Umiejętności w Legend of Grimrock II | Kreacja i rozwój postaci
Aktualizacja:
Ostatnia już kategoria składa się z szesnastu możliwych do rozwijania umiejętności osobistych postaci. Każda z nich posiada pięć poziomów zaawansowania. Charakterystyczne znaczki na poszczególnych kratkach oznaczają poziom rozwoju, którego osiągnięcie zapewnia nam dodatkowy bonus oprócz standardowych pasywów. Na początku możemy rozdysponować jedynie dwa dostępne punkty, a następnie z każdym nowym poziomem doświadczenia po jednym.
Alchemy pozwala na tworzenie coraz lepszej jakości mikstur, do których uwarzenia potrzeba ziół oraz niezbędnego przyrządu jakim jest moździerz alchemiczny. Na czwartym poziomie rozwoju wytworzone potiony mają silniejsze działanie leczące bądź przywracające energię, natomiast od piątego skonstruowanie bomby daje nam od razu trzy sztuki takiej broni.
Athletics zwiększa wskaźnik zdrowia o 20 punktów na poziom. Od trzeciego wzrasta również maksymalny udźwig postaci o 15 kilogramów.
Concentration zwiększa wskaźnik energii o 20 punktów na poziom. Od trzeciego wzrasta także o 25% jej regeneracja w czasie spoczynku.
Light Weapons zwiększa obrażenia zadawane lekką bronią o 20% na poziom. Od trzeciego uzyskujemy możliwość walki dwoma broniami jednocześnie - jeżeli jedna z nich to sztylet - zaś od piątego dowolnymi typami lekkiego oręża.
Heavy Weapons zwiększa obrażenia zadawane ciężką bronią o 20% na poziom. Od piątego mamy możliwość dzierżenia dwuręcznego oręża w jednej dłoni.
Missile Weapons zwiększa obrażenia zadawane bronią dystansową o 20% na poziom. Od czwartego poziomu ataki dystansowe ignorują 20 punktów pancerza przeciwnika.
Throwing zwiększa obrażenia zadawane przy pomocy broni miotanej o 20% na poziom. Od piątego umożliwia jednoczesny rzut dwoma broniami z obu rąk w ramach jednego ataku.
Firearms zwiększa zasięg broni palnej o jedną kratkę terenu na poziom, a ponadto zmniejsza szansę na niewypał. Od piątego znika możliwość niewypału broni.
Accuracy zwiększa statystykę o tej samej nazwie o 10 punktów na poziom. Od drugiego sprawia, iż wykonywanie ataków fizycznych z drugiego szeregu drużyny staje się możliwe.
Critical zwiększa szansę na wykonanie krytycznego ataku w przypadku broni białej, dystansowej, miotanej oraz palnej o 3% na poziom. Od trzeciego postać może zadać przeciwnikowi cios w plecy przy użyciu sztyletu, co wywoła potrójne obrażenia. Od piątego zaś ta sama akcja jest możliwa przy użyciu dowolnej broni lekkiej.
Armor zwiększa obronę wszystkich części używanego pancerza o 5% na poziom. Od drugiego bohater może nosić lekkie uzbrojenie bez żadnych kar związanych z szybkością poruszania się, natomiast od czwartego analogicznie ciężkie uzbrojenie.
Dodge zwiększa statystykę Evasion o 3 punkty na poziom. Od trzeciego czas oczekiwania między wykonaniem kolejnych działań i akcji zmniejsza się o 10%.
Fire Magic zwiększa obrażenia czarów związanych z żywiołem ognia o 20% na poziom. Od piątego nasza odporność na ogień wrasta o 50 punktów.
Air Magic zwiększa obrażenia czarów związanych z żywiołem powietrza o 20% na poziom. Od piątego nasza odporność na wstrząs wzrasta o 50 punktów.
Earth Magic zwiększa obrażenia czarów związanych z żywiołem ziemi o 20% na poziom. Od piątego nasza odporność na trucizny wzrasta o 50 punktów.
Water Magic zwiększa obrażenia czarów związanych z żywiołem wody o 20% na poziom. Od piątego nasza odporność na zimno wzrasta o 50 punktów.
0
- Legend of Grimrock II - poradnik do gry
- Legend of Grimrock II - poradnik do gry
- Kreacja i rozwój postaci
- Kreacja i rozwój postaci w Legend of Grimrock II - wprowadzenie
- Rasy postaci w Legend of Grimrock II | Kreacja i rozwój postaci
- Klasy postaci w Legend of Grimrock II | Kreacja i rozwój postaci
- Wskaźniki, atrybuty i odporności | Kreacja i rozwój postaci
- Pomniejsze statystyki i cechy w Legend of Grimrock II | Kreacja i rozwój postaci
- Umiejętności w Legend of Grimrock II | Kreacja i rozwój postaci
- Kreacja i rozwój postaci
- Legend of Grimrock II - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Mikuś2013 Junior
Zauważyłem błąd na stronie z Ruins of Desarune, przy opisie lokacji zamieniona jest nazwa lokacji:
"Sleet Island jest to lokacja, do której można dojść bezpośrednio z Sleet Island."
Xanas10 Centurion
Mikuś2013 dzięki za znalezienie. Błąd zostanie poprawiony wraz z końcową aktualizacją map która pojawi się pewnie na dniach.
drayko Centurion
Brakuje lokacji do których się spada przez dziury, gdzie Twigroot Basement? Tam jest sekret.
drayko Centurion
W zagadce z otwarciem drzwi w Cemetery sekwencja ruchów jest krótsza, ma być - North, West, South, North, North.
drayko Centurion
Wormbound Dungeon Cemetery zagadka 3.3 klapy otwierają się zgodnie z godziną jaka panuje wgrze.
askorek Junior
Mam problem, ponieważ nie mam tej części gdzie znajduje się klucz 10.1 :/ czy tam wchodzi się jakoś innaczej?
askorek Junior
Już nie ważne. Mam inne pytanie czy da się włączyć paski życia potworą?? Bo to trochę wkurzające nie widzieć ile życia zostało potworowi.
maxwell85 Junior
Witam. Czy może mi ktoś przetłumaczyć jak mam rozumieć wskazówkę do pt 2 na Cmentary. niby po polsku a dla mnie jak po chińsku... a nic nie piłem:P
verify Generał
A czego tam nie rozumiesz?
Ustaw się tak, żebyś widział na wprost siebie ruchomy kamień, a za nim zamknięte drzwi. Następnie przesuwaj kamień dokładnie tak jak masz opisane - pamiętając że "góra" to przesunięcie w strone zamkniętych drzwi, a "dół" - w stronę wyjścia z cmentarza.
Podpowiedzi do tej zagadki, z tego co pamiętam są w Lexiconary.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
