Co trzeba poprawić w Warhammerze Online?

Coraz bliżej do premiery, sieć pęka w szwach od różnych opinii o grze, tymczasem deweloperzy robią swoje. Według opublikowanych informacji, pracują właśnie nad poprawieniem szeregu błędów, które zostały wychwycone w trakcie przedpremierowego weekendu. Ponadto, pojawiła się nowa sposobność dostania się do amerykańskiej bety.

Szymon Liebert

Coraz bliżej do premiery, sieć pęka w szwach od różnych opinii o grze, tymczasem deweloperzy robią swoje. Według opublikowanych informacji, pracują właśnie nad poprawieniem szeregu błędów, które zostały wychwycone w trakcie przedpremierowego weekendu. Ponadto, pojawiła się nowa sposobność dostania się do amerykańskiej bety.

Co trzeba poprawić w Warhammerze Online? - ilustracja #1

Mimo, że gra, jak mówili twórcy, była już praktycznie gotowa, pojawiły się oczywiście nowe problemy – po to są wszystkie bety, żeby móc je wyłapać jeszcze przed premierą. Po specjalnym weekendzie, na którym część wybrańców mogła dołączyć do zabawy, wychwycono szereg błędów. Pokrótce zostały one przybliżone przez Marka Jacobsa z Electronic Arts.

Co trzeba poprawić w Warhammerze Online? - ilustracja #2

Występują więc problemy z samym klientem, który jeszcze zbyt często generuje błędy i po prostu się wysypuje, szczególnie na słabszych konfiguracjach sprzętowych. Kolejnym kłopotem jest zachowanie NPCów – potwory podobno nie zachowują się tak jak powinny i czasem miewają „zawieszki”, czy po prostu, blokują się. Podobno jest to skutkiem niedawnej niefortunnej zmiany kodu, która totalnie namieszała bestiom chaosu w głowach. Podobne komplikacje dotyczą naszych własnych petów – są jeszcze zbyt nieporadne.

Co trzeba poprawić w Warhammerze Online? - ilustracja #3

Część graczy, jak pisze sam twórca gry, skarżyła się na ślamazarność i powolność samej rozgrywki – chodzi o rzucanie czarów i używanie umiejętności. To także zostanie zoptymalizowane. Potrzebne są też nowe, dodatkowe animacje postaci – wiadomo, że każdy szanujący się MMORPG musi zawierać dwa rodzaje tańca i kilkanaście sposobów okazywania emocji. Dzięki nim, bardziej twórczy użytkownicy, mogą realizować zabawne machinimy i umieszczać je w sieci. Z technicznych trudności: czasem zawodzą tekstury (są zbyt rozmyte), gra działa dość wolno na słabszych pecetach, są komplikacje z pracą kamery i namierzaniem celów. Wszystkie powyższe kwestie, jak zapewnia Jacobs, zostaną rozwiązane na czas. Dobrze, że zostały wychwycone teraz.

Co trzeba poprawić w Warhammerze Online? - ilustracja #4

Kolejną informacją związaną z tym projektem jest dopuszczenie do amerykańskiej bety posiadaczy płatnego konta na stronie Fileplanet. Choć informacja na stronie wskazuje, że bety dostępne są tylko dla osób z Ameryki Północnej, spróbować zawsze warto. O ile ktoś płaci za korzystanie z tego serwisu. Coś ta idea „otwartej bety” szwankuje – jakikolwiek sposób dostania się do niej wymaga wydawania pieniędzy.

Na koniec zostawiamy, poruszane często przez różne serwisy, kontrowersje dotyczące wyświetlanej w grze listy autorów. Podobno, Mythic nie umieścił na niej wszystkich osób pracujących kiedykolwiek nad projektem, ale tylko osoby zajmujące się nim teraz. To wywołało oburzenie, najpierw samych byłych pracowników a ostatnio IGDA (międzynarodowe stowarzyszenie zrzeszające twórców gier). Spór oczywiście gorący, aczkolwiek czy naprawdę taki ważny? Jacobs, z EA twierdzi, że nie warto się przejmować, gdyż tych list i tak nikt nie czyta. Poza tym, uwaga należy się, według niego, osobom, które wytrwały z firmą do końca. Inny punkt widzenia reprezentuje MacLean (IGDA), która stwierdza, że każdy kto pracował nad grą, zasługuje na umieszczenie nazwiska na liście, nawet jeśli tą listę miałaby przeczytać tylko 1 osoba.

Warhammer Online: Age of Reckoning

Warhammer Online: Age of Reckoning

PC
eol

Gra przestała działać: 18 września 2008

Informacje o Grze
8.0

GRYOnline

7.5

Gracze

OCEŃ
Oceny
  • EA / Electronic Arts
  • PC
Podobało się?

0

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Inne Gry
2008-08-26
17:19

zanonimizowany504180 Chorąży

Żeby się dostać do open bety wcale nie trzeba być z USA :D Wystarczy w Amazonie złożyć pre-order na fałszywe dane hehe.

Komentarz: zanonimizowany504180
2008-08-26
22:06

TobiAlex Legend

Ponieważ biorę udział w CB / OB WAR'a i gram także w AoC mogę stwierdzić, że WAR w tej chwili jest 600 razy bardziej dopracowany niż AoC obecnie (3 miesiące po premierze!). I jest jeszcze coś! W WAR mamy już teraz praktycznie wszystko to, co Mythic obiecał a w AoC do dnia dzisiejszego nie ma 1/15 tego, co miało być.

Komentarz: TobiAlex
2008-08-27
08:45

zanonimizowany574280 Junior

😊

Radkoss - nikt nienapisał że bedzie bardziej rozbudowane tylko duzo wolniejsze:) Zapewne i tak kiedy przyjdzie czas na bg, kazdy bedzie uzywal najsilniejszego castu czy ciosu, na przemian ze spowolniajacymi/leczącymi. Nikt dla zabawy niebedzie sie osłabiał:) Czy tez uzywal 8 skillów w pvp. Ciekawi mnie jak bedą wyglądały wojny gildi na słabszych kompach, bo EA nienapisało tych wymagań tylko pod pve:) (Mam nadzieje) Moze beta testerzy tu sie wypowiedza. Chociarz mozliwe ze Ci ze słabszym sprzetem niezostali dopuszczeni do bety.

Lepsza grafika= wieksze wymagania
Wiecej postaci na ekranie= jeszcze wieksze wymagania
40 magów na ekranie= pokaz slajdów, zobaczymy czy to silnik uciagnie.

Komentarz: zanonimizowany574280
2008-09-02
13:19

Salim Konsul

Salim
😃

Chyba należy życzyć każdej grze mmorpg aby dorównała do WoWa zarówno grywalnością jak i dopracowaniem bo AoC chyba nigdy nie osiągnie tego poziomu świadczy o tym dobitnie ilość i liczebność gildii w AoCu poprostu nie ma porównania z WoW inna liga.
Do boju WAR czekamy na Ciebie!!!

Komentarz: Salim
2008-09-02
13:31

BBlacKK102 Generał

BBlacKK102

Beta na fileplanet? Milo, ale nie bede znow placil 15 dolcow za subskrypcje zeby dostac sie d obety tak jak w przypadku BF: Bad Company. Wole poczeakc do premiery i nie psuc sobie gry ;). Swoja droga - przynajmniej sa szczerzy i luzno podchodza do sprawy. Informuja graczy o wszystkim. Z tym brakiem 4 klas i 2 cytadel mogli dopiero poinformowac po premierze tak jak AoC z DX10 i end game contentem.

Komentarz: BBlacKK102

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl