Pierwsze screenshoty oraz nowe informacje ze świata Age of Empires III

Popularny serwis IGN postanowił porozmawiać z pracownikami Ensemble Studios na okoliczność ogłoszenia prac nad trzecią odsłoną znanej serii gier o nazwie Age of Empires. Dzięki temu możemy Wam przedstawić nie tylko garść nowych informacji na temat programu, ale również pierwsze screenshoty.

Krystian Smoszna

Komentarze

Popularny serwis IGN postanowił porozmawiać z pracownikami Ensemble Studios na okoliczność ogłoszenia prac nad trzecią odsłoną znanej serii gier o nazwie Age of Empires. Dzięki temu możemy Wam przedstawić nie tylko garść nowych informacji na temat programu, ale również pierwsze screenshoty.

Członkowie Ensemble Studios (Greg Street – główny projektant i Dave Pottinger – główny programista) obalili tezę, jakoby Age of Empires III miała mieć podtytuł Age of Discovery (a jak informuje magazyn PC Gamer). Nie jest też prawdą, że w nowym produkcie nie zobaczymy elementów ekonomii. Autorzy zdają sobie sprawę, że jest to równie istotny aspekt jak walka i z pewnością z niego nie zrezygnują. Dave Pottinger przyznał ponadto, że chociaż początkowo gra powstawała na silniku wykorzystanym wcześniej w Age of Mythology, został on już niemal całkowicie zmodyfikowany, czyt. ulepszony. Ensemble Studios zwraca uwagę na niezwykle realistyczne przedstawienie świata, dlatego podczas rozgrywki w Age of Empires III można będzie spodziewać się wielu fajerwerków wizualnych, o czym najlepiej świadczy skorzystanie z usług DirectX 9.0 oraz Shader 3.0.

A oto zaprezentowane dotąd screenshoty:

Pierwsze screenshoty oraz nowe informacje ze świata Age of Empires III - ilustracja #1
Pierwsze screenshoty oraz nowe informacje ze świata Age of Empires III - ilustracja #2
Pierwsze screenshoty oraz nowe informacje ze świata Age of Empires III - ilustracja #3
8.4

Gracze

OCEŃ
Oceny

Krystian Smoszna

Autor: Krystian Smoszna

Gra od 1985 roku i nadal mu się nie znudziło. Zaczynał od automatów i komputerów ośmiobitowych, dziś gra głównie na konsolach i pececie w przypadku gier strategicznych. Do szeroko rozumianej branży pukał już pod koniec 1996 roku, ale zadebiutować udało się dopiero kilka miesięcy później, kilkustronicowym artykułem w CD-Action. Gry ustawiły całą jego karierę zawodową. Miał być informatykiem, skończył jako pismak. W GOL-u od blisko dwudziestu lat, do 2023 pełnił funkcję redaktora naczelnego. Gra w zasadzie we wszystko, bez podziału na gatunki, dużą estymą darzy indyki. Poza grami interesuje się piłką nożną i Formułą 1, na okrągło słucha też muzyki ekstremalnej.

Rzeźnia numer dwa, czyli jak się ma sequel The Suffering?

Następny
Rzeźnia numer dwa, czyli jak się ma sequel The Suffering?

Powieść Tom Clancy's Splinter Cell na liście bestsellerów New York Times

Poprzedni
Powieść Tom Clancy's Splinter Cell na liście bestsellerów New York Times

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl