Według zapowiedzi twórców Until Dawn, studia Supermassive Games, przejście gry ma zająć około 9 godzin. Poza tym tytuł ma zaoferować setki różnych zakończeń i tysiące ścieżek, którymi może potoczyć się fabuła, a wszystko w zależności od naszych wyborów. Deweloperzy nazwali tą mechanikę Efektem Motyla.
Artur Raciborski

Producent: Supermassive Games,
Gatunek: przygodowa gra akcji w klimatach horroru klasy B,
Platformy sprzętowe: PlayStation 4,
Data wydania: 2015 rok.
Zapowiedź gry Until Dawn na PlayStation 4 na tegorocznym Gamescomie była niemałą niespodzianką. Wczoraj zobaczyliśmy pierwsze nagranie z rozgrywki, zaś serwis Destructoid opublikował sporo nowych informacji na temat tytułu. Okazało się, że Until Dawn ma być znacznie bardziej złożoną produkcją niż to początkowo zakładano, bowiem według zapowiedzi studia Supermassive Games przejście gry ma zająć około 9 godzin. Jednak najbardziej interesujące jest, że Until Dawn ma zaoferować setkę różnych zakończeń, a fabuła ma mieć tysiące odnóg scenariusza w zależności od wyborów gracza. Mechanika ta została nazwana Efektem Motyla. Będzie to działać na takiej zasadzie, że w pewnych momentach gry w prawym górnym rogu ekranu pojawi się ikonka motyla, co będzie oznaczać, iż nasza następna decyzja wpłynie na całą historię w znaczący sposób. Dzięki tak wielu rozgałęzieniom fabuły, gdzie prawie każda decyzja może przesądzić o losie bohaterów, mamy otrzymać setki zakończeń. Po przejściu gry może okazać się, że wymieniając się doświadczeniami ze znajomymi, wielu z was zobaczy zupełnie inne sceny, tak jakbyście grali w inne produkcje.
Poniżej prezentujemy wam listę wielu innych, interesujących wieści na temat gry.
Until Dawn zapowiada się na bardzo interesującą grę w klimatach horroru klasy B i jeśli zapowiedzi twórców się sprawdzą, to dostaniemy jedną z najbardziej nieliniowych produkcji w historii elektronicznej rozrywki.
GRYOnline
Gracze
OpenCritic
1