Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 26 września 2007, 10:53

autor: Artur Falkowski

Halo 3 w Europie

Wczoraj miała miejsce amerykańska premiera gry Halo 3. Europejscy gracze tym razem nie musieli zbyt długo czekać na swoją wersję. Zadebiutowała ona bowiem na Starym Kontynencie zaledwie dzień później, czyli dzisiaj. Co ważne, Microsoft zadbał o to, by gra trafiła do sklepów w całej Europie w tym samym czasie, dzięki czemu Polacy również mogą zapoznać się z trzecią częścią przygód Master Chiefa.

Wczoraj miała miejsce amerykańska premiera gry Halo 3. Europejscy gracze tym razem nie musieli zbyt długo czekać na swoją wersję. Zadebiutowała ona bowiem na Starym Kontynencie zaledwie dzień później, czyli dzisiaj. Co ważne, Microsoft zadbał o to, by gra trafiła do sklepów w całej Europie w tym samym czasie, dzięki czemu Polacy również mogą zapoznać się z trzecią częścią przygód Master Chiefa.

Do tej pory gra znalazła już całkiem dużą liczbę nabywców. Tysiące fanów wkroczyło do uniwersum Halo, korzystając z rozbudowanego trybu multiplayer online. O skali zjawiska może świadczyć fakt, że serwery Bungie nie były w stanie obsłużyć takiego natłoku chętnych. Z czasem udało się jednak opanować pierwsze problemy.

Halo 3 w Europie - ilustracja #1

Microsoft zorganizował wokół Halo 3 potężną kampanię reklamową, która nie ominęła również naszego kraju. Już od kilku dni możemy oglądać spoty reklamowe, prezentacje przedpremierowe oraz bardziej wymyślne pomysły speców od marketingu.

Fani gry mogą nabyć edycję specjalną konsoli X360 utrzymaną w kolorystyce Halo 3. Chętni mogą także zakupić ozdobione motywami z najnowszego dzieła Bungie kontrolery.

Halo 3 w Europie - ilustracja #2

Pomyślano również o kolekcjonerach przygotowując specjalnie dla nich edycję specjalną gry i to nie jedną, lecz dwie. Zamknięte w metalowym pudełku limitowane wydanie, zawierające dodatkową płytę z materiałami dotyczącymi Halo 3 oraz droższą edycję legendarną z repliką hełmu Master Chiefa (niestety nie można go ubrać).

Przyznać trzeba, że promocja gry przybrała niespotykane dotąd rozmiary. Machinę marketingową wspomagają dodatkowo wysokie oceny przyznane przez liczące się branżowe media. Trudno więc się dziwić, że Halo 3 w Ameryce znika z półek w zastraszającym tempie. Czy europejscy gracze zareagują z równym entuzjazmem? Czas pokaże.

Niedługo poznacie naszą opinię na temat najgłośniejszej produkcji na X360. Póki co zapraszamy do zapoznania się z informacjami encyklopedycznymi na jej temat. Poza tym chętni mogą poznać nasze wrażenia z beta testów trybu multiplayer, obejrzeć bogatą galerię oraz trailery i filmiki z rozgrywki.