Castle Roof | Castle Nex | Legend of Grimrock II
Aktualizacja:
Castle Roof

Castle Roof jest najwyższym obszarem lokacji Castle Nex i pełni funkcję areny (1) do walki z Mistrzem Wyspy, który będzie ujeżdżał wielkiego smoka. Co ciekawe sam smok nie będzie pluł ogniem, a jedne ataki zasięgowe to pociski lodu. Mimo wszystko mając dużo mikstur leczenia to sam smok nie jest zbyt silny, gdyż co jakiś czas otacza się osłona i przywołuje pełno zwykłych przeciwników którzy mają się tobą zająć. Żaden z nich nie powinien być dla ciebie zaskoczeniem, bo jeśli zwiedziłeś większość wyspy to powinieneś znać już każdego od podszewki. Jedyną nowością może być wielka meduza która dropi po sobie kamień leczący całą drużynę i żywiołaki ognia które nie lecą na ciebie, a strzelają kulami ognia. Jedynymi minionami, z którymi ktoś może mieć problem są dwa magma golemy, ale tutaj można wyczekać, aż smok włączy się do walki i sam je "zdepcze", ponieważ gdy smok wejdzie na te samą kratkę, co jest pomocnik to ten drugi zostaje zniszczony. Należy zaznaczyć że po pokonaniu bossa wypadnie z niego ostatni Power Gem, a mając ich cztery możesz spróbować osiągnąć drugi, cięższy koniec który znajduje się na lokacji Castle Nex.
Fale:
1. Ghule - Smok stoi i nie atakuje.
2. Szczurołaki i wilki - Smok stoi i nie atakuje.
3. Węże, meduzy i meduza alfa(Wypada z niego Crystal Shard Of Healing) - Smok stoi i nie atakuje.
4. Żywiołaki ognia i dwa magma golemy - Smok stoi i nie atakuje.
5. Roje komarów - Smok atakuje i nie posiada osłony.
6. Mimicki - Smok atakuje i nie posiada osłony.
0
- Legend of Grimrock II - poradnik do gry
- Legend of Grimrock II - poradnik do gry
	
- Castle Nex
		
- Castle Nex - wprowadzenie | Legend of Grimrock II
 - Library | Castle Nex | Legend of Grimrock II
 - Twisted Passage | Castle Nex | Legend of Grimrock II
 - Test Chamber | Castle Nex | Legend of Grimrock II
 - Void | Castle Nex | Legend of Grimrock II
 - Castle Roof | Castle Nex | Legend of Grimrock II
 - Trickster's Lair | Castle Nex | Legend of Grimrock II
 
 
 - Castle Nex
		
 
 - Legend of Grimrock II - poradnik do gry
	
 
Komentarze czytelników
Mikuś2013 Junior
Zauważyłem błąd na stronie z Ruins of Desarune, przy opisie lokacji zamieniona jest nazwa lokacji:
"Sleet Island jest to lokacja, do której można dojść bezpośrednio z Sleet Island."
Xanas10 Centurion
Mikuś2013 dzięki za znalezienie. Błąd zostanie poprawiony wraz z końcową aktualizacją map która pojawi się pewnie na dniach.
drayko Centurion
Brakuje lokacji do których się spada przez dziury, gdzie Twigroot Basement? Tam jest sekret.
drayko Centurion
W zagadce z otwarciem drzwi w Cemetery sekwencja ruchów jest krótsza, ma być - North, West, South, North, North.
drayko Centurion
Wormbound Dungeon Cemetery zagadka 3.3 klapy otwierają się zgodnie z godziną jaka panuje wgrze.
askorek Junior
Mam problem, ponieważ nie mam tej części gdzie znajduje się klucz 10.1 :/ czy tam wchodzi się jakoś innaczej?
askorek Junior
Już nie ważne. Mam inne pytanie czy da się włączyć paski życia potworą?? Bo to trochę wkurzające nie widzieć ile życia zostało potworowi.
maxwell85 Junior
Witam. Czy może mi ktoś przetłumaczyć jak mam rozumieć wskazówkę do pt 2 na Cmentary. niby po polsku a dla mnie jak po chińsku... a nic nie piłem:P
verify Generał
A czego tam nie rozumiesz?
Ustaw się tak, żebyś widział na wprost siebie ruchomy kamień, a za nim zamknięte drzwi. Następnie przesuwaj kamień dokładnie tak jak masz opisane - pamiętając że "góra" to przesunięcie w strone zamkniętych drzwi, a "dół" - w stronę wyjścia z cmentarza.
Podpowiedzi do tej zagadki, z tego co pamiętam są w Lexiconary.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
