Jagged Alliance 3D i Jagged Alliance 3 - pierwsze szczegóły

Po kilku dniach od niezwykle optymistycznej wieści, dotyczącej produkcji dwóch nowych odsłon serii Jagged Alliance, dotarły do nas pierwsze informacje na ich temat. Ich źródłem jest rosyjskojęzyczne forum zespołu MISTland, któremu firma Strategy First powierzyła developing Jagged Alliance 3D oraz Jagged Alliance 3.

Przemysław Bartula

Po kilku dniach od niezwykle optymistycznej wieści, dotyczącej produkcji dwóch nowych odsłon serii Jagged Alliance, dotarły do nas pierwsze informacje na ich temat. Ich źródłem jest rosyjskojęzyczne forum zespołu MISTland, któremu firma Strategy First powierzyła developing Jagged Alliance 3D oraz Jagged Alliance 3.

Poniżej kluczowe kwestie dotyczące JA3 i JA3D, jakie przedstawili panowie z MISTlandu:

  • Jagged Alliance 3D, będzie używał usprawnionego silnika graficznego, znanego z gry ALFA Antiterror (nadal produkowana), aczkolwiek moduł sztucznej inteligencji i inne logiczne procedury, zostaną napisane od podstaw.
  • Szefem projektu jest Yaroslav Astakhov. Pełni on również rolę szefa projektu ALFA Antiterror.
  • Taktyczne możliwości znane z Jagged Alliance 2, jak: poruszanie się, strzelanie, czy ukrywanie, pojawią się w nowych odsłonach serii, a ponadto zostaną bardziej rozbudowane.
  • Jagged Alliance 3D, poza turowym trybem walki, będzie grą toczoną w czasie rzeczywistym, podobnie jak Paradise Cracked.
  • W porównaniu do Jagged Alliance 2.5: Unfinished Business, w nowych grach pojawi się większa ilość broni. Otrzymamy więcej ciężkiego uzbrojenia, aczkolwiek autorzy nie planują zaimplementowania futurystycznych zabawek.
  • Firma Strategy First cały czas bezpośrednio nadzoruje oba projekty.
  • Autorzy kładą szczególny nacisk na to, by gry były atrakcyjne dla wielu osób, a nie tylko dla zatwardziałych fanów serii (jak to miało miejsce w przypadku Jagged Alliance 2: Wildfire). Celem jest bardzo ładna oprawa audiowizualna oraz duża grywalność.

I to wszystko. Czekamy na więcej... :)

Jagged Alliance 2

Jagged Alliance 2

PC
po premierze

Data wydania: 23 lipca 1999

Informacje o Grze
9.0

GRYOnline

9.0

Gracze

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

0

Przemysław Bartula

Autor: Przemysław Bartula

W 2000 roku dołączył do ekipy tworzącej serwis GRYOnline.pl i realizuje się w nim po dziś dzień. Zaczął od napisania kilku recenzji, a potem płynnie poszły newsy, wpisy encyklopedyczne i cała masa innych aktywności. Na przestrzeni 20 lat uczestniczył w tworzeniu niemal wszystkich działów i projektów firmy; przez lata piastował stanowisko szefa encyklopedii gier i szefa newsroomu, a ostatecznie trafił do zarządu firmy GRY-OnLine S.A. Obecnie jest dużo bardziej zaangażowany w aktywności zarządcze aniżeli redaktorskie. Posiada dyplom technika elektrotechnika i inżyniera budownictwa wodnego.

Blazing Trails - najnowsza wersja remake'u klasycznej gry z Commodore 64 już dostępna

Następny
Blazing Trails - najnowsza wersja remake'u klasycznej gry z Commodore 64 już dostępna

Drugie demo modyfikacji Ultima V: Lazarus do Dungeon Siege

Poprzedni
Drugie demo modyfikacji Ultima V: Lazarus do Dungeon Siege

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl