Death Stranding i Halo 3 podbiły serca graczy PC

Konwersje Death Stranding i Halo 3 na PC zaliczyły bardzo udane debiuty na Steamie. Obie gry uzyskały wyśmienite oceny od graczy oraz wypracowały imponujące wyniki aktywności.

Adrian Werner

Death Stranding i Halo 3 podbiły serca graczy PC.
Death Stranding i Halo 3 podbiły serca graczy PC.
Death Stranding i Halo 3 podbiły serca graczy PC - ilustracja #1
Na pecetowe Death Stranding czekało wiele osób.

Wczoraj na PC zadebiutowały konwersje dwóch konsolowych przebojów – Halo 3 oraz Death Stranding. Ich twórcy muszą być zadowoleni, gdyż obie premiery okazały się dużymi sukcesami.

Taki wniosek można wyciągnąć, analizując wyniki aktywności gromadzone przez serwis SteamDB. Wczoraj, w najgorętszym momencie dnia w Death Stranding bawiło się na Steamie 32 515 osób. W przypadku Halo 3 trudniej jest ocenić popularność gry, gdyż klasyfikowana jest ona jako DLC do Halo: The Master Chief Collection i tym samym jej wyniki nie są śledzone samodzielnie. Od wczoraj zanotowano jednak duży wzrost zainteresowania tą kolekcją. Rekord aktywności w poniedziałek wynosił trochę ponad 9 tysięcy, a dzisiaj w nocy było to 54 761. Widać też duży wzrost oglądających na Twitchu.

Death Stranding i Halo 3 podbiły serca graczy PC - ilustracja #2
Od momentu premiery Halo 3 zanotowano wyraźny wzrost zainteresowania Halo: The Master Chief Collection. Źródło: SteamDB.

Te wyniki są tym bardziej imponujące, że obie gry sprzedawane są także w innych serwisach – Death Stranding można kupić w Epic Games Store, a Halo 3 w Microsoft Store. Druga z tych produkcji dostępna jest również w abonamencie Xbox Game Pass.

Warto także mieć na uwadze, że mamy obecnie środek tygodnia. Gry najlepsze wyniki osiągają najczęściej w niedzielę, więc możemy spodziewać się, że oba tytuły ustanowią wtedy nowe rekordy aktywności.

Konwersje cieszą się nie tylko popularnością, ale również uznaniem graczy. W przypadku Death Stranding 93% recenzji użytkowników Steam jest pozytywnych. Natomiast Halo 3 w tej kwestii może się pochwalić wynikiem 92%. Widać więc, że obie gry bardzo przypadły pecetowcom do gustu.

  1. Oficjalna strona internetowa gry Death Stranding
  2. Recenzja gry Death Stranding – co tu się odkojimowało?
  3. Death Stranding - poradnik do gry
  4. Oficjalna strona Halo: The Master Chief Collection
  5. Steam – strona oficjalna serwisu
Death Stranding

Death Stranding

PC PlayStation
po premierze

Data wydania: 8 listopada 2019

Informacje o Grze
8.1

GRYOnline

7.8

Gracze

9.3

Steam

8.3

OpenCritic

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

42

Adrian Werner

Autor: Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Akcji
2020-07-15
12:17

zanonimizowany1340909 Centurion

👍

A które konsolowe gry przeportowane na PC nie były hitami sprzedażowymi i nie podbiły serc graczy?

A podobno to są wszystko nudne korytarzówki TPP

Horizon, Persona 4, etc etc

Pomyślcie co by się działo na takim Steamie gdyby cała Uncharted Saga została tam przeniesiona. Pobiłaby wszelkie rekordy sprzedażowe.

Komentarz: zanonimizowany1340909
2020-07-15
12:51

mazurek92 Konsul

Banjo SirXan A jaka gra w dniu premiery nie jest hitem sprzedażowym? Gry indie?

Komentarz: mazurek92
2020-07-15
12:57

zanonimizowany1340909 Centurion

👍

Jeżeli chodzi o Halo to warto mieć dostęp do obu wersji tej gry, zarówno oryginałów (ogrywanych we wstecznej kompatybilności na XOX) jak i tych nowszych wersji w Halo: Master Chief Collection.

Czemu warto posiadać oryginalne wersje? Ano chociażby dla lepszych efektów dźwiękowych broni.

youtube.com/watch?v=hK8_Xm1jnls

Komentarz: zanonimizowany1340909
2020-07-15
17:21

Troprzem Konsul

Troprzem

Ciekaw jestem, czy Sony byłoby w stanie zarobić na samych grach więcej niż na sprzedaży konsol, gdyby wydawało je na wszystkie platformy.

Komentarz: Troprzem
2020-07-15
17:41

katai-iwa Legend

DS się kiedyś kupi i zobaczy, o co chodzi, gry Kojimy są specyficzne, ale on wie, jak gry tworzyć.
A Halo mnie nie jara, grałem kiedyś w jedynkę i to taka gra, gdzie jankeskiego patosu jest aż do porzygu.

Komentarz: katai-iwa

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl