Walka przebiega podobnie, jak dotychczas, a więc dalej będzie cię obrzucał bombami ognia, oraz używał różnych pułapek, by zadać ci obrażenia. Walka z nim jest dosyć prosta ponieważ nie stosuje on żadnych potężnych umiejętności, ani nie posiada wiele życia.
Problem się zaczyna gdy go zabijesz, bo zmieni się on wtedy w Mistrza Wyspy który jest o wiele silniejszy niż wcześniej na dachu zamku.
Najgorszą umiejętnością mistrza jest klonowanie się. Klony posiadają bardzo mało życia, lecz atakują tak jak sam oryginał, zaklęciami. Dodatkowo one jak i boss posiadają zaklęcie teleportu z którego korzystają co kilka sekund.
Nie możesz pozwolić by boss zbyt dużo razy się sklonował, oraz starać się mieć na oku cały czas tego prawdziwego i to jego obijać.
Dobrym wyjściem jest tu użycie broni takiej jak "Bane" (mapa: Wormbound Dungeon 3.3) czy "Scyche" których dobre użycie skutkuje potężnymi obrażeniami. Trzeba jednak wyczekać z nimi aż przeciwnik nie będzie miał na sobie osłony (po tym tez można poznać prawdziwego że gdy go obijasz to często prewentuje obrażenia.). Można to zrobić tak że słabsi bohaterowie biją go i sprawdzają czy nie ma osłony, a gdy któryś ze słabszych ataków wejdzie to od razu użyć umiejętności silnej broni.
Walka na czas nie jest tu dobra opcją, bo im więcej klonów zrobi boss tym ciężej będzie go znaleźć, oraz tym częściej drużyna będzie obrywać.
Po pokonaniu go otrzymasz: klucz do drugiego zakończenia (mapa: Castle Nex (2), Vizard Virage oraz testament.
Trickster's Lair | Castle Nex | Legend of Grimrock II
Aktualizacja:
Trickster's Lair

Trickster's Lair jest lokacja która odblokowuje się po pokonaniu bossa z dachu zamku Nex (Castle Roff) oraz zdobyciu Esencji Balansu (Shrine of Balace - Wejście znajduje się przed wrotami Castle Nex). Po spełnieniu tych dwóch warunków możesz wejść do lokacji The Hub która jest już wszystkim znana i przejść przez otwarte wrota wprost na ostatnią lokację w grze. Będąc w środku jedyne co musisz zrobić to położyć esencję na tamtejszym piedestale (1), by pojawił się Trickster, znany ci niziołek który po pokonaniu go zmieni się w Mistrza Wyspy i zacznie się prawdziwa walka. Problemem z tą walką jest taki, że Mistrz jest strasznie mobilny, a do tego klonuje się co chwila bez żadnego górnego limitu przez co jeśli nie będziesz wybijał klonów to nagle może obijać cię ośmiu mistrzów i już się nie połapiesz który jest który, gdyż posiadają teleportację i szybko zmieniają się miejscami. Prawdziwego bossa można poznać po tym, że jak go uderzysz to schodzi pasek życia u góry, oraz często wchłania całe obrażenia.
0
- Legend of Grimrock II - poradnik do gry
- Legend of Grimrock II - poradnik do gry
	
- Castle Nex
		
- Castle Nex - wprowadzenie | Legend of Grimrock II
 - Library | Castle Nex | Legend of Grimrock II
 - Twisted Passage | Castle Nex | Legend of Grimrock II
 - Test Chamber | Castle Nex | Legend of Grimrock II
 - Void | Castle Nex | Legend of Grimrock II
 - Castle Roof | Castle Nex | Legend of Grimrock II
 - Trickster's Lair | Castle Nex | Legend of Grimrock II
 
 
 - Castle Nex
		
 
 - Legend of Grimrock II - poradnik do gry
	
 
Komentarze czytelników
Mikuś2013 Junior
Zauważyłem błąd na stronie z Ruins of Desarune, przy opisie lokacji zamieniona jest nazwa lokacji:
"Sleet Island jest to lokacja, do której można dojść bezpośrednio z Sleet Island."
Xanas10 Centurion
Mikuś2013 dzięki za znalezienie. Błąd zostanie poprawiony wraz z końcową aktualizacją map która pojawi się pewnie na dniach.
drayko Centurion
Brakuje lokacji do których się spada przez dziury, gdzie Twigroot Basement? Tam jest sekret.
drayko Centurion
W zagadce z otwarciem drzwi w Cemetery sekwencja ruchów jest krótsza, ma być - North, West, South, North, North.
drayko Centurion
Wormbound Dungeon Cemetery zagadka 3.3 klapy otwierają się zgodnie z godziną jaka panuje wgrze.
askorek Junior
Mam problem, ponieważ nie mam tej części gdzie znajduje się klucz 10.1 :/ czy tam wchodzi się jakoś innaczej?
askorek Junior
Już nie ważne. Mam inne pytanie czy da się włączyć paski życia potworą?? Bo to trochę wkurzające nie widzieć ile życia zostało potworowi.
maxwell85 Junior
Witam. Czy może mi ktoś przetłumaczyć jak mam rozumieć wskazówkę do pt 2 na Cmentary. niby po polsku a dla mnie jak po chińsku... a nic nie piłem:P
verify Generał
A czego tam nie rozumiesz?
Ustaw się tak, żebyś widział na wprost siebie ruchomy kamień, a za nim zamknięte drzwi. Następnie przesuwaj kamień dokładnie tak jak masz opisane - pamiętając że "góra" to przesunięcie w strone zamkniętych drzwi, a "dół" - w stronę wyjścia z cmentarza.
Podpowiedzi do tej zagadki, z tego co pamiętam są w Lexiconary.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
