Legend of Grimrock 2 - Orul's Crypt
Legend of Grimrock 2 - Orul's Crypt
Wyjście do Wormbound Dungeon
teleport na powierzchnię
Teleport do sali laboratorium (2.2)
Teleport do pokoju głównego (2.1)
Pierwsza zagadka w laboratorium. Musisz ciągnąć za łańcuch tam gdzie rzecz nie pasuje do pozostałych.
Rozwiązanie: Drewno, mikstura, hełm, kapelusz, żółw, wywerna.
Druga zagadka. Zgaś obie pochodnie, by pojawiały ci się refleksy światła na polach, na których możesz stanąć by przejść pomiędzy kolcami.
Jeden z trzech kluczy pasujący do zamka 2.6
Zamek, klucz który do niego pasuje (2.5) znajdziesz w laboratorium.
Przycisk na ścianie do sekretu.
Sekret - naciśnij przycisk (3.1) by podniosła się ściana obok klucza (2.5)
Teleport do sanktuarium (4.2)
Teleport do głównej sali.
Przycisk do sekretu obok na ścianie, wyłącza teleport, a za nim na ścianie kolejny przycisk otwierający ścianę obok.
Wejdź do portalu, wyjdź z komnaty, podejdź do tego samego teleportu i wrzuć tam coś, by otworzyła się ściana obok.
Zaczynasz ze środkowej płyty i idź numerami przedstawionymi na mapie, aż do drzwi.
Klucz do zamka (4.6)
Zamek do którego klucz (4.5) znajduje się w sanktuarium
Teleport do Malzoleum (5.2)
Teleport do głównej sali (5.1)
Walka z niziołkiem i jego przybocznymi szkieletami. Sam niziołek nie jest wytrzymały ale rzuca w ciebie bombami ognia wiec najlepiej ich unikać i samemu wyprowadzać ciosy, aż ten zniknie. Dookoła niego będzie sporo szkieletów dlatego je warto wciągać do korytarzy blisko portalu do głównej sali. Najwyżej będziesz mógł się cofnąć. Po ukończonej walce połóż coś na środkowej płycie i przejdź dalej.
Wrzuć tu coś na płytę niżej.
W odpowiednim momencie stań na płycie po czym rzuć czymś na drugą stronę, by spadło na płytę.
Naciśnij przycisk i przejdź do końca w taki sposób by żadna kulka cię nie trafiła, a drzwi się otworzą.
Klucz do zamka (5.9)
Zamek do którego klucz (5.8) znajduje się w Malzoleum
Jeśli włożysz wszystkie klucze do odpowiednich zamków (2.6), (4.6) i (5.9) pojawi się taki sam boss jak na poprzedniej lokacji. Warto od razu go zaatakować i spróbować położyć go w miejscu w którym się pojawił, by nie miał możliwości przyzwania ghuli. jest mocno wrażliwy na elektryczność, ale na normalnym poziomie trudności szybko pada od drużyny na 9 poziomie.
Po pokonaniu go możesz wziąć power gem z salki obok.
Kryształ życia
Power Gem

Legend of Grimrock 2: Orul's Crypt

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Orul's Crypt

Jest to drugi poziom podziemi cmentarza, gdzie twoje zadanie sprowadza się do znalezienia trzech kluczy na trzech różnych obszarach. Spotkasz tutaj też znajomego niziołka, który zechce cię teraz obrzucić ognistymi granatami (5.3). Rodzaje przeciwników nie zmienią się od ostatniego poziomu, ale będzie ich nieco więcej. Jeden klucz znajduje się w laboratorium (2.2), drugi w sanktuarium (4.2), a trzeci w mauzoleum (5.2). Należy się jednak przygotować przed włożeniem ostatniego klucza do zamka, ponieważ wtedy pojawi się ten sam boss (6) co na poprzednim poziomie. Warto go od razu zaatakować, bo będziesz mógł do niego podejść nim ten zacznie przyzywać przybocznych i jeśli będziesz go bił wystarczająco mocno to nie zdąży nic zrobić. Oczywiście będzie zajęty oddawaniem ci ciosów, ale kilka mikstur życia powinno wystarczyć do pokonania go. Gdy już będzie po wszystkim możesz zabrać power gem z salki obok i wyjść na powierzchnię za pomocą teleportu (1).

Legend of Grimrock II

15 października 2014

PC
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
2015-02-22
18:15

verify Generał

A czego tam nie rozumiesz?

Ustaw się tak, żebyś widział na wprost siebie ruchomy kamień, a za nim zamknięte drzwi. Następnie przesuwaj kamień dokładnie tak jak masz opisane - pamiętając że "góra" to przesunięcie w strone zamkniętych drzwi, a "dół" - w stronę wyjścia z cmentarza.

Podpowiedzi do tej zagadki, z tego co pamiętam są w Lexiconary.

Komentarz: verify
2015-02-22
15:35

maxwell85 Junior

Witam. Czy może mi ktoś przetłumaczyć jak mam rozumieć wskazówkę do pt 2 na Cmentary. niby po polsku a dla mnie jak po chińsku... a nic nie piłem:P

Komentarz: maxwell85
2015-01-11
18:27

askorek Junior

Już nie ważne. Mam inne pytanie czy da się włączyć paski życia potworą?? Bo to trochę wkurzające nie widzieć ile życia zostało potworowi.

Komentarz: askorek
2015-01-11
00:32

kil69 Senator

kil69

która mapa?

Komentarz: kil69
2015-01-11
00:27

askorek Junior

Mam problem, ponieważ nie mam tej części gdzie znajduje się klucz 10.1 :/ czy tam wchodzi się jakoś innaczej?

Komentarz: askorek
2015-01-02
22:23

drayko Centurion

Wormbound Dungeon Cemetery zagadka 3.3 klapy otwierają się zgodnie z godziną jaka panuje wgrze.

Komentarz: drayko
2015-01-02
14:49

drayko Centurion

W zagadce z otwarciem drzwi w Cemetery sekwencja ruchów jest krótsza, ma być - North, West, South, North, North.

Komentarz: drayko
2014-12-17
15:59

drayko Centurion

Brakuje lokacji do których się spada przez dziury, gdzie Twigroot Basement? Tam jest sekret.

Komentarz: drayko
2014-11-10
13:57

Xanas10 Centurion

Xanas10

Mikuś2013 dzięki za znalezienie. Błąd zostanie poprawiony wraz z końcową aktualizacją map która pojawi się pewnie na dniach.

Komentarz: Xanas10
2014-11-10
12:08

Mikuś2013 Junior

Zauważyłem błąd na stronie z Ruins of Desarune, przy opisie lokacji zamieniona jest nazwa lokacji:
"Sleet Island jest to lokacja, do której można dojść bezpośrednio z Sleet Island."

Komentarz: Mikuś2013
2014-11-07
17:35

ZaanPL Legionista

Tak czy inaczej Wasze rady wziąłem sobie do serca - aktualizacja gotowa.

Komentarz: ZaanPL
2014-11-07
16:39

h1To Centurion

h1To

Tak jest, odporność na porażenie - shock resist, czytałem pozostałe opisy i standardowo dla siebie zrobiłem miks-a ;)

Komentarz: h1To
2014-11-06
10:56

ZaanPL Legionista

"Aby lepiej zrozumieć omawiane zjawisko należy z pewnością wyjaśnić, iż wszystkie lokacje, które przyjdzie nam odwiedzić są niejako podzielone na osobne pola (kwadraty) czy też heksy."

W pierwszej kolejności napisałem, iż mamy do czynienia z polami w postaci kwadratów. Używając słowa "heks" nie chodziło mi dokładnie o taką figurę geometryczną, która występuje w serii Heroes, a jedynie o podkreślenie istoty sprawy, naprowadzenie na prawidłowy tok rozumowania i wskazanie analogii systemowej. Jeżeli jednak to określenie wprowadza w błąd to z pewnością skonsultuję się z kim trzeba i ewentualnie usunę omawianą wstawkę.

Co do drugiej kwestii to rzeczywiście na początku tworzenia rozdziałów poświęconych kreowaniu drużyny wpierw chciałem podać przetłumaczone nazwy, jednakże potem zrezygnowałem z tego zabiegu. Dziękuję za wskazanie niekonsekwencji. Dodam pozostałe tłumaczenia wraz z następną aktualizacją materiału. A swoją drogą analogicznie odporność na porażenie będzie brzmiało "shock resist", a nie "fire resist".

Komentarz: ZaanPL
2014-11-05
22:24

h1To Centurion

h1To
😜

Brak konsekwencji w zdaniu: "Dexterity (zręczność) odpowiada za dwie pomniejsze statystyki, a mianowicie Evasion i Accuracy oraz odporność na porażenie." Skoro Dexterity jest przetłumaczone to pozostałe dwa atrybuty też powinny być, analogicznie fire resist.

Komentarz: h1To
2014-11-05
19:25

DziwnY Centurion

Ech... Panowie Poradnikopiszący. "Heksy" od zamierzchłych dziejów planszówkowych oznaczały pola heksagonalne, które (jak sam przedrostek wskazuje) mają coś wspólnego z liczbą "6", a konkretnie są sześciobokami.

Komentarz: DziwnY
2014-11-01
16:54

chrzanekTNT Generał

Teraz już nie wreszcie skończyłem LG II , pomagałem sobie twichem bossów rozwaliłem trainerem - lamesrsko ale już niemiałem ochoty powtarzać jednego kroku xsetki razy .

Komentarz: chrzanekTNT
2014-10-29
17:21

kil69 Senator

kil69

chrzanek-> gdzie masz problem w tej bibliotece ? może pomogę jakoś naprowadzić.

Komentarz: kil69
2014-10-24
05:47

chrzanekTNT Generał

Zastanawiam sie ile wam zajmie czasu dotarcie z tym poradnikiem do "Library" bo tam akurat jestem i przydała by mi sie assistance .

Komentarz: chrzanekTNT
2014-10-23
20:00

_Luke_ Legend

_Luke_

Hmm.. 8.1 – Statua otwierająca wejście do katakumb. Musisz posiadać rapier (7) i jej go włożyć

Komentarz: _Luke_
2014-10-23
19:51

ZaanPL Legionista

Ewentualnie w rozdziałach ogólnych i poświęconych mechanice, gdyby wynalazł się jakiś błąd czy niedopatrzenie ;)

Komentarz: ZaanPL

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl