Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS

długość gier Najnowsze wiadomości i informacje

Wiemy, jak długie jest Ghost of Tsushima
Wiemy, jak długie jest Ghost of Tsushima

Froozyy, 21 maja 2020, 19:14

Dyrektor kreatywny gry Ghost of Tsushima - Nate Fox - zdradził, jak długo może zająć przejście nadchodzącej produkcji studia Sucker Punch.

Assassin's Creed Valhalla może być jednak większe od Odyssey
Assassin's Creed Valhalla może być jednak większe od Odyssey

Entelarmer, 18 maja 2020, 17:42

Internauci wypatrzyli wypowiedź głównego producenta Assassin's Creed: Valhalla, jakoby gra mogła być większa od poprzedniej odsłony. Zdaje się to stać w sprzeczności z późniejszą informacją o rzekomo mniejszej skali produkcji w porównaniu z AC: Odyssey.

AC: Valhalla nie będzie największą grą w serii
AC: Valhalla nie będzie największą grą w serii

Aquma, 8 maja 2020, 11:30

Malek Teffaha – jeden z pracowników Ubisoftu na Bliskim Wschodzie – przyznał na Twitterze, że Assassin’s Creed: Valhalla nie będzie najdłuższym i największym tytułem w historii cyklu.

Baldur's Gate 3 będzie można przejść w 40 godzin
Baldur's Gate 3 będzie można przejść w 40 godzin

Vergil, 28 lutego 2020, 07:46

Zespół Larian Studios podzielił się szczegółami dotyczącymi długości gry Baldur’s Gate III. Poza tym przedpremierowa prezentacja tej produkcji dała nam obraz tego, jaki jest zakres zmian wprowadzonych przez deweloperów względem poprzednich części serii.

Half-Life Alyx - skala gry porównywalna z Half-Life 2
Half-Life Alyx - skala gry porównywalna z Half-Life 2

Serek, 23 stycznia 2020, 10:00

Twórcy Half-Life: Alyx odpowiedzieli na pytania użytkowników Reddita. Dowiedzieliśmy się między innymi, że nad grą pracuje największy zespół w historii Valve, a jej fabuła pod względem długości będzie przypominać Half-Life 2.

Doom Eternal z kampanią na ponad 20 godzin. Twórca opowiada o pracy nad grą
Doom Eternal z kampanią na ponad 20 godzin. Twórca opowiada o pracy nad grą

Aquma, 17 stycznia 2020, 11:03

Hugo Martin - dyrektor kreatywny znanego studia id Software, które obecnie pracuje nad strzelanką Doom Eternal - poinformował, że przejście kampanii fabularnej wspomnianej produkcji zajmie graczom od 23 do 30 godzin.

Długość Darksiders Genesis i wygaszanie wsparcia dla Battleborna - wieści
Długość Darksiders Genesis i wygaszanie wsparcia dla Battleborna - wieści

AlexB, 26 listopada 2019, 16:10

Dziś piszemy o długości Darksiders Genesis oraz wygaszaniu wsparcia dla sieciowej strzelanki Battleborn od studia Gearbox Software. Witajcie w wieściach ze świata – codziennej porcji krótkich wiadomości.

The Outer Worlds da się przejść w pół godziny – zobacz speedrun
The Outer Worlds da się przejść w pół godziny – zobacz speedrun

Vergil, 29 października 2019, 17:14

Choć na ukończenie The Outer Worlds gracze potrzebują średnio ponad dziesięć godzin, da się to zrobić znacznie szybciej. W serwisie YouTube pojawił się materiał wideo udowadniający, że najnowszą grę studia Obsidian Entertainment można przejść już w... nieco ponad pół godziny.

The Last of Us Part 2 będzie najdłuższą grą Naughty Dog
The Last of Us Part 2 będzie najdłuższą grą Naughty Dog

aadamus, 30 września 2019, 20:55

Naughty Dog ma ambitne plany wobec The Last of Us Part 2. Według zapowiedzi twórców, do ukończenia tytułu będziemy potrzebowali znacznie więcej czasu niż w przypadku innych produkcji stworzonych przez studio.

Dying Light 2 z głównym wątkiem na 15-20 godzin
Dying Light 2 z głównym wątkiem na 15-20 godzin

Entelarmer, 26 września 2019, 20:33

W sieci pojawił się wywiad z Tymonem Smektałą, głównym projektantem Dying Light 2. Twórca zdradził, że ukończenie głównego wątku ma zająć od 15 do 20 godzin. Natomiast poznanie wszystkich sekretów gry może dostarczyć ponad 100 godzin zabawy.

Milion słów, 60+ godzin gry - twórcy RPG Disco Elysium chwalą się skalą projektu
Milion słów, 60+ godzin gry - twórcy RPG Disco Elysium chwalą się skalą projektu

Serek, 26 września 2019, 10:10

Studio ZA/UM, odpowiedzialne za nadchodzące izometryczne RPG Disco Elysium, podzieliło się z fanami liczbami pokazującymi, jak ambitny jest to tytuł. Dzięki temu poznaliśmy długość gry, kompleksowość zadań i liczbę napisanych słów czy... substancji psychoaktywnych. Ponoć trzeba będzie ukończyć przygodę co najmniej trzy razy, by zobaczyć większość przygotowanej zawartości.

Rune II z datą premiery. Główny wątek starczy na 15 godzin
Rune II z datą premiery. Główny wątek starczy na 15 godzin

Entelarmer, 11 września 2019, 19:33

Studio Human Head udostępniło nowy zwiastun Rune II. Filmik zdradza datę premiery gry, która według twórców ma dostarczyć nam co najmniej 15 godzin zabawy.

Blair Witch jednorazowo wystarczy na 5-6 godzin
Blair Witch jednorazowo wystarczy na 5-6 godzin

Serek, 25 sierpnia 2019, 10:00

Zainteresowanie polskim horrorem Blair Witch nie maleje. Maciej Głomb z Bloober Team, w rozmowie z serwisem Game Watcher, zdradził, że jednorazowe przejście gry zajmie około 5-6 godzin, ale tytuł ma zaoferować wiele zakończeń.

Ujawniono, ile czasu zajmie przejście gry Doom Eternal
Ujawniono, ile czasu zajmie przejście gry Doom Eternal

Vergil, 20 sierpnia 2019, 09:35

Firma id Software ujawniła, ile czasu zajmie nam przejście jej najnowszego dzieła, czyli gry Doom Eternal. Jak się okazuje, mamy do czynienia z produkcją znacznie większą niż Doom z 2016 roku i poprzednie odsłony cyklu, przez co w skórze Doom Slayera spędzimy długie godziny.

GreedFall starczy na 30-45 godzin, poznaliśmy liczbę zakończeń
GreedFall starczy na 30-45 godzin, poznaliśmy liczbę zakończeń

AlexB, 13 sierpnia 2019, 11:25

W wywiadzie z magazynem The Escapist Jehanne Rousseau, prezes studia Spiders, zdradziła, że przejście nadchodzącego RPG-a GreedFall zajmie około 30-45 godzin. Ponadto tytuł będzie posiadał cztery główne zakończenia.

CoD: Modern Warfare z kampanią na około 7 godzin. Battle.net obowiązkowy
CoD: Modern Warfare z kampanią na około 7 godzin. Battle.net obowiązkowy

DM, 8 sierpnia 2019, 15:19

Magazyn Game Informer przyniósł sporo ciekawych nowinek na temat Call of Duty: Modern Warfare. Dziennikarze mogli zagrać w przypominający Battlefielda tryb Ground War, a także wypytali twórców o wiele szczegółów, m.in. długość kampanii.

Control - nowe niższe wymagania sprzętowe
Control - nowe niższe wymagania sprzętowe

Adrian Werner, 3 sierpnia 2019, 08:18

Pojawiły się nowe wymagania sprzętowe gry Control, które są niższe niż te udostępnione wcześniej. Ponadto autorzy zdradzili długość kampanii fabularnej.

Wasteland 3 wystarczy na 50 godzin
Wasteland 3 wystarczy na 50 godzin

Adrian Werner, 10 lipca 2019, 09:24

Studio inXile Entertainment poinformowało, że przejście gry Wasteland 3 zajmie około 50 godzin. Zespół zdradził również, że zamierza pracować nad projektami reprezentującymi tę markę przez następną dekadę.

Take-Two chce przyspieszyć produkcję gier kosztem ich premierowej zawartości
Take-Two chce przyspieszyć produkcję gier kosztem ich premierowej zawartości

Aquma, 19 czerwca 2019, 11:02

Prezes firmy Take-Two Interactive – Strauss Zelnick – stwierdził w wywiadzie dla serwisu GamesIndustry.biz, że w przyszłości gry będą nieco mniejsze. Skróceniu ma też ulec czas produkcji. W zamian otrzymamy więcej zawartości popremierowej.

They Are Billions z kampanią fabularną zapewniającą 60 godzin zabawy
They Are Billions z kampanią fabularną zapewniającą 60 godzin zabawy

Aquma, 19 czerwca 2019, 08:40

Strategia czasu rzeczywistego They Are Billions od studia Numantian Games wyszła z programu wczesnego dostępu platformy Steam. Pełna wersja gry posiada obszerną kampanię fabularną The New Empire. Tryb składa się z kilkudziesięciu misji, których przejście może zająć przeszło 60 godzin.

Reżyser Star Wars Jedi Fallen Order: „To nie jest gra na 5 godzin”
Reżyser Star Wars Jedi Fallen Order: „To nie jest gra na 5 godzin”

Aquma, 12 czerwca 2019, 10:48

W czasie rozmowy na panelu E3 Coliseum 2019 twórcy ze studia Respawn Entertainment opowiedzieli o swoim nowym tytule – Star Wars Jedi: Fallen Order. Poznaliśmy m.in. przybliżoną długość gry i kilka smaczków na temat procesu produkcji.

Dying Light 2 - skutki decyzji graczy i długość gry
Dying Light 2 - skutki decyzji graczy i długość gry

Serek, 4 czerwca 2019, 11:25

W sieci pojawiła się grafika koncepcyjna, która pokazuje, w jaki sposób decyzje gracza wpłyną na świat gry w Dying Light 2. Przy okazji dowiedzieliśmy się nieco więcej na temat długości gry oraz mechanik usprawnionych względem pierwszej części.

Wolfenstein: Youngblood będzie dłuższy niż poprzednie części
Wolfenstein: Youngblood będzie dłuższy niż poprzednie części

Jakub Mirowski, 11 maja 2019, 18:49

Podczas sesji AMA na Reddicie deweloperzy ze studia MachineGames zapowiedzieli, że pomimo bycia poboczną odsłoną cyklu, Wolfenstein: Youngblood ma zapewnić równie długą zabawę co dotychczasowe pełnoprawne gry z serii - a nawet dłuższą.

Główny wątek w Borderlands 3 potrwa minimum 30 godzin
Główny wątek w Borderlands 3 potrwa minimum 30 godzin

Serek, 2 maja 2019, 16:52

Jeśli baliście się, że Borderlands 3 może okazać się krótką grą, to możecie już być spokojni. Twórcy obiecują, że główny wątek fabularny ma wystarczyć na 30 godzin, i to pod warunkiem, że będziecie się naprawdę śpieszyć.

Vampire The Masquerade Bloodlines 2 wystarczy na 25-30 godzin
Vampire The Masquerade Bloodlines 2 wystarczy na 25-30 godzin

Frozen, 2 kwietnia 2019, 12:00

Twórcy gry zdradzili, ile czasu zajmie nam przejście głównego wątku w Vampire: The Masquerade - Bloodlines 2. Deweloperzy zaczynają powoli również chwalić się aktorską obsadą produkcji.

Days Gone starczy na 30 godzin, z czego 6 zajmą scenki przerywnikowe
Days Gone starczy na 30 godzin, z czego 6 zajmą scenki przerywnikowe

Adrian Werner, 5 marca 2019, 13:43

Bend Studio poinformowało, że przejście gry Days Gone powinno zająć 30 godzin, z czego aż 6 spędzimy na oglądaniu scenek przerywnikowych.

The Outer Worlds - autorzy o długości gry
The Outer Worlds - autorzy o długości gry

Adrian Werner, 10 lutego 2019, 11:40

Studio Obsidian Entertainment zdradziło informacje na temat długości kampanii w The Outer Worlds, czyli pierwszoosobowej grze RPG przypominającej Fallout: New Vegas, która ma się ukazać w tym roku.

Ile osób naprawdę kończy gry? Analiza 12 hitów na PS4
Ile osób naprawdę kończy gry? Analiza 12 hitów na PS4

Vergil, 31 stycznia 2019, 14:54

Na podstawie informacji o trofeach można sprawdzić, ilu osobom udało się ukończyć poszczególne produkcje wydane na PlayStation 4. Jak się okazuje, większość tytułów ma problem z przykuciem graczy do ekranów aż do finałowych scen.

Twórcy Resident Evil 2 o długości kampanii
Twórcy Resident Evil 2 o długości kampanii

Adrian Werner, 17 stycznia 2019, 11:17

Twórcy Resident Evil 2 ujawnili długość kampanii, dzięki czemu dowiedzieliśmy się, ile zajmie przejście gry jedną postacią.

Twórca Devil May Cry 5 o długości gry i potencjalnych dodatkach DLC
Twórca Devil May Cry 5 o długości gry i potencjalnych dodatkach DLC

Adrian Werner, 10 stycznia 2019, 11:59

Główny projektant Devil May Cry 5 zdradził, jak wiele godzin zajmie przejście kampanii w grze. Wypowiedział się również na temat ewentualnych dodatkowych postaci.

Life is Strange 2 w Xbox Game Pass, nowy znak towarowy ZeniMax i inne wieści
Life is Strange 2 w Xbox Game Pass, nowy znak towarowy ZeniMax i inne wieści

AlexB, 3 stycznia 2019, 15:10

Dziś piszemy o kolejnych grach w usłudze Xbox Game Pass, nowym znaku towarowym zarejestrowanym przez firmę ZeniMax (właściciela Bethesda Softworks) oraz czasie potrzebnym na odblokowanie wszystkiego w Ace Combat 7. Witajcie w wieściach ze świata – codziennej porcji krótkich wiadomości.

Beta Fallout 76 ze „spektakularnymi błędami”. Ponad 150 godzin zadań pobocznych na premierę
Beta Fallout 76 ze „spektakularnymi błędami”. Ponad 150 godzin zadań pobocznych na premierę

Entelarmer, 23 października 2018, 11:40

Firma Bethesda Softworks opublikowała komunikat poświęcony grze Fallout 76. Twórcy oświadczyli, że gracze powinni spodziewać się znaczących błędów w trakcie rozpoczynających się wkrótce beta-testów. Ponadto zdradzono, że zadania poboczne w premierowej wersji tytułu zapewnią 150 godzin zabawy.

Darksiders 3 wystarczy na kilkanaście godzin
Darksiders 3 wystarczy na kilkanaście godzin

Serek, 18 października 2018, 18:03

Przedstawiciel firmy THQ Nordic podzielił się informacja o czasie potrzebnym do przejścia zbliżającej się gry Darksiders 3. Trzecia część serii ma zapewnić około 15 godzin rozgrywki. Premiera za nieco ponad miesiąc.

Red Dead Redemption 2 to gra na co najmniej 60 godzin
Red Dead Redemption 2 to gra na co najmniej 60 godzin

Aquma, 15 października 2018, 11:30

Dan Houser – współtwórca studia Rockstar Games i wiceprezes odpowiedzialny za dział kreatywny – zdradził w wywiadzie dla serwisu Vulture, że Red Dead Redemption II zaoferuje co najmniej 60 godzin zabawy. Podzielił się też innymi ciekawostkami dotyczącymi produkcji.

Cyberpunk 2077 zapewni co najmniej 100 godzin rozgrywki. Rozmiar świata robi wrażenie
Cyberpunk 2077 zapewni co najmniej 100 godzin rozgrywki. Rozmiar świata robi wrażenie

Maiman, 30 sierpnia 2018, 15:50

Cyberpunk 2077 zapewni co najmniej 100 godzin zabawy. O długości rozgrywki oraz wielkości i różnorodności świata w nadchodzącym RPG od twórców Wiedźmina 3 opowiedział projektant poziomów z CD Projekt RED.

Spider-Man – długość gry i inne ciekawostki
Spider-Man – długość gry i inne ciekawostki

Entelarmer, 27 sierpnia 2018, 17:34

James Stevenson ze studia Insomniac Games podzielił się garścią szczegółów na temat gry Spider-Man. Według twórcy tytuł będzie wymagać co najmniej 45 GB miejsca na dysku, a dostarczy minimum 20 godzin zabawy. Ponadto potwierdzono wydanie aktualizacji na premierę.

Spadające samoloty na pierwszych 15 minutach Shadow of the Tomb Raider w 4K
Spadające samoloty na pierwszych 15 minutach Shadow of the Tomb Raider w 4K

AlexB, 7 sierpnia 2018, 12:55

Serwis IGN opublikował pierwsze 15 minut z gry Shadow of the Tomb Raider. Sam wątek główny najnowszej odsłony kultowego cyklu, stworzonego tym razem przez Eidos Montreal i Nixxes Software, ma starczyć na 13-15 godzin.

Kindom Hearts III starczy na 80 godzin zabawy
Kindom Hearts III starczy na 80 godzin zabawy

Adrian Werner, 29 lipca 2018, 11:45

Firma Square Enix pochwaliła się, że Kindom Hearts III zapewni około 80 godzin zabawy, z czego 40-50 godzin przypadnie na główny wątek w kampanii.

Rekord świata speedrunningu w Fallout Anthology
Rekord świata speedrunningu w Fallout Anthology

Serek, 23 lipca 2018, 20:30

Speedrunner o pseudonimie tomatoanus przeszedł wszystkie części głównego cyklu Fallout w niecałe półtorej godziny. Ustanowił tym samym rekord świata. Po takim dokonaniu gracz może naprawdę poczuć się "S.P.E.C.I.A.L."

Główny wątek Days Gone starczy na 30 godzin
Główny wątek Days Gone starczy na 30 godzin

Aquma, 10 maja 2018, 12:49

John Garvin z Bend Studio podzielił się kilkoma nowymi detalami na temat Days Gone, dotyczącymi m.in. głównego wątku gry, zawartych w niej mechanik i charakterystyki przeciwników, z którymi przyjdzie nam się zmierzyć.

Kampania w Far Cry 5 wystarczy na ok. 25 godzin grania
Kampania w Far Cry 5 wystarczy na ok. 25 godzin grania

Riddick, 20 marca 2018, 09:40

Premiera Far Cry 5 tuż za pasem, więc Ubisoft na każdym kroku podsyca zainteresowanie graczy swoją flagową produkcją. Tym razem producent wykonawczy gry zdradził, jak wiele czasu zajmie nam jej przejście.

Przejście A Way Out zajmie 6-8 godzin
Przejście A Way Out zajmie 6-8 godzin

Adrian Werner, 14 marca 2018, 10:55

Główny projektant gry A Way Out ujawnił garść nowych konkretów na jej temat. Poznaliśmy m.in. długość kampanii, jak i dowiedzieliśmy się, że nie ma planów przeniesienia produkcji na Nintendo Switch.

Twórca Fe twierdzi, że EA nie wpłynęło na jego wizję gry
Twórca Fe twierdzi, że EA nie wpłynęło na jego wizję gry

Aquma, 29 stycznia 2018, 11:04

Szwedzkie Zoink Games jest bardzo zadowolone ze współpracy z Electronic Arts w ramach programu EA Originals. Platformówka Fe zapewni 7-8 godzin zabawy.

Przejście Monster Hunter World zajmie sporo czasu
Przejście Monster Hunter World zajmie sporo czasu

Góral, 18 grudnia 2017, 15:53

Reżyser nadchodzącej gry RPG Monster Hunter World wyjawił, że ukończenie produkcji zajmie nawet 50 godzin, a później czekać mają na nas dodatkowe atrakcje.

Kampania nowego God of War zapewni od 25 do 35 godzin zabawy
Kampania nowego God of War zapewni od 25 do 35 godzin zabawy

Ender, 9 grudnia 2017, 08:40

Ukończenie kampanii najnowszej odsłony serii God of War ma zająć graczom od 25 do 35 godzin gry. Taką informacją podzielili się deweloperzy na imprezie PlayStation Experience.

Mnóstwo nowych informacji na temat Elexa
Mnóstwo nowych informacji na temat Elexa

godrikus, 22 września 2017, 14:30

Jeden z twórców Elexa ze studia Piranha Bytes w wywiadzie na stronie Wccftech ujawnił wiele informacji o produkcji – m.in. na temat świata, systemu walki, długości gry i dostępnych w niej opcji romansowych.

Biomutant nie będzie grą na jeden raz
Biomutant nie będzie grą na jeden raz

Vergil, 21 września 2017, 08:47

Biomutant to jedna z niewielu niespodzianek, które ujrzały światło dzienne podczas tegorocznych targów gamescom. Deweloperzy przekonują, że pojedyncze ukończenie i tak niekrótkiej przygody nie wystarczy, by poznać wszystkie przygotowane przez nich atrakcje. Podali też sporo informacji o strukturze świata, frakcjach, wyborach etc.

Uncharted: The Lost Legacy starczy na ponad 10 godzin?
Uncharted: The Lost Legacy starczy na ponad 10 godzin?

Adrian Werner, 8 kwietnia 2017, 10:44

Uncharted: The Lost Legacy najpewniej okaże się znacznie obszerniejszą produkcją niż większość typowych dodatków. Arne Mayer ze studia Naughty Dog zasugerował, że przejście kampanii może zająć ponad dziesięć godzin.

Styx: Shards of Darkness to zabawa na minimum 15 godzin
Styx: Shards of Darkness to zabawa na minimum 15 godzin

Entelarmer, 8 marca 2017, 12:20

Serwis Wccftech przeprowadził wywiad z Julienem Desourteax ze studia Cyanide na temat Styx: Shards of Darkness. Twórca ujawnił m.in. przewidywany czas potrzebny na ukończenie gry, brak wsparcia dla konsoli PlayStation 4 Pro oraz szanse na trzecią część serii Styx.

NieR z możliwym remasterem oraz garść informacji na temat NieR: Automata
NieR z możliwym remasterem oraz garść informacji na temat NieR: Automata

Entelarmer, 2 lutego 2017, 14:25

Firma Square Enix zorganizowała sesję z twórcami NieR: Automata. Yosuke Saito, Takahisa Taura oraz Yoko Taro ujawnili m.in. przewidywany czas potrzebny na ukończenie gry oraz możliwość ukazania się remastera pierwszego NieR w przypadku dobrej sprzedaży kontynuacji.