak, żebyś widział na wprost siebie ruchomy kamień, a za nim zamknięte drzwi. Następnie przesuwaj kamień dokładnie tak jak masz opisane - pamiętając że "góra" to przesunięcie w strone zamkniętych drzwi, a "dół" - w stronę wyjścia z cmentarza.

Podpowiedzi do tej zagadki, z tego co pamiętam są w Lexiconary.

Komentarz: verify

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl