Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 5 maja 2005, 08:08

autor: Radosław Grabowski

Pandemic Studios tworzy Full Spectrum Warrior: Ten Hammers

Nie tylko na zlecenie firmy LucasArts pracują teraz ludzie z Pandemic Studios, przygotowując Star Wars: Battlefront II (vide news z 21 kwietnia 2005). Utalentowani developerzy w porozumieniu z korporacją THQ tworzą bowiem ujawnioną właśnie kontynuację głośnej taktycznej gry akcji, noszącej nazwę Full Spectrum Warrior.

Nie tylko na zlecenie firmy LucasArts pracują teraz ludzie z Pandemic Studios, przygotowując Star Wars: Battlefront II (vide news z 21 kwietnia 2005). Utalentowani developerzy w porozumieniu z korporacją THQ tworzą bowiem ujawnioną właśnie kontynuację głośnej taktycznej gry akcji, noszącej nazwę Full Spectrum Warrior.

Sequel otrzymał podtytuł Ten Hammers i ma wylądować na sklepowych półkach w trakcie najbliższej zimy. Już zacierać powinni więc ręce entuzjaści wirtualnych operacji militarnych, posiadający PeCety lub konsole (Sony PlayStation 2 i Microsoft Xbox). Warto podkreślić, że komercyjna premiera wszystkich wersji odbędzie się równocześnie – inaczej, niż w przypadku „jedynki” (trzy warianty debiutowały w osobnych terminach).

Ponownie pokierujemy świetnie wyszkolonym oddziałem amerykańskich żołnierzy, uzbrojonych w autentyczne typy broni i zachowujących się wyjątkowo realistycznie. Autorzy zaimplementują dwanaście rozbudowanych scenariuszy, ukazujących znakomicie wyglądające lokacje o odmiennej topografii, rozmaitym klimacie etc.

Nasi żołdacy mają poruszać się nie tylko o własnych siłach, ponieważ pojawi się możliwość wsadzenia podopiecznych do jakiegoś bojowego wehikułu (np. transporter opancerzony lub śmigłowiec) i bezpośredniego kierowania tymże. Akcja toczyć się będzie na otwartej przestrzeni, a także wewnątrz zabudowań, co wymusi stosowanie zróżnicowanej taktyki walki.

Dopracowane algorytmy Sztucznej Inteligencji zapewnią atrakcyjną zabawę w trybie jednoosobowym. Natomiast opcja multiplayer pozwoli zarówno na rywalizację z żywymi wrogami, jak i na kooperację w specjalnie zaprojektowanych misjach. Naturalnie całość zostanie okraszona, ociekającą drobnymi detalami, trójwymiarową oprawą wizualną i sugestywnymi efektami dźwiękowymi.