Legend of Grimrock 2 - Pyramid of Umas
Legend of Grimrock 2 - Pyramid of Umas
Wejście do Tomb of Rites
Teleport do portalu (II)
Teleport do portalu (I)
Teleport do portalu (IV)
Teleport do portalu (III)
Zeskocz/zjedź na linie, by znaleźć się w pokoju z sekretem (więcej informacji - mapa: Tomb undergraund).
Połóż tu coś, opuść klapę za pomocą płyty (11.2) po czym zeskocz/zjedź na linie dziurę dalej.
Zeskocz/zjedź na dół by znaleźć sekret.
By otworzyć przejście musisz wziąć wand of Fear (Niebieski kwadrat na mapie: "1") i Moonblade (Żółty kwadrat na mapie: "1") i położyć je analogicznie: na kwadratach z numerem "2".
Przycisk na ścianie otwierający ścianę do sekretu (2.2).
Sekretny pokój. Otwierany przyciskiem (2.1).
Zawiera: Mirror gauntlet - weź, bo będzie wymagany do następnego sekretu
Przerzuć cokolwiek na płytę dalej.
Przerzuć cokolwiek na płytę dalej.
Zejście do sekretu, po wykonaniu punktu (3.1)
Połóż tu coś przez kraty, potem obejdź z drugiej strony i też coś połóż. Teraz zabierz wcześniejszy przedmiot i ten ostatni, aby kraty (3.6) się otworzyły.
Kraty do Tomb Key'a (3.7). By je otworzyć wykonaj punkt (3.5)
Tomb Key. Do użycia w zamku (3.8).
Dwa zamki. Potrzeba dwóch Tomb Key (3.7) i (7). Po otwarciu pokoi można wykonać zagadkę (8) która otworzy ci przejście na następny poziom.
Przycisk w ścianie do sekretnego pokoju 4.2.
Sekretna ściana. Do otworzenia przyciskiem 4.1.
Musisz podnieść cztery kładki płytami naciskowymi. Położenie kładek oznaczone są czerwonymi kwadratami 1-4.
Przycisk otwierający drzwi by wyjść z komnaty po wciśnięciu płyty.
Zagadka wraz z sekretem.
Naciśnij przycisk na ścianie i cofnij się tak, by pocisk cię nie trafił, a kraty (6.2) się otworzą. Nie przechodź przez nie jeszcze i ponownie naciśnij przycisk. Kraty będą zamykać się powoli, a ty powinieneś szybko zdążyć by zamknęły się za tobą. jest to ważne gdyż otwiera ci to ścianę do sekretu (6.3)(która normalnie byłaby zamknięta).
Kraty otwierane przyciskiem (6.1). Warto jednak nacisnąć przycisk dwa razy i wbiec pod zamykającymi się kratami, aby odblokować sekret (6.3).
Sekretny pokój. Będzie otwarty wykonaniu kroku (6.1).
Tomb Key. Do zdobycia po wykonaniu kroku (6.1). Do jednego z zamków (3.8)
Zagadka blokująca przejście na następny poziom.
Musisz wcisnąć wszystkie cztery przyciski które są uwydatnione na ścianach, by otworzyć kraty. Żeby to zrobić musisz odpowiednio powciskać przedmiotami płyty w dwóch wcześniejszych pokojach. Prawidłowe wciśnięcie płyt pokazują szare kwadraty: 1-5.
Gdy położysz cokolwiek na wskazanych płytach zyskasz przejście do wszystkich przycisków i przejścia na kolejny poziom.
Przycisk otwierający sekretny pokój (9.2)
Sekretny pokój otwierany przyciskiem (9.1).
Dostęp poprzez spadek z Tomb of Rites (Dziura przy zagadce: (6.1))
Dźwignia uruchamiająca teleport do Tomb of Rites.
Teleport do Tomb of Rites.
Dostęp poprzez spadek z Tomb of Rites (Dziura przy zagadce: (5.1))
Płyta naciskowa. Wejdź na nią i połóż tutaj cokolwiek w taki sposób żeby można było to zabrać z drugiej strony krat.
Teleport do sali z wieloma potworami. Warto się przygotować.
Pokój z wieloma przeciwnikami. Pojawisz się na samym środku, a naokoło ciebie będą węzę i meduzy. Najlepiej zaatakować najpierw węza i po zabiciu go wyrwać się z tego kręgu, po czym manewrować między przeciwnikami i w ten sposób ich pokonać. Po zabiciu ich dostaniesz dostęp do nagrody - miecza (11.6).
Ancient Cleymore - Nagroda za pokonanie przeciwników w sami (11.5).
Dostęp poprzez spadek z Tomb of Rites (Dziura przy zagadce:(2.1))
Recipe - Speed Potion
Greater Healing Potion
Lock Picks, Storm Amulet
Blackmoss
Lock Picks
Mirror Gauntlets - Potrzebne do otwarcia sekretu (mapa: Tomb of Rites ).
Falconskyre
Cannon ball x4
Dart x2
Shuriken x2, Pellets
Embaler's Headpiece
Mirror Greaves
Falconskyre
Throwing Knife
Torch
Shuriken x2
Pellets
Poison Bomb
Food, Poleaxe
Food, Torch
Food
Shuriken
Xafi Khakis, Pellets
Greater Energy Potion
Pellets
Shuriken
kryształ życia

Pyramid of Umas - wprowadzenie | Legend of Grimrock II

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Pyramid of Umas jest to lokacja położona na północ od Sleet Island. By móc do niej wejść w ogóle należy najpierw wyruszyć na bagna znajdujące się na południu. Będąc tam musisz wejść do Herder's Den - podziemia i znaleźć Serpent Staff, który jest nagrodą za wykonanie zagadki z runami magicznymi i płytami naciskowymi. Mając już broń podejdź do drzwi i użyj w ich kierunku jej umiejętności. Drzwi się otworzą, a ty będziesz mógł wejść do środka. Na parterze pojawi się nowy typ przeciwnika: wielki wąż który może i nie atakuje silnymi ciosami, ale potrafi zatruć co może być problematyczne na dłuższą metę. Mimo wszystko zostawiają po sobie ogony, którymi możesz karmić drużynę. Celem tego poziomu jest znalezienie dwóch kluczy (3.7), (7) dzięki którym otworzysz dwie boczne sale, a potem rozwiążesz główną zagadkę (8) blokującą wejście wyżej. Część poziomu jest też zablokowana (10.1), (11.1) i dostać się do niej możesz później z poziomu "Tomb of Rites" skacząc do postawionych tam dziur. W jednym z sekretów znajdziesz Mirror Gautlets [6]. Warto je wziąć, jako że są potrzebne piętro wyżej (mapa: Tomb of Rites) do otworzenia jednego z kolejnych sekretów.

Podobało się?

0

Legend of Grimrock II

15 października 2014

PC
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry RPG
2014-11-10
12:08

Mikuś2013 Junior

Zauważyłem błąd na stronie z Ruins of Desarune, przy opisie lokacji zamieniona jest nazwa lokacji:
"Sleet Island jest to lokacja, do której można dojść bezpośrednio z Sleet Island."

Komentarz: Mikuś2013
2014-11-10
13:57

Xanas10 Centurion

Xanas10

Mikuś2013 dzięki za znalezienie. Błąd zostanie poprawiony wraz z końcową aktualizacją map która pojawi się pewnie na dniach.

Komentarz: Xanas10
2014-12-17
15:59

drayko Centurion

Brakuje lokacji do których się spada przez dziury, gdzie Twigroot Basement? Tam jest sekret.

Komentarz: drayko
2015-01-02
14:49

drayko Centurion

W zagadce z otwarciem drzwi w Cemetery sekwencja ruchów jest krótsza, ma być - North, West, South, North, North.

Komentarz: drayko
2015-01-02
22:23

drayko Centurion

Wormbound Dungeon Cemetery zagadka 3.3 klapy otwierają się zgodnie z godziną jaka panuje wgrze.

Komentarz: drayko
2015-01-11
00:27

askorek Junior

Mam problem, ponieważ nie mam tej części gdzie znajduje się klucz 10.1 :/ czy tam wchodzi się jakoś innaczej?

Komentarz: askorek
2015-01-11
00:32

kil69 Senator

kil69

która mapa?

Komentarz: kil69
2015-01-11
18:27

askorek Junior

Już nie ważne. Mam inne pytanie czy da się włączyć paski życia potworą?? Bo to trochę wkurzające nie widzieć ile życia zostało potworowi.

Komentarz: askorek
2015-02-22
15:35

maxwell85 Junior

Witam. Czy może mi ktoś przetłumaczyć jak mam rozumieć wskazówkę do pt 2 na Cmentary. niby po polsku a dla mnie jak po chińsku... a nic nie piłem:P

Komentarz: maxwell85
2015-02-22
18:15

verify Generał

A czego tam nie rozumiesz?

Ustaw się tak, żebyś widział na wprost siebie ruchomy kamień, a za nim zamknięte drzwi. Następnie przesuwaj kamień dokładnie tak jak masz opisane - pamiętając że "góra" to przesunięcie w strone zamkniętych drzwi, a "dół" - w stronę wyjścia z cmentarza.

Podpowiedzi do tej zagadki, z tego co pamiętam są w Lexiconary.

Komentarz: verify

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl