Nowe informacje o rozszerzeniach Battlefield 2
Na oficjalnej stronie znakomitej gry akcji, Battlefield 2, pojawiły się oczekiwane z niecierpliwością informacje o rozszerzeniach wirtualnych pól bitewnych. Battlefield 2: Euro Force oraz Battlefield 2: Armored Fury, bo takie właśnie nazwy będą nosić te "booster packi", dostępne będą wyłącznie drogą elektroniczną ze strony EA w cenie 9.99$ (ok. 30 zł) każdy.
Maciej Myrcha
Na oficjalnej stronie znakomitej gry akcji, Battlefield 2, pojawiły się oczekiwane z niecierpliwością informacje o rozszerzeniach wirtualnych pól bitewnych. Battlefield 2: Euro Force oraz Battlefield 2: Armored Fury, bo takie właśnie nazwy będą nosić te "booster packi", dostępne będą wyłącznie drogą elektroniczną ze strony EA w cenie 9.99$ (ok. 30 zł) każdy.
Premiera Battlefield 2: Euro Force przewidziana została na 8 lutego a sam pakiet wzbogaci rozgrywkę o armię europejską, jak również 3 mapy - “Operation Smoke Screen”, “The Great Wall of China” i “Taraba Quarry”. Każdy z europejskich żołnierzy zostanie wyposażony w nową broń główną - zobaczymy m.in. FNP90 czy Benelli Tactical Shotgun. Dodatkowo dostaniemy 4 nowe pojazdy, w tym (nie)sławny Eurofighter. Battlefield 2: Armored Fury dostępny będzie natomiast 28 marca a programiści położyli w nim nacisk na rozgrywane na wielką skalę bitwy jednostek zmechanizowanych - skojarzenia z klimatem El Alamein z Battlefield 1942 jak najbardziej wskazane. Ten pakiet również zaoferuje 3 nowe mapy - “Midnight Sun”, “Operation Harvest” i “Operation Road Rage”, a dodatkowo 2 nowe klasy pojazdów (helikoptery zwiadowcze i samoloty odrzutowe).
A to nie jedyna dobra wiadomość dla graczy - pracownicy DICE przygotowali także uaktualnienie 1.2 do gry Battlefield 2, które obecnie przechodzi testy a już niedługo dostępne będzie do pobrania. Znajdziemy w nim m.in.:
- Filtry wyszukiwania serwerów teraz działają już poprawnie
- Wszystkie miny (kierunkowe, przeciwczołgowe i C4) mogą być podnoszone przez żołnierzy tej samej klasy, która je upuściła – przy użyciu klawisza „G”.
- Min nie można już niszczyć za pomocą innych materiałów wybuchowych
- Zmniejszono promień rażenia granatów błyskowych
- Dodano elementy do odblokowania dla jednostek snajperskich i przeciwczołgowych
- Naprawiono błąd renderowania ciemnego terenu, uaktywniający się w trakcie korzystania z noktowizora
- Naprawiono błąd związany z nieprawidłowym funkcjonowaniem tzw. shaderów w trakcie korzystania z niektórych modyfikacji do gry, za każdym razem po wczytaniu planszy.
- Naprawiono błąd sprawiający, że modyfikacje typu non-xpack nie mogły wykorzystywać tzw. shaderów xpack
- Naprawiono problem związany z pociskami kierowanymi helikoptera Havoc
- Naprawiono błąd szybkostrzelności MP7. Zwiększono liczbę amunicji, natomiast zmniejszono liczbę magazynków i siłę rażenia
- Poprawka dla pojazdów typu APC - należące do Chin i Koalicji MEC pojazdy tego typu nie mogą już strzelać przez materiały możliwe do przeniknięcia. Również pojazd LAV25 nie może już strzelać przez materiały możliwe do przeniknięcia.
- Wyeliminowano błąd powodujący znikanie pojazdów z ekranu w momencie, gdy gracz korzystał z pojazdów posiadających graficzny system wyświetlania typu HUD (np. czołgi)
- Zwiększono wydajność systemu odpowiedzialnego za renderowanie grafiki
- Zmniejszono promień rażenia pocisków wystrzeliwanych przy użyciu granatnika
- Wprowadzono minimalny ogranicznik czasowy uzbrajania pocisków wystrzeliwanych przy użyciu granatnika
Więcej:Until Dawn - pierwszy gameplay na PS4 przypomina Heavy Rain

GRYOnline
Gracze
Steam
Komentarze czytelników
zanonimizowany283992 Legend
Hmm, faktycznie zapowiadają się konkretne. Oby były dobre, jak sama podstawka.
emillo31 Konsul

czy te dodatki będą chodziły z polską wersją B2?