Twisted Passage | Castle Nex | Legend of Grimrock II
Aktualizacja:
Twisted Passage
Twisted Passage jest to drugie piętro lokacji Castle Nex. Tutaj ponownie jest do wykonania tylko jedna zagadka, by móc udać się na kolejny poziom. Musisz po prostu stawiać kroki na takie kratki gdzie nie ma niewidzialnych portali, które przenoszą cię na początek. By dowiedzieć się gdzie ich nie ma musisz wyekwipować któregoś ze swoich bohaterów w przeklęty kompas który był do zdobycia na parterze zamku (mapa: Castle Nex (1)). Po wejściu na każdą kratkę kompas będzie ci pokazywał gdzie są portale i gdzie nie skręcać. Można też skorzystać z mapy, która pokazuje ci jedną z dróg dojścia do końca. Należy tutaj zaznaczyć że może ona nie zadziałać od razu, gdyż po każdym wejściu w portal te przemieszczają się i może być wymagane kilkakrotny powrót na początek, zanim te ustawią się tak jak pokazane jest na mapie. Na końcu obszaru możesz znaleźć też kryształ życia oraz torbę z jedzeniem.
0
- Legend of Grimrock II - poradnik do gry
- Legend of Grimrock II - poradnik do gry
- Castle Nex
- Castle Nex - wprowadzenie | Legend of Grimrock II
- Library | Castle Nex | Legend of Grimrock II
- Twisted Passage | Castle Nex | Legend of Grimrock II
- Test Chamber | Castle Nex | Legend of Grimrock II
- Void | Castle Nex | Legend of Grimrock II
- Castle Roof | Castle Nex | Legend of Grimrock II
- Trickster's Lair | Castle Nex | Legend of Grimrock II
- Castle Nex
- Legend of Grimrock II - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Mikuś2013 Junior
Zauważyłem błąd na stronie z Ruins of Desarune, przy opisie lokacji zamieniona jest nazwa lokacji:
"Sleet Island jest to lokacja, do której można dojść bezpośrednio z Sleet Island."
Xanas10 Centurion
Mikuś2013 dzięki za znalezienie. Błąd zostanie poprawiony wraz z końcową aktualizacją map która pojawi się pewnie na dniach.
drayko Centurion
Brakuje lokacji do których się spada przez dziury, gdzie Twigroot Basement? Tam jest sekret.
drayko Centurion
W zagadce z otwarciem drzwi w Cemetery sekwencja ruchów jest krótsza, ma być - North, West, South, North, North.
drayko Centurion
Wormbound Dungeon Cemetery zagadka 3.3 klapy otwierają się zgodnie z godziną jaka panuje wgrze.
askorek Junior
Mam problem, ponieważ nie mam tej części gdzie znajduje się klucz 10.1 :/ czy tam wchodzi się jakoś innaczej?
askorek Junior
Już nie ważne. Mam inne pytanie czy da się włączyć paski życia potworą?? Bo to trochę wkurzające nie widzieć ile życia zostało potworowi.
maxwell85 Junior
Witam. Czy może mi ktoś przetłumaczyć jak mam rozumieć wskazówkę do pt 2 na Cmentary. niby po polsku a dla mnie jak po chińsku... a nic nie piłem:P
verify Generał
A czego tam nie rozumiesz?
Ustaw się tak, żebyś widział na wprost siebie ruchomy kamień, a za nim zamknięte drzwi. Następnie przesuwaj kamień dokładnie tak jak masz opisane - pamiętając że "góra" to przesunięcie w strone zamkniętych drzwi, a "dół" - w stronę wyjścia z cmentarza.
Podpowiedzi do tej zagadki, z tego co pamiętam są w Lexiconary.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
