Garść ciekawostek dotyczących Quake IV

Popularny internetowy magazyn IGN opublikował wywiad z Timem Willitsem z id Software, który zdradził kilka pikantnych szczegółów na temat przygotowywanej przez Raven Software czwartej odsłony serii Quake.

Krystian Smoszna

Popularny internetowy magazyn IGN opublikował wywiad z Timem Willitsem z id Software, który zdradził kilka pikantnych szczegółów na temat przygotowywanej przez Raven Software czwartej odsłony serii Quake. Oto one:

  1. Głównym bohaterem gry jest Matthew Kane, członek elitarnego oddziału Rhino Squad, który wyrusza z misją eksterminacji nowego Makrona. Akcja programu rozpoczyna się tuż po zakończeniu Quake II. Tym razem, precyzyjne uderzenie komandosów ma na zawsze wyeliminować zagrożenie ze strony Stroggów.
  2. Najbliższym kompanem naszego bohatera będzie niejaki Rhodes, któremu głosu użyczył Dave Earnest. W rolę generała Harpera wcielił się natomiast Charles Napier, którego wcześniej mogliśmy usłyszeć w takich produkcjach jak Spycraft: The Great Game oraz Return to Castle Wolfenstein.
  3. Główny nacisk położono na akcję z udziałem drużyny komandosów. Większość zmagań na planecie Stroggów odbędzie się w towarzystwie innych członków Rhino Squad, którzy pomogą w walce z hordą przeciwników.
  4. Wśród wrogów zobaczymy starych, dobrych znajomych, np. Gunnerów, Gruntów i Berzerkerów. Ci ostatni wyposażeni będą w atak elektryczny. Zwiększono inteligencję przeciwników, np. Gunnerzy skorzystają z naturalnych osłon przed kulami, wezwą w sytuacjach krytycznych posiłki, a także skoordynują atak z innymi przeciwnikami.
  5. Wszystko wskazuje na to, że Quake IV zaoferuje bronie identyczne w stosunku do tych z drugiej części gry. Willits potwierdził obecność Railguna, który jednak będzie lekko zmodyfikowany. Jak? Nie wiadomo. Jest natomiast pewne, że do standardowego blastera zostanie przytwierdzone źródło światła.
  6. W Quake IV zobaczymy zarówno otwarte jak i zamknięte przestrzenie. Te pierwsze posłużą zapewne do walk z użyciem pojazdów, których duża liczba również pojawi się w grze.
  7. Wymagania sprzętowe nie będą znacznie różnić się od tych, znanych z Doom 3.
Garść ciekawostek dotyczących Quake IV - ilustracja #1
Quake III: Arena

Quake III: Arena

PC
po premierze

Data wydania: 3 grudnia 1999

Informacje o Grze
8.1

GRYOnline

8.3

Gracze

9.6

Steam

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

0

Krystian Smoszna

Autor: Krystian Smoszna

Gra od 1985 roku i nadal mu się nie znudziło. Zaczynał od automatów i komputerów ośmiobitowych, dziś gra głównie na konsolach i pececie w przypadku gier strategicznych. Do szeroko rozumianej branży pukał już pod koniec 1996 roku, ale zadebiutować udało się dopiero kilka miesięcy później, kilkustronicowym artykułem w CD-Action. Gry ustawiły całą jego karierę zawodową. Miał być informatykiem, skończył jako pismak. W GOL-u od blisko dwudziestu lat, do 2023 pełnił funkcję redaktora naczelnego. Gra w zasadzie we wszystko, bez podziału na gatunki, dużą estymą darzy indyki. Poza grami interesuje się piłką nożną i Formułą 1, na okrągło słucha też muzyki ekstremalnej.

Zapowiedzino Alien Swarm: Infested

Następny
Zapowiedzino Alien Swarm: Infested

Fable: The Lost Chapters na ... Xbox?

Poprzedni
Fable: The Lost Chapters na ... Xbox?

Kalendarz Wiadomości

maj
Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl