
Możesz trafić w neon z dowolnej broni palnej po tym jak Matthieu Mendola ustawi się pod nim. Neon spadnie na Mendolę i go zabije.
Matthieu Mendola spróbuje ślimaka dopiero po dotarciu do straganu po raz drugi. Możesz zatruć ślimaki, ale wcześniej odwróć uwagę sprzedawcy wyłączając generator (niebieskie 6 na mapie).
Matthieu Mendola skosztuje przypraw dopiero po dotarciu do straganu po raz drugi. Możesz je wcześniej zatruć, ale łatwo tu zostać wykrytym.
Majster naprawia budkę, z której Matthieu Mendola chce skorzystać. Możesz odwrócić uwagę majstra używając wyłącznika na wschód od tej lokacji (niebieskie 11 na mapie) i następnie uszkodzić telefon w taki sposób żeby śmiertelnie poraził prądem Mendolę.
Klucz do pomieszczenia gospodarczego
Możesz otworzyć pomieszczenie gospodarcze (zielone 7 na mapie) i zabrać z niego strój majstra oraz śrubokręt.
Możesz przejąć tożsamość wróżbity po sabotowaniu skrzynki z bezpiecznikami (czerwone 6 na mapie) i zabić Matthieu Mendolę po tym jak przyjdzie wysłuchać wróżby. Warto dodatkowo zwiększyć poziom mgły żeby atak nie został odnotowany.
Po sabotowaniu jej możesz wyeliminować wróżbitę i założyć jego strój.
Możesz zatruć fajkę żeby zabić Kong Tuo-Kwanga. Jeśli nie użyłeś śmiertelnej trucizny to pójdzie on do toalety (czerwone 10 na mapie) i tam możesz go utopić.
Możesz śmiertelnie porazić prądem Kong Tuo-Kwanga, ale najpierw musisz podnieść poziom wody w basenie (mechanizm przy barze). Po tym jak Kong Tuo-Kwang zatrzyma się obok basenu zestrzel lampę lub spuść ją używając korby (czerwone 11 na mapie).
Możesz tu wejść jako kelner (po przeszukaniu) lub jako ochroniarz. Zgaś lampę naftową i sabotuj rurę z gazem. Po tym jak Kong Tuo-Kwang powróci tu i zapali lampę zginie w eksplozji.
Zaproszenie VIP
Jest w sąsiednim obszarze.
Możesz tu utopić Kong Tuo-Kwanga po tym jak się pojawi po zatruciu.
Możesz wdrapać się po rurze i dotrzeć do mechanizmu lampy nad basenem (czerwone 11 na mapie) lub na dach budynku gdzie ma odbyć się spotkanie (czerwone 12 na mapie).
Trutka na szczury, klucz francuski.
Możesz użyć korby żeby spuścić lampę do basenu (czerwone 8 na mapie) gdy ustawi się obok Kong Tuo-Kwang.
Możesz tędy podróżować między kawiarnią (czerwone 10 na mapie) i dachem gdzie ma odbyć się spotkanie (czerwone 12 na mapie).
Matthieu Mendola i Kong Tuo-Kwang mogą się tu spotkać, ale dopiero po tym jak doprowadzisz Mendolę w stroju ochroniarza. Na dach możesz dotrzeć w stroju ochroniarza lub od strony kawiarni (wspinaczka po dachach - czerwone 11 na mapie).
Możesz sabotować lampę gazową i użyć trucizny na fajce Shisha, ale wcześniej odwróć uwagę ochroniarza.
Trutka na szczury
Możesz z tego miejsca użyć karabinu snajperskiego, by zabić Kong Tuo-Kwanga.
Jedyna skrytka dostępna w tej misji. Warto tu dostarczyć karabin snajperski.
Możesz z tego miejsca użyć karabinu snajperskiego, by zabić Matthieu Mendolę (opcjonalnie oddaj strzał z dachu ze skrytką Agencji). Na dach ten możesz dotrzeć od strony sklepu z dywanami lub od strony skrytki (odrobina wspinaczki).
Łom.
Na dachu tego budynku ma odbyć się spotkanie Matthieu Mendoli i Kong Tuo-Kwanga. Użyj stroju ochroniarza.
Na dachu tego budynku ma odbyć się spotkanie Matthieu Mendoli i Kong Tuo-Kwanga. Drzwi są zamknięte - zaczekaj na odejście kobiety i użyj wytrycha (kobietę możesz też otruć).
Możesz go łatwo wyeliminować i zdobyć jego strój (uważaj wtedy jednak na jego kolegę).
Jedyne dostępne miejsce rozpoczęcia misji. W okolicy tej podróż po rynku rozpocznie też Matthieu Mendola (jeden z celów misji).
Jej południowa część jest dostępna dla gości. Północny obszar (przebywa tam Kong Tuo-Kwang) jest zarezerwowany dla VIP-ów, którzy muszą okazać zaproszenie.
Musisz pokazać zaproszenie lub wejść do środka w przebraniu kelnera lub ochroniarza.
Możesz tu zacząć podążać za właścicielem kamienicy do jednego ze sklepów (niebieskie 4 na mapie) gdzie będziesz mógł go zaaatakować i odebrać mu zaproszenie.
Możesz tu zaatakować właściciela kamienicy i odebrać jego zaproszenie do sekcji VIP w kawiarni (niebieskie 3 na mapie). Do sklepu dobrze jest zakraść się odwracając uwagę pracownika alarmem wózka widłowego.
Klucz do drzwi dziedzińca
Możesz go użyć żeby dotrzeć do obszaru z właścicielem kamienicy.
Możesz do niego dotrzeć używając łomu, wytrycha lub odnajdując klucz do Shisha cafe. Klucz jest w posiadaniu jednego z ochroniarzy (niebieskie 9 na mapie) i odnajdziesz go też w barze (zielone 4 na mapie).
Nieużywane przebranie kelnera, notatka ochroniarza (jest przy tylnych drzwiach), śrubokręt.
Możesz go wyłączyć żeby odwrócić uwagę sprzedawcy na stoisku ze ślimakami (czerwone 2 na mapie). Jeśli nie chcesz zostać zauważony to najpierw dotrzyj jednak do wyłącznika prądu dla całej tej części rynku (niebieskie 10 na mapie).
Możesz dzięki niej dotrzeć na balkonik ze skrytką Agencji (czerwone 15 na mapie).
Użyj łomu lub wytrycha (ryzykowne) lub zaczekaj na dobry moment żeby przekraść się za plecami pracownicy sklepu. Możesz dotrzeć na dach (niebieskie 9 na mapie) gdzie jest ochroniarz z kluczem do kawiarni.
Jeden z pracowników ma przy sobie klucz do sklepu.
Możesz zabić ochroniarza i sprzedawcę lub odciągnąć ochroniarza rzucanymi przedmiotami. Klucza możesz użyć do otwarcia drzwi do pomieszczenia personelu w kawiarni (niebieskie 5 na mapie).
Możesz użyć tego przełącznika żeby zapewnić sobie bezproblemowe wyłączenie generatora na rynku (niebieskie 6 na mapie).
Możesz użyć wyłącznika żeby odwrócić uwagę majstra pracującego przy budce telefonicznej (czerwone 4 na mapie). Skorzystaj najlepiej ze stroju majstra (zielone 7 na mapie) żeby nie zaalarmować okolicy. Po tym jak majster odejdzie od budki możesz ją sabotować.
Możesz jej użyć do zakończenia misji, ale musisz mieć do niej klucze (zielone 2 na mapie).
Pojazd jest zaparkowany w południowej części mapy (niebieskie 13 na mapie) i możesz go użyć do ucieczki po ukończeniu misji.
Dotrzyj do tego obszaru od zachodu, przeskocz nad murkiem i ukradnij zaproszenie gdy kelnerzy będą stali tyłem do Agenta 47.
Odnajdziesz tu klucz do Shisha Cafe i monety.
Jest on w przyczepie.
Jest on w pomieszczeniu gospodarczym i najlepiej je otworzyć z użyciem klucza (czerwone 4 na mapie).
Śrubokręt.
Marrakesz - Dom z piasku - Mapa lokacji | Solucja Hitman
Aktualizacja:
Powyższa mapa prezentuje obszar działań misji zatytułowanej "Dom zbudowany na piasku" ("A House Built on Sand"). Jest to jeden z dwóch nowych kontraktów zarezerwowanych dla dodatkowego letniego epizodu gry Hitman. Akcja misji "Dom zbudowany na piasku" rozgrywa się w Marrakeszu w Maroku i miasto to Agent 47 miał już okazję odwiedzić w trzecim głównym epizodzie pierwszego sezonu gry.
Mapa w nowym kontrakcie jest zmodyfikowana. Tym razem koncentruje się na bardzo rozległym rynku, na środku którego znajduje się kawiarnia Shisha Cafe. Dwie najważniejsze lokacje ze wspomnianego wcześniej głównego epizodu - szkoła oraz budynek ambasady - są w tej misji niedostępne. Po wszystkich pozostałych obszarach możesz się nadal przemieszczać, aczkolwiek położenie niemal wszystkich ważnych obiektów zostało zmienione.
W opisywanym zadaniu Agent 47 musi zamordować Matthieu Mendolę oraz Kong Tuo-Kwanga. Dodatkowo wymagane jest pozyskanie tajnych dokumentów, które są w posiadaniu Mendoli i pojawią się na ziemi w miejscu, w którym zostanie on zamordowany. Ważną informacją jest to, że do planowanego spotkania pomiędzy Mendolą i Kwangiem nie dojdzie dopóki nie "pomożesz" Mendoli w dotarciu do miejsca, w którym ma się ono odbyć. Jest to spore ułatwienie, gdyż na spokojnie będziesz mógł zapoznać się z mapą i z trasami podróży celów. Mendolę i Kwanga możesz zabić w zupełnie innych częściach mapy lub przygotować na nich jakąś pułapkę już po tym jak dojdzie do spotkania między nimi. Na kolejnych stronach poradnika znajdują się dokładniejsze omówienie obszaru misji oraz zestawienie najlepszych technik eliminacji obu celów misji.
Przygotowania do misji
Jednym z najważniejszych przedmiotów do zabrania na tę misję jest śmiertelna trucizna. Może ci ona pomóc w pozbyciu się obu celów misji, a na mapie odnajdziesz jedynie "zwykłe" trutki na szczury. Możesz też rozważyć zaopatrzenie się w wytrych i pozwoli ci to między innymi na szybkie dotarcie do pomieszczenia dla personelu w kawiarni (M10,5) bez konieczności odnajdywania stosownego klucza.
W misji "Dom zbudowany na piasku" dostępna jest tylko jedna skrytka Agencji, która znajduje się na dachu budynku w zachodniej części rynku (M10,15). Dobrym pomysłem jest zdecydowanie się na dostarczenie do niej karabinu snajperskiego, choć musisz wiedzieć o tym, że zamordowanie celów misji z wykorzystaniem snajperki będzie wiązało się z koniecznością dotarcia do dobrych miejsc do oddania strzałów.
Opisywane zadanie posiada również tylko jedno miejsce startowe i są to okolice (niedostępnej) ambasady w południowej części mapy (M10,1). Domyślny strój pozwoli ci przemieszczać się po większości mapy, aczkolwiek dotarcie do strefy dla VIP-ów w kawiarni (M10,2) i do miejsca planowanego spotkania Mendoli i Kwanga (M10,12) będzie utrudnione. Na mapie znajdują się między innymi nieużywane stroje sklepikarza (M10,5) i majstra (M10,7), choć najlepiej jest dotrzeć od razu do chorego ochroniarza przebywającego w jednej z bocznych alejek (M10,19). Wyeliminowanie ochroniarza nie jest trudnym zadaniem. Założenie jego stroju odblokuje ci dostęp do wspomnianych kilku dodatkowych obszarów dostępnych tylko dla osób o specjalnych uprawnieniach.
Informacje na temat misji
Cele misji to Matthieu Mendola oraz Kong Tuo-Kwang. Osoby te mają się spotkać na dachu jednego z budynków na rynku (M10,12), aczkolwiek do spotkania nie dojdzie dopóki nie poczynisz odpowiednich starań. Matthieu Mendola domyślnie będzie zajęty podróżowaniem po różnych częściach rynku, zatrzymując się między innymi przy straganie ze ślimakami (M10,2), budce telefonicznej (M10,4) i siedzibie wróżbity (M10,5). Kong Tuo-Kwang będzie z kolei cały czas przebywał w strefie dla VIP-ów w kawiarni Shisha Cafe (M10,3) i będzie między innymi korzystał tam z fajki (M10,7) oraz odwiedzał pomieszczenie z lampą naftową (M10,9). Szczegółowe informacje na temat "planów podróży" obu celów misji znajdują się na kolejnej stronie poradnika.
Poziom trudności: "Dom zbudowany na piasku" to etap o średnim poziomie trudności. Jednym z utrudnień są spore rozmiary mapy Marrakeszu, nawet pomimo tego, że szkoła, ambasada oraz tunel nie są już w niej dostępne. Odnalezienie niektórych przedmiotów fabularnych czy obiektów pomocnych w zaliczeniu zadania może w rezultacie zająć trochę czasu. Sama eliminacja celów nie jest już na szczęście kłopotliwa. Mendolę i Kwanga możesz zabić na wiele różnych sposobów, zarówno bardziej jak i mniej czasochłonnych. Dodatkowym ułatwieniem jest to, że bezproblemowo możesz pozyskać przebranie ochroniarza oraz inne przydatne stroje.
0
- Hitman - poradnik do gry
- Hitman - poradnik do gry
- Marrakesz - Dom zbudowany z piasku
- Marrakesz - Dom z piasku - Mapa lokacji | Solucja Hitman
- Przebrania | Marrakesz - Dom z piasku | Solucja Hitman
- Ważne przedmioty | Marrakesz - Dom z piasku | Solucja Hitman
- Cele misji i i dotarcie do strefy VIP-ów | Marrakesz - Dom z piasku
- Zamordowanie Matthieu Mendoli | Marrakesz - Dom z piasku | Solucja Hitman
- Zamordowanie Kong Tuo-Kwanga | Marrakesz - Dom z piasku | Solucja Hitman
- Wspólne metody eliminacji celów misji | Marrakesz - Dom z piasku | Hitman
- Zdobycie dokumentów i opuszczenie terenu misji | Marrakesz - Dom z piasku
- Marrakesz - Dom zbudowany z piasku
- Hitman - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany932226 Senator
Bo pewnie przechodzisz prolog pierwszy raz...
Z tego co pamiętam, żadnej budki tam nie było. Pojawia się ona dopiero podczas swobodnego treningu.
Geoorge Junior
Witam,
czy ktoś ma taką sytuację, że w prologu w miejscu gdzie w poradniku jest budka strażników u mnie nie ma żadnej budki, a jedynie jest puste miejsce? Proszę o odpowiedź
Albanoid Pretorianin

Witajcie - niewykluczone, że kolejne epizody zostaną dodane w niedalekiej przyszłości. Jednak najprawdopodobniej, będzie to odroczone, aż do premiery pierwszego sezonu gry :)
aminis Legionista
Dziś jest 02.08.2016 roku. W grze zostały wydane dwa nowe epizody to znaczy Marrakesz i Letni Bonus.Kiedy one będą w Waszym serwisie?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.