
Tutaj rozpoczniesz swoją misję. Jako turysta nie możesz wejść do posiadłości Caruso, a jedynie przechadzać się po okolicznych ulicach.
Jest to główne wejście do siedziby rodziny Caruso. Przy wejściu zostaniesz przeszukany, czy nie posiadasz przy sobie broni palnej.
Główny hol posiadłości Caruso
W pokoju znajdują się liczne kolekcje książek, których dogląda sprzątaczka.
Możesz w niej zdobyć przebranie sprzątacza.
Caruso trzyma w piwnicy swoją kolekcję win.
Możesz używać tego przejścia, gdy masz w ekwipunku magnetyczną kartę dostępu.
W jej środku znajduje się przejście do piwnic posiadłości.
Prowadzi do piwnic posiadłości Caruso
W tym miejscu składowane są zapasy żywności.
W tym miejscu wypoczywa obsługa. Znajdziesz tutaj m.in kartę magnetyczną do posiadłości.
Wejście od strony ulicy, musisz posiadać kartę magnetyczną, by przez nie przejść
Wielka sala biesiadna, dla Caruso i jego gości.
W pomieszczeniu znajduję się stary fortepian, jak również, dwóch pracowników, którzy doglądają pokoju.
Przechadzają się po nich pracownicy domowi.
Przez te drzwi możesz łatwo wejść na dach posiadłości lub do środka obserwatorium.
Znajdziesz w nim monety oraz kulę z prochem, którą możesz wykorzystać do naładowania armat (czerwone 43 na mapie).
Korzysta z niej jedynie Francesca, możesz zmusić trenera golfa, by się do niej udał.
Możesz tędy bezpiecznie wejść do laboratorium, ale tylko wtedy gdy jesteś przebrany za naukowca i posiadasz kartę magnetyczną do laboratorium (zielone 5 na mapie).
W tym pomieszczeniu znajdziesz wiele cennych przedmiotów m.in wybuchową butlę gazową, klucz francuski czy śrubokręt.
Możesz tędy wejść do laboratorium, o ile posiadasz kartę dostępu.
Możesz przez nią wejść na most.
Możesz tędy wejść do laboratorium, jednak musisz posiadać kartę dostępu.
Jeśli posiadasz materiały wybuchowe, lub butlę gazową możesz wysadzić tę ścianę, by zyskać dostęp do laboratorium, lub z niego uciec.
Możesz tędy zeskoczyć i znaleźć się na ternie posiadłości Silvio.
Możesz nią uciec po zakończeniu misji.
Możesz tędy wejść, tylko wtedy gdy posiadasz klucz od pracowników kościelnych.
Możesz tędy wejść do kościoła.
Możesz tędy wejść do kanałów.
Możesz tędy wejść do kanałów
Kolejne wejście do kanałów.
Kolejne wejście do kanału.
Miejsce przechowywania trumien. W pomieszczeniu pracuje pracownik kościelny.
Możesz w tym pokoju zdobyć skręta z trawką i przebranie przedstawiciela bohemy, którego wcześniej musisz ogłuszyć.
Zniszcz dowody, by nikt nie dowiedział się, że byłeś w tym budynku.
Gdy kobieta, którą podsłuchałeś w konfesjonale zjawi się tutaj, zabierz jej kartę dostępu i klucz sprzętowy do laptopa w laboratorium.
Możesz tutaj wejść do kawiarni.
Znajdziesz tutaj mieszkanie nowego pracownika kuchennego Caruso i swoją kryjówkę, jeśli wcześniej wybrałeś tę siedzibę.
Wejście do toalet.
Gdy wypełnisz wszystkie cele misji, możesz ewakuować się tym samochodem.
Możesz się podciągnąć i wejść do ruin zamku.
Możesz stąd łatwo zastrzelić swoje cele, jeśli dysponujesz karabinem snajperskim. Na górze znajduje się dwóch strażników.
Jedno z miejsc, które odwiedzą Francesca.
Wejdź przez okno, żeby znaleźć się w pokoju z prywatnymi dokumentami Silvio. Znajdziesz tu m.in kod do sejfu.
Tymi drzwiami możesz wejść na strych.
Możesz tutaj podciągnąć się ku włazowi, który prowadzi na strych
Możesz zaaranżować zabójstwo przy kominku, jeśli zrzucisz z poddasza butlę gazową.
Musisz go zniszczyć, by pozbyć się wszelkich dowodów i nagrań z agentem 47.
Możesz tędy wejść do laboratorium, jeśli posiadasz kartę magnetyczną.
Musisz go zniszczyć, by pozbyć się wszelkich dowodów i nagrań z agentem 47.
Możesz ją otworzyć, by wejść na teren posesji Silvio. Uważaj jednak na ogrodnika, który chodzi po tunelu.
Możesz nim się ewakuować po zakończeniu misji.
Można tędy przejść, by wejść na tył sali ze skafandrami.
Możesz tędy niepostrzeżenie wejść do środka.
Możesz tymi drzwiami przejść do laboratorium.
Możesz ją użyć by ewakuować się z mapy.
Jedno z najwyższych miejsc na mapie. Możesz stąd zastrzelić swoje cele, wykorzystując karabin snajperski oraz zdobyć osiągnięcie, polegające na zestrzelenie dzwonków na statku (patrz osiągnięcia).
Zejdź schodami w dół, żeby wejść do laboratorium
Jego uruchomienie wywoła panikę, a gdy w pobliżu znajduje się Silvio - zmusi go do ucieczki samolotem.
Jego uruchomienie wywoła panikę, a gdy w pobliżu znajduje się Silvio - zmusi go do ucieczki do laboratorium
Możesz tutaj ogłuszyć ulicznego artystę, by zabrać jego kostium
Strój leży na ławce, ubierz się w niego, gdy nikogo nie będzie w pobliżu.
Ubranie ogrodnika znajduje się na ławce.
W pomieszczeniu leży trutka na szczury, którą m.in możesz użyć do zatrucia posiłku dla Silvio (czerwone 5 na mapie).
Gdy podniesiesz list miłosny, dowiesz się, że Francesca ma romans z trenerem golfa.
Karta umożliwia wejście do laboratorium.
W rogu sali znajduje się kukła, przebrana za średniowiecznego lekarza. Możesz się z powodzeniem wcielić w tę rolę, gdy Silvio będzie w pokoju oglądał swoje nagrania z dzieciństwa.
Leży na biurku, możesz ją wykorzystać m.in do zatrucia posiłku dla Silvio Caruso.
Przebranie znajdziesz na łóżku. Nie zbliżaj się do mężczyzny, który stoi na balkonie.
Znajduje się na biurku. Pozwala otwierać liczne wejścia na terenie posiadłości.
Klucz leży na stole.
Przebranie leży na ziemi.
Możesz go podrzucić Caruso, by ten udusił się nim na śmierć.
Podnieś trutkę na szczury. Możesz ją wsypać do drinka doktora Lafayette (czerwone 29 na mapie).
W środku budynku znajdziesz przebranie dostawcy oraz bukiet kwiatów. Możesz za ich pomocą dostać się na teren posiadłości Caruso.
Kod znajduje się na biurku. Z jego pomocą możesz włamać się do sejfu (czerwone 33 na mapie).
Karta umożliwia wejście do laboratorium i używanie jej w tamtejszym obszarze.
Po jego przeczytaniu, dowiesz się jak zniszczyć wirus, używając wysokiej temperatury.
Pozwala bezpiecznie wejść do sali z wirusem.
Możesz nią załadować armatę, która stoi nieopodal.
Możesz tutaj ogłuszyć kuriera i zabrać jego strój, wraz z kwiatami, by dotrzeć na grób matki Caruso.
Kamerdyner cierpliwie czeka na gości Silvio. Zależnie od tego w jakim stroju się zjawisz, to zostaniesz odprowadzony do prywatnego pokoju Caruso (czerwone 35 na mapie) lub na cmentarz (czerwone 3 na mapie).
Jeśli dotrzesz tutaj w przebraniu kuriera, wraz z kwiatami, to za moment zjawi się Silvio, by opłakiwać swoją zmarłą matkę. Stworzy to idealną przestrzeń na zamordowanie go. Ciało warto ukryć w maszynie do utylizacji odpadów (czerwone 4 na mapie), by je rozczłonkować i zdobyć jedno z osiągnięć.
Wrzuć tutaj zwłoki Silvio, by mieć gwarancję, że nikt ich nie znajdzie. Przy okazji zdobędziesz dodatkowe punkty na koniec misji.
To w niej przygotowywane są posiłki dla Silvio. Przebrany za pomoc kuchenną, możesz zatruć garnek ze spaghetti. Gdy kucharz poda Caruso potrawę, to zależnie od tego co dodałeś do potrawy, ten pójdzie wymiotować (czerwone 15 na mapie), lub od razu padnie martwy.
Uruchom windę, gdy Silvio będzie sprawdzał, co uruchomiło Gramofon, co zbawi mężczyznę głębiej w jego posiadłość.
Możesz z jej pomocą zerwać żyrandol.
Gramofon, który należał do zmarłej matki Silvio. Gdy go włączysz, Silvio przybiegnie do sali, myśląc, że to duch kobiety przy nim majstruje.
Gdy uruchomisz Gramofon (czerwone 8 na mapie) i windę schodową (czerwone 6 na mapie), zadzwoń dzwonkiem dla obsługi, który wisi nad łóżkiem. Zaalarmuje to Silvio, który za moment przybiegnie. Włącz wentylator koło okna i wejdź do skrzyni. Gdy Caruso zemdleje, możesz go wyeliminować.
Podsłuchasz tutaj rozmowy dwóch pracowników, którzy rozmawiają o kasetach VHS.
Znajdziesz tutaj kasety VHS, z nagraniami Silvio. Możesz je zabrać do odtwarzacza (czerwone 14 na mapie), by zwabić Caruso na prywatny, sentymentalny seans.
Uruchom włącznik, by otworzyć kopułę obserwatorium i tym samym zwabić Silvio, by spoglądał przez teleskop.
Francesca umawia się tutaj ze swoim trenerem golfa. Zdobądź telefon i przebranie jej kochanka, po czym umów się z nią tutaj. Usiądź na krześle w półmroku i oczekuj na przybycie swojej ofiary.
Możesz tutaj m.in włożyć kasetę VHS do nośnika, by zwabić Silvio do pokoju.
W to miejsce uda się Silvio, gdy zatrujesz jego posiłek trutką na szczury. Zabij go, a ciało schowaj w skrzyni, która jest tuż obok.
Tutaj Caruso zasiądzie do posiłku, którzy przygotowałeś w kuchni (czerwone 5 na mapie).
Wyłącz zasilanie, by zwabić strażnika. Następnie obezwładnij naukowca, który skorzystał z momentu, by wyjść za potrzebą.
Jest to jedno z miejsc, które odwiedza Silvio Caruso. Możesz podłożyć wybuchową piłeczkę(możesz się w nią zaopatrzyć w swoich kryjówkach) do stosu piłek golfowych, co wyeliminuje Twój cel.
Trener często rozmawia tutaj z Francescą. Możesz podsłuchać jego rozmowę.
Nasyp do niej trutki na szczury, by po jej wypiciu, trener udał się do toalety Franceski (niebieskie 18 na mapie). Możesz go tam obezwładnić i przebrać się w jego strój.
Możesz tutaj się spotkać z Francescą, gdy przebierzesz się za prywatnego detektywa.
Udając prywatnego detektywa, możesz skłonić Francescę do prywatnej rozmowy tutaj. Gdy ją zamordujesz, ukryj jej ciało w koszu na śmieci obok.
Możesz tutaj podsłuchać spowiedzi jednej z pracownic laboratorium. Dowiesz się, że chce pożegnać jednego z pracowników, który zmarł w tragicznym wypadku.
Na poziomie trzecim znajdziesz klucz do kanałów. Natomiast na balkonie, na poziomie szóstym możesz dokonać zamachu na swoje cele, wykorzystując karabin snajperski.
Gdy kobieta, którą podsłuchałeś w konfesjonale zjawi się tutaj, zabierz jej kartę dostępu i klucz sprzętowy do laptopa w laboratorium. Możesz również zabrać przebranie laboranta.
Obezwładnij grabarza gdy wypoczywa, by zabrać jego strój.
Psychoterapeuta, który ma niedługo zrobić sesje Silvio. Podsłuchaj jego rozmowy telefonicznej.
Przebrany za kelnera dodaj trutki na szczury do drinka, co spowoduje przemieszczenie Lafayette do toalety.
Obezwładnij kelnera gdy pali i zabierz jego strój. Pamiętaj, żeby ciało schować w koszu na śmieci.
Do tej toalety uda się doktor Lafayette, gdy zatrujesz jego drink. Obezwładnij go i przebierz w jego strój. Nieprzytomnego ukryj w koszu.
Podsłuchasz tutaj rozmowy fryzjerów o prywatnym detektywie. Który znajduje się nieopodal (czerwone 32 na mapie).
Znajdziesz tutaj prywatnego detektywa, który niebawem ma się spotkać z Francescą. Obudź go i zacznij śledzić.
Znajdziesz tutaj sejf, z poufnymi dokumentami Silvio. Aby się do niego dostać potrzebujesz zdobyć kod z kombinacją (zielone 15 na mapie).
Możesz do niego wrzucić butlę gazową, by wywołać eksplozje w kominku piętro niżej. Aby w ten sposób zamordować Francesce, daj jej dokumenty z sejfu.
Pokój Caruso. Możesz się udać tam przebrany za Doktora Lafayette. Usiądź wtedy na krześle, koło kanapy i poczekaj na Silvio. W trakcie terapii uduś go.
Jest to jedno z miejsc, które odwiedza Francesca. Jeśli wręczysz jej dokumenty z sejfu, podejdzie do kominka, a Ty możesz zrzucić na strychu butlę gazową, by ją w ten sposób zamordować (czerwone 34 na mapie).
Wykorzystaj śrubokręt, który leży w pokoju z kominkiem (czerwone 36 na mapie), by ściągnąć osłonę gniazdka. Następnie podejdź do włącznika z wodą(czerwone 37 na mapie), by spowodować zwarcie, gdy Francesca będzie rozmawiała przez telefon.
Jego uruchomienie spowoduje spięcie, o ile wcześniej ściągnąłeś osłonę gniazdka elektrycznego (czerwone 37 na mapie).
Łatwy cel, możesz go szybko obezwładnić i zabrać jego strój, który jest konieczny, by zejść niżej, na poziom 0 laboratorium.
Możesz go użyć, by zdalnie zniszczyć wirus. Jednak potrzebujesz do tego klucz sprzętowy. Możesz go zdobyć m.in w kostnicy (czerwone 25 na mapie).
Jego wyłączenie spowoduje wyłączenie wentylacji w pokoju z wirusem.
Jego zniszczenie jest obowiązkowe, by ukończyć misję. Możesz to zrobić, poprzez podgrzanie temperatury, przy kontrolerze, który znajduje się zaraz obok stanowiska z wirusem. Aby to zrobić, zajmij czymś naukowców - sabotuj jeden z komputerów w sali, oraz pobierz dwie sprzeczne ze sobą próbki.
Możesz wykorzystać armaty, by zabić Twoje cele, jednak licz się z tym, że robią one dużo hałasu i przyciągną uwagę strażników.
Gdy Silvio będzie sprawdzał, co spowodowało uruchomienie windy piętro niżej, zwolnij wyciągarkę, co spowoduje zerwanie żyrandola i zabicie mężczyzny.
Caruso często go dogląda, możesz zrzucić z dachu butlę gazową do komina, by go w ten sposób uśmiercić.
Wrzuć butlę gazową do komina, by spowodować wybuch grilla.
Hitman: Sapienza - Świat Jutra, Mapa | Solucja
Aktualizacja:
Cele misji i mapa lokacji - M4
Powyższa mapa prezentuje dokładny obszar działań misji Sapienza. Tym razem obszarem misji są malownicze Włochy. Agent 47 ma za zadanie zlikwidować dwa cele i zniszczyć śmiercionośny wirus. Podobnie jak w poprzedniej misji, istnieje bardzo dużo różnych możliwości na ukończenie misji. Najskuteczniejsze i najbardziej finezyjne rozwiązania zostały przedstawione na kolejnych stronach poradnika. Mapa misji jest olbrzymia i obejmuje również wycinek miasta, który znajduje się tuż obok wilii Caruso.
Informacje na temat misji
Cele misji to Silvio Caruso, Francesca De Santis i śmiercionośny wirus.
Silvio najczęściej przebywa na polu golfowym (M4,18), ale patroluje również zewnętrzne rejony swojej posiadłości -odwiedza swój grill (M4,45) oraz salę obiadową (M4,13). Cały czas towarzyszą mu strażnicy. Najlepiej go wyeliminować poprzez wcielenie się w rolę postaci, z którymi wchodzi w interakcje.
Francesca najczęściej przebywa na poziomie szóstym posesji. Porusza się ona między pokojem z kominkiem (M4,36), a gabinetem Silvio (M4,43). Kobiecie asystują ochroniarze, którzy dbają o jej bezpieczeństwo. Jeśli wirus zostanie zniszczony, podąży ona do sali z nim (M4,42), by sprawdzić co się stało.
Pokój z wirusem (M4,42) znajduje się w laboratorium, na poziomie 0.
Istnieje wiele wariantów na realizacje celów misji. Można je podzielić na warianty główne, które są bezpieczne, ale wymagają wiele przygotowań, oraz te krótsze, których realizacja jest szybsza, ale bardziej ryzykowna i grożą wykryciem.
Poziom trudności: Poziom trudności wyraźnie wzrósł i jest to zdecydowanie najcięższe z dotychczasowych zleceń. Mapa misji jest bardzo złożona i jeszcze większa niż w poprzedniej lokacji. Oferuje jednak bardzo dużo satysfakcji i generuje dużo możliwości na poprowadzenie rozrywki. Podobnie jak w poprzednich zleceniach, bardzo dobrze jest poświęcić sporo czasu na poznanie otoczenia, w którym przyjdzie nam realizować cele misji. Nie warto się spieszyć i warto powoli odkrywać sekrety mapy. Przydatne jest zebranie ze sobą wytrychów, ponieważ na mapie, aż się roi od zamkniętych przejść.
0
- Hitman - poradnik do gry
- Hitman - poradnik do gry
- Sapienza - Świat Jutra
- Hitman: Sapienza - Świat Jutra, Mapa | Solucja
- Hitman: Przebrania, Sapienza - Świat Jutra | Solucja
- Hitman: Ważne przedmioty, Sapienza - Świat Jutra | Solucja
- Hitman: Zamordowanie Silvio Caruso, Sapienza - Świat Jutra | Solucja
- Hitman: Zamordowanie Francesci De Santis, Sapienza - Świat Jutra | Solucja
- Hitman: Zniszczenie wirusa, Sapienza - Świat Jutra | Solucja
- Hitman: Opuszczenie obszaru misji, Sapienza - Świat Jutra | Solucja
- Sapienza - Świat Jutra
- Hitman - poradnik do gry
Komentarze czytelników
halinka19 Junior
Czy znajdzie sie epizod 3 w poradniku,jezeli tak to kiedy?
aminis Legionista
Dziś jest 02.08.2016 roku. W grze zostały wydane dwa nowe epizody to znaczy Marrakesz i Letni Bonus.Kiedy one będą w Waszym serwisie?
Albanoid Pretorianin

Witajcie - niewykluczone, że kolejne epizody zostaną dodane w niedalekiej przyszłości. Jednak najprawdopodobniej, będzie to odroczone, aż do premiery pierwszego sezonu gry :)
Geoorge Junior
Witam,
czy ktoś ma taką sytuację, że w prologu w miejscu gdzie w poradniku jest budka strażników u mnie nie ma żadnej budki, a jedynie jest puste miejsce? Proszę o odpowiedź
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.