Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Hitman - poradnik do gry

Hitman - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI
Hitman - M3 Paryż: The Showstopper
Hitman - M3 Paryż: The Showstopper
Miejsce startu
Goście mają dostęp tylko do okolic fontanny, południowego parkingu oraz do wschodniej i północnej części ogrodu (musisz przejść przez salę bankietową).
Główne wejście do pałacu
Jest ono dostępne dla wszystkich.
Mały budynek
Do budynku możesz dotrzeć przekradając się ogrodami i przeskakując przez ogrodzenie. W środku przebywa jedna z osób ze służby - możesz ją ogłuszyć i zabrać jej przebranie.
Możesz też ściągnąć w to miejsce pracownika ochrony i zabrać jego strój. W obu przypadkach schowaj ciała w pojemniku na tyłach budynku.
Zamknięte drzwi
Możesz otwierać drzwi wytrychem, łomem lub skorzystać z klucza odnalezionego na poziomie 0 pałacu (zielone 5 na mapie).
Uczestnik aukcji
Możesz go ogłuszyć i zabrać jego zaproszenie na aukcję. Pokazuj zaproszenie kolejnym strażnikom (niebieskie 6 i 30 na mapie), dzięki czemu docelowo dotrzesz do pomieszczenia aukcji na poziomie 3 (czerwone 10 na mapie).
Wejścia dla uprawnionych
Z wejść tych możesz bezproblemowo skorzystać tylko jeśli masz założone przebranie i/lub dysponujesz zaproszeniem na aukcję.
Członek służby
Możesz tu spotkać członka służby rozmawiającego przez telefon i wykorzystać to, że nikogo nie ma w pobliżu żeby go ogłuszyć i zabrać jego przebranie.
Mały budynek
Możesz zaatakować jednego z ochroniarzy podróżujących obok budynku, schować jego ciało w skrzyni i zabrać jego przebranie. W zdezorientowaniu wrogów dodatkowo może ci pomóc wyłączenie generatora.
Zamknięta bramka
Prowadzi ona do barki. Do otwarcia bramki możesz użyć wytrycha lub łomu.
Śmigłowiec
Możesz go użyć do ewakuacji po zamordowaniu celów misji.
Motorówka
Możesz jej użyć do opuszczenia obszaru misji po zamordowaniu obu celów. Musisz mieć klucz do motorówki z poziomu 2 pałacu (zielone 11 na mapie) i unikać wykrycia przez ochroniarza.
Mały budynek
Możesz wciągnąć pracownika ochrony przez okno i w taki sposób pozyskać jego strój.
Pracownik obsługi eventów
Możesz go ogłuszyć po tym jak oddalą się okoliczni wartownicy, przenieść jego ciało do pobliskiego pojemnika i założyć jego strój.
Obszar dla obsługi eventów
Możesz tu zdobyć dwa przebrania - stylisty (ogłusz jednego z nich na osobności) oraz pracownika obsługi eventów (sabotuj generator i zaczekaj aż przyjdzie go sprawdzić).
Kuchnia
W okolicy przebywa kilku kucharzy i najłatwiej możesz zaatakować tego w północnego korytarza. Możesz następnie schować jego ciało i założyć jego przebranie.
Stołówka
Przebywają tu przedstawiciele różnych zawodów. Możesz ich odciągać w bardziej ustronne miejsce i eliminować ich żeby zdobywać w ten sposób nowe przebrania.
Pomieszczenie monitoringu
Możesz tu dotrzeć jeśli Agent 47 zostanie uwieczniony na kamerze podczas eksploracji poziomu 2 - pozwoli ci to skasować nagranie.
W sąsiednim korytarzu jest skrzynka z bezpiecznikami i możesz ją sabotować żeby nakłonić pracownika ochrony do wyjścia z pomieszczenia.
Mała klatka schodowa
Możesz podróżować wąskimi schodami pomiędzy poziomami 0 i 1.
Główny hol
Możesz zaczekać aż Novikov rozpocznie tu przemówienie i użyć wtedy korby na poziomie 2 (czerwone 16 na mapie) żeby zrzucić na niego żyrandol. Duże schody prowadzące na poziom 2 nie są oficjalnie pilnowane, ale zostaniesz zauważony i zatrzymany jeśli spróbujesz z nich skorzystać w złym przebraniu lub bez zniego.
Sala bankietowa
Novikov co pewien czas pojawia się w tej sali. Możesz go otruć przy barze (czerwone 4 na mapie) lub zrzucić na niego żyrandol, ale zginą wtedy niewinne osoby.
Na północnym tarasie przebywa Decker (czerwone 1 na mapie).
Wybieg
W początkowej części misji odbędzie się tu pokaz mody. Możesz wziąć w nim udział jako Helmut Kruger (czerwone 12 na mapie).
Później na wybiegu pojawi się Novikov. Możesz go zastrzelić z górnego balkoniku lub zrzucić na scenę platformę oświetleniową (czerwone 8 na mapie).
Sala z gablotami
Możesz się tu zaczaić na pracownika obsługi technicznej (lub udać się za nim do toalety). Po tym jak ogłuszysz zabierz jego przebranie i schowaj jego ciało w skrzyni.
Otwarte okno
Możesz przedostać się do wnętrza pałacu przez otwartą okiennicę.
Przebieralnia
Po zdobyciu przebrania Helmuta Krugera (czerwone 12 na mapie) możesz dotrzeć do przebieralni, usiąść w fotelu i zaczekać aż Agent 47 zostanie przygotowany do wyjścia na wybieg.
Odnajdziesz tu też nieużywany strój stylisty (zielone 14 na mapie).
Makieta
Możesz włożyć do urządzenia monetę i obejrzeć pokaz.
Duża klatka schodowa
Możesz podróżować tymi schodami pomiędzy poziomami 0, 1 i 2. Może się tu pojawić pracownik obsługi eventów - omiń go lub ogłusz i załóż jego przebranie.
Pracownik aukcji
Przebywa tu pojedynczy pracownik aukcji. Możesz go ogłuszyć, schować jego ciało w szafie i zabrać jego przebranie żeby zapewnić sobie swobodne podróżowanie po większości poziomów 2 i 3.
Pianino
Możesz narobić hałasu i zapewnić sobie możliwość wyeliminowania po cichu pracownika obsługi aukcji.
Drabina
Możesz używać drabiny do podróżówania pomiędzy poziomami 2 i 3 (strych) pałacu.
Schody na poziom 3
Jeśli zamierzasz dotrzeć schodami na poziom 3 to musisz mieć zaproszenie na aukcję (zielone 8 lub niebieskie 5 na mapie) lub korzystać z odpowiedniego przebrania. Dodatkowo zostaniesz przeszukany pod kątem posiadania broni. Wyjątkiem jest sytuacja jeśli masz strój szejka lub Helmuta Krugera - oni nie podlegają przeszukaniu.
Strych
Na strychu przebywa wielu ochroniarzy i nikt nie ma do niego prawa wstępu. Możesz eliminować kolejnych strażników lub (lepszy pomysł) omijać ich. Jeśli sam używasz stroju ochroniarza to musisz liczyć się z tym, że niektórzy wrogowie mogą rozpoznać Agenta 47.
Wejście do katakumb
Możesz z niego skorzystać do opuszczenia obszaru misji już po zamordowaniu Novikova i Dalii.
Lista VIP-ów
Możesz obejrzeć listę żeby dowiedzieć się, że jednym z jej uczestników będzie szejk al-Ghazali - przebywa on na poziomie 2 pałacu (czerwone 7 na mapie) i będziesz mógł przebrać się za niego żeby ułatwić sobie dotarcie do Dalii.
Plan pokazu fajerwerków
Dzięki przejrzeniu planu możesz dowiedzieć się kiedy i jak odpalone zostaną fajerwerki. Możesz wykorzystać pokaz na potrzeby wyeliminowania celów misji.
Trutka na szczury
Przedmiotu tego możesz użyć do otrucia Novikova w sali bankietowej na poziomie 1 (czerwone 4 na mapie), Dalii w barze na poziomie 3 (czerwone 18 na mapie) lub ochroniarza Novikova w pomieszczeniu cateringu na poziomie 1 (czerwone 14 na mapie).
Strój służby
Przebranie znajduje się w jednej z przyczep.
Uniwersalny klucz do pałacu
Z pomocą tego klucza możesz otwierać wszystkie zamknięte drzwi w pałacu.
Strój służby
Strój znajduje się w szatni. Unikaj przebywających w niej innych osób.
Monety
Możesz używać monet do odwracania uwagi innych osób.
Zaproszenie na aukcję
Jest ono w jednej z toalet. Pokazuj zaproszenie kolejnym strażnikom (niebieskie 6 i 30 na mapie), dzięki czemu docelowo dotrzesz do pomieszczenia aukcji na poziomie 3 (czerwone 10 na mapie).
