W jednym z najnowszych wywiadów pracownik studia Visceral Games potwierdził, że w pełnej wersji gry Battlefield Hardline znajdziemy dziewięć map i siedem trybów multiplayer. Spora część zawartości wciąż czeka na oficjalną prezentację.
gry
Marcin Skierski
1 października 2014 13:38
Według zapowiedzi twórców Until Dawn, studia Supermassive Games, przejście gry ma zająć około 9 godzin. Poza tym tytuł ma zaoferować setki różnych zakończeń i tysiące ścieżek, którymi może potoczyć się fabuła, a wszystko w zależności od naszych wyborów. Deweloperzy nazwali tą mechanikę Efektem Motyla.
gry
Artur Raciborski
15 sierpnia 2014 11:34
„Interaktywnym film”, „festiwal QTE”, „więcej oglądania niż grania” - czy takie określenia przylgną na stałe do gry Until Dawn? Pierwszy fragment rozgrywki z produkcji studia Supermassive Games wzbudza pewne skojarzenia z takimi tytułami jak Heavy Rain czy Beyond: Dwie Dusze. W Until Dawn będziemy mogli nawet uśmiercić grywalnych bohaterów.
gry
Marcin Skierski
14 sierpnia 2014 11:50
Okazuje się, że w grze The Sims 4 zabraknie niektórych funkcji doskonale znanych z poprzednich części serii. Studio Maxis potwierdziło, że w nadchodzącej produkcji nie znajdziemy opcji budowania basenów. Nie będzie też małych dzieci dopiero uczących się chodzić, choć prawdopodobnie nie zabraknie niemowlaków i nastolatków.
gry
Marcin Skierski
27 czerwca 2014 11:00
W serwisie cyfrowej dystrybucji Steam pojawiła się pecetowa wersja gry Grand Theft Auto V. Produkcji studia Rockstar North nie można tam jeszcze zamawiać przedpremierowo, ale dostępny opis ujawnił kilka nowych informacji na temat długo oczekiwanego tytułu. Niestety, wymagania sprzętowe nadal pozostają nieznane.
gry
Marcin Skierski
12 czerwca 2014 10:00
Neil Druckmann ze studia Naughty Dog określa przenoszenie gry The Last of Us na PlayStation 4 prawdziwym „piekłem”. Twórcy muszą zmagać się z wieloma problemami sprawiającymi, że nie jest to tylko prosty i szybki port.
gry
Marcin Skierski
19 maja 2014 13:00
Zespół Evolution Studios ujawnił szczegóły na temat DriveClub: PlayStation Plus Edition - okrojonej wersji nadchodzących wyścigów, dostępnej bez dodatkowych opłat dla użytkowników usługi PlayStation Plus. Przy okazji wyszedł na jaw kontrowersyjny sposób „ulepszenia” takiej edycji do pełnoprawnego produktu.
gry
Marcin Skierski
9 maja 2014 15:57
Podczas odbywających się właśnie w Bostonie targów PAX East studio Undead Labs umożliwiło zagranie w Lifeline, czyli drugie DLC do ich zombie survivalu State of Decay, o którym dotychczas nie mieliśmy zbyt wiele informacji.
gry
Adam Betley
14 kwietnia 2014 12:58
Na oficjalnej stronie internetowej studia Undead Labs pojawiły się nowe informacje na temat dodatku DLC Lifeline do State of Decay. Poznaliśmy więcej szczegółów o miejscu akcji, bohaterach i nieco innej formie rozgrywki niż w podstawowej wersji gry.
gry
Marcin Skierski
28 lutego 2014 12:40
W sieci pojawił się nowy zwiastun gry Sherlock Holmes: Crimes & Punishments. Studio Frogwares ujawniło też kilka szczegółów na temat śledztw i wyborów moralnych w nadchodzącej przygodówce.
filmy i seriale
Marcin Skierski
13 grudnia 2013 12:02
Już niebawem powinniśmy zobaczyć kolejny materiał wideo prezentujący rozgrywkę Quantum Break, ale zanim do tego dojdzie, studio Remedy postanowiło podzielić się nowymi informacjami na temat tego intrygującego projektu. Otóż w grze przejmiemy kontrolę nie tylko nad protagonistami, ale również nad antagonistą.
gry
Bartosz Woldański
24 listopada 2013 16:30
Dzięki zapowiedzi w serwisie PC Gamer poznaliśmy więcej szczegółów na temat trzeciej części Galactic Civilizations, serii strategii kosmicznych typu 4X wyprodukowanej przez studio Stardock Systems. Ażeby umilić nam czas oczekiwania, opublikowano również pierwsze, jeszcze ciepłe screeny.
gry
Bartosz Woldański
23 listopada 2013 16:40
GPS Logger to jedna z nowych funkcji występujących w grze Gran Turismo 6. Wykorzysta ona sygnał GPS do zapisania trasy przejechanej przez gracza w rzeczywistym świecie i przeniesie ją na wirtualne poletko.
gry
Marcin Skierski
5 listopada 2013 11:17
Dopiero co wczoraj zapowiedziano grę The Amazing Spider-Man 2, a dzisiaj w sieci pojawiło się więcej szczegółów na jej temat. Tytuł powstaje z myślą o PC, PlayStation 4, Xboksie One, Wii U, PlayStation 3, Xboksie 360 oraz 3DS-ie i ukaże się wiosną 2014 roku.
gry
Marcin Skierski
14 października 2013 11:50
Firma Ubisoft udostępniła pierwszy zwiastun i kilka screenów z niedawno zapowiedzianej gry Child of Light. Oprócz tego poznaliśmy nowe informacje na temat tej urokliwej produkcji studia Ubisoft Montreal.
gry
Marcin Skierski
10 września 2013 12:50
Poznaliśmy więcej szczegółów na temat nadchodzącego trybu rozgrywki w State of Decay. Jesteście ciekawi, jak będą wyglądać zmagania, których dostarczy Wam sandboksowe DLC? Będzie więcej tego samego, ale trudniej.
gry
Bartosz Woldański
21 lipca 2013 09:35
W tym roku pecetowa wersja gry State of Decay zadebiutuje w usłudze Wczesny Dostęp na Steamie. Studio Undead Labs ujawniło szykowane usprawnienia graficzne dla komputerowej edycji i zapewniło o wsparciu dla modów. Poznaliśmy także szczegóły dotyczące trybu Sandbox i innych zmian w wersji na Xboksa 360, które prędzej czy później zobaczymy także na PC.
gry
Marcin Skierski
17 lipca 2013 11:40
Pojutrze w ofercie serwisu Steam pojawi się dodatek DLC Heaven's Above do gry Painkiller Hell & Damnation. Rozszerzenie zmieni tego FPS-a w izometryczny shooter, oddając do dyspozycji pięć map znanych z kampanii.
gry
Marcin Skierski
18 czerwca 2013 13:50
Joakim Mogren, którego prawdziwa tożsamość wciąż pozostaje nieznana, zapowiedział w wywiadzie dla programu GT.TV, że na imprezie Game Developers Conference poznamy konkrety dotyczące tajemniczej gry Phantom Pain. Joakim Mogren to rzekomy prezes studia Moby Dick, które swój pierwszy projekt ujawniło na ubiegłorocznej imprezie Spike VGA.
gry
Marcin Skierski
15 marca 2013 18:45
W sieci pojawił się prawdziwy wysyp informacji na temat gry Killzone Najemnik na PlayStation Vita. Poznaliśmy datę premiery i wiele nowych szczegółów dotyczących rozgrywki, a także mamy okazję zobaczyć zwiastun przedstawiający możliwości silnika graficznego.
gry
Marcin Skierski
31 stycznia 2013 11:25