Test Chamber | Castle Nex | Legend of Grimrock II
Aktualizacja:
Test Chamber
Test Chamber jest trzecim piętrem lokacji Castle Nex. Tutaj musisz na początku otworzyć kraty które są na północnej części mapy (1.5). Jest to proste, ale trzeba wiedzieć gdzie znaleźć pierwszą płytę naciskową. Znajdź na parterze lokacji miejsce, które uniemożliwia ci przejście dalej gdyż na twojej drodze są kraty. Wtedy weź dowolny przedmiot z ekwipunku i upuść go za kratami, aby magiczna kratka niedaleko zniknęła. Wskocz wtedy niżej i postaw dowolny przedmiot na kolejnej kracie którą tam znajdziesz, by drzwi się otworzyły. Tam okaże się że czeka cię kolejna zagadka. Masz dziewięć płyt na których są portale zmieniające kierunek. Naciśnięcie płyty oznacza włączenie teleportera na niej. Musisz poustawiać przedmioty na płytach (żółte kwadraty 1-4, a po wypuszczeniu pocisku czerwona 1) w taki sposób, że gdy wypuścisz pocisk (za pomocą przycisku na ścianie) będzie on latał w kółko po portalach (właściwe ułożenie przedstawia mapa). Na koniec musisz usunąć jeden z przedmiotów (żółta 4) by uwolnić promień, a ten wleci do dziury dając ci możliwość przejścia dalej. Ważne jest, by promień nie rozbił się o ciebie i żebyś stał obok drzwi w momencie, gdy promień je otwiera.
0
- Legend of Grimrock II - poradnik do gry
- Legend of Grimrock II - poradnik do gry
	
- Castle Nex
		
- Castle Nex - wprowadzenie | Legend of Grimrock II
 - Library | Castle Nex | Legend of Grimrock II
 - Twisted Passage | Castle Nex | Legend of Grimrock II
 - Test Chamber | Castle Nex | Legend of Grimrock II
 - Void | Castle Nex | Legend of Grimrock II
 - Castle Roof | Castle Nex | Legend of Grimrock II
 - Trickster's Lair | Castle Nex | Legend of Grimrock II
 
 
 - Castle Nex
		
 
 - Legend of Grimrock II - poradnik do gry
	
 
Komentarze czytelników
Mikuś2013 Junior
Zauważyłem błąd na stronie z Ruins of Desarune, przy opisie lokacji zamieniona jest nazwa lokacji:
"Sleet Island jest to lokacja, do której można dojść bezpośrednio z Sleet Island."
Xanas10 Centurion
Mikuś2013 dzięki za znalezienie. Błąd zostanie poprawiony wraz z końcową aktualizacją map która pojawi się pewnie na dniach.
drayko Centurion
Brakuje lokacji do których się spada przez dziury, gdzie Twigroot Basement? Tam jest sekret.
drayko Centurion
W zagadce z otwarciem drzwi w Cemetery sekwencja ruchów jest krótsza, ma być - North, West, South, North, North.
drayko Centurion
Wormbound Dungeon Cemetery zagadka 3.3 klapy otwierają się zgodnie z godziną jaka panuje wgrze.
askorek Junior
Mam problem, ponieważ nie mam tej części gdzie znajduje się klucz 10.1 :/ czy tam wchodzi się jakoś innaczej?
askorek Junior
Już nie ważne. Mam inne pytanie czy da się włączyć paski życia potworą?? Bo to trochę wkurzające nie widzieć ile życia zostało potworowi.
maxwell85 Junior
Witam. Czy może mi ktoś przetłumaczyć jak mam rozumieć wskazówkę do pt 2 na Cmentary. niby po polsku a dla mnie jak po chińsku... a nic nie piłem:P
verify Generał
A czego tam nie rozumiesz?
Ustaw się tak, żebyś widział na wprost siebie ruchomy kamień, a za nim zamknięte drzwi. Następnie przesuwaj kamień dokładnie tak jak masz opisane - pamiętając że "góra" to przesunięcie w strone zamkniętych drzwi, a "dół" - w stronę wyjścia z cmentarza.
Podpowiedzi do tej zagadki, z tego co pamiętam są w Lexiconary.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
