Legend of Grimrock 2 - Trickster's Lair
Legend of Grimrock 2 - Trickster's Lair
Połóż tutaj esencję Balansu, aby zacząć ostateczną walkę z niziołkiem Tricksterem.
Walka przebiega podobnie, jak dotychczas, a więc dalej będzie cię obrzucał bombami ognia, oraz używał różnych pułapek, by zadać ci obrażenia. Walka z nim jest dosyć prosta ponieważ nie stosuje on żadnych potężnych umiejętności, ani nie posiada wiele życia.
Problem się zaczyna gdy go zabijesz, bo zmieni się on wtedy w Mistrza Wyspy który jest o wiele silniejszy niż wcześniej na dachu zamku.
Najgorszą umiejętnością mistrza jest klonowanie się. Klony posiadają bardzo mało życia, lecz atakują tak jak sam oryginał, zaklęciami. Dodatkowo one jak i boss posiadają zaklęcie teleportu z którego korzystają co kilka sekund.
Nie możesz pozwolić by boss zbyt dużo razy się sklonował, oraz starać się mieć na oku cały czas tego prawdziwego i to jego obijać.
Dobrym wyjściem jest tu użycie broni takiej jak "Bane" (mapa: Wormbound Dungeon 3.3) czy "Scyche" których dobre użycie skutkuje potężnymi obrażeniami. Trzeba jednak wyczekać z nimi aż przeciwnik nie będzie miał na sobie osłony (po tym tez można poznać prawdziwego że gdy go obijasz to często prewentuje obrażenia.). Można to zrobić tak że słabsi bohaterowie biją go i sprawdzają czy nie ma osłony, a gdy któryś ze słabszych ataków wejdzie to od razu użyć umiejętności silnej broni.
Walka na czas nie jest tu dobra opcją, bo im więcej klonów zrobi boss tym ciężej będzie go znaleźć, oraz tym częściej drużyna będzie obrywać.
Po pokonaniu go otrzymasz: klucz do drugiego zakończenia (mapa: Castle Nex (2), Vizard Virage oraz testament.
Kryształ życia

Trickster's Lair | Castle Nex | Legend of Grimrock II

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Trickster's Lair

Esencję balansu można stworzyć w ukrytej świątyni, a wejście do niej znajduje się przed wejściem do zamku - Tricksters Lair | Castle Nex | Legend of Grimrock II - Legend of Grimrock II - poradnik do gry
Esencję balansu można stworzyć w ukrytej świątyni, a wejście do niej znajduje się przed wejściem do zamku

Trickster's Lair jest lokacja która odblokowuje się po pokonaniu bossa z dachu zamku Nex (Castle Roff) oraz zdobyciu Esencji Balansu (Shrine of Balace - Wejście znajduje się przed wrotami Castle Nex). Po spełnieniu tych dwóch warunków możesz wejść do lokacji The Hub która jest już wszystkim znana i przejść przez otwarte wrota wprost na ostatnią lokację w grze. Będąc w środku jedyne co musisz zrobić to położyć esencję na tamtejszym piedestale (1), by pojawił się Trickster, znany ci niziołek który po pokonaniu go zmieni się w Mistrza Wyspy i zacznie się prawdziwa walka. Problemem z tą walką jest taki, że Mistrz jest strasznie mobilny, a do tego klonuje się co chwila bez żadnego górnego limitu przez co jeśli nie będziesz wybijał klonów to nagle może obijać cię ośmiu mistrzów i już się nie połapiesz który jest który, gdyż posiadają teleportację i szybko zmieniają się miejscami. Prawdziwego bossa można poznać po tym, że jak go uderzysz to schodzi pasek życia u góry, oraz często wchłania całe obrażenia.

Podobało się?

0

Legend of Grimrock II

15 października 2014

PC
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry RPG
2014-11-10
12:08

Mikuś2013 Junior

Zauważyłem błąd na stronie z Ruins of Desarune, przy opisie lokacji zamieniona jest nazwa lokacji:
"Sleet Island jest to lokacja, do której można dojść bezpośrednio z Sleet Island."

Komentarz: Mikuś2013
2014-11-10
13:57

Xanas10 Centurion

Xanas10

Mikuś2013 dzięki za znalezienie. Błąd zostanie poprawiony wraz z końcową aktualizacją map która pojawi się pewnie na dniach.

Komentarz: Xanas10
2014-12-17
15:59

drayko Centurion

Brakuje lokacji do których się spada przez dziury, gdzie Twigroot Basement? Tam jest sekret.

Komentarz: drayko
2015-01-02
14:49

drayko Centurion

W zagadce z otwarciem drzwi w Cemetery sekwencja ruchów jest krótsza, ma być - North, West, South, North, North.

Komentarz: drayko
2015-01-02
22:23

drayko Centurion

Wormbound Dungeon Cemetery zagadka 3.3 klapy otwierają się zgodnie z godziną jaka panuje wgrze.

Komentarz: drayko
2015-01-11
00:27

askorek Junior

Mam problem, ponieważ nie mam tej części gdzie znajduje się klucz 10.1 :/ czy tam wchodzi się jakoś innaczej?

Komentarz: askorek
2015-01-11
00:32

kil69 Senator

kil69

która mapa?

Komentarz: kil69
2015-01-11
18:27

askorek Junior

Już nie ważne. Mam inne pytanie czy da się włączyć paski życia potworą?? Bo to trochę wkurzające nie widzieć ile życia zostało potworowi.

Komentarz: askorek
2015-02-22
15:35

maxwell85 Junior

Witam. Czy może mi ktoś przetłumaczyć jak mam rozumieć wskazówkę do pt 2 na Cmentary. niby po polsku a dla mnie jak po chińsku... a nic nie piłem:P

Komentarz: maxwell85
2015-02-22
18:15

verify Generał

A czego tam nie rozumiesz?

Ustaw się tak, żebyś widział na wprost siebie ruchomy kamień, a za nim zamknięte drzwi. Następnie przesuwaj kamień dokładnie tak jak masz opisane - pamiętając że "góra" to przesunięcie w strone zamkniętych drzwi, a "dół" - w stronę wyjścia z cmentarza.

Podpowiedzi do tej zagadki, z tego co pamiętam są w Lexiconary.

Komentarz: verify

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl