
To tutaj, w przydrożnej kawiarence, rozpoczyna się Twoja misja. W letnim garniturze, który nosisz na sobie, nie będziesz w stanie wejść do żadnego istotnego miejsca - zakres możliwości ogranicza się tu wyłącznie do ulic zapełnionych straganami oraz targowiska.
To tutaj znajdziesz narzędzia takie jak młotek i śrubokręt. Oprócz tego bez świadków możesz zdobyć przebranie majstra.
Możesz ją uszkodzić, by zdobyć ubranie majstra.
Kelner - gdy wentylator się wyłączy - wyjdzie zza kontuaru, aby sprawdzić co się z stało.
Znajduje się na zapleczu palarni. Przy jej pomocy możemy zwabić kelnera na zaplecze, by zdobyć jego ubranie.
Zdobycie jego stroju (i ukrycie ciała w szafie) pozwala na specjalne zabójstwo Zaydana.
Znajdziesz tu zarówno klucz francuski, jak i śrubokręt.
Kobieta jest w posiadaniu karty magnetycznej, pozwalającej na otwieranie drzwi w konsulacie - musisz ją odebrać siłą.
Odczytując zawarte w nim informacje dowiesz się, że Strandberg potrzebuje pilnej pomocy masażysty.
W przebraniu masażysty udaj się do niej - kobieta wywoła Strandberga przez interkom.
To tu dowiesz się o możliwości podszycia się pod operatora kamery.
Dowiesz się dzięki niemu o możliwości eliminacji Rezy Zaydana w charakterze pracownika lokalnej drukarni.
Szkolny interkom może posłużyć do zwabienia Rezy dokładnie w miejsce, gdzie można zrzucić muszlę klozetową.
Radio można uruchomić wraz z interkomem - zapoczątkuje to dziką imprezę żołnierską na placu za budynkiem, w której będzie uczestniczył sam generał.
Protokół, z którego wynika natychmiastowe spotkanie, do którego w kryzysowych sytuacjach dojść ma pomiędzy Strandbergiem, a Zaydanem w tunelu.
W sejfie znajduje się tajne hasło, które wymusi na Zaydanie tajne spotkanie.
W sejfie znajduje się tajne hasło, które wymusi na Strandbergu tajne spotkanie.
Jego uruchomienie zainicjuje proces ewakuacji Strandberga - w którym, pod odpowiednią przykrywką, sam możesz uczestniczyć.
O ile zdobyłeś wcześniej kluczyki, możesz uciec z terenu misji przy użyciu wojskowej ciężarówki.
O ile zdobyłeś wcześniej kluczyki, możesz uciec z terenu misji przy użyciu samochodu pracowników konsulatu.
Po zabiciu obu celów możesz uciec z miasta przez bramę.
Po zabiciu obu celów możesz uciec z miasta przez bramę.
Możesz je otworzyć tylko przy pomocy karty magnetycznej zabranej byłej szefowej ochrony konsulatu.
To tutaj przybędzie wróżbita, gdy ofiarujesz mu sześć monet - tylko w jego domu można zdobyć należący do niego strój bez wzbudzania podejrzeń.
Sklep z butami kryje na swoim zapleczu tajny tunel - przechodząc nim można dojść do podziemi konsulatu.
Na dachu sklepu z dywanami przebywa dyrektor będący w posiadaniu uniwersalnego klucza dyrektora.
Klucz znajduje się na ladzie kelnera. Dzięki niemu otworzysz drzwi na zaplecze lokalnej palarni Sziszy.
Klucz umożliwiający otwieranie wszystkich drzwi w szkole - znajduje się na stoliku, przy którym siedzi dyrektor.
Przebranie to można zdobyć w stróżówce ochrony na dziedzińcu konsulatu. Można również uciszyć strażnika, który co chwilę do niej zagląda.
Jego przebranie odnajdziesz w kantorku roboczym. Możesz w tym celu wyeliminować również woźnego obijającego się na zapleczu kuchni.
Topór jest niezbędny do realizacji wyzwań z segmentu "Wróżbita-Mistrz".
Kartę członkowską znajdziesz na stoliku na zapleczu palarni sziszy - możesz ją okazać strażnikowi przed wejściem, a przepuści Cię bez przeszukania.
Kluczyki leżą na stoliku w pomieszczeniu pracowników. Można je ukraść bez obaw, ponieważ nikt tego nie zauważy.
Najlepiej ukraść kluczyki podczas alarmu przeciwpożarowego - istnieje wtedy szansa, że nikt Cię nie zauważy. W przeciwnym wypadku będzie to niemożliwe.
Słoik ten można wykorzystać przy zatruwaniu pożywienia Zaydana.
Fiolkę tą można wykorzystać przy zatruwaniu pożywienia Zaydana.
Zapoznanie się ze schamtem jest niezbędne do zabicia obu celów przy pomocy działka.
Szablę możesz odnaleźć zarówno za sklepową ladą, jak i w gabinecie Zaydana.
Kombinacja pozwalająca na otwarcie sejfu Strandberga.
Kombinacja pozwalająca na otwarcie sejfu Zaydana.
Z planu ewakuacji dowiesz się, że w razie zagrożenia Strandberg zostanie odeskortowany do szkoły, w której generał Zaydan zorganizował swój garnizon.
Może przydać się do otrucia wody stażysty, który z żołądkowym problemem uda się do łazienki.
W tym miejscu znajdziesz pracowników drukarni - musisz śledzić jednego z nich i wyeliminować go w zaułku, by zdobyć jego strój.
To idealne miejsce na zdobycie przebrania elitarnego żołnierza - nie ma świadków, a ciało wojskowego można ukryć w szafie.
Ubranie dyrektora możesz odebrać właścicielowi na dachu sklepu z dywanami.
Można go załatwić w toalecie - w ten sposób wejdziemy w posiadanie jego ubrania.
Najłatwiej go wyeliminować, gdy myje ręce w umywalce. Należy pamiętać o przeciągnięciu ciała do toalety znajdującej się obok.
Wchodząc do pomieszczenia wyłącz telewizor - masażysta uda się do kuchni, gdzie będziesz mógł go wyeliminować bez świadków.
Strój oficera to najbardziej przydatne przebranie w szkole, z której Zaydan zrobił własną siedzibę.
Wróżbicie należy wrzucić na tackę sześć monet - wtedy wstanie i podąży do swojego domu. Tam można go wyeliminować.
Stażysty nie można pozbyć się na widoku - najlepiej zatruć jego wodę i wyeliminować go w ubikacji. Wtedy odbierzesz mu jego strój.
To za jego pomocą sprawisz, że masażysta wyjdzie z pomieszczenia, w którym przebywa strażnik.
To tu, w przebraniu masażysty, możesz skręcić kark Strandbergowi.
To właśnie tu dojdzie do nagrania ostatniego wystąpienia Strandberga.
W jej wnętrzu możesz uruchomić ładunki wybuchowe, które posłużą do eliminacji celu.
Przy jej pomocy można zrzucić na Strandberga wielką rzeźbę łosia.
Panel steruje uszkodzoną lampą sceniczną. Można go wykorzystać do eliminacji Strandberga przy pomocy prądu.
Można ją uszkodzić przy pomocy śrubokrętu - wtedy porazi prądem opierającego się o balustradę Strandberga.
Przy jej pomocy możesz wyeliminować Zaydana poprzez wrzucenie go do maszyny.
Muszlę można zrzucić na Rezę, jednak należy to zrobić, gdy będzie stał bezpośrednio pod miejscem uderzenia.
Ta wybuchowa mieszanka może spowodować nieszczęśliwy wypadek, w którym zginie Reza Zaydan. Uważaj jednak, byś Ty nie zginął przy jej planowaniu.
Pokarm może zostać zatruty - wtedy Zaydan zostanie zabity przez truciznę zaaplikowaną w jego jedzenie.
Kelner drzemie nieopodal wejścia na zaplecze palarni. Gdy tylko obudzisz go przy pomocy radia leżącego nieopodal, ten wstanie i pójdzie zanieść generałowi ostatni posiłek.
Przy jego pomocy poinformujesz Zaydana o konieczności spotkania w tunelu.
Nierozważnie - bo przy wybuchającej beczce - spotkają się Reza i Klaus. Wykorzystaj to i zabij ich przy pomocy wybuchu.
Przy pomocy panelu - o ile zapoznałeś się wcześniej ze schematem działka transportera opancerzonego - można zabić oba cele naraz.
Hitman: Marrakesz, Złota klatka - Mapa | Solucja
Aktualizacja:
Mapa lokacji - M5
Mapa zaprezentowana powyżej dotyczy obszaru, w którym Agent 47 wykonuje swoją misję na terenie Marrakeszu. Zadaniem protagonisty jest zabójstwo dwóch osób biorących udział w spisku, którego celem jest przewrót o charakterze militarnym i przejęcie władzy. Istnieje bardzo duża ilość sposobów na pozbawienie życia celów oznaczonych przez zleceniodawcę - najciekawsze z nich (które pozwalają na zdobywanie osiągnięć) zostały opisane w tym poradniku. Mapa misji jest mniejsza od poprzedniej, której akcja osadzona została w Sapienzie, jednak jej przestrzeń została w pełni zagospodarowana.
Informacje na temat misji
Cele misji to Claus Hugo Strandberg i Reza Zaydan
Claus Hugo Strandberg nie wyściubia nosa z terenu konsulatu, który otoczony jest przez manifestujących ludzi. Głównie przechadza się po górnym piętrze - w jego gabinecie (M5,16), przy olbrzymim oknie z widokiem na tłum manifestantów, a także przy barierce obok lampy scenicznej (M5,16). Na wezwanie sekretarki (M5,10) zejdzie do holu, by spotkać się z masażystą. Gdy masażysta będzie gotowy, Strandberg odwiedzi również salę do masażu (M5,11). Udaje się do tunelu pod konsulatem (M5,23) wyłącznie w celu awaryjnego spotkania z Rezą. Po ogłoszeniu alarmu zostaje odeskortowany do siedziby Rezy.
Reza Zaydan przebywa wyłącznie na terenie dawnej szkoły, którą przekształcił na własny garnizon wojskowy. W awaryjnej sytuacji spotyka się jednak ze Strandbergiem w tunelu (M5,23). Reza wędruje od swojego gabinetu przez kuchnię, pokój sztabowy, celę więzienną (M5,6), pokój drukarski (M5,17). W uzasadnionych przypadkach wychodzi również na dziedziniec garnizonu.
Wszystkie sposoby morderstw w grze Hitman - również w misji rozgrywającej się w Marrakeszu - można podzielić na wyrafinowane i niewyszukane. Te pierwsze związane są z ciekawymi osiągnięciami do odblokowania, a także szansą na uznanie zabójstwa, jako wypadek. Te niewyrafinowane natomiast grożą szybkim wykryciem, jednak nie wiążą się z długim procesem przygotowania.
Poziom trudności: Na pierwszy rzut oka wydawać się może, że Marrakesz jest misją o wiele prostszą od poprzedniej. I tak w sumie jest - mapa jest o wiele mniejsza, niż ta, po której poruszaliśmy się w Sapienzie. Zmniejszenie obszaru rozgrywki oznacza mniej możliwości na eliminację celów - nie zmienia to jednak faktu, że zabójstwa są wciąż emocjonujące - a także całkowity poziom trudności. Został on obniżony, jednak w niektórych momentach wciąż potrafi stanowić wyzwanie.
0
- Hitman - poradnik do gry
- Hitman - poradnik do gry
- Marrakesz - Złota klatka
- Hitman: Marrakesz, Złota klatka - Mapa | Solucja
- Hitman: Przebrania, Marrakesz - Złota klatka | Solucja
- Hitman: Ważne przedmioty, Marrakesz - Złota klatka | Solucja
- Hitman: Zamordowanie Clausa Hugo Strandberga, Marrakesz - Złota klatka | Solucja
- Hitman: Zamordowanie Rezy Zaydana, Marrakesz - Złota klatka | Solucja
- Hitman: Zamordowanie obu celów naraz, Marrakesz - Złota klatka | Solucja
- Hitman: Opuszczenie obszaru misji, Marrakesz - Złota klatka | Solucja
- Marrakesz - Złota klatka
- Hitman - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany932226 Senator
Bo pewnie przechodzisz prolog pierwszy raz...
Z tego co pamiętam, żadnej budki tam nie było. Pojawia się ona dopiero podczas swobodnego treningu.
Geoorge Junior
Witam,
czy ktoś ma taką sytuację, że w prologu w miejscu gdzie w poradniku jest budka strażników u mnie nie ma żadnej budki, a jedynie jest puste miejsce? Proszę o odpowiedź
Albanoid Pretorianin

Witajcie - niewykluczone, że kolejne epizody zostaną dodane w niedalekiej przyszłości. Jednak najprawdopodobniej, będzie to odroczone, aż do premiery pierwszego sezonu gry :)
aminis Legionista
Dziś jest 02.08.2016 roku. W grze zostały wydane dwa nowe epizody to znaczy Marrakesz i Letni Bonus.Kiedy one będą w Waszym serwisie?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.