Assassin’s Creed: Unity zaoferuje mikropłatności

Podczas targów gamescom 2014 wyszło na jaw, że w grze Assassin’s Creed: Unity uświadczymy mikropłatności. Póki co wiadomo o nich tyle, że pozwolą szybciej odblokować lepszy ekwipunek za prawdziwe pieniądze. Ubisoft obiecuje, że mikrotransakcje nie "zagrożą" rozgrywce.

Krzysztof Mysiak

Assassin’s Creed: Unity w skrócie:
  • Producent: Ubisoft Montreal i dziewięć innych oddziałów Ubisoftu
  • Wydawca: Ubisoft
  • Gatunek: sandboksowa przygodowa gra akcji z widokiem TPP
  • Platformy sprzętowe: PC, XOne, PS4
  • Termin premiery (świat): 28 października 2014

Assassin’s Creed: Unity dołącza do grona gier, które zaoferują mikropłatności. Wiadomość ta wypłynęła podczas targów gamescom, a rozszerzeniu uległa za sprawą wywiadu udzielonego przez Vincenta Pontbrianda, starszego producenta ze studia Ubisoft Montreal, serwisowi OXM (The Official Xbox Magazine). Nie wiadomo jeszcze, jak dokładnie będą działały mikrotransakcje – póki co wygląda na to, że za prawdziwe pieniądze przyspieszymy odblokowywanie przedmiotów w grze, oszczędzając czas, który musieliśmy poświęcić na „ręczne” uzyskiwanie do nich dostępu. Pontbriand zapewnił, że twórcy nie pozwolą, aby ten element produkcji „zagroził” rozgrywce – nie zdecydowaliby się na jego wprowadzenie, gdyby nie miało to sensu. Ubisoft zapowiada, że będzie miał więcej do powiedzenia na ten temat w późniejszym terminie.

Paryscy handlarze w Assassin’s Creed: Unity idą z duchem czasu – za oferowany przez nich ekwipunek zapłacimy historycznymi liwrami albo w euro. - Assassin’s Creed: Unity zaoferuje mikropłatności - wiadomość - 2014-08-15
Paryscy handlarze w Assassin’s Creed: Unity idą z duchem czasu – za oferowany przez nich ekwipunek zapłacimy historycznymi liwrami albo w euro.

”Aplikacje towarzyszące, monetyzacja, inne modele biznesowe, wyłączność dystrybucji cyfrowej... Musimy reagować na takie rzeczy, ale niekoniecznie poprzez fundamentalne przebudowywanie tego, co robimy” – powiedział Pontbriand. – „To zależy. Jeśli pasuje to [np. mikropłatności – przyp. Draug] do rozgrywki albo marki jako takiej, chętnie podejmujemy ryzyko. Jeśli nie, to nie. Nie zamierzamy iść na żadne kompromisy.”

Warto nadmienić, że Unity nie jest pierwszą odsłoną serii Assassin’s Creed, która wprowadza mikrotransakcje. Taki element pojawił się już w Assassin’s Creed III z 2012 roku – jego zastosowanie tam również sprowadzało się w dużej mierze do szybszego uzyskiwania dostępu do przedmiotów za prawdziwe pieniądze.

Przypomnijmy, że Assassin’s Creed: Unity zadebiutuje w Polsce 31 października bieżącego roku, trzy dni po globalnej premierze. Na katedrę Notre-Dame wspinać się będą posiadacze pecetów oraz konsol Xbox One i PlayStation 4. Na koniec polecam Waszej uwadze wczorajszy 11-minutowy gameplay z omawianego tytułu (widoczny poniżej).

Assassin's Creed: Unity

Assassin's Creed: Unity

PC PlayStation Xbox
po premierze

Data wydania: 11 listopada 2014

Informacje o Grze
7.0

GRYOnline

7.0

Gracze

7.8

Steam

7.1

OpenCritic

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

0

Krzysztof Mysiak

Autor: Krzysztof Mysiak

Z GRYOnline.pl związany od 2013 roku, najpierw jako współpracownik, a od 2017 roku – członek redakcji, znany także jako Draug. Obecnie szef Encyklopedii Gier. Zainteresowanie elektroniczną rozrywką rozpalił w nim starszy brat – kolekcjoner gier i gracz. Zdobył wykształcenie bibliotekarza/infobrokera – ale nie poszedł w ślady Deckarda Caina czy Handlarza Cieni. Zanim w 2020 roku przeniósł się z Krakowa do Poznania, zdążył zostać zapamiętany z bywania na tolkienowskich konwentach, posiadania Subaru Imprezy i wywijania mieczem na firmowym parkingu.

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Inne Gry
2014-08-16
00:01

zanonimizowany23874 Legend

U.V. Impaler [ 119 ] - Hurt me plenty

Kodów nie ma już w grach z jednego powodu - ten powód nazywa się "achievementy".

W niektorych tytulach wlaczenie modow/cheatow po protu wyłącza aczivki. IMO jest to tylko i wylacznie decyzja "biznesowa".

Komentarz: zanonimizowany23874
2014-08-16
02:13

TRX Generał

TRX

Widzę, że piracące dzieci znajdą sobie zawsze jakiś argument, by ukraść jeszcze więcej. No tak, zapomniałem: gry są niezbędne do życia. Tak samo jak i powietrze, piwo, fajki, jedzenie i zioło.

Komentarz: TRX
2014-08-16
07:09

zanonimizowany307509 Legend

@TRX -> ... Nie wiem, po co pisałem do Ciebie i chyba tylko tracę czasu. :P

Komentarz: zanonimizowany307509
2014-08-17
03:36

zanonimizowany1022540 Centurion

No nie no poprostu ku**a no nie! Boże czy ty to widzisz! Do czego to wszystko zmierza. Płacimy 160 zł za grę, kolejne 50-80 za DLC, ale to jest jeszcze za mało! Trzeba dodać booster do expa za 10 zł. Ehh... :(

Komentarz: zanonimizowany1022540
2014-08-17
08:25

victripius Senator

victripius

Nie zauważyłem mikropłatności w poprzednich częściach, więc tutaj pewnie też ich nie zauważę. Tyle szumu o nic...

Komentarz: victripius

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl