Zamordowanie Seana Rose'a | Kolorado - Bojownicy o wolność | Solucja Hitman
Aktualizacja:
Sean Rose to jeden z czterech głównych celów do wyeliminowania w misji "Bojownicy o wolność". Możesz go zabić polegając na jednej z trzech Możliwości (Opportunities), choć nie jest to obowiązkowe. Najlepsze metody na pozbycie się Rose'a opisane zostały poniżej.
- Zdetonowanie zegarka Seana Rose'a (możliwość Zegar zagłady)
- Zamordowanie Seana Rose'a w eksplozji sabotowanego żelu (możliwość Przeciążenie)
- Doprowadzenie do zażycia przez Seana Rose'a halucynogenów (możliwość Nieczysty)
- Zrzucenie beli siana na Seana Rose'a
- Zrzucenie żyrandola na Seana Rose'a
Zdetonowanie zegarka Seana Rose'a (możliwość Zegar zagłady)

O okazji do zamordowania Seana Rose'a poprzez zdetonowanie jego smartwatcha możesz dowiedzieć się dzięki odnalezieniu schematu zegarka Rose'a. Przedmiot ten znajduje się w jednym z małych budynków w centralnej części farmy (M7,3) i budynek może być pusty lub spotkasz tam jednego żołnierza.

Po zapoznaniu się ze schematem wyrusz w stronę głównego budynku farmy (M7,27). Musisz wejść do tego budynku, tak więc postaraj się zaopatrzyć w strój elitarnego członka milicji lub hakera (sposoby pozyskania ich opisane zostały na jednej z poprzednich stron poradnika). Udaj się na piętro i zainteresuj się lewym pomieszczeniem z uszkodzoną ścianą (M7,28). Znajduje się tam telefon hakera, ale nie śpiesz się z jego zabraniem, bo możesz zostać wykryty przez jednego z hakerów. Zaczekaj aż osoba ta przejdzie do sąsiedniego pokoju.

Kolejne miejsce, które musisz teraz odwiedzić, to sypialnia Seana Rose'a. Znajduje się ona również na piętrze (M7,31). Do sypialni możesz dotrzeć otwierając drzwi do biura (M7,29) lub do toalety (M7,30), ale musisz dysponować wytrychem, łomem lub kluczem do pokoju Rose'a (jest na parterze - (M7,14)). Alternatywnie możesz wyjść na balkon na piętrze i przejść po fragmencie dachu do otwartej okiennicy.
Po dotarciu do sypialni odszukaj wybuchową baterię i zabierz ją.

Przed Tobą najważniejsza czynność - podmiana zwykłej baterii w zegarku Rose'a na nowo pozyskaną wybuchową baterię. Udaj się do jednego z małych budynków zlokalizowanych w centralnej części farmy (M7,33). Po dotarciu na miejsce zaczekaj na przybycie Seana Rose'a. Nie atakuj go, tylko poczekaj jeszcze chwilę aż odłoży swój zegarek - miejsce to pokazuje powyższy obrazek. Upewnij się, że nikt nie spogląda w stronę Agenta 47 (w pomieszczeniu powinno być jeszcze dwóch żołnierzy) i dopiero wtedy dokonaj szybko podmiany baterii (zanim Rose umyje ręce).

Odsuń się od zegarka i zaczekaj aż Rose ponownie go założy. Wybierz z inwentarza Agenta 47 zabrany wcześniej telefon hakera. Jeśli chcesz możesz od razu wysłać e-maila do smartwatcha Rose'a. Jeszcze lepiej jest jednak zaczekać aż uda się do dużej stodoły (M7,19) i spotka się z Mayą Parvati, bo wtedy w wyniku eksplozji możesz pozbyć się dwóch celów misji.
Zamordowanie Seana Rose'a w eksplozji sabotowanego żelu (możliwość Przeciążenie)

Planowanie zamordowania Seana Rose'a w strefie do testowania ładunków wybuchowych możesz rozpocząć od odnalezienia faktury za nitroglicerynę, która znajduje się tuż obok głównego domu (M7,14), aczkolwiek jest to opcjonalne. O wiele ważniejszy jest kolejny krok - zdobycie butelki z nitrogliceryną. Najlepiej jest w tym celu dotrzeć do składziku nitrogliceryny w sadzie (M7,10). Buteleczki z wybuchową substancją są w dużej walizce, przy czym pilnuje ich jeden ze strażników. Nie atakuj tej osoby, tylko sabotuj pobliski generator żeby odwrócić uwagę żołnierza. Szybko udaj się wtedy po nitroglicerynę.
Uwaga - Nitroglicerynę możesz też odnaleźć w małym garażu Ezry Berga (M7,15) oraz w sypialni Seana Rose'a (M7,31). Na potrzeby opisywanej akcji potrzebujesz tylko jednej z pięciu dostępnych buteleczek.

Z pozyskaną nitrogliceryną musisz dotrzeć do strefy testowania materiałów wybuchowych, która zlokalizowana jest we wschodniej części farmy (M7,14). Prawo wstępu do tej części farmy mają tylko specjaliści od materiałów wybuchowych. Możesz podjąć próbę skradania się w innym przebraniu, ale o wiele wygodniej będzie pozyskać przebranie. Najłatwiej jest to zrealizować przekradając się w pobliże wschodniej belarki do siana (M7,15). Możesz tam załączyć radio i po tym jak zjawi się jeden ze specjalistów zaatakować go i schować w belarce jego ciało.

Niezależnie od tego czy zdobyłeś przebranie czy grasz w innym stroju musisz dotrzeć do pokazanego na obrazku zachodniego namiotu gdzie pracuje jeden ze specjalistów (M7,2). Może on wykryć Agenta 47 nawet gdy ten przebrany jest jako specjalista, tak więc musisz się bardzo pilnować. Nie próbuj otruwać ani zabijać tej osoby, bo na potrzeby rozgrywanej akcji musi ona pozostać przy życiu. Zamiast tego zdecyduj się na sabotowanie pobliskiego generatora. Po tym jak specjalista uda się sprawdzić generator szybko podejdź do stanowiska przygotowywania wybuchowego żelu i dodaj nitroglicerynę.

Pozostało ci już tylko zaczekać aż Sean Rose dotrze do zakazanej strefy żeby wziąć udział w kolejnym teście. W międzyczasie wspomniany wyżej specjalista przetransportuje wybuchowy ładunek do miejsca wykonywania testów (M7,1). Nowy test możesz oglądać z daleka lub np. ukryć się przy jednej z kamer. Sean Rose zginie w wyniku eksplozji ładunku o wzmocnionej sile (dzięki dodaniu nitrogliceryny).
Doprowadzenie do zażycia przez Seana Rose'a halucynogenów (możliwość Nieczysty)

Ta wersja zamordowania Seana Rose'a zakłada wykorzystanie faktu, że cierpi on na napady obsesyjno-kompulsywne (OCD). Możesz dowiedzieć się o chorobie Rose'a dzięki odnalezieniu osobistego dziennika Penelope Graves w szklarni w sadzie (M7,12), ale jest to opcjonalny krok.
Twoje pierwsze właściwe zadanie to wejście w posiadanie halucynogenów i są one składowane w małym garażu sąsiadującym z głównym domem (M7,15). Miejsca tego pilnuje niestety dwóch elitarnych członków milicji, ale można się ich dość łatwo pozbyć. Zaczekaj aż przeciwnicy zakończą rozmowę, upewnij się, że nikt nie spogląda w tę stronę i zaatakuj pierwszego milicjanta. Drugiego przeciwnika możesz nakłonić do wyjścia z chatki dzięki sabotowaniu skrzynki z bezpiecznikami. Po schowaniu ciał upewnij się, że Ezra Berg nie zbliża się w to miejsce (odwiedza on garaż co kilka minut) i zbadaj garaż żeby wejść w posiadanie narkotyków halucynogennych.

Dobrze jest od razu założyć przebranie elitarnego członka milicji, bo musisz teraz wkroczyć na teren wokół dużego domu, do którego zwykli żołnierze nie mają prawa wstępu. Udaj się na tyły budynku i odszukaj pokazane na obrazku papierosy (M7,23). Umieść w opakowaniu pozyskane niedawno narkotyki, przy czym na taki krok zdecyduj się tylko jeśli nikt nie spogląda w stronę głównego bohatera.

Kolejny krok to wywołanie u Seana napadu obsesyjno-kompulsywnego i musisz w tym celu wejść w interakcję z dwoma spośród trzech obiektów znajdujących się wewnątrz głównego domu. Pierwszy taki obiekt to zegar dziadka znajdujący się w głównym pomieszczeniu na parterze (M7,26). Zanim zmienisz godziny na zegarze upewnij się, że nie patrzy w tę stronę pojedynczy strażnik z wyższego piętra.

Drugim miejscem, które możesz odwiedzić, jest pokój Seana Rose'a (M7,29). Drzwi do biura są zamknięte, ale możesz użyć łomu, wytrycha, klucza (jest na parterze (M7,14)) lub przejść po dachu do otwartej okiennicy. Pozmieniaj położenie obiektów leżących na biurku.
Uwaga - W biurze może przebywać pojedynczy strażnik i zostaniesz przez niego wykryty nawet jeśli używasz dobrego przebrania. Zaatakuj go i szybko schowaj w szafie jego ciało lub poczekaj aż opuści to miejsce.

Ostatnia lokacja nadająca się do odwiedzenia to toaleta na piętrze (M7,31). Także i ona jest zamknięta, tak więc musisz skorzystać z łomu, wytrycha lub klucza. Po dotarciu do toalety zainteresuj się zaworem przy podłodze, który można zakręcić.

Możesz pozostać w domu i po przybyciu Seana Rose'a obserwować przebieg wydarzeń (w pierwszej kolejności zwróci on uwagę na złe godziny na zegarze) lub od razu powrócić do miejsca, w którym na stoliku leży opakowanie papierosów (M7,23). Sean Rose wkrótce pojawi się tu i zapali papierosa.

Jeśli umieściłeś halucynogeny w paczce papierosów to Sean Rose padnie ofiarą poważnych halucynacji, w wyniku których spanikuje i pobiegnie do pobliskiej chatki (M7,24). Udaj się tam za nim i wykorzystaj to, że jesteście na osobności. Seana Rose'a możesz zastrzelić, zabić z użyciem garoty lub np. utopić w wannie. Po udanym ataku warto przerzucić jego ciało przez okno i schować je w pojemniku znajdującym się przy chatce.
Zrzucenie beli siana na Seana Rose'a

Bela siana wisi nad głównym wyjściem ze stodoły (M7,19). Użyj schodów lub wdrap się na dach garażu i przedostań się na górny poziom stodoły (M7,23). W lokacji tej przebywa dwóch milicjantów i dobrze byłoby pozbyć się ich, bo mogą ci przeszkodzić w wykonaniu zabójstwa (zostaniesz wykryty jeśli będą spoglądali w stronę głównego bohatera w momencie korzystania z mechanizmu). Na górnym poziomie stodoły znajduje się mechanizm dźwigu (M7,18). Musisz zaczekać z jego użyciem aż Sean Rose będzie przechodził dokładnie pod belą siana. Pamiętaj jednocześnie, że od momentu wciśnięcia przycisku użycia dźwigu do odpięcia beli siana minie krótka chwila. Warto w rezultacie zapisać wcześniej stan gry, bo można się łatwo pomylić.
Uwaga - W ten sam sposób możesz też zabić Mayę Parvati.
Zrzucenie żyrandola na Seana Rose'a

Żyrandol jest przymocowany do sufitu głównego budynku mieszkalnego (M7,27). Po dotarciu na piętro budynku rozważ pozbycie się okolicznego żołnierza, bo w przeciwnym razie może ci on przeszkodzić w dokonaniu zabójstwa. Po "oczyszczeniu terenu" zaczekaj aż Sean Rose wejdzie do domu i ustawi się pod żyrandolem (powinien zerknąć na zegar dziadka). Oddaj wtedy strzał w stronę łańcucha, na którym wisi żyrandol.
Uwaga - W ten sam sposób możesz też zabić Penelope Graves.
0
- Hitman - poradnik do gry
- Hitman - poradnik do gry
- Kolorado - Bojownicy o wolność
- Kolorado - Bojownicy o wolność - Mapa lokacji | Solucja Hitman
- Przebrania | Kolorado - Bojownicy o wolność | Solucja Hitman
- Ważne przedmioty | Kolorado - Bojownicy o wolność | Solucja Hitman
- Przedostanie się na farmę i jej eksploracja | Kolorado - Bojownicy o wolność
- Zamordowanie Seana Rose'a | Kolorado - Bojownicy o wolność | Solucja Hitman
- Zamordowanie Ezry Berga | Kolorado - Bojownicy o wolność | Solucja Hitman
- Zamordowanie Penelope Graves | Kolorado - Bojownicy o wolność | Solucja Hitman
- Zamordowanie Mayi Parvati | Kolorado - Bojownicy o wolność | Solucja Hitman
- Wspólne metody eliminacji celów misji | Kolorado - Bojownicy o wolność
- Odnalezienie bunkra i opuszczenie terenu misji | Kolorado - Bojownicy o wolność
- Kolorado - Bojownicy o wolność
- Hitman - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany932226 Senator
Bo pewnie przechodzisz prolog pierwszy raz...
Z tego co pamiętam, żadnej budki tam nie było. Pojawia się ona dopiero podczas swobodnego treningu.
Geoorge Junior
Witam,
czy ktoś ma taką sytuację, że w prologu w miejscu gdzie w poradniku jest budka strażników u mnie nie ma żadnej budki, a jedynie jest puste miejsce? Proszę o odpowiedź
Albanoid Pretorianin

Witajcie - niewykluczone, że kolejne epizody zostaną dodane w niedalekiej przyszłości. Jednak najprawdopodobniej, będzie to odroczone, aż do premiery pierwszego sezonu gry :)
aminis Legionista
Dziś jest 02.08.2016 roku. W grze zostały wydane dwa nowe epizody to znaczy Marrakesz i Letni Bonus.Kiedy one będą w Waszym serwisie?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.