Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Hitman - poradnik do gry

Hitman - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI
Hitman - M8 Hokkaido
Hitman - M8 Hokkaido
Trutka na szczury
Trutka jest w zamkniętej szafce w łazience - wymagane użycie łomu (zielone 3 na mapie).
W szafce są też monety. W łazience do odnalezienia są ponadto zapasowy strój pacjenta oraz nożyczki.
Paczka papierosów
Możesz ich użyć przy planowaniu morderstwa Yuki Yamazaki. Dostarcz papierosy do jej apartamentu (czerwone 6 na mapie) lub do jej prywatnego stolika w restauracji (czerwone 18 na mapie).
Ochroniarze
Możesz podsłuchać ich rozmowy na temat nałogu Yuki Yamazaki (okazja do zamordowania jej). Możesz też odciągnąć jednego strażnika i pozyskać strój ochroniarza.
Wagonik kolejki
Możesz spotkać się tu z Yuki Yamazaki w przebraniu dyrektora i zabić ją przerzucając ją przez balustradę.
Jeśli zaalarmowałeś wrogów to Yuki Yamazaki może spróbować uciec kolejką. Możesz wtedy zestrzelić wagonik żeby ją zabić.
Wagonik kolejki to jedno z możliwych miejsc opuszczenia terenu misji.
Toksyna botulinum
Toksyna jest w zamkniętej szafce w łazience - wymagane użycie łomu (zielone 3 na mapie). Jest to śmiertelna trucizna.
Apartament Yuki Yamazaki
Możesz do niego wejść w przebraniu ochroniarza lub dotrzeć do niego po gzymsie od strony apartamentu Jasona Portmana (niebieskie 3 na mapie).
Miejsce do pozostawienia paczki papierosów - Yuki Yamazaki pójdzie je zapalić na balkon.
Katana. Monety na łóżku.
Lista zabójstw Ericha Sodersa
Możesz ją wgrać do komputera w jednej z sal operacyjnych (czerwone 33 na mapie) i doprowadzić do tego żeby przejrzał ją główny chirurg.
Butelka z wodą
Możesz wsypać truciznę. Jeśli nie była ona śmiertelna to Yuki uda się do toalety.
Balkon apartamentu Yuki Yamazaki
Pilnuje go 2 ochroniarzy. Możesz zabić Yuki Yamazaki gdy przyjdzie zapalić papierosa (przerzucenie jej przez balustradę lub zastrzelenie z balkonu apartamentu Jasona Portmana) lub sabotować lampę gazową (wymagany klucz francuski).
Trutka na szczury
Jest ukryta w narożniku.
Ryba fugu
Możesz użyć na niej noża kuchennego (jeden jest w kuchni) i pozyskać truciznę fugu. Trucizny warto użyć do przygotowania zatrutego sushi dla Yuki Yamazaki w restauracji (czerwone 19 na mapie).
Pilot do neuroczipa
Do pomieszczenia z pilotem możesz wejść drzwiami lub oknem. Możesz użyć pilota na jednym z lekarzy (Kustoszu) z kostnicy (czerwone 27 na mapie). Pomoże ci to w zamordowaniu Ericha Sodersa.
Skrytka z pigułkami
Możesz tu doprowadzić głównego chirurga (czerwone 15 na mapie) w przebraniu pilota i przekazać mu pigułki. Możesz też zatruć pigułki. Uważaj na śpiącego wartownika.
Punkt snajperski
Możesz stąd zastrzelić Yuki Yamazaki gdy pojawi się na moście w ogrodzie (czerwone 25 na mapie). Do lokacji tej możesz też dostarczyć karabin snajperski.
Lądowisko dla śmigłowca
Przebywa tu pilot, za którym możesz zacząć podążać żeby pozyskać jego przebranie.
Śmigłowca możesz użyć do ucieczki po zaliczeniu misji.
Wejście od strony lądowiska
Pilnują go ochroniarze - mogą zechcieć Cię przeszukać jeśli grasz jako pilot lub chirurg.
Możesz się tu spotkać z głównym chirurgiem grając jako pilot i doprowadzić go do skrytki z pigułkami (czerwone 12 na mapie).
Do wejścia możesz dotrzeć przechodząc po gzymsie od strony ogrodu (niebieskie 19 na mapie).
Toaleta
Możesz tu zaatakować Jasona Portmana z myślą o przejęciu jego tożsamości.
Do toalety dotrze dyrektor szpitala po tym jak spożyje zatruty posiłek w restauracji (czerwone 17 na mapie).
Posiłek
Możesz po dodaniu trucizny przyczynić się do zatrucia dyrektora szpitala.
Prywatny stolik Yuki Yamazaki
Możesz wkroczyć do tego obszaru w przebraniu dyrektora szpitala (obowiązkowe przeszukanie) lub po odwróceniu uwagi ochroniarza.
Pozostawienie tu paczki papierosów sprawi, że Yuki Yamazaki pójdzie zapalić do ogrodu (czerwone 20 na mapie).
Stół do przygotowywania sushi
Możesz tu w przebraniu kucharza przygotować zatruty posiłek dla Yuki Yamazaki.
Nóż kuchenny, tasak.
Beczka
Yuki Yamzaki przyjdzie tu zapalić papierosa po tym jak znajdzie paczkę w restauracji (czerwone 18 na mapie). Możesz wcześniej przedziurawić beczkę (wymagany śrubokręt), dzięki czemu zginie w płomieniach.
Obszar do uprawiania jogi
Możesz tu odbyć lekcję jogi wraz z Yuki Yamazaki będąc przebranym za instruktora. Pozwoli ci to łatwo ją zabić.
Grafik lekcji yogi.
Instruktor jogi
Domyślne miejsce pobytu instruktora jogi (może też zejść na parter i zatrzymać się w garażu). Możesz go zaatakować, założyć jego przebranie i spotkać się z Yuki Yamazaki podając się za instruktora.
Zawór zimnej wody
Możesz zakręcić zawór i doprowadzić do opuszczenia obszaru lekcji jogi (czerwone 21 na mapie) przez pacjentów szpitala. Ułatwi ci to zamordowanie Yuki Yamazaki w przebraniu instruktora jogi.
Sauna
Terminal obsługi sauny jest w bocznym pomieszczeniu. Możesz przepędzić gości i uwięzić Yuki Yamazaki w gorącej saunie żeby ją zabić.
Mostek
Yuki Yamazaki co pewien czas zatrzymuje się w tym miejscu. Możesz ją wtedy zastrzelić z karabinu snajperskiego (czerwone 13 na mapie).
Notatki asystenta naukowego
Możesz się dzięki nim dowiedzieć o neuroczipie Kustosza (pierwszy krok Możliwości związanej z zamordowaniem Ericha Sodersa). Pilot do neuroczipa jest w jednym z pomieszczeń sypialnych (czerwone 11 na mapie).
Kostnica
Przebywa tu Kustosz - możesz użyć pilota (czerwone 11 na mapie) na jego neuroczipie.
Możesz użyć nieopisanej karty magnetycznej (zielone 9 na mapie) lub urządzenia szyfrującego (zielone 6 na mapie) do otwarcia jednej z lodówek. Uratujesz w ten Smitha i będziesz mógł zabrać uniwersalny czip RFID do otwierania wszystkich zamkniętych drzwi.
Magazyn narządów
Jest tu serce dla Ericha Sodersa, którego pilnuje 2 ochroniarzy. Możesz się ich pozbyć z pomocą Kustosza lub zmniejszając temperaturę w pomieszczeniu w przebraniu lekarza z kostnicy (wymagany klucz francuski). Pozwoli ci to zniszczyć serce i zabić Sodersa.
Składzik komórek macierzystych
Możesz użyć dowolnej trucizny na komórkach macierzystych. Otrzymasz dzięki temu zabójczy pojemnik z komórkami macierzystymi, którego można użyć do zamordowania Ericha Sodersa (czerwone 31 na mapie).
Sala operacyjna
Operowany jest tu Erich Soders. Głównych wejść na salę pilnują ochroniarze i wpuszczają jedynie chirurgów. Możesz też zbliżyć się do sali operacyjnej od strony pomieszczenia kontrolnego (niebieskie 34 na mapie) lub pomieszczenia z komórkami macierzystymi (czerwone 31 na mapie).
Pomieszczenie kontrolne komórek macierzystych
Możesz tu dotrzeć od strony sali operacyjnej lub kostnicy. Podmiana komórek macierzystych (czerwone 29 na mapie) na zatrute może zabić Ericha Sodersa.
Pomieszczenie podtrzymywania życia
Możesz wyłączyć respirator. Erich Soders zginie tylko jeśli sabotowana została sztuczna inteligencja KAI (czerwone 36 na mapie).
Komputer
Możesz wgrać do komputera listę zabójstw Ericha Sodersa (czerwone 7 na mapie) i zaczekać aż zapozna się z nią główny chirurg.
Konsola sterowania robota chirurgicznego
Możesz użyć tej konsoli grając jako główny chirurg. Wybranie poprawnych poleceń doprowadzi do śmierci Ericha Sodersa.
Drugorzędne pomieszczenie kontrolne
Możesz użyć konsoli do zamordowania Ericha Sodersa, ale tylko jeśli sabotowana została sztuczna inteligencja KAI (czerwone 36 na mapie).
Pomieszczenie jednostki centralnej KAI
Możesz doprowadzić do sabotażu KAI i umożliwić sobie zamordowanie Ericha Sodersa z użyciem jednej z konsol sterowania (czerwone 32 i 35 na mapie)
Pomieszczenie sterowania defibrylatorem
Możesz sabotować moduł bezpieczeństwa i przerwać procedurę. Przeładowanie defibrylatora w momencie przygotowywania go przez KAI doprowadzi do śmierci Ericha Sodersa.
Pomieszczenie wydziału badań
Paczka papierosów - jest w zamkniętej szafce w łazience i wymaga użycia łomu (zielone 3 na mapie). Możesz ich użyć przy planowaniu morderstwa Yuki Yamazaki. Dostarcz papierosy do jej apartamentu (czerwone 6 na mapie) lub do jej prywatnego stolika w restauracji (czerwone 18 na mapie).
Możesz wsypać truciznę i wyeliminować lekarza na osobności żeby zdobyć jego przebranie.
Pomieszczenie rehabilitacyjne
Możesz tu łatwo zaatakować chirurga jeżeli przejąłeś tożsamość Jasona Portmana.
Jeśli Jason Portman sam dotarł do głównego budynku to będzie podróżował po okolicy.
Toksyna botulinum
Jest to śmiertelna trucizna.
Miejsce startu - apartament Agenta 47 (Tobias Rieper)
Domyślne miejsce rozpoczęcia misji. Możliwość przedostania się po gzymsie na balkon sąsiedniego apartamentu (Amosa Dextera).
Publiczna karta pacjenta - Tobias Rieper. Ulotka szpitala Gama.
Apartament Amosa Dextera
Możesz do niego wejść w przebraniu lekarza lub po gzymsie od strony apartamentu Agenta 47. Amos Dexter co pewien czas powraca do apartamentu - możesz go wyeliminować i założyć jego przebranie.
Przycisk do wzywania pomocy - możesz przywołać lekarzy i wykorzystać to do zaatakowania jednego z nich.
Publiczna karta pacjenta - Amos Dexter.
Apartament Jasona Portmana
Możesz do niego wejść w przebraniu lekarza lub po gzymsie od strony apartamentu Yuki Yamazaki. Jason opuszcza apartament na samym początku misji.
Publiczna karta pacjenta - Jason Portman.
Kuchnia
Przebywa w niej 2 kucharzy.
Możesz zatruć jeden z posiłków przy zamykanej okiennicy i pójść za otrutą osobą do toalety żeby zdobyć jej przebranie.
Nóż kuchenny.
Pomieszczenie na żywność jest jedną z dostępnych skrytek Agencji.
Kantyna dla personelu placówki
Możesz podsłuchać rozmowy na temat upodobań kuliarnych Yuki Yamazaki.
Toaleta restauracji
Znajduje się tu jedna ze skrytek Agencji. Możesz tu też wyeliminować pracownika szpitala otrutego w kuchni.
Pokój gier
Możesz użyć śrubokręta żeby sabotować przedłużacz i następnie zwiększyć poziom trudności gry wideo. Majster zginie podczas próby bicia rekordu.
Pomieszczenia pracowników
Nie ma tu nikogo. Możesz rozpocząć tu misję w przebraniu pracownika ośrodka. W bocznym pomieszczeniu garderoby jest jedna z możliwych skrytek Agencji.
Ścieżka na tyłach szpitala
Po okolicy tej podróżują pracownik ochrony ośrodka oraz majster (ma on przy sobie paczkę papierosów). Możesz też sabotować zbiornik z gazem.
Garaż
Majster pracuje tu przy skuterze śnieżnym i możesz go wyeliminować żeby zdobyć jego przebranie. Pojawia się tu też instruktor jogi.
W lokacji tej jest jedna ze skrytek Agencji.
Przejście do kostnicy
Możesz przekraść się za plecami lekarza i pracownika ochrony ośrodka.
W korytarzu jest siekiera.
Skuter śnieżny
Możesz go użyć do ucieczki po zakończeniu misji.
Generator
Możesz go sabotować i wyeliminować majstra, który się tu pojawi, by przejąć jego ubranie.
Boczne wejście
Możesz dzięki niemu łatwo dotrzeć do kostnicy oraz na wyższe piętra głównego budynku szpitala.
Możesz się tu wdrapać na dach szpitala w stroju wojownika ninja (drobne wyzwanie).
Północne wejście
Nikt go nie pilnuje.
Otwarte okno i rynna
Okno prowadzi do toalety na parterze.
Rynna prowadzi do otwartego okna na piętrze (pomieszczenie z lekarzami).
Górska ścieżka
Możesz tu rozpocząć oraz zakończyć misję.
Skrzynka z bezpiecznikami
Sabotowanie skrzynki doprowadzi do pojawienia się tu kucharza. Możesz go zaatakować i zdobyć jego przebranie.
Rynna pozwalająca dotrzeć na górny poziom ogrodu.
Balustrada
Możesz przejść przez balustradę i dotrzeć do tylnego wejścia do szpitala (czerwone 15 na mapie).
Pomieszczenie monitoringu
Przebywa tu 2 pracowników ochrony ośrodka. Możesz sabotować monitoring.
Podręcznik do systemu chirurgicznego KAI.
Korytarz pilnowany przez strażników
Wstęp mają lekarze, dyrektor szpitala oraz ochroniarze. Pozostałe osoby nie zostaną wpuszczone lub zostaną przeszukane.
Restauracja
Miejsce to jest otwarte dla pacjentów. Możesz tu rozpocząć misję.
Centrum odnowy biologicznej
Miejsce to jest otwarte dla pacjentów. Możesz tu rozpocząć misję.
Korytarz do głównego szpitala
Jest on oszklony i musisz uważać na majstrów jeśli nie korzystasz z przebrania.
Przycisk
Wyłącza on światła na mostku w ogrodzie.
Monitoring
Możesz z tego miejsca sabotować monitoring bez ryzyka wykrycia przez wrogów.
Krematorium
Możesz wrzucać ciała do pieców i załączać je żeby pozbyć się śladów.
Stół badań w kostnicy
Przebywa tu 2 lekarzy. Możesz odciągnąć jednego z nich wyłączając oświetlenie w sali.
Możesz rozpocząć misję w tym miejscu (udając zwłoki).
Schody do kostnicy
Schody do pomieszczenia z komórkami macierzystymi
Pomieszczenie oddziału intensywnej opieki medycznej
Możesz wsypać truciznę do kubka i wyeliminować lekarza gdy pójdzie do toalety.
Poufna karta pacjenta - Jason Portman
Poufna karta pacjenta - Tobias Rieper
Poufna karta pacjenta - Amos Dexter
Ogród
Do ogrodu mają wstęp pracownicy i goście szpitala. Co pewien czas pojawiają się tu Yuki Yamazaki i dyrektor szpitala.
Możesz tu rozpocząć misję jako majster.
Toaleta
Możesz tu wyeliminować lekarza po tym jak spożyje truciznę.
W lokacji tej znajduje się jedna ze skrytek Agencji.
Pomieszczenie kontrolne sali operacyjnej
Możesz tu rozpocząć misję w przebraniu chirurga.
Poufna karta pacjenta - Erich Soders
Przebranie pracownika ośrodka
Jest ono w miejscu gdzie pracownik bierze prysznic.
Klucz francuski
Klucz francuski jest w zamkniętej szafce na korytarzu - wymagane użycie łomu (zielone 3 na mapie).
Łom
Możesz go użyć do otwarcia zamkniętych szafek w różnych częściach mapy.
Klucz francuski
Śrubokręt
Jednorazowe urządzenie szyfrujące
Urządzenie jest w zamkniętej szafce - wymagane użycie łomu (zielone 3 na mapie). Możesz użyć tego gadżetu do otwarcia dowolnych zamkniętych drzwi lub do uwolnienia osoby przebywającej w kostnicy (czerwone 27 na mapie).
Podręcznik do systemu chirurgicznego KAI
Przebranie motocyklisty
Zdejmij strój ze zwłok w kostnicy. Przebranie to możesz wykorzystać do zaliczenia jednego z drobnych wyzwań.
Śrubokręt
Gabinet dyrektora
Przebranie baseballisty, kij baseballowy - możesz ich użyć do zaliczenia jednego z drobnych wyzwań.
Nieopisana karta magnetyczna - możesz użyć karty do uwolnienia osoby przebywającej w kostnicy (czerwone 27 na mapie).
Powiększ mapę

Hokkaido - Situs Inversus - Mapa lokacji | Solucja Hitman poradnik Hitman

Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019

Lokacje związane z zabójstwami

1Trutka na szczury
Trutka jest w zamkniętej szafce w łazience - wymagane użycie łomu (zielone 3 na mapie).
W szafce są też monety. W łazience do odnalezienia są ponadto zapasowy strój pacjenta oraz nożyczki.

2Paczka papierosów
Możesz ich użyć przy planowaniu morderstwa Yuki Yamazaki. Dostarcz papierosy do jej apartamentu (czerwone 6 na mapie) lub do jej prywatnego stolika w restauracji (czerwone 18 na mapie).

3Ochroniarze
Możesz podsłuchać ich rozmowy na temat nałogu Yuki Yamazaki (okazja do zamordowania jej). Możesz też odciągnąć jednego strażnika i pozyskać strój ochroniarza.

4Wagonik kolejki
Możesz spotkać się tu z Yuki Yamazaki w przebraniu dyrektora i zabić ją przerzucając ją przez balustradę.
Jeśli zaalarmowałeś wrogów to Yuki Yamazaki może spróbować uciec kolejką. Możesz wtedy zestrzelić wagonik żeby ją zabić.
Wagonik kolejki to jedno z możliwych miejsc opuszczenia terenu misji.

5Toksyna botulinum
Toksyna jest w zamkniętej szafce w łazience - wymagane użycie łomu (zielone 3 na mapie). Jest to śmiertelna trucizna.

6Apartament Yuki Yamazaki
Możesz do niego wejść w przebraniu ochroniarza lub dotrzeć do niego po gzymsie od strony apartamentu Jasona Portmana (niebieskie 3 na mapie).
Miejsce do pozostawienia paczki papierosów - Yuki Yamazaki pójdzie je zapalić na balkon.
Katana. Monety na łóżku.

7Lista zabójstw Ericha Sodersa
Możesz ją wgrać do komputera w jednej z sal operacyjnych (czerwone 33 na mapie) i doprowadzić do tego żeby przejrzał ją główny chirurg.
Butelka z wodą
Możesz wsypać truciznę. Jeśli nie była ona śmiertelna to Yuki uda się do toalety.

8Balkon apartamentu Yuki Yamazaki
Pilnuje go 2 ochroniarzy. Możesz zabić Yuki Yamazaki gdy przyjdzie zapalić papierosa (przerzucenie jej przez balustradę lub zastrzelenie z balkonu apartamentu Jasona Portmana) lub sabotować lampę gazową (wymagany klucz francuski).

9Trutka na szczury
Jest ukryta w narożniku.

10Ryba fugu
Możesz użyć na niej noża kuchennego (jeden jest w kuchni) i pozyskać truciznę fugu. Trucizny warto użyć do przygotowania zatrutego sushi dla Yuki Yamazaki w restauracji (czerwone 19 na mapie).

11Pilot do neuroczipa
Do pomieszczenia z pilotem możesz wejść drzwiami lub oknem. Możesz użyć pilota na jednym z lekarzy (Kustoszu) z kostnicy (czerwone 27 na mapie). Pomoże ci to w zamordowaniu Ericha Sodersa.

12Skrytka z pigułkami
Możesz tu doprowadzić głównego chirurga (czerwone 15 na mapie) w przebraniu pilota i przekazać mu pigułki. Możesz też zatruć pigułki. Uważaj na śpiącego wartownika.

13Punkt snajperski
Możesz stąd zastrzelić Yuki Yamazaki gdy pojawi się na moście w ogrodzie (czerwone 25 na mapie). Do lokacji tej możesz też dostarczyć karabin snajperski.

14Lądowisko dla śmigłowca
Przebywa tu pilot, za którym możesz zacząć podążać żeby pozyskać jego przebranie.
Śmigłowca możesz użyć do ucieczki po zaliczeniu misji.

15Wejście od strony lądowiska
Pilnują go ochroniarze - mogą zechcieć Cię przeszukać jeśli grasz jako pilot lub chirurg.
Możesz się tu spotkać z głównym chirurgiem grając jako pilot i doprowadzić go do skrytki z pigułkami (czerwone 12 na mapie).
Do wejścia możesz dotrzeć przechodząc po gzymsie od strony ogrodu (niebieskie 19 na mapie).

16Toaleta
Możesz tu zaatakować Jasona Portmana z myślą o przejęciu jego tożsamości.
Do toalety dotrze dyrektor szpitala po tym jak spożyje zatruty posiłek w restauracji (czerwone 17 na mapie).

17Posiłek
Możesz po dodaniu trucizny przyczynić się do zatrucia dyrektora szpitala.

18Prywatny stolik Yuki Yamazaki
Możesz wkroczyć do tego obszaru w przebraniu dyrektora szpitala (obowiązkowe przeszukanie) lub po odwróceniu uwagi ochroniarza.
Pozostawienie tu paczki papierosów sprawi, że Yuki Yamazaki pójdzie zapalić do ogrodu (czerwone 20 na mapie).

19Stół do przygotowywania sushi
Możesz tu w przebraniu kucharza przygotować zatruty posiłek dla Yuki Yamazaki.
Nóż kuchenny, tasak.

20Beczka
Yuki Yamzaki przyjdzie tu zapalić papierosa po tym jak znajdzie paczkę w restauracji (czerwone 18 na mapie). Możesz wcześniej przedziurawić beczkę (wymagany śrubokręt), dzięki czemu zginie w płomieniach.

21Obszar do uprawiania jogi
Możesz tu odbyć lekcję jogi wraz z Yuki Yamazaki będąc przebranym za instruktora. Pozwoli ci to łatwo ją zabić.
Grafik lekcji yogi.

22Instruktor jogi
Domyślne miejsce pobytu instruktora jogi (może też zejść na parter i zatrzymać się w garażu). Możesz go zaatakować, założyć jego przebranie i spotkać się z Yuki Yamazaki podając się za instruktora.

23Zawór zimnej wody
Możesz zakręcić zawór i doprowadzić do opuszczenia obszaru lekcji jogi (czerwone 21 na mapie) przez pacjentów szpitala. Ułatwi ci to zamordowanie Yuki Yamazaki w przebraniu instruktora jogi.

24Sauna
Terminal obsługi sauny jest w bocznym pomieszczeniu. Możesz przepędzić gości i uwięzić Yuki Yamazaki w gorącej saunie żeby ją zabić.

25Mostek
Yuki Yamazaki co pewien czas zatrzymuje się w tym miejscu. Możesz ją wtedy zastrzelić z karabinu snajperskiego (czerwone 13 na mapie).

26Notatki asystenta naukowego
Możesz się dzięki nim dowiedzieć o neuroczipie Kustosza (pierwszy krok Możliwości związanej z zamordowaniem Ericha Sodersa). Pilot do neuroczipa jest w jednym z pomieszczeń sypialnych (czerwone 11 na mapie).

27Kostnica
Przebywa tu Kustosz - możesz użyć pilota (czerwone 11 na mapie) na jego neuroczipie.
Możesz użyć nieopisanej karty magnetycznej (zielone 9 na mapie) lub urządzenia szyfrującego (zielone 6 na mapie) do otwarcia jednej z lodówek. Uratujesz w ten Smitha i będziesz mógł zabrać uniwersalny czip RFID do otwierania wszystkich zamkniętych drzwi.

28Magazyn narządów
Jest tu serce dla Ericha Sodersa, którego pilnuje 2 ochroniarzy. Możesz się ich pozbyć z pomocą Kustosza lub zmniejszając temperaturę w pomieszczeniu w przebraniu lekarza z kostnicy (wymagany klucz francuski). Pozwoli ci to zniszczyć serce i zabić Sodersa.

29Składzik komórek macierzystych
Możesz użyć dowolnej trucizny na komórkach macierzystych. Otrzymasz dzięki temu zabójczy pojemnik z komórkami macierzystymi, którego można użyć do zamordowania Ericha Sodersa (czerwone 31 na mapie).

30Sala operacyjna
Operowany jest tu Erich Soders. Głównych wejść na salę pilnują ochroniarze i wpuszczają jedynie chirurgów. Możesz też zbliżyć się do sali operacyjnej od strony pomieszczenia kontrolnego (niebieskie 34 na mapie) lub pomieszczenia z komórkami macierzystymi (czerwone 31 na mapie).

31Pomieszczenie kontrolne komórek macierzystych
Możesz tu dotrzeć od strony sali operacyjnej lub kostnicy. Podmiana komórek macierzystych (czerwone 29 na mapie) na zatrute może zabić Ericha Sodersa.

32Pomieszczenie podtrzymywania życia
Możesz wyłączyć respirator. Erich Soders zginie tylko jeśli sabotowana została sztuczna inteligencja KAI (czerwone 36 na mapie).

33Komputer
Możesz wgrać do komputera listę zabójstw Ericha Sodersa (czerwone 7 na mapie) i zaczekać aż zapozna się z nią główny chirurg.

34Konsola sterowania robota chirurgicznego
Możesz użyć tej konsoli grając jako główny chirurg. Wybranie poprawnych poleceń doprowadzi do śmierci Ericha Sodersa.

35Drugorzędne pomieszczenie kontrolne
Możesz użyć konsoli do zamordowania Ericha Sodersa, ale tylko jeśli sabotowana została sztuczna inteligencja KAI (czerwone 36 na mapie).

36Pomieszczenie jednostki centralnej KAI
Możesz doprowadzić do sabotażu KAI i umożliwić sobie zamordowanie Ericha Sodersa z użyciem jednej z konsol sterowania (czerwone 32 i 35 na mapie)

37Pomieszczenie sterowania defibrylatorem
Możesz sabotować moduł bezpieczeństwa i przerwać procedurę. Przeładowanie defibrylatora w momencie przygotowywania go przez KAI doprowadzi do śmierci Ericha Sodersa.

38Pomieszczenie wydziału badań
Paczka papierosów - jest w zamkniętej szafce w łazience i wymaga użycia łomu (zielone 3 na mapie). Możesz ich użyć przy planowaniu morderstwa Yuki Yamazaki. Dostarcz papierosy do jej apartamentu (czerwone 6 na mapie) lub do jej prywatnego stolika w restauracji (czerwone 18 na mapie).
Możesz wsypać truciznę i wyeliminować lekarza na osobności żeby zdobyć jego przebranie.

39Pomieszczenie rehabilitacyjne
Możesz tu łatwo zaatakować chirurga jeżeli przejąłeś tożsamość Jasona Portmana.
Jeśli Jason Portman sam dotarł do głównego budynku to będzie podróżował po okolicy.

40Toksyna botulinum
Jest to śmiertelna trucizna.

Lokacje na mapie

1Miejsce startu - apartament Agenta 47 (Tobias Rieper)
Domyślne miejsce rozpoczęcia misji. Możliwość przedostania się po gzymsie na balkon sąsiedniego apartamentu (Amosa Dextera).
Publiczna karta pacjenta - Tobias Rieper. Ulotka szpitala Gama.

2Apartament Amosa Dextera
Możesz do niego wejść w przebraniu lekarza lub po gzymsie od strony apartamentu Agenta 47. Amos Dexter co pewien czas powraca do apartamentu - możesz go wyeliminować i założyć jego przebranie.
Przycisk do wzywania pomocy - możesz przywołać lekarzy i wykorzystać to do zaatakowania jednego z nich.
Publiczna karta pacjenta - Amos Dexter.

3Apartament Jasona Portmana
Możesz do niego wejść w przebraniu lekarza lub po gzymsie od strony apartamentu Yuki Yamazaki. Jason opuszcza apartament na samym początku misji.
Publiczna karta pacjenta - Jason Portman.

4Kuchnia
Przebywa w niej 2 kucharzy.
Możesz zatruć jeden z posiłków przy zamykanej okiennicy i pójść za otrutą osobą do toalety żeby zdobyć jej przebranie.
Nóż kuchenny.
Pomieszczenie na żywność jest jedną z dostępnych skrytek Agencji.

5Kantyna dla personelu placówki
Możesz podsłuchać rozmowy na temat upodobań kuliarnych Yuki Yamazaki.

6Toaleta restauracji
Znajduje się tu jedna ze skrytek Agencji. Możesz tu też wyeliminować pracownika szpitala otrutego w kuchni.

7Pokój gier
Możesz użyć śrubokręta żeby sabotować przedłużacz i następnie zwiększyć poziom trudności gry wideo. Majster zginie podczas próby bicia rekordu.

8Pomieszczenia pracowników
Nie ma tu nikogo. Możesz rozpocząć tu misję w przebraniu pracownika ośrodka. W bocznym pomieszczeniu garderoby jest jedna z możliwych skrytek Agencji.

9Ścieżka na tyłach szpitala
Po okolicy tej podróżują pracownik ochrony ośrodka oraz majster (ma on przy sobie paczkę papierosów). Możesz też sabotować zbiornik z gazem.

10Garaż
Majster pracuje tu przy skuterze śnieżnym i możesz go wyeliminować żeby zdobyć jego przebranie. Pojawia się tu też instruktor jogi.
W lokacji tej jest jedna ze skrytek Agencji.

11Przejście do kostnicy
Możesz przekraść się za plecami lekarza i pracownika ochrony ośrodka.
W korytarzu jest siekiera.

12Skuter śnieżny
Możesz go użyć do ucieczki po zakończeniu misji.

13Generator
Możesz go sabotować i wyeliminować majstra, który się tu pojawi, by przejąć jego ubranie.

14Boczne wejście
Możesz dzięki niemu łatwo dotrzeć do kostnicy oraz na wyższe piętra głównego budynku szpitala.
Możesz się tu wdrapać na dach szpitala w stroju wojownika ninja (drobne wyzwanie).

15Północne wejście
Nikt go nie pilnuje.

16Otwarte okno i rynna
Okno prowadzi do toalety na parterze.
Rynna prowadzi do otwartego okna na piętrze (pomieszczenie z lekarzami).

17Górska ścieżka
Możesz tu rozpocząć oraz zakończyć misję.

18Skrzynka z bezpiecznikami
Sabotowanie skrzynki doprowadzi do pojawienia się tu kucharza. Możesz go zaatakować i zdobyć jego przebranie.
Rynna pozwalająca dotrzeć na górny poziom ogrodu.

19Balustrada
Możesz przejść przez balustradę i dotrzeć do tylnego wejścia do szpitala (czerwone 15 na mapie).

20Pomieszczenie monitoringu
Przebywa tu 2 pracowników ochrony ośrodka. Możesz sabotować monitoring.
Podręcznik do systemu chirurgicznego KAI.

21Korytarz pilnowany przez strażników
Wstęp mają lekarze, dyrektor szpitala oraz ochroniarze. Pozostałe osoby nie zostaną wpuszczone lub zostaną przeszukane.

22Restauracja
Miejsce to jest otwarte dla pacjentów. Możesz tu rozpocząć misję.

23Centrum odnowy biologicznej
Miejsce to jest otwarte dla pacjentów. Możesz tu rozpocząć misję.

24Korytarz do głównego szpitala
Jest on oszklony i musisz uważać na majstrów jeśli nie korzystasz z przebrania.

25Przycisk
Wyłącza on światła na mostku w ogrodzie.

26Monitoring
Możesz z tego miejsca sabotować monitoring bez ryzyka wykrycia przez wrogów.

27Krematorium
Możesz wrzucać ciała do pieców i załączać je żeby pozbyć się śladów.

28Stół badań w kostnicy
Przebywa tu 2 lekarzy. Możesz odciągnąć jednego z nich wyłączając oświetlenie w sali.
Możesz rozpocząć misję w tym miejscu (udając zwłoki).

29Schody do kostnicy

30Schody do pomieszczenia z komórkami macierzystymi

31Pomieszczenie oddziału intensywnej opieki medycznej
Możesz wsypać truciznę do kubka i wyeliminować lekarza gdy pójdzie do toalety.
Poufna karta pacjenta - Jason Portman
Poufna karta pacjenta - Tobias Rieper
Poufna karta pacjenta - Amos Dexter

32Ogród
Do ogrodu mają wstęp pracownicy i goście szpitala. Co pewien czas pojawiają się tu Yuki Yamazaki i dyrektor szpitala.
Możesz tu rozpocząć misję jako majster.

33Toaleta
Możesz tu wyeliminować lekarza po tym jak spożyje truciznę.
W lokacji tej znajduje się jedna ze skrytek Agencji.

34Pomieszczenie kontrolne sali operacyjnej
Możesz tu rozpocząć misję w przebraniu chirurga.
Poufna karta pacjenta - Erich Soders

Ważne przedmioty na mapie

1Przebranie pracownika ośrodka
Jest ono w miejscu gdzie pracownik bierze prysznic.

2Klucz francuski
Klucz francuski jest w zamkniętej szafce na korytarzu - wymagane użycie łomu (zielone 3 na mapie).

3Łom
Możesz go użyć do otwarcia zamkniętych szafek w różnych częściach mapy.

4Klucz francuski

5Śrubokręt

6Jednorazowe urządzenie szyfrujące
Urządzenie jest w zamkniętej szafce - wymagane użycie łomu (zielone 3 na mapie). Możesz użyć tego gadżetu do otwarcia dowolnych zamkniętych drzwi lub do uwolnienia osoby przebywającej w kostnicy (czerwone 27 na mapie).
Podręcznik do systemu chirurgicznego KAI

7Przebranie motocyklisty
Zdejmij strój ze zwłok w kostnicy. Przebranie to możesz wykorzystać do zaliczenia jednego z drobnych wyzwań.

8Śrubokręt

9Gabinet dyrektora
Przebranie baseballisty, kij baseballowy - możesz ich użyć do zaliczenia jednego z drobnych wyzwań.
Nieopisana karta magnetyczna - możesz użyć karty do uwolnienia osoby przebywającej w kostnicy (czerwone 27 na mapie).

Legenda Hitman - M8 Hokkaido

Lokacje na mapie

Ważne przedmioty na mapie

Lokacje związane z zabójstwami

Powyższa mapa prezentuje obszar działań dostępny podczas rozgrywania szóstego głównego epizodu gry Hitman (finałowego dla pierwszego sezonu tej produkcji). Jest to kontrakt o nazwie Situs Inversus i jego akcja rozgrywa się na terenie prywatnego szpitala Gama zlokalizowanego wysoko w górach w Hokkaido w Japonii. Agent 47 musi zinfiltrować prywatną klinikę działając (domyślnie) pod przykrywką pacjenta o statusie VIP-a - Tobiasa Riepera.

Zadaniem głównego bohatera w misji Situs Inversus jest zamordowanie dwóch osób. Kontrakt ten jest nietypowy, gdyż będący jednym z celów misji Erich Soders leży na stole operacyjnym w klinice. Postać ta jest w rezultacie bezbronna, aczkolwiek sala operacyjna jest pilnie strzeżona i przedostanie się do głównej części szpitala nie jest takie proste. Drugi cel misji to Yuki Yamazaki. W tym przypadku obowiązuje już dość typowy schemat działania. Yuki podróżuje po różnych częściach prywatnego szpitala i możesz ją wyeliminować gdy znajdzie się na osobności lub z wykorzystaniem różnorakich przebrań i obiektów z otoczenia.

Przemieszczanie się po prywatnym szpitalu jest bardziej kłopotliwe z racji na zaostrzone środki bezpieczeństwa i nadzorowanie pracy placówki przez sztuczną inteligencję. Kwestie te dokładniej opisane zostały na kolejnych stronach poradnika.

