Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 25 września 2007, 08:24

Halo 3 debiutuje na rynku!

Trzecia odsłona cyklu Halo ma dziś swoją oficjalną premierę. Gra wyprodukowana przez firmę Bungie Studios rozpoczęła podbój rynku elektronicznej rozrywki od Ameryki Północnej, gdzie sprzedaż ruszyła nad ranem naszego czasu. W samych tylko Stanach Zjednoczonych o północy drzwi otworzyło ponad dziesięć tysięcy sklepów, aby sprostać ogromnemu zainteresowaniu użytkowników konsoli Xbox 360.

Trzecia odsłona cyklu Halo ma dziś swoją oficjalną premierę. Gra wyprodukowana przez firmę Bungie Studios rozpoczęła podbój rynku elektronicznej rozrywki od Ameryki Północnej, gdzie sprzedaż ruszyła nad ranem naszego czasu. W samych tylko Stanach Zjednoczonych o północy drzwi otworzyło ponad dziesięć tysięcy sklepów, aby sprostać ogromnemu zainteresowaniu użytkowników konsoli Xbox 360.

Halo 3 debiutuje na rynku! - ilustracja #1

Halo 3 to bez dwóch zdań najbardziej oczekiwana gra tego roku. W samych tylko Stanach Zjednoczonych, w przedsprzedaży kupiło ten produkt ponad półtora miliona osób! Do końca miesiąca – według analityków z firmy Goldman Sachs – na rynek zostanie wprowadzonych ponad cztery miliony pudełek z programem. Zapotrzebowanie na trzecią odsłonę cyklu Halo jest ogromne. Przed sklepami tworzyły się długie kolejki, w wielu placówkach gra została już wyprzedana.

W sprzedaży grze pomogą zapewne wielka kampania reklamowa (zorganizowana również na ulicach polskich miast) oraz znakomite recenzje. W chwili obecnej średnia ocen według serwisu GameRankings kształtuje się na poziomie 95.8% - nieco wyżej od BioShocka, który aktualnie może pochwalić się notą 95.4%.

Już jutro europejska premiera gry. Dystrybucją programu w naszym kraju zajmuje się firma CD Projekt. Więcej informacji na temat trzeciej odsłony cyklu Halo znajdziesz na łamach naszego serwisu:

Krystian Smoszna

Krystian Smoszna

Gra od 1985 roku i nadal mu się nie znudziło. Zaczynał od automatów i komputerów ośmiobitowych, dziś gra głównie na konsolach i pececie w przypadku gier strategicznych. Do szeroko rozumianej branży pukał już pod koniec 1996 roku, ale zadebiutować udało się dopiero kilka miesięcy później, kilkustronicowym artykułem w CD-Action. Gry ustawiły całą jego karierę zawodową. Miał być informatykiem, skończył jako pismak. W GOL-u od blisko dwudziestu lat. Gra w zasadzie we wszystko, bez podziału na gatunki, dużą estymą darzy indyki. Poza grami interesuje się piłką nożną i Formułą 1, na okrągło słucha też muzyki ekstremalnej.

więcej