Legend of Grimrock 2 - Lexiconary
Legend of Grimrock 2 - Lexiconary
Wejście do Archives
Round key do drzwi (1.2) poleci z pająka
Drzwi otwierane kluczem (1.1)
Sekret - przycisk w ścianie otwierający drogę do sekretnego pokoju.
Sekret - Przycisk otwierający przejście do sekretnego pokoju (3.2)
Sekretny pokój otwierany za pomocą przycisku (3.1)
By otrzymać figurkę ogra musisz postawić pasujące rzeczy w odpowiednich wnękach przed wejściem. Ustaw się tak by mieć po prawej drzwi i ustaw zaczynając od najbliższej: miecz, zwój, kamień . Nie patrz na to co pisze przy wnękach.

Mając figurkę ogra postaw ją w pasujacym miejscu (4.2)
Miejsce na figurkę ogra z pokoju (4.1)
Figurka ptaka. Do położenia we wnęce (5.3)
Miejsce na figurkę ptaka z pokoju (5.2)
Przycisk na ścianie odblokowuje pokój i przycisk do sekretu (6.2)
Sekret - przycisk odblokowujący wejście do pokoju po drugiej stronie krat (6.3).
Sekret - pokój do którego wejście jest możliwe po naciśnięciu przycisku (6.2)
Teleport do pokoju pełnego mimiców (7.2)
Pokój pełen Mimiców. Po zabiciu ich znajdź ornate key który powinien wypaść z jednego z nich, by móc wyjść z komnaty.
Sekret - przycisk otwierający przejście do pokoju obok (8.2)
Sekretny pokój
Pokój z kamieniami grawitacyjnymi. Na początek musisz położyć coś na dwóch płytach w bokach sali (9.2), (9.3), a następnie ustawić dwa kamienie po prawej stronie kładki (ułożenie pokazują niebieskie kwadraciki na mapie) i strzelić (np. z kuszy) przed siebie na trzecia płytę (9.4). Wtedy odblokuje ci się trzeci kamień i wtedy będziesz mógł ustawić sobie most z kamieni do statuetki (9.5).
Pierwsza płyta naciskowa - połóż tu dowolny przedmiot.
Druga płyta naciskowa - połóż tu dowolny przedmiot.
Trzecia płyta naciskowa - Musisz tu dorzucić.
Figurka szkieletu. Do położenia we wnęce (9.6)
Miejsce na figurkę szkieletu z pokoju (9.5)
Sekret - przycisk otwierający ścianę obok
Statuetka ślimaka, do włożenia we wnęce (11.3)
Miejsce na figurkę ślimaka z pokoju (11.2)
Food
Pellets, Shuriken
Lock Picks, Tome of Fire, Crystal Shard of Recharging
Crystal Shard of Protection
Longsword
Lightning Rod
Pellets
Morning Star (topór)
Skrzynia: Plate Gloves, Dart x3
Mirror Chestplate
Crossbow Qurrel x3
Shuriken
Shuriken x2
Food
Great Axe
Crystal Flower
Bear Pelt
Lock Picks
Fire Bomb
Kryształ życia
Power Gem

Lexiconary | Ruins of Desaure | Legend of Grimrock II

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Lexiconary

Lexiconary to najniższy poziom podziemi z Ruins of Desaure. Całość obszaru sprowadza się do dokładnego przeczesywania go i znalezienia czterech figurek, które otworzą dostęp do Power gemu. Figurki to: Ogra (4.1), Szkieletu (9.5), Ślimaka (11.2), Ptaka (5.2). Po drodze możesz trafić przez przypadek do pokoju pełnego mimiców, które od razu się na ciebie rzucą. Po pokonaniu ich, na ziemi będzie leżał klucz, który pozwoli ci wyjść z tego pomieszczenia. Mimo wszystko najcięższą zagadką na pewno okaże się ta, która pozwala na otrzymanie statuetki ślimaka(11.2). Musisz chodzić odpowiednimi ścieżkami w powietrzu, a pod twoimi nogami będzie się pojawiał magiczny most. Każdy zły krok, skończy się upadkiem. W jedną stronę została poprowadzona linia na mapie pokazująca jak iść.

Podobało się?

0

Legend of Grimrock II

15 października 2014

PC
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry RPG
2014-11-10
12:08

Mikuś2013 Junior

Zauważyłem błąd na stronie z Ruins of Desarune, przy opisie lokacji zamieniona jest nazwa lokacji:
"Sleet Island jest to lokacja, do której można dojść bezpośrednio z Sleet Island."

Komentarz: Mikuś2013
2014-11-10
13:57

Xanas10 Centurion

Xanas10

Mikuś2013 dzięki za znalezienie. Błąd zostanie poprawiony wraz z końcową aktualizacją map która pojawi się pewnie na dniach.

Komentarz: Xanas10
2014-12-17
15:59

drayko Centurion

Brakuje lokacji do których się spada przez dziury, gdzie Twigroot Basement? Tam jest sekret.

Komentarz: drayko
2015-01-02
14:49

drayko Centurion

W zagadce z otwarciem drzwi w Cemetery sekwencja ruchów jest krótsza, ma być - North, West, South, North, North.

Komentarz: drayko
2015-01-02
22:23

drayko Centurion

Wormbound Dungeon Cemetery zagadka 3.3 klapy otwierają się zgodnie z godziną jaka panuje wgrze.

Komentarz: drayko
2015-01-11
00:27

askorek Junior

Mam problem, ponieważ nie mam tej części gdzie znajduje się klucz 10.1 :/ czy tam wchodzi się jakoś innaczej?

Komentarz: askorek
2015-01-11
00:32

kil69 Senator

kil69

która mapa?

Komentarz: kil69
2015-01-11
18:27

askorek Junior

Już nie ważne. Mam inne pytanie czy da się włączyć paski życia potworą?? Bo to trochę wkurzające nie widzieć ile życia zostało potworowi.

Komentarz: askorek
2015-02-22
15:35

maxwell85 Junior

Witam. Czy może mi ktoś przetłumaczyć jak mam rozumieć wskazówkę do pt 2 na Cmentary. niby po polsku a dla mnie jak po chińsku... a nic nie piłem:P

Komentarz: maxwell85
2015-02-22
18:15

verify Generał

A czego tam nie rozumiesz?

Ustaw się tak, żebyś widział na wprost siebie ruchomy kamień, a za nim zamknięte drzwi. Następnie przesuwaj kamień dokładnie tak jak masz opisane - pamiętając że "góra" to przesunięcie w strone zamkniętych drzwi, a "dół" - w stronę wyjścia z cmentarza.

Podpowiedzi do tej zagadki, z tego co pamiętam są w Lexiconary.

Komentarz: verify

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl