Sony PlayStation 2 - newsy i ciekawostki
![Taktyczna strzelanka od twórców Hitmana. Freedom Fighters to perełka, która powinna otrzymać kontynuację](/i/w/h1/720_458551722.jpg)
Taktyczna strzelanka od twórców Hitmana. Freedom Fighters to perełka, która powinna otrzymać kontynuację
Krystian Pieniążek, 13 lipca 2024, 20:00
Pierwsze lata po 2000 roku były złotym okresem dla nowych marek oraz eksperymentów z formułą i opowieściami. Freedom Fighters od studia IO Interactive doskonale wpasowało się w ów trend. Przekonajmy się, co takiego miał do zaoferowania projekt twórców Hitmana.
![Solid Snake zainspirował ojców Sama Fishera. „Przejrzyste zasady](/i/w/h1/720_458049182.jpg)
Solid Snake zainspirował ojców Sama Fishera. „Przejrzyste zasady" MGS-a pokazały zespołowi, jak powinno się robić skradanki
Marcin Bukowski, 7 lipca 2024, 11:55
Twórca Splinter Cella ujawnił, że inspiracją dla zespołu deweloperów był pierwszy Metal Gear Solid. Jego zdaniem, pokazał on jak poprawnie wykonywać mechanikę skradania.
![PS2 w oryginalnym opakowaniu przeleżało 20 lat, ale lepiej jeszcze nie odpakowywać tej konsoli](/i/w/h1/720_454508850.jpg)
PS2 w oryginalnym opakowaniu przeleżało 20 lat, ale lepiej jeszcze nie odpakowywać tej konsoli
Jakub Błażewicz, 27 maja 2024, 12:44
Nierozpakowane PlayStation 2 na razie nie jest wiele warte, lecz odkrycie takiego egzemplarza po 20 latach było miłą niespodzianką dla pewnego gracza.
![Multiplayer w Liberty City był w planach twórców GTA 3. Zrezygnowali z niego, ponieważ mieli za dużo na głowie](/i/w/h1/720_454240236.jpg)
Multiplayer w Liberty City był w planach twórców GTA 3. Zrezygnowali z niego, ponieważ mieli za dużo na głowie
Adrian Werner, 24 maja 2024, 09:59
Weteran studia Rockstar zdradził, że twórcy pracowali nad trybem multiplayer do Grand Theft Auto 3, ale został on ostatecznie porzucony z braku czasu.
![Cztery gry w jednej. Giants: Obywatel Kabuto był jedyny w swoim rodzaju](/i/w/h1/720_452418580.jpg)
Cztery gry w jednej. Giants: Obywatel Kabuto był jedyny w swoim rodzaju
Krystian Pieniążek, 4 maja 2024, 20:00
Giants: Citizen Kabuto był jedną z wyjątkowych produkcji, które nie podążają utartymi ścieżkami, robią wiele rzeczy po swojemu i oferują rozwiązania, jakich próżno szukać w innych tytułach. Sprawdźmy, co sprawiło, że do dzisiaj pozostaje w sercach wielu graczy.
![God of War od twórców Total War - Spartan: Total Warrior miał na siebie unikalny pomysł](/i/w/h1/720_451902339.jpg)
God of War od twórców Total War - Spartan: Total Warrior miał na siebie unikalny pomysł
Krystian Pieniążek, 27 kwietnia 2024, 20:00
Studio Creative Assembly znane jest przede wszystkim ze strategii spod szyldu Total War. Swego czasu zespół postanowił jednak wziąć się za bary z cyklami God of War oraz Devil May Cry, czego efektem była gra Spartan: Total Warrior.
![Współtwórca GTA 3 ujawnił największe wyzwanie techniczne, z jakim zmierzono się podczas prac nad hitem Rockstara](/i/w/h1/720_451824606.jpg)
Współtwórca GTA 3 ujawnił największe wyzwanie techniczne, z jakim zmierzono się podczas prac nad hitem Rockstara
Jakub Błażewicz, 26 kwietnia 2024, 11:02
Obbe Vermeij podzielił się kolejną ciekawostką zza kulis na temat historii serii GTA. Tym razem zdradził, co było największym wyzwaniem przy produkcji trójki.
![Pamiętasz wybuchające samoloty z GTA San Andreas, które pojawiały się znikąd? Twórca wreszcie w pełni wyjaśnił ten kuriozalny błąd](/i/w/h1/720_449863624.jpg)
Pamiętasz wybuchające samoloty z GTA San Andreas, które pojawiały się znikąd? Twórca wreszcie w pełni wyjaśnił ten kuriozalny błąd
Zuzanna Domeradzka, 3 kwietnia 2024, 18:12
Katastrofy lotnicze w GTA: San Andreas to m.in. wynik błędu. Deweloper dokładnie wyjaśnił, dlaczego samoloty w grze często wlatywały w budynki.
![Mamy Undergrounda w domu - Juiced rzucało wyzwanie flagowej serii EA](/i/w/h1/720_449482703.jpg)
Mamy Undergrounda w domu - Juiced rzucało wyzwanie flagowej serii EA
Krystian Pieniążek, 30 marca 2024, 20:00
Need for Speed: Underground miał konkurentów, z różnym skutkiem próbujących rzucić mu rękawicę. Jednym z nich było Juiced, które pomimo różnych wad, oferowało szereg unikalnych elementów i mogło wzbudzić zainteresowanie, a nawet się podobać.
![Wyścigi, które swoją oryginalnością zabiły całą serię. TOCA Race Driver to pradziadek kultowego GRID-a](/i/w/h1/720_441191357.jpg)
Wyścigi, które swoją oryginalnością zabiły całą serię. TOCA Race Driver to pradziadek kultowego GRID-a
Krystian Pieniążek, 25 grudnia 2023, 20:00
W czasach, kiedy firma Codemasters święciła prawdziwe triumfy, światło dzienne ujrzała gra TOCA Race Driver. Produkcja robiła dużo, by wprowadzić powiew świeżości do świata wirtualnych wyścigów, co ostatecznie doprowadziło do... zabicia serii, z której się wywodziła i powstania zupełnie nowego cyklu.
![NfS: Underground miał premierę 20 lat temu, tak wspominają grę nasi czytelnicy](/i/w/h1/720_438185443.jpg)
NfS: Underground miał premierę 20 lat temu, tak wspominają grę nasi czytelnicy
Hubert Śledziewski, 20 listopada 2023, 21:00
Need for Speed: Underground skończył 20 lat. W dniu premiery ta gra zachwycała, dając złudzenie uczestniczenia w filmie Szybcy i wściekli. Dziś wspominamy ją, dzieląc się wrażeniami.
![Sony otworzyło „sanktuarium” dla fanów PlayStation w Polsce, to tzw. brand space](/i/w/h1/720_435068013.jpg)
Sony otworzyło „sanktuarium” dla fanów PlayStation w Polsce, to tzw. brand space
Marcin Przała, 15 października 2023, 12:19
Okolicznościowe wydarzenia, stanowiska do grania i strefa relaksu - wszystko to oferuje „brand space” PlayStation, który otwarto niedawno w warszawskim oddziale firmy.
![Od 35 lat ta seria szuka drogi do raju. Jedna gra na chwilę ją tam zabrała](/i/w/h1/720_425668759.jpg)
Od 35 lat ta seria szuka drogi do raju. Jedna gra na chwilę ją tam zabrała
Norbert Szamota, 28 czerwca 2023, 18:45
Niewiele jest serii, które próbowały dołączyć do największych przez cztery dekady i przy udziale ponad tuzina studiów. Test Drive ścigał się o to od lat, a cel osiągnął, gdy Eden Games stworzyło Unlimited i zabrało graczy do wyścigowego raju.
![Sony oczekuje 90% na Metacritic, studia firmy przed dużym wyzwaniem](/i/w/h1/720_424280439.jpg)
Sony oczekuje 90% na Metacritic, studia firmy przed dużym wyzwaniem
Hubert Śledziewski, 12 czerwca 2023, 16:08
Sony przywiązuje ponoć ogromną wagę do średnich ocen na Metacritic.com. Studia wydawcy mają celować w wynik powyżej 90%.
![Legendarne gry na PlayStation warte są ponad 10 000 zł, być może masz je w domu](/i/w/h1/720_421860551.jpg)
Legendarne gry na PlayStation warte są ponad 10 000 zł, być może masz je w domu
Hubert Śledziewski, 15 maja 2023, 15:40
Co bardziej zagorzali kolekcjonerzy gier są w stanie wydać po kilka tysięcy złotych, by nabyć oryginalną wersję jakiejś kultowej produkcji – nawet jeśli odświeżoną cyfrową kopię mogą kupić za niewielką część tej kwoty.
![Resident Evil żyje dzięki grom, filmy żerowały na marce - sprawdzamy rozwój serii](/i/w/h1/720_417261549.jpg)
Resident Evil żyje dzięki grom, filmy żerowały na marce - sprawdzamy rozwój serii
Jakub Błażewicz, 23 marca 2023, 12:33
Remake Resident Evil 4 wkrótce trafi na rynek, kontynuując tradycje największej serii survival horrorów na rynku.
![Gabe Newell krytykuje FPS-y, GTA kontra mniejszość haitańska - Retronewsy Brucevsky'ego](/i/w/h1/720_413862305.jpg)
Gabe Newell krytykuje FPS-y, GTA kontra mniejszość haitańska - Retronewsy Brucevsky'ego
Norbert Szamota, 12 lutego 2023, 12:00
Dlaczego Haitańczycy chcieli zakazu sprzedaży Vice City, a piraci nie lubili pomysłowości studia Croteam? O tym w najnowszym odcinku Retronewsów, w których gości też niezwykle ambitny Gabe ze swoją strzelanką FPP.
![Polak w Call of Duty, dlaczego warto znać historię Wojciecha Bohatera](/i/w/h1/720_412523942.jpg)
Polak w Call of Duty, dlaczego warto znać historię Wojciecha Bohatera
Dariusz Matusiak, 29 stycznia 2023, 13:10
Cudze chwalicie, swego nie znacie! Zamiast wspominać ciągle kapitana Price’a i Ghosta, pamiętajmy, że Call of Duty zaserwowało kiedyś polską minikampanię i polskiego Bohatera! Takiego pisanego przez duże B!
![Co łączy Władcę Pierścieni i Tigera Woodsa? Kultowy Powrót Króla powstał na silniku do golfa](/i/w/h1/720_407838929.jpg)
Co łączy Władcę Pierścieni i Tigera Woodsa? Kultowy Powrót Króla powstał na silniku do golfa
Adrian Werner, 4 grudnia 2022, 08:37
Kultowe The Lord of the Rings: The Return of the King powstało na silniku serii Tiger Woods PGA Tour. Fakt ten ujawnił producent gry, Glen Schofield, podczas wywiadu promującego jego najnowsze dzieło - The Callisto Protocol.
![God of War to ulubieniec recenzentów, seria zbiera wybitne oceny](/i/w/h1/720_405269066.jpg)
God of War to ulubieniec recenzentów, seria zbiera wybitne oceny
Jakub Błażewicz, 4 listopada 2022, 15:06
God of War Ragnarok kontynuuje tradycję serii, która od 17 lat zachwyca graczy i recenzentów.
![Spędził 22 lata na skanowaniu instrukcji do gier PS2, wydał na to 40 000 dolarów](/i/w/h1/720_404417817.jpg)
Spędził 22 lata na skanowaniu instrukcji do gier PS2, wydał na to 40 000 dolarów
Agnieszka Adamus, 25 października 2022, 18:25
Gracz o pseudonimie Kirkland wydał 40 000 dolarów, by zebrać pełną kolekcję instrukcji do gier wydanych na PS2. Swoje zbiory zeskanował i udostępnił za darmo w Internecie.
![Rekordzista StarCraft II i niezdrowe inspiracje GTA 3 - Retronewsy Brucevsky'ego](/i/w/h1/720_403519860.jpg)
Rekordzista StarCraft II i niezdrowe inspiracje GTA 3 - Retronewsy Brucevsky'ego
Norbert Szamota, 15 października 2022, 09:00
Odpalamy kolejny raz wehikuł czasu, by przypomnieć sobie niechlubny rekord StarCrafta II, spojrzeć na niezdrowe inspiracje GTA III i poczytać o zapomnianym rywalu Street Fightera II z czasów Amigi. Rozsiądźcie się wygodnie w fotelach nostalgii!
![Po 21 latach bawię się w tej grze lepiej niż na premierę](/i/w/h1/720_402074465.jpg)
Po 21 latach bawię się w tej grze lepiej niż na premierę
Sebastian Kasparek, 28 września 2022, 16:35
Powróciłem do Devil May Cry i zostałem pozytywnie zaskoczony. Gra, którą wcześniej uważałem za dobrą, stała się teraz dla mnie przełomowym arcydziełem. A przecież od jej premiery mija 21 lat.
![Brakuje mi dobrych gier o Władcy Pierścieni, jeden tytuł miał „magię”](/i/w/h1/720_399955708.jpg)
Brakuje mi dobrych gier o Władcy Pierścieni, jeden tytuł miał „magię”
Mikołaj Łaszkiewicz, 4 września 2022, 12:00
Dobra gra na licencji i to jeszcze w uniwersum Władcy Pierścieni – brzmi jak marzenie fanów marki. Sęk w tym, że taka pozycja już powstała. Pamiętacie Władcę Pierścieni: Powrót króla?
![Po niemal 20 latach fani naprawili grę; to biały kruk kosztujący fortunę](/i/w/h1/720_394635933.jpg)
Po niemal 20 latach fani naprawili grę; to biały kruk kosztujący fortunę
Michał Ciężadlik, 4 lipca 2022, 13:07
Silent Hill 2 w wersji na nowsze systemy PC od lat cierpiał na krytycznego buga, który uniemożliwiał rozgrywkę. Fanowska aktualizacja rozwiązuje ten problem, usuwając niemal dwudziestoletni błąd.
![Najlepszy samochód w NfS Underground - gracz testował to przez 5 godzin](/i/w/h1/720_391616009.jpg)
Najlepszy samochód w NfS Underground - gracz testował to przez 5 godzin
Michał Ciężadlik, 30 maja 2022, 14:15
Pewien gracz postanowił sprawdzić osiągi wszystkich dwudziestu samochodów klasycznej odsłony Need for Speed.
![Test klasycznych gier w PS Plus; Digital Foundry ma poważne uwagi](/i/w/h1/720_391421266.jpg)
Test klasycznych gier w PS Plus; Digital Foundry ma poważne uwagi
Adrian Werner, 28 maja 2022, 08:09
Digital Foundry sprawdziło emulację gier z PlayStation, PS2 i PSP dostępną w ramach PS Plus. Pierwsze wrażenia nie są dobre.
![Hideo Kojima wspomina Metal Gear Solid 2 z okazji 20. urodzin gry](/i/w/h1/720_374600780.jpg)
Hideo Kojima wspomina Metal Gear Solid 2 z okazji 20. urodzin gry
Damian Gacek, 14 listopada 2021, 15:51
Wczoraj były 20. urodziny Metal Gear Solid 2. Z tej okazji twórca gry Hideo Kojima postanowił powspominać nieco tę leciwą produkcję i podzielić się kilkoma ciekawostkami.
![Zobacz jeden z najlepszych trailerów z gier w 4K - to efekt wykorzystania AI](/i/w/h1/720_366807675.jpg)
Zobacz jeden z najlepszych trailerów z gier w 4K - to efekt wykorzystania AI
Hubert Śledziewski, 16 sierpnia 2021, 11:15
Serwis Digital Foundry opublikował odświeżoną dzięki AI wersję jednego z najlepszych trailerów gier wszech czasów. Panie, panowie – oto zwiastun Metal Gear Solid 2 z E3 2000 w 4K i 60 fps.
![Max Payne obchodzi 20. urodziny; twórcy podziękowali fanom w specjalnym filmie](/i/w/h1/720_364825195.jpg)
Max Payne obchodzi 20. urodziny; twórcy podziękowali fanom w specjalnym filmie
Przemysław Dygas, 24 lipca 2021, 12:25
Od premiery pierwszego Maxa Payne’a minęło już 20 lat. Twórcy postanowili uczcić tę rocznicę specjalnym nagraniem, w którym podziękowali fanom.
![PS5 inspirowane wyglądem PS2. Fanowska stylizacja na urodziny marki](/i/w/h1/720_346420858.jpg)
PS5 inspirowane wyglądem PS2. Fanowska stylizacja na urodziny marki
Bartosz Świątek, 23 grudnia 2020, 12:26
W związku z 30. urodzinami marki PlayStation, użytkownik forum Reddit o ksywie whattheefth opracował stylizację dla PlayStation 5 inspirowaną wyglądem konsoli PlayStation 2.
![Xbox Series S uruchamia gry z PS2](/i/w/h1/720_344457676.jpg)
Xbox Series S uruchamia gry z PS2
Agnieszka Adamus, 30 listopada 2020, 19:08
Xbox Series S posiada wyjątkową funkcję – umożliwia uruchomienie trybu deweloperskiego. Z jego pomocą można opalić na konsoli emulator i zagrać w klasyczne produkcje z PS2.
![40 lat rozwoju konsol na jednym zdjęciu; od Atari do PS5 i XSX](/i/w/h1/720_343319955.jpg)
40 lat rozwoju konsol na jednym zdjęciu; od Atari do PS5 i XSX
Arkadiusz Strzała, 17 listopada 2020, 15:08
Jeden z użytkowników Reddita pokazał na jednym zdjęciu swoje gamingowe doświadczenie. Widać na nim 30 konsol – zarówno aktualne PS5 i Xbox X/S, jak i urządzenia sprzed niemal 40 lat.
![PlayStation i Xbox - finalne produkty kontra devkity. Zobacz różnice](/i/w/h1/720_341416966.jpg)
PlayStation i Xbox - finalne produkty kontra devkity. Zobacz różnice
Arkadiusz Strzała, 26 października 2020, 14:45
Urządzenia, które otrzymują twórcy gier konsolowych, na ogół różnią się od tych, które możemy znaleźć na sklepowych półkach. Zobacz, jak wyglądają specjalne Xboksy i PlayStation używane przez deweloperów, czyli tzw. devkity.
![PlayStation i Xbox wciąż za Nintendo; cyfry pokazują przewagę twórców Mario](/i/w/h1/720_340917254.jpg)
PlayStation i Xbox wciąż za Nintendo; cyfry pokazują przewagę twórców Mario
Aleksandra Dziwińska, 20 października 2020, 19:55
W sieci pojawiło się zestawienie pokazujące sprzedaż konsol od Nintendo, Sony i Microsoftu na przestrzeni lat. Gigant z Kioto dalej zajmuje pierwsze miejsce, natomiast Xbox wypada wyjątkowo słabo.
