Premierowa wersja Fallouta 3 bez narzędzi dla moderów
W serwisie VGChartz pojawiło się zestawienie najlepiej sprzedających się gier w tygodniu 23-29 sierpnia na Xbox Live Arcade. Prawdziwym hitem okazuje się bijatyka Castle Crashers autorstwa studia Behemoth - w ciągu zaledwie dwóch dni od premiery (27 sierpnia) została pobrana już ponad 78 tysięcy razy i przyniosła przychód rzędu 1,1 miliona USD.
Dorota Drużko
W serwisie Joystiq pojawił się wywiad z producentem wykonawczym Bethesdy, Toddem Howardem, przeprowadzony podczas tegorocznej imprezy Penny Arcade Expo. Niestety okazuje się, że w przeciwieństwie do innego dzieła firmy - Obliviona, premierowa wersja Fallouta 3 nie będzie zawierała zestawu narządzi do tworzenia modów. Howard wyjaśnił, że zespół pracujący nad tym tytułem i tak ma już pełne ręce roboty, więc konieczność przygotowania dodatkowego programu, będącego oczywiście łatwym w obsłudze i kompatybilnego z grą, jest w tym momencie zbyt przytłaczającym wyzwaniem.

Jest jednak szansa, że narzędzia zostaną udostępnione już po premierze samej gry, w końcu w przypadku Obliviona tworzone przez fanów zawartości spotkały się z dużym zainteresowaniem graczy i znacznie wydłużyły jego żywotność. Zresztą Todd powiedział też, że twórcy chcieliby umożliwić użytkownikom przygotowywanie modów. Fallout 3 powinien ukazać się pod koniec października na pecetach oraz konsolach Xbox 360 i PS3, polskim wydawcą została firma Cenega Poland.

GRYOnline
Gracze
Steam
Kalendarz Wiadomości
Komentarze czytelników
M@rine Senator

TobiAlex
CS do obliviona można było ściągnąć przed premierą.
TobiAlex Legend
Chciałbym zwrócić uwagę, że Oblivion także nie posiadał narzędzi w dniu premiery! Pojawiły się parę tygodniu później, do pobrania z netu. Tylko stary Morrowind zawierał płytę CD z edytorem w dniu premiery.
zanonimizowany432945 Konsul
No szkoda, szkoda. Ale mam nadzieje, ze kilka miesiecy po premierze Bethesda wypusci takie narzedzie. Niektorzy domorosli modderzy mogliby zrobic naprawde prawdziwe perelki. Moze czesc modow bylaby po prostu niektorymi questami z Fallouta 1 i 2 przeniesionymi w realia i mozliwosci silnika Fallouta 3 ;) Ale dobrego nigdy za wiele! :D
mr 45 Senator

Mi to tam się za bardzo nie przyda ale inni mogą być zawiedzeni....