Rasy postaci w Legend of Grimrock II | Kreacja i rozwój postaci
Aktualizacja:
Rasa postaci natomiast stanowi już dużo poważniejszą kwestię. Generalnie twórcy udostępnili nam pięć odrębnych nacji, które różnią się pomiędzy sobą nie tylko wyglądem symbolizowanym przez klimatyczne awatary (aż kilka do wyboru przy każdej rasie), ale także początkowymi bonusami bądź predyspozycjami w rozwoju w ramach konkretnych profesji.
Human to przedstawiciel gatunku ludzkiego, który wedle podpowiedzi twórców jest herosem całkowicie uniwersalnym, tzw. sprawdza się w każdej powierzonej mu roli i może być rozwijany w dowolnym kierunku. Jego bonusem rasowym jest o 10% szybsze pozyskiwanie punktów doświadczenia.
Insectoid to jak sama nazwa pośrednio wskazuje istota zaprojektowana na wzór owada, czyli po prostu przypominająca wyglądem obrzydliwego robaka. W ramach naturalnych predyspozycji bohater należący do tej nacji powinien specjalizować się w arkanach magii, zyskuje bowiem na starcie 2 dodatkowe punkty w atrybucie Willpower. Ponadto ma także 1 punkt w Sile, jednakże traci -2 w Dexterity oraz -1 w Vitality. Co bardzo istotne posiada również niezwykle potężny pasyw, a mianowicie o 50% mniejszą szansę na uzyskanie obrażeń i tym samym zostanie zranionym.
Zostało jeszcze 57% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie0
- Legend of Grimrock II - poradnik do gry
- Legend of Grimrock II - poradnik do gry
- Kreacja i rozwój postaci
- Kreacja i rozwój postaci w Legend of Grimrock II - wprowadzenie
- Rasy postaci w Legend of Grimrock II | Kreacja i rozwój postaci
- Klasy postaci w Legend of Grimrock II | Kreacja i rozwój postaci
- Wskaźniki, atrybuty i odporności | Kreacja i rozwój postaci
- Pomniejsze statystyki i cechy w Legend of Grimrock II | Kreacja i rozwój postaci
- Umiejętności w Legend of Grimrock II | Kreacja i rozwój postaci
- Kreacja i rozwój postaci
- Legend of Grimrock II - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Mikuś2013 Junior
Zauważyłem błąd na stronie z Ruins of Desarune, przy opisie lokacji zamieniona jest nazwa lokacji:
"Sleet Island jest to lokacja, do której można dojść bezpośrednio z Sleet Island."
Xanas10 Centurion
Mikuś2013 dzięki za znalezienie. Błąd zostanie poprawiony wraz z końcową aktualizacją map która pojawi się pewnie na dniach.
drayko Centurion
Brakuje lokacji do których się spada przez dziury, gdzie Twigroot Basement? Tam jest sekret.
drayko Centurion
W zagadce z otwarciem drzwi w Cemetery sekwencja ruchów jest krótsza, ma być - North, West, South, North, North.
drayko Centurion
Wormbound Dungeon Cemetery zagadka 3.3 klapy otwierają się zgodnie z godziną jaka panuje wgrze.
askorek Junior
Mam problem, ponieważ nie mam tej części gdzie znajduje się klucz 10.1 :/ czy tam wchodzi się jakoś innaczej?
askorek Junior
Już nie ważne. Mam inne pytanie czy da się włączyć paski życia potworą?? Bo to trochę wkurzające nie widzieć ile życia zostało potworowi.
maxwell85 Junior
Witam. Czy może mi ktoś przetłumaczyć jak mam rozumieć wskazówkę do pt 2 na Cmentary. niby po polsku a dla mnie jak po chińsku... a nic nie piłem:P
verify Generał
A czego tam nie rozumiesz?
Ustaw się tak, żebyś widział na wprost siebie ruchomy kamień, a za nim zamknięte drzwi. Następnie przesuwaj kamień dokładnie tak jak masz opisane - pamiętając że "góra" to przesunięcie w strone zamkniętych drzwi, a "dół" - w stronę wyjścia z cmentarza.
Podpowiedzi do tej zagadki, z tego co pamiętam są w Lexiconary.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