![PS5 nie odpali gier z PS3, PS2 i PS1](/i/w/h1/720_338118964.jpg)
PS5 nie odpali gier z PS3, PS2 i PS1
Paweł Musiolik, 18 września 2020, 10:11
PlayStation 5 będzie wstecznie kompatybilne z PlayStation 4. Nie odpalimy jednak posiadanych gier z PS1, PS2 i PS3, co oficjalnie potwierdziła firma Sony.
![PS5 bez wstecznej kompatybilności z PS1, PS2 i PS3 [Aktualizacja]](/i/w/h1/720_336595829.jpg)
PS5 bez wstecznej kompatybilności z PS1, PS2 i PS3 [Aktualizacja]
Agnieszka Adamus, 31 sierpnia 2020, 19:03
Ubisoft zdradził informacje na temat wstecznej kompatybilności tytułów na PS5. Wynika z niego, że obejmie ona tylko tytuły wydane na PS4. Poprzednie generacje nie będą obsługiwane przez tę funkcję.
![Od PS1 do PS5 - wideo pokazuje, jak zmieniało się PlayStation](/i/w/h1/720_333194433.jpg)
Od PS1 do PS5 - wideo pokazuje, jak zmieniało się PlayStation
Arkadiusz Strzała, 23 lipca 2020, 10:20
Na YouTube został opublikowany materiał wideo prezentujący ewolucję rodziny PlayStation od pierwszej generacji do najnowszej PS5. Warto zobaczyć, jak zmieniały się konsole Sony.
![Zobacz mapę z GTA San Andreas odtworzoną na Unreal Engine 4](/i/w/h1/720_332437034.jpg)
Zobacz mapę z GTA San Andreas odtworzoną na Unreal Engine 4
Miłosz Szubert, 14 lipca 2020, 15:45
Grupka trzech przyjaciół z Ameryki Południowej odtworzyła całą mapę znaną z Grand Theft Auto: San Andreas na silniku Unreal Engine 4. Niestety, całość istnieje jedynie w formie niegrywalnej.
![PS5 - patent sugeruje wsteczną kompatybilność z PS1, PS2 i PS3 przez streaming](/i/w/h1/720_332000793.jpg)
PS5 - patent sugeruje wsteczną kompatybilność z PS1, PS2 i PS3 przez streaming
Arkadiusz Strzała, 9 lipca 2020, 14:55
Jeden z patentów Sony daje nadzieję, że nie tylko gry z PS4, ale i te z wcześniejszych generacji konsol będą możliwe do uruchomienia na PS5. Kluczem może być streaming.
![PS5 - wsteczna kompatybilność z PS1, PS2 i PS3 niepotwierdzona](/i/w/h1/720_331295333.jpg)
PS5 - wsteczna kompatybilność z PS1, PS2 i PS3 niepotwierdzona
Mikołaj Łaszkiewicz, 1 lipca 2020, 11:10
Sony skupia się na wstecznej kompatybilności jak największej liczby gier z PS4 na PS5, ale milczy odnośnie swoich poprzednich platform.
![Zobacz gameplay ze StarCraft: Ghost – skasowanej gry Blizzarda](/i/w/h1/720_319627016.jpg)
Zobacz gameplay ze StarCraft: Ghost – skasowanej gry Blizzarda
Bartosz Świątek, 17 lutego 2020, 09:17
Na platformie YouTube pojawił się gameplay ze StarCraft: Ghost – skasowanej przygodowej gry akcji, która była osadzona w uniwersum popularnego RTS-a. Produkcja zmierzała na PlayStation 2, Xboksa i GameCube.
![Sony zamyka forum PlayStation](/i/w/h1/720_319389868.jpg)
Sony zamyka forum PlayStation
Paweł Woźniak, 14 lutego 2020, 15:29
Dzisiaj w oficjalnym komunikacie Sony pojawiła się informacja o zamknięciu forum PlayStation. Witryna zostanie zawieszona 27 lutego, natomiast japońska firma zachęca użytkowników do korzystania z pozostałych portali społecznościowych.
![Sprzedano już ponad miliard gier na PlayStation 4](/i/w/h1/720_318245940.jpg)
Sprzedano już ponad miliard gier na PlayStation 4
Adrian Werner, 1 lutego 2020, 09:33
Firma Sony poinformowała, że do końca stycznia 2020 sprzedaż gier na PlayStation 4 przekroczyła 1,18 mld egzemplarzy. Jedyną konsolą z tej rodziny, która poradziła sobie lepiej, jest PS2.
![PlayStation trafia do Księgi rekordów Guinnessa za ponad 450 milionów sprzedanych konsol](/i/w/h1/720_313119662.jpg)
PlayStation trafia do Księgi rekordów Guinnessa za ponad 450 milionów sprzedanych konsol
Michał Kułakowski, 3 grudnia 2019, 18:14
Sony ogłosiło, że PlayStation zostało wpisane do Księgi rekordów Guinnessa jako najpopularniejsza marka konsol stacjonarnych w historii. W przeciągu 25 lat jej funkcjonowania na rynku sprzedano ponad 450 milionów systemów z rodziny PlayStation.
![Rocznica PlayStation - 25 lat pierwszej konsoli Sony](/i/w/h1/720_313071812.jpg)
Rocznica PlayStation - 25 lat pierwszej konsoli Sony
Bartosz Świątek, 3 grudnia 2019, 12:18
Marka PlayStation obchodzi dziś swoje 25. urodziny - 3 grudnia 1994 roku na rynku pojawiła się pierwsza konsola Sony. Prezes Sony Interactive Entertainment - Jim Ryan - napisał z tej okazji specjalną notkę do fanów, w której wspomina dawne czasy i dziękuje za wsparcie. Co ciekawe, w komunikacie pojawił się także polski wątek.
![Przeciek: PS5 będzie wstecznie kompatybilne z płytami z PS, PS2, PS3 i PS4](/i/w/h1/720_312026165.jpg)
Przeciek: PS5 będzie wstecznie kompatybilne z płytami z PS, PS2, PS3 i PS4
Konrad Serafiński, 21 listopada 2019, 09:30
Mamy coraz więcej przecieków na temat wstecznej kompatybilności PS5. Najnowsze doniesienia sugerują, że konsola odczyta niemalże wszystkie dyski z poprzednich generacji. Innymi słowy: na PS5 zagramy w gry z PS, PS2, PS3 i PS4.
![Zdjęcie devkitu PS5 i plotki o kompatybilności z PSX, PS2, PS3 i PS4](/i/w/h1/720_309203093.jpg)
Zdjęcie devkitu PS5 i plotki o kompatybilności z PSX, PS2, PS3 i PS4
Paweł Woźniak, 19 października 2019, 10:46
Jeden z użytkowników Twittera, który stoi za trafionym przeciekiem o dacie premiery The Last of Us 2, doradził fanom, aby nie sprzedawali swoich gier z PSX, PS2, PS3 i PS4. Może to sugerować, że najnowsza konsola Sony będzie kompatybilna ze starszymi wersjami. W sieci pojawiło się także zdjęcie devkitu PS5.
![Doom Bone Vodka - powstaje licencjonowana wódka na kościach](/i/w/h1/720_305735604.jpg)
Doom Bone Vodka - powstaje licencjonowana wódka na kościach
Adrian Werner, 8 września 2019, 09:06
Firmy Bethesda Softworks i Rebel Distillers połączyły siły w celu stworzenia Doom Bone Vodka, czyli wódki na kościach, która ma promować nadchodzącą grę Doom Eternal.
![Gracz zbudował działające przenośne PlayStation 2](/i/w/h1/720_305460986.jpg)
Gracz zbudował działające przenośne PlayStation 2
Paweł Woźniak, 6 września 2019, 10:18
Jeden z użytkowników Reddita pochwalił się, że po kilku latach udało mu się zbudować działającą przenośną wersję konsoli PlayStation 2.