Plan pokazu mody
Jego obejrzenie nie jest obowiązkowe.
Zdalny detonator fajerwerków
Leży on w miejscu gdzie przebywają pracownicy obsługi eventów. Fajerwerki możesz odpalić przedwcześnie lub po zakończeniu pokazu mody. W obu przypadkach cele misji przemieszczą się w stronę zachodniej części pałacu.
Klucz do motorówki
Będziesz go potrzebował jeśli do ucieczki z miejsca rozgrywania misji zamierzasz użyć właśnie motorówki (niebieskie 11 na mapie).
Strój wampira-magika
Przebranie to nie ma żadnego specjalnego znaczenia.
Klucz do laptopa
Możesz go użyć na komputerze w biurze Dalii (czerwone 11 na mapie) po tym jak aukcja rozpocznie się. Pozwoli ci to ją tymczasowo sabotować i zmusi Dalię do sprawdzenia problemu. Możesz wtedy poszukać okazji do tego żeby ją zabić.
Przebranie stylisty
Gotowy strój leży na jednym ze stołów. Zabierz je gdy nikt nie będzie stał obok.
Obiektyw
Znajdziesz go w wozie transmisyjnym. Przedmiot ten jest pomocny w zaaranżowaniu wywiadu Novikovem przez jedną z blogerek (czerwone 5 na mapie).
Decker
Osoba ta ma w planach spotkanie się z Novikovem na osobności i możesz to wykorzystać do łatwego zabicia celu misji. Musisz założyć przebranie ochroniarza, porozmawiać z Deckerem i doprowadzić go do altany w zachodniej części ogrodów (czerwone 2 na mapie).
Altana
Novikov spotyka się tu z Deckerem (czerwone 1 na mapie) po tym jak doprowadzisz go w stroju ochroniarza. Dostęp do tej części ogrodów jest ściśle ograniczony i są one patrolowane przez ochroniarzy. Na teren ogrodów możesz wkroczyć używając stroju ochronairza, otwierając jedną z bramek lub przeskakując przez mur.
Po tym jak Novikov i Decker spotkają się możesz zastrzelić Novikova, doprowadzić do wybuchu gazu lub podrzucić ładunek wybuchowy.
Przepis na koktajl
Zdobycie tego przepisu jest wymagane do otrucia Novikova w barze na poziomie 1 pałacu (czerwone 4 na mapie).
Bar
Możesz tu otruć Novikova. Musisz odnaleźć przepis na jego ulubiony koktajl na poziomie 0 (czerwone 3 na mapie) oraz zdobyć w dowolnym miejscu trutkę na szczury (zielone 3 na mapie). Dodatkowo załóż przebranie służby.
Ustaw się przy barze, przygotuj zatruty koktajl i zaczekaj aż Novikov się go napije. Udaj się za nim do pobliskiej toalety i tam go po cichu zabij.
Blogerka
Przebywa tu blogerka, która pragnie przeprowadzić wywiad z Novikovem. Musisz ukraść dla niej obiektyw z wozu transmisyjnego z parkingu (zielone 15 na mapie). Dodatkowo możesz umieścić w kamerze zdalny ładunek wybuchowy zabrany ze strychu na poziomie 3 (czerwone 9 na mapie). Blogerka po otrzymaniu obiektywu skontaktuje się z Novikovem i uda się w okolice fontanny (czerwone 6 na mapie).
Miejsce udzielenia wywiadu
Blogerka (czerwone 5 na mapie) będzie tu czekała na spotkanie z Novikovem po tym jak podarujesz jej obiektyw kamery. Novikova możesz zabić detonując ładunek wybuchowy zamontowany w kamerze lub zastrzelić go z jednego z pobliskich balkoników.
Pomieszczenie szejka
Możesz do niego wejść dzięki użyciu odpowiedniego przebrania lub otwarciu zamkniętych drzwi (wytrych, łom). Możesz przejąć tożsamość szejka żeby udać się na aukcję na poziomie 3 (nie zostaniesz przeszukany) i spotkać z Dalią (czerwone 11 na mapie). Najłatwiej jest wsypać truciznę do kieliszka i zaczekać aż uda się do łazienki.
Platforma oświetleniowa
Możesz użyć łomu żeby spuścić platformę na wybieg, na którym organizowany jest pokaz mody (niebieskie 21 na mapie). Na taki krok zdecyduj się dopiero gdy na scenę wyjdzie Novikov, dzięki czemu zginie w nieszczęśliwym wypadku.
Zdalny ładunek wybuchowy
Ładunku tego możesz podrzucić jednemu z celów misji i następnie zdetonować lub zamontować go w kamerze blogerki przebywającej na poziomie 1 (czerwone 5 na mapie).
Pomieszczenie aukcji
Możesz tu dotrzeć dzięki pozyskaniu wejściówki na aukcję (zielone 8 lub niebieskie 5 na mapie) lub w przebraniu szejka (czerwone 7 na mapie). W tym drugim przypadku możesz zalicytować grając jako szejk i zagwarantować sobie spotkanie w cztery oczy z Dalią w jej biurze (czerwone 11 na mapie).
Biuro Dalii
Dalia co pewien czas tu powraca. Możesz też sprawić żeby się udała jeśli zhakujesz jej laptopa lub jeśli grając jako szejk wylicytujesz jakiś przedmiot (czerwone 10 na mapie). Będąc z nią na osobności możesz np. użyć na niej garoty, wysadzić ją zdalnym ładunkiem albo zrzucić na nią żyrandol.
Helmut Kruger
Helmut domyślnie przebywa na tyłach pałacu - może brać udział w sesji zdjęciowej lub podróżować po ogrodach. Możesz go ogłuszyć w jakimś ustronnym miejscu (schowaj jego ciało), zabrać jego strój i udać się z nim do przebieralni (niebieskie 24 na mapie) żeby przygotować się do pokazu. Wyeliminuj go zanim wyjdzie na scenę.
Pokój Dalii
Dalia co pewien czas tu powraca. Możesz zastrzelić ją przez okno lub sabotować zlew w łazience żeby najpierw pozbyć się jej ochroniarza. Jeśli grasz jako Helmut Kruger (czerwone 12 na mapie) to możesz spotkać się tu z nią i wsypać cyjanek do kieliszka z winem żeby ją otruć.
Dalia powróci do swojej kwatery po tym jak zatruje się winem w barze (czerwone 18 na mapie). Zakradnij się do łazienki żeby ją zabić.
Pomieszczenie dla cateringu
Ochroniarz Novikova próbuje tu przysmaków za każdym razem gdy pojawi się w pomieszczeniu. Możesz to wykorzystać i użyć trutki na szczury (zielone 3 na mapie) żeby otruć ochroniarza. Po tym jak się go pozbędziesz łatwiej będzie ci wyeliminować Novikova na osobności (np. z pomocą garoty) lub zabrać telefon ochroniarza i wszcząć procedurę ewakuacji (czerwone 22 i 23 na mapie).
Przedłużacz
Novikov może się tu pojawić na początku misji żeby wykonać telefon. Możesz się tu wcześniej zjawić ze śrubokrętem. Wyłącz dostawy prądu, sabotuj przedłużacz i zaczekaj na przybycie Nokikova. Przywróć dostaw prądu i zaczekaj aż Novikov zostanie porażony pradem.
Korba
Możesz użyć tej korby żeby spuścić na dół żyrandol znajdujący się nad schodami. Dokonaj tego gdy Novikov będzie wygłaszał swoje przemówienie i nie daj się zauważyć podczas aktu sabotażu.
Głośnik
Możesz sabotować ten głośnik (wymagany łom) gdy Novikov ustawi się dokładnie pod nim (wybieg - niebieskie 21 na mapie). Cel misji zginie w nieszczęśliwym wypadku.
Bar
Możesz przejąć tożsamość pracownika aukcji i stanąć przy barze. Dalia co pewien czas zjawia się tu żeby napić się wina. Możesz wsypać truciznę (zielone 3 na mapie) żeby je zatruć. Dalia po napiciu się zatrutego wina uda się do swojej prywatnej kwatery (czerwone 13 na mapie). Dotrzyj tam żeby ją zabic.
Barka
Jeśli dysponujesz karabinem snajperskim to możesz wdrapać się na wysoki punkt obserwacyjny i postarać się z tego miejsca zabić Viktora oraz Dalię. Najlepiej tak zachować się po załączeniu pokazu fajerwerków, dzięki czemu cele misji pojawiają się w widocznych miejscach na zachodnim krańcu pałacu.
Balkon
Na balkonie pojawia się Dalia po załączeniu pokazu fajerwerków. Możesz ją zabić strzałem oddanym z barki (czerwone 19 na mapie) lub popchnąć, dzięki czemu przeleci przez balustradę i wyląduje nad stojącym poniżej Viktorze.
Balkon
Możesz tu dotrzeć wraz z karabinem snajperskim po tym jak zaaranżujesz spotkanie Novikova z Deckerem i doprowadzisz Deckera do altany (czerwone 2 na mapie). Zaczekaj na pojawienie się Viktora i zastrzel go z dużej odległości.
Plan ewakuacji
Dzięki przeczytaniu tego dokumentu dowiesz się o możliwości wszczęcia procedury ewakuacji polegającej na doprowadzeniu Novikova i Dalii do bezpiecznego pomieszczenia na poziomie 2 (czerwone 23 na mapie). Możesz to zrealizować poprzez pozbycie się ochroniarza Novikova (czerwone 14 na mapie) i użycie jego telefonu.
Bezpieczny pokój
Novikov oraz Dalia są tu doprowadzani po wszczęciu procedury ewakuacji (czerwone 22 i 14 na mapie). Możesz ich zabić np. zrzucając na nich żyrandol albo podrzucając ładunek wybuchowy.
Wejścia dla uprawnionych
Z wejść tych możesz bezproblemowo skorzystać tylko jeśli masz założone przebranie i/lub dysponujesz zaproszeniem na aukcję.
Wejścia dla uprawnionych
Z wejść tych możesz bezproblemowo skorzystać tylko jeśli masz założone przebranie i/lub dysponujesz zaproszeniem na aukcję.
Wejścia dla uprawnionych
Z wejść tych możesz bezproblemowo skorzystać tylko jeśli masz założone przebranie i/lub dysponujesz zaproszeniem na aukcję.
Wejścia dla uprawnionych
Z wejść tych możesz bezproblemowo skorzystać tylko jeśli masz założone przebranie i/lub dysponujesz zaproszeniem na aukcję.
Zamknięta bramka
Prowadzi ona do barki. Do otwarcia bramki możesz użyć wytrycha lub łomu.
Trutka na szczury
Przedmiotu tego możesz użyć do otrucia Novikova w sali bankietowej na poziomie 1 (czerwone 4 na mapie), Dalii w barze na poziomie 3 (czerwone 18 na mapie) lub ochroniarza Novikova w pomieszczeniu cateringu na poziomie 1 (czerwone 14 na mapie).
Mała klatka schodowa
Możesz podróżować wąskimi schodami pomiędzy poziomami 0 i 1.
Trutka na szczury
Przedmiotu tego możesz użyć do otrucia Novikova w sali bankietowej na poziomie 1 (czerwone 4 na mapie), Dalii w barze na poziomie 3 (czerwone 18 na mapie) lub ochroniarza Novikova w pomieszczeniu cateringu na poziomie 1 (czerwone 14 na mapie).
Duża klatka schodowa
Możesz podróżować tymi schodami pomiędzy poziomami 0, 1 i 2. Może się tu pojawić pracownik obsługi eventów - omiń go lub ogłusz i załóż jego przebranie.
Drabina
Możesz używać drabiny do podróżówania pomiędzy poziomami 2 i 3 (strych) pałacu.
Schody na poziom 3
Jeśli zamierzasz dotrzeć schodami na poziom 3 to musisz mieć zaproszenie na aukcję (zielone 8 lub niebieskie 5 na mapie) lub korzystać z odpowiedniego przebrania. Dodatkowo zostaniesz przeszukany pod kątem posiadania broni. Wyjątkiem jest sytuacja jeśli masz strój szejka lub Helmuta Krugera - oni nie podlegają przeszukaniu.
Trutka na szczury
Przedmiotu tego możesz użyć do otrucia Novikova w sali bankietowej na poziomie 1 (czerwone 4 na mapie), Dalii w barze na poziomie 3 (czerwone 18 na mapie) lub ochroniarza Novikova w pomieszczeniu cateringu na poziomie 1 (czerwone 14 na mapie).
Monety
Możesz używać monet do odwracania uwagi innych osób.
Trutka na szczury
Przedmiotu tego możesz użyć do otrucia Novikova w sali bankietowej na poziomie 1 (czerwone 4 na mapie), Dalii w barze na poziomie 3 (czerwone 18 na mapie) lub ochroniarza Novikova w pomieszczeniu cateringu na poziomie 1 (czerwone 14 na mapie).
Duża klatka schodowa
Możesz podróżować tymi schodami pomiędzy poziomami 0, 1 i 2. Może się tu pojawić pracownik obsługi eventów - omiń go lub ogłusz i załóż jego przebranie.
Powiększ mapę

Hitman: Paryż - The Showstopper, Mapa | Solucja poradnik Hitman

1Miejsce startu
Goście mają dostęp tylko do okolic fontanny, południowego parkingu oraz do wschodniej i północnej części ogrodu (musisz przejść przez salę bankietową).

2Główne wejście do pałacu
Jest ono dostępne dla wszystkich.

3Mały budynek
Do budynku możesz dotrzeć przekradając się ogrodami i przeskakując przez ogrodzenie. W środku przebywa jedna z osób ze służby - możesz ją ogłuszyć i zabrać jej przebranie.
Możesz też ściągnąć w to miejsce pracownika ochrony i zabrać jego strój. W obu przypadkach schowaj ciała w pojemniku na tyłach budynku.

4Zamknięte drzwi
Możesz otwierać drzwi wytrychem, łomem lub skorzystać z klucza odnalezionego na poziomie 0 pałacu (zielone 5 na mapie).

5Uczestnik aukcji
Możesz go ogłuszyć i zabrać jego zaproszenie na aukcję. Pokazuj zaproszenie kolejnym strażnikom (niebieskie 6 i 30 na mapie), dzięki czemu docelowo dotrzesz do pomieszczenia aukcji na poziomie 3 (czerwone 10 na mapie).

6Wejścia dla uprawnionych
Z wejść tych możesz bezproblemowo skorzystać tylko jeśli masz założone przebranie i/lub dysponujesz zaproszeniem na aukcję.

7Członek służby
Możesz tu spotkać członka służby rozmawiającego przez telefon i wykorzystać to, że nikogo nie ma w pobliżu żeby go ogłuszyć i zabrać jego przebranie.

8Mały budynek
Możesz zaatakować jednego z ochroniarzy podróżujących obok budynku, schować jego ciało w skrzyni i zabrać jego przebranie. W zdezorientowaniu wrogów dodatkowo może ci pomóc wyłączenie generatora.

9Zamknięta bramka
Prowadzi ona do barki. Do otwarcia bramki możesz użyć wytrycha lub łomu.

10Śmigłowiec
Możesz go użyć do ewakuacji po zamordowaniu celów misji.

11Motorówka
Możesz jej użyć do opuszczenia obszaru misji po zamordowaniu obu celów. Musisz mieć klucz do motorówki z poziomu 2 pałacu (zielone 11 na mapie) i unikać wykrycia przez ochroniarza.

12Mały budynek
Możesz wciągnąć pracownika ochrony przez okno i w taki sposób pozyskać jego strój.

13Pracownik obsługi eventów
Możesz go ogłuszyć po tym jak oddalą się okoliczni wartownicy, przenieść jego ciało do pobliskiego pojemnika i założyć jego strój.

14Obszar dla obsługi eventów
Możesz tu zdobyć dwa przebrania - stylisty (ogłusz jednego z nich na osobności) oraz pracownika obsługi eventów (sabotuj generator i zaczekaj aż przyjdzie go sprawdzić).

15Kuchnia
W okolicy przebywa kilku kucharzy i najłatwiej możesz zaatakować tego w północnego korytarza. Możesz następnie schować jego ciało i założyć jego przebranie.

16Stołówka
Przebywają tu przedstawiciele różnych zawodów. Możesz ich odciągać w bardziej ustronne miejsce i eliminować ich żeby zdobywać w ten sposób nowe przebrania.

17Pomieszczenie monitoringu
Możesz tu dotrzeć jeśli Agent 47 zostanie uwieczniony na kamerze podczas eksploracji poziomu 2 - pozwoli ci to skasować nagranie.
W sąsiednim korytarzu jest skrzynka z bezpiecznikami i możesz ją sabotować żeby nakłonić pracownika ochrony do wyjścia z pomieszczenia.

18Mała klatka schodowa
Możesz podróżować wąskimi schodami pomiędzy poziomami 0 i 1.

19Główny hol
Możesz zaczekać aż Novikov rozpocznie tu przemówienie i użyć wtedy korby na poziomie 2 (czerwone 16 na mapie) żeby zrzucić na niego żyrandol. Duże schody prowadzące na poziom 2 nie są oficjalnie pilnowane, ale zostaniesz zauważony i zatrzymany jeśli spróbujesz z nich skorzystać w złym przebraniu lub bez zniego.

20Sala bankietowa
Novikov co pewien czas pojawia się w tej sali. Możesz go otruć przy barze (czerwone 4 na mapie) lub zrzucić na niego żyrandol, ale zginą wtedy niewinne osoby.
Na północnym tarasie przebywa Decker (czerwone 1 na mapie).

21Wybieg
W początkowej części misji odbędzie się tu pokaz mody. Możesz wziąć w nim udział jako Helmut Kruger (czerwone 12 na mapie).
Później na wybiegu pojawi się Novikov. Możesz go zastrzelić z górnego balkoniku lub zrzucić na scenę platformę oświetleniową (czerwone 8 na mapie).

22Sala z gablotami
Możesz się tu zaczaić na pracownika obsługi technicznej (lub udać się za nim do toalety). Po tym jak ogłuszysz zabierz jego przebranie i schowaj jego ciało w skrzyni.

23Otwarte okno
Możesz przedostać się do wnętrza pałacu przez otwartą okiennicę.

24Przebieralnia
Po zdobyciu przebrania Helmuta Krugera (czerwone 12 na mapie) możesz dotrzeć do przebieralni, usiąść w fotelu i zaczekać aż Agent 47 zostanie przygotowany do wyjścia na wybieg.
Odnajdziesz tu też nieużywany strój stylisty (zielone 14 na mapie).

25Makieta
Możesz włożyć do urządzenia monetę i obejrzeć pokaz.

26Duża klatka schodowa
Możesz podróżować tymi schodami pomiędzy poziomami 0, 1 i 2. Może się tu pojawić pracownik obsługi eventów - omiń go lub ogłusz i załóż jego przebranie.

27Pracownik aukcji
Przebywa tu pojedynczy pracownik aukcji. Możesz go ogłuszyć, schować jego ciało w szafie i zabrać jego przebranie żeby zapewnić sobie swobodne podróżowanie po większości poziomów 2 i 3.

28Pianino
Możesz narobić hałasu i zapewnić sobie możliwość wyeliminowania po cichu pracownika obsługi aukcji.

29Drabina
Możesz używać drabiny do podróżówania pomiędzy poziomami 2 i 3 (strych) pałacu.

