Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Hitman - poradnik do gry

Hitman - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Hitman: Ważne przedmioty, Marrakesz - Złota klatka | Solucja poradnik Hitman

Ważne przedmioty

Nie tylko przebrania będą pomocne Agentowi 47 w Marakeszu. Podczas misji nasz łysy protagonista natrafi na wiele przydatnych przedmiotów - poniżej znajduje się lista tych, które są najbardziej potrzebne w zabójstwie zarówno Rezy Zaydana, jak również Clausa Hugo Strandberga.

Klucz dyrektora

Klucz dyrektora to bardzo przydatny przedmiot przy eliminacji Zaydana. - Hitman: Ważne przedmioty, Marrakesz - Złota klatka | Solucja - Hitman - poradnik do gry
Klucz dyrektora to bardzo przydatny przedmiot przy eliminacji Zaydana.

Jedną z możliwości ułatwiających przejście misji, na jakie natrafisz w Marrakeszu, jest wykorzystanie uniwersalnego klucza (M5,2). Otwiera on wszystkie drzwi w szkole, w której Zaydan urządził sobie główną kwaterę - jest więc olbrzymią pomocą przy eliminacji naszego celu. Klucz ten znajdziesz, zgodnie z podsłuchanymi słowami Marwana, na pierwszym piętrze sklepu z dywanami - leży na stoliku obok pochłoniętego pracą emerytowanego dyrektora szkoły, który przechowuje go w charakterze pamiątki. Zabranie klucza skutkuje zdobyciem osiągnięcia "powrót do szkoły".

Narzędzia

Narzędzia znajdziesz między innymi naprzeciwko sklepu z dywanami. - Hitman: Ważne przedmioty, Marrakesz - Złota klatka | Solucja - Hitman - poradnik do gry
Narzędzia znajdziesz między innymi naprzeciwko sklepu z dywanami.

Klucz francuski oraz śrubokręt (M5,7) - idąc od miejsca, w którym docelowo rozpoczynasz misję - znajdziesz po lewej stronie, przed sklepem z dywanami. Naprzeciwko znajduje się stragan ze zdobionymi talerzami oraz glinianymi wazami.

Karta magnetyczna do konsulatu

Karta należy do byłej szefowej ochrony konsulatu - zabij ją lub obezwładnij. - Hitman: Ważne przedmioty, Marrakesz - Złota klatka | Solucja - Hitman - poradnik do gry
Karta należy do byłej szefowej ochrony konsulatu - zabij ją lub obezwładnij.

Karta magnetyczna do konsulatu może się znaleźć w twoim posiadaniu, jeżeli obezwładnisz (lub zabijesz) byłą szefową ochrony konsulatu (M5,8), którą spotkasz na dachu jednego z budynków.

Topór bojowy

Topór niezbędny jest do realizacji wyzwań z sekcji Wróżbita - Mistrz. - Hitman: Ważne przedmioty, Marrakesz - Złota klatka | Solucja - Hitman - poradnik do gry
Topór niezbędny jest do realizacji wyzwań z sekcji "Wróżbita - Mistrz".

Tę broń obuchowo-sieczną (M5,5) znajdziesz w jednym z przydrożnych składzików na dywany. Jest ona niezbędna do zdobycia osiągnięcia "Ja niechcący!".

Nożyczki, tasaki i noże

Wiele przydatnych przedmiotów znajdziesz porozsiewanych na targowych straganach. - Hitman: Ważne przedmioty, Marrakesz - Złota klatka | Solucja - Hitman - poradnik do gry
Wiele przydatnych przedmiotów znajdziesz porozsiewanych na targowych straganach.

Jeśli lubisz konwencjonalne metody zabójstw, to przydadzą Ci się nożyczki, noże oraz tasaki - są przydatne szczególnie do cichej eliminacji wrogów z pewnej odległości. Znajdziesz je poukrywane na straganach rozmieszczonych na targowisku - między innymi w koszu na śmieci, na ladach, czy na kiściach bananów, ale także w magazynie

Łom

Łom posłuży ci jako broń biała, ale pozwali także na (głośne) otwarcie drzwi. - Hitman: Ważne przedmioty, Marrakesz - Złota klatka | Solucja - Hitman - poradnik do gry
Łom posłuży ci jako broń biała, ale pozwali także na (głośne) otwarcie drzwi.

Łom znajdziesz na jednym ze straganów na targowisku oraz przy wejściu do szkoły.

Klucz do Shisha Café

Klucz do Shisha Cafe - jego zabranie nikogo nie zaalarmuje. - Hitman: Ważne przedmioty, Marrakesz - Złota klatka | Solucja - Hitman - poradnik do gry
Klucz do Shisha Cafe - jego zabranie nikogo nie zaalarmuje.

Klucz ten otwiera drzwi do zaplecza palarni sziszy od strony ulicy - dzięki niemu możesz odblokować sobie trzecią drogę do lokalnej palarni sziszy. Aby wejść w jego posiadanie musisz udać się do letniego ogródka palarni, do którego dostęp mają wszyscy turyści. Klucz leży na barmańskiej ladzie (M5,1), za którą wejść można jedynie w stroju żołnierza (strój kelnera odpada, ponieważ stojący tam pracownik palarni bez trudu Cię rozpozna). Nie trzeba jednak unikać wzroku kelnera - klucz możesz zabrać bez obaw o wszczęcie awantury, ponieważ na czyn ten nikt nie zwróci uwagi.

Karta członkowska do Courtyard Club

Kartę klubu można odnaleźć na zapleczu lokalnej palarni sziszy. - Hitman: Ważne przedmioty, Marrakesz - Złota klatka | Solucja - Hitman - poradnik do gry
Kartę klubu można odnaleźć na zapleczu lokalnej palarni sziszy.

Karta członkowska do lokalnej palarni sziszy (M5,6) - najłatwiej uzyskasz ją zakradając się z dachu (na którym spotkałeś byłą szefową ochrony konsulatu) do łazienki w palarni. Następnie wystarczy, że poczekasz na żołnierza (może cię rozpoznać, nawet jeśli używasz przebrania żołnierza!), a następnie ogłuszyć go lub utopić w toalecie i odebrać kartę członkowską. Znajdziesz ją również na zapleczu palarni. Zdobycie tej karty oznacza zdobycie osiągnięcia "Jestem członkiem".

Kluczyki do samochodu pracowników konsulatu

Nikt się nie obrazi, gdy pożyczysz kluczyki do samochodu pracowników konsulatu. - Hitman: Ważne przedmioty, Marrakesz - Złota klatka | Solucja - Hitman - poradnik do gry
Nikt się nie obrazi, gdy pożyczysz kluczyki do samochodu pracowników konsulatu.

Wchodząc do konsulatu skieruj swe kroki do pierwszego pomieszczenia po prawej stronie - nie przejmuj się osobami znajdującymi się w środku, gdyż nie będzie dla nich problemem, gdy zabierzesz na ich oczach kluczyki do samochodu pracowników konsulatu (M5,7) ze stolika. Posłużą one do ucieczki samochodem pracowników konsulatu, który znajdziesz zaparkowany na podziemnym parkingu.

Kluczyki do wojskowej ciężarówki

Kluczyki najlepiej ukraść w czasie trwania alarmu przeciwpożarowego. - Hitman: Ważne przedmioty, Marrakesz - Złota klatka | Solucja - Hitman - poradnik do gry
Kluczyki najlepiej ukraść w czasie trwania alarmu przeciwpożarowego.

Z kluczykami do wojskowej ciężarówki (M5,8) jest nieco trudniej - znajdziesz je na jednym ze stolików umieszczonych w podziemnym parkingu konsulatu. Są jednak pilnowane przez oficera wojskowego, który rozpozna cię niezależnie od ubranego stroju. Warto więc je ukraść, gdy uruchomiony jest alarm przeciwpożarowy, a na dole panuje organizacyjny chaos związany z ewakuacją Strandberga. Druga para kluczyków znajduje się w szkole, na pierwszym piętrze - w prowizorycznym centrum dowodzenia operacją Zaydana.

Słoik z pigułkami ze śmiertelną trucizną / Fiolka z zabójczą trucizną

Słoik z pigułkami ze śmiertelną trucizną znajdziesz w gabinecie Zaydana. - Hitman: Ważne przedmioty, Marrakesz - Złota klatka | Solucja - Hitman - poradnik do gry
Słoik z pigułkami ze śmiertelną trucizną znajdziesz w gabinecie Zaydana.

Oba specyfiki, podane ofierze do posiłku lub napitku, będą gwarantowały bolesną śmierć. Słoik z pigułkami ze śmiertelną trucizną (M5,9) odnajdziesz bez problemu w biurze Zaydana. Fiolka z zabójczą trucizną (M5,10) znajduje się natomiast w tunelu prowadzącym z konsulatu do sklepu z butami - leży na stoliku, tuż obok schematu działka transportera.

Szabla

Szabla na zapleczu sklepu z butami - drugą odnajdziesz w gabinecie Zaydana. - Hitman: Ważne przedmioty, Marrakesz - Złota klatka | Solucja - Hitman - poradnik do gry
Szabla na zapleczu sklepu z butami - drugą odnajdziesz w gabinecie Zaydana.

Broń tę odnajdziesz w dwóch miejscach - znajduje się za ladą w sklepie z butami (M5,12), a także wbita jest w fotel stojący w rogu biura Zaydana. Szabla potrzebna jest do odblokowania osiągnięć z segmentu wyzwań "Wróżbita - Mistrz".