“Emergent Gameplay” w Call of Juarez

Techland – producent Wild West themed FPP shooter Call of Juarez – poinformował dzisiaj, że w grze zobaczymy nie spotykane dotąd w innych grach interaktywne dymy oraz ciecze oparte o Shader Model 3.0.

Techland Press Release

(Poniższa wiadomość jest oficjalną informacją prasową producenta / wydawcy / dystrybutora produktu i jako taka nie jest lub nie musi być wyrażeniem opinii i stanowiska redakcji GRY-OnLine.)

Techland – producent Wild West themed FPP shooter Call of Juarez – poinformował dzisiaj, że w grze zobaczymy nie spotykane dotąd w innych grach interaktywne dymy oraz ciecze oparte o Shader Model 3.0. Umożliwi to nowy poziom interakcji ze środowiskiem, które będzie ulegało dynamicznym zmianom pod wpływem zjawisk i działań gracza. Dla przykładu zmienny wiatr, którego podmuchy mogą być również powodowane przez gracza, porusza liśćmi, wywieszonym praniem, flagami czy dymem. Szybki przejazd konia wznieca kłęby kurzu rozwiewane przez wiatr, strzały czy jazdę innych jeźdźców. Gra zostanie po raz pierwszy publicznie zaprezentowana na stoiskach Techlandu i firmy nVidia na targach E3, 18-20 maja w Los Angeles.

Jakub Klarowicz, Lead Engine Programmer w firmie Techland tłumaczy: „Zastosowanie Shader Model’u 3.0 w najnowszym GPU nVidii zainspirowało nas do prac nad symulacją zachowania oparów, dymów i innych zjawisk, których na razie nie chcemy ujawniać. Na razie umożliwia to tylko sprzęt nVidii a zaprezentowanie wyników naszej pracy podczas zamkniętej prezentacji technologicznej ChromeEngine 2005 dla nVidii potwierdziły, że jest to bardzo obiecujący kierunek prac.”

Daryl Still, Dyrektor d.s. kontaktów z deweloperami w NVIDIA, oświadczył: „To co zaprezentowano nam podczas prezentacji Chrome Engine 2005 w czasie wizyty w biurze developerskim Techlandu naprawdę nam się spodobało. Jesteśmy podekscytowani sposobem, w jaki programiści Call of Juarez planują wykorzystać Shader Model 3.0 w swoim produkcie. Będzie to dowód, że wprowadzenie tej nowej technologii to kolejny krok w kierunku realizmu w grafice komputerowej. To kolejny dowód na to, że możliwości technologiczne kart graficznych zaczynają mieć coraz większy wpływ na grywalność, nie tylko estetykę gier.”

Dla graczy najważniejszy będzie właśnie fakt, że takie wykorzystanie oferowanych przez system Shader Model 3.0 możliwości będzie miało według dewelopera istotny wpływ na grywalność. Techland planuje np., że podpalanie przedmiotów, zmiana ich właściwości za pomocą płynów i innej interakcji z nimi oraz wspomniane opary i dymy będą istotnym elementem emergent gameplay charakterystycznego dla Call of Juarez. Dla potwierdzenia uzyskanych efektów Techland opublikował pierwsze screeny z Call of Juarez.

Call of Juarez

Call of Juarez

PC Xbox
po premierze

Data wydania: 8 września 2006

Informacje o Grze
7.7

GRYOnline

7.9

Gracze

8.1

Steam

OCEŃ
Oceny
  • Techland
  • Ubisoft
  • PC
Podobało się?

0

Kalendarz Wiadomości

maj
Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl