Hitman - poradnik do gry

Hitman - poradnik do gry

Hitman - poradnik do gry

Nieoficjalny poradnik do gry Hitman zawiera przede wszystkim bardzo szczegółowy opis przejścia wszystkich dostępnych misji (kontraktów). Każde zadanie rozłożone zostało przez nas na czynniki pierwsze. Omówienie misji rozpoczyna się zawsze od zaprezentowania wysokiej jakości mapy, na której zaznaczone zostały najważniejsze lokacje, miejsca odnajdywania cennych przedmiotów czy obszary, w których można z powodzeniem zamordować cel, którego dotyczy otrzymany kontrakt. Na kolejnych stronach znalazły się zestawienia przebrań i wartościowych przedmiotów (np. strojów czy obiektów pomocnych w wykonaniu zabójstwa). Następne strony skupiają się na omówieniu infiltracji miejsca zaliczania misji oraz przedstawieniu wszystkich najważniejszych sposobów zamordowania celu zlecenia. Poradnik uzupełniają strony z zestawieniami przydatnych wskazówek oraz dostępnych osiągnięć / trofeów. Hitman jest kolejną odsłoną serii, w której wcielamy się w słynnego zabójcę Agenta 47 i staramy się eliminować ważne cele bez informowania innych osób o swoich poczynaniach i zamiarach. Głównemu (anty)bohaterowi w realizowaniu otrzymywanych kontraktów pomagają wrodzony instynkt, wyposażenie zabójcy oraz możliwość dużej interakcji ze światem. Dzięki tej ostatniej opcji możemy między innymi wykorzystywać elementy otoczenia do eliminowania celów misji oraz korzystać z przebrań pozwalających na przedostawanie się w pilniej strzeżone miejsca.

Oznaczenia kolorystyczne

W poradniku zastosowane zostały następujące oznaczenia kolorystyczne:

  • Kolorem brązowym oznaczone zostały główne cele misji oraz inne ważne postacie niezależne przebywające na mapie.
  • Kolorem zielonym oznaczone zostały ważniejsze przedmioty niezależne pozyskiwane podczas przechodzenia misji. Mogą to być na przykład obiekty pomocne w cichym eliminowaniu głównych celów czy przebrania pozwalające na swobodniejsze podróżowanie po mapie.

Dodatkowo w rozdziałach opisu przejścia gry znajdują się odwołania do map - (Mx,x). Przykładowo, odwołanie (M2,8) mówi, że na mapie M2 (Final Training) należy odnaleźć niebieski punkt o numerze 8. Kolory odwołań pokrywają się z kolorami punktów na mapach - czerwony kolor symbolizuje lokacje powiązane z zabójstwami, niebieski kolor symbolizuje ważne miejsca na mapie, a zielony kolor symbolizuje lokalizacje ważnych przedmiotów.

Jacek "Stranger" Hałas, Grzegorz "Alban3k" Misztal (www.gry-online.pl)

Informacje o Hitman - poradnik do gry

Autor : Jacek Stranger Hałas

Ostatnia aktualizacja : 1 sierpnia 2016

Poradnik zawiera : strony: 95, ilustracje: 721 , mapy i obrazki z oznaczeniami: 10.

Popularne strony w Hitman - poradnik do gry

28.04.2016 12:20
halinka19
4
Junior

Czy bedziecie kontynuowac poradnik Hitman o
nastepne epizody???

30.04.2016 03:46
odpowiedz
ABSOLUTION
53
Pretorianin

Będą aż do 2017 :)

07.05.2016 14:29
odpowiedz
halinka19
4
Junior

No i kiedy bedzie ten poradnik do epizodu Sapienza ???

11.05.2016 20:37
odpowiedz
Albanoid
26
Pretorianin

GRYOnline.plTeam

Epizod 2 już jest ;)

04.07.2016 13:02
odpowiedz
halinka19
4
Junior

Kiedy epizod 3 ?

19.07.2016 11:20
odpowiedz
halinka19
4
Junior

Czy znajdzie sie epizod 3 w poradniku,jezeli tak to kiedy?

02.08.2016 16:26
odpowiedz
aminis
7
Legionista

Dziś jest 02.08.2016 roku. W grze zostały wydane dwa nowe epizody to znaczy Marrakesz i Letni Bonus.Kiedy one będą w Waszym serwisie?

10.08.2016 11:28
odpowiedz
Albanoid
26
Pretorianin

GRYOnline.plTeam

Witajcie - niewykluczone, że kolejne epizody zostaną dodane w niedalekiej przyszłości. Jednak najprawdopodobniej, będzie to odroczone, aż do premiery pierwszego sezonu gry :)

post wyedytowany przez Albanoid 2016-08-10 11:28:26
12.01.2017 16:58
👍
odpowiedz
Zmroku
22
Maciej Rakieta

GRYOnline.plRedakcja

Kolorado już jest, enjoy! :)

04.02.2018 22:06
odpowiedz
1 odpowiedź
Geoorge
2
Junior

Witam,
czy ktoś ma taką sytuację, że w prologu w miejscu gdzie w poradniku jest budka strażników u mnie nie ma żadnej budki, a jedynie jest puste miejsce? Proszę o odpowiedź

04.02.2018 23:56
Dawko062
37
!_ ! 7

Bo pewnie przechodzisz prolog pierwszy raz...

Z tego co pamiętam, żadnej budki tam nie było. Pojawia się ona dopiero podczas swobodnego treningu.

Dodaj swój komentarz
Wszystkie Komentarze
Hitman - screen - 2016-10-31 - 333403Hitman - screen - 2016-10-31 - 333402Hitman - screen - 2016-10-31 - 333401Hitman - screen - 2016-10-31 - 333400Hitman - screen - 2016-10-31 - 333399Hitman - screen - 2016-10-13 - 332553Hitman - screen - 2016-09-28 - 331921Hitman - screen - 2016-09-28 - 331920Hitman - screen - 2016-09-28 - 331919