Przygotowania do misji

Opcja zabrania ze sobą wyposażenia staje się dostępna dopiero na 20 poziomie mistrzostwa Hokkaido - Hokkaido - Situs Inversus - Mapa lokacji | Solucja Hitman - Hitman - poradnik do gry
Opcja zabrania ze sobą wyposażenia staje się dostępna dopiero na 20 poziomie mistrzostwa Hokkaido

Do misji tej nie możesz się niestety w żaden sposób przygotować, albowiem z racji na środki bezpieczeństwa obowiązujące na terenie szpitala domyślnie nie jest możliwe zabranie ze sobą jakiegokolwiek elementu wyposażenia Agenta 47. Oznacza to, że kontrakt rozpoczniesz z pustym inwentarzem i wszystkie przedmioty, które będą mogły zostać użyte jako bronie czy do odblokowania kolejnych obszarów szpitala, będziesz musiał pozyskać we własnym zakresie dzięki dokładnej eksploracji całej placówki.

Opisana wyżej sytuacja ulega poprawie wraz ze zdobywaniem kolejnych rang i osiąganiu wyższych poziomów mistrzostwa w Hokkaido. Awansując na wyższe poziomy mistrzostwa będziesz mógł przede wszystkim skorzystać ze skrytek Agencji i dostarczyć z ich pomocą do prywatnej kliniki wybrany przez siebie pojedynczy przedmiot. Wszystko "wraca do normy" dopiero po osiągnięciu maksymalnego dwudziestego poziomu mistrzostwa. Od tego momentu będziesz mógł zabierać ze sobą na misję standardowy zestaw przedmiotów, nawet jeśli zdecydujesz się na rozpoczęcie kontraktu bez dodatkowego przebrania (czyli jako VIP Tobias Rieper).

Jeśli masz taką możliwość to na misję tę warto zabrać urządzenie szyfrujące (Disposable Scrambler), które może ci pomóc w obejściu zabezpieczeń przy wielu drzwiach w szpitalu (uwaga - urządzenie może zostać użyte tylko trzy razy!). Wybór ten nie jest jednak obowiązkowy, gdyż możesz równie dobrze docierać do kolejnych lokacji polegając na zakładaniu przebrań osób dysponujących większymi uprawnieniami do podróżowania po szpitalu.

Domyślne miejsce rozpoczęcia misji to apartament Agenta 47 (Tobiasa Riepera) (M8,1). Bez przebrania możesz odwiedzić najważniejsze lokacje na poziomach 0 i 1 szpitala, m.in. restaurację, saunę i duży ogród. Po tym jak awansujesz dostatecznie w misji i odblokujesz nowe miejsca startu możesz rozważyć zainteresowanie się rozpoczęciem misji w kuchni w przebraniu kucharza (M8,4) lub w głównym budynku szpitala w przebraniu chirurga (M8,34). Gra wymusza niestety zdobycie najbardziej wartościowych przebrań (ochroniarza i dyrektora szpitala) we własnym zakresie, ale na szczęście nie jest to zbyt skomplikowane (szczegóły na stronie z omówieniem dostępnych przebrań). Jeśli masz w planach użycie snajperki to jako miejsce startu dobrze jest wybrać górską ścieżkę (M8,17). Do tej samej lokacji możesz też dostarczyć karabin snajperski (jest tam skrytka Agencji).

Informacje na temat misji

Cele misji to Erich Soders oraz Yuki Yamazaki. Erich Soders już w momencie rozpoczęcia misji leży na stole operacyjnym w głównym budynku szpitala (M8,30) w oczekiwaniu na zabieg. Pomimo tego, że cel misji nie może się ruszać, istnieje wiele metod na wyeliminowanie go (większość z nich zakłada sabotowanie różnorakich urządzeń medycznych znajdujących się w klinice). Yuki Yamazaki podróżuje po różnych częściach kliniki. Odwiedzane przez nią miejsca to jej apartament (M8,6), spa (M8,23), sauna (M8,24), ogród (M8,32) i restauracja (M8,22). Yuki towarzyszy dwóch ochroniarzy, aczkolwiek w wybranych momentach może się ona od nich oddzielić (np. gdy zechce udać się na papierosa, spotkać z dyrektorem czy zrelaksować w saunie).

Uwaga - Jeśli doprowadzisz do wszczęcia alarmu to Yuki może zostać ewakuowana do głównego budynku szpitala lub (w skrajnym przypadku) może podjąć decyzję o ucieczce ze szpitala wagonikiem kolejki górskiej (M8,4). W takiej sytuacji musisz doprowadzić do zrzucenia wagonika w przepaść zanim opuści on obszar misji (będziesz miał na to 45 sekund). Informacje jak tego dokonać są na stronie ze sposobami eliminacji Yuki.

Poziom trudności: Misja ta kładzie bardzo duży nacisk na dobre poznanie terenu działań. Podczas eksploracji szpitala po raz pierwszy możesz czuć się przytłoczony poziomem skomplikowania tej lokacji i koniecznością uzyskiwania specjalnych praw dostępu do jego wybranych części. Z czasem jednak bardzo dobrze opanujesz zasady działania i będziesz mógł wykorzystywać otoczenie żeby z większą łatwością dotrzeć do celów misji i pozbawić je życia. Na początek postaraj się przejrzeć zamieszczoną wyżej mapę oraz przeczytać kolejne strony poradnika, zwłaszcza te z informacjami o dostępnych przebraniach oraz o zasadach eksploracji szpitala.