30Schody na poziom 3
Jeśli zamierzasz dotrzeć schodami na poziom 3 to musisz mieć zaproszenie na aukcję (zielone 8 lub niebieskie 5 na mapie) lub korzystać z odpowiedniego przebrania. Dodatkowo zostaniesz przeszukany pod kątem posiadania broni. Wyjątkiem jest sytuacja jeśli masz strój szejka lub Helmuta Krugera - oni nie podlegają przeszukaniu.

31Strych
Na strychu przebywa wielu ochroniarzy i nikt nie ma do niego prawa wstępu. Możesz eliminować kolejnych strażników lub (lepszy pomysł) omijać ich. Jeśli sam używasz stroju ochroniarza to musisz liczyć się z tym, że niektórzy wrogowie mogą rozpoznać Agenta 47.

32Wejście do katakumb
Możesz z niego skorzystać do opuszczenia obszaru misji już po zamordowaniu Novikova i Dalii.

1Lista VIP-ów
Możesz obejrzeć listę żeby dowiedzieć się, że jednym z jej uczestników będzie szejk al-Ghazali - przebywa on na poziomie 2 pałacu (czerwone 7 na mapie) i będziesz mógł przebrać się za niego żeby ułatwić sobie dotarcie do Dalii.

2Plan pokazu fajerwerków
Dzięki przejrzeniu planu możesz dowiedzieć się kiedy i jak odpalone zostaną fajerwerki. Możesz wykorzystać pokaz na potrzeby wyeliminowania celów misji.

3Trutka na szczury
Przedmiotu tego możesz użyć do otrucia Novikova w sali bankietowej na poziomie 1 (czerwone 4 na mapie), Dalii w barze na poziomie 3 (czerwone 18 na mapie) lub ochroniarza Novikova w pomieszczeniu cateringu na poziomie 1 (czerwone 14 na mapie).

4Strój służby
Przebranie znajduje się w jednej z przyczep.

5Uniwersalny klucz do pałacu
Z pomocą tego klucza możesz otwierać wszystkie zamknięte drzwi w pałacu.

6Strój służby
Strój znajduje się w szatni. Unikaj przebywających w niej innych osób.

7Monety
Możesz używać monet do odwracania uwagi innych osób.

8Zaproszenie na aukcję
Jest ono w jednej z toalet. Pokazuj zaproszenie kolejnym strażnikom (niebieskie 6 i 30 na mapie), dzięki czemu docelowo dotrzesz do pomieszczenia aukcji na poziomie 3 (czerwone 10 na mapie).

9Plan pokazu mody
Jego obejrzenie nie jest obowiązkowe.

10Zdalny detonator fajerwerków
Leży on w miejscu gdzie przebywają pracownicy obsługi eventów. Fajerwerki możesz odpalić przedwcześnie lub po zakończeniu pokazu mody. W obu przypadkach cele misji przemieszczą się w stronę zachodniej części pałacu.

11Klucz do motorówki
Będziesz go potrzebował jeśli do ucieczki z miejsca rozgrywania misji zamierzasz użyć właśnie motorówki (niebieskie 11 na mapie).

12Strój wampira-magika
Przebranie to nie ma żadnego specjalnego znaczenia.

13Klucz do laptopa
Możesz go użyć na komputerze w biurze Dalii (czerwone 11 na mapie) po tym jak aukcja rozpocznie się. Pozwoli ci to ją tymczasowo sabotować i zmusi Dalię do sprawdzenia problemu. Możesz wtedy poszukać okazji do tego żeby ją zabić.

14Przebranie stylisty
Gotowy strój leży na jednym ze stołów. Zabierz je gdy nikt nie będzie stał obok.

15Obiektyw
Znajdziesz go w wozie transmisyjnym. Przedmiot ten jest pomocny w zaaranżowaniu wywiadu Novikovem przez jedną z blogerek (czerwone 5 na mapie).

1Decker
Osoba ta ma w planach spotkanie się z Novikovem na osobności i możesz to wykorzystać do łatwego zabicia celu misji. Musisz założyć przebranie ochroniarza, porozmawiać z Deckerem i doprowadzić go do altany w zachodniej części ogrodów (czerwone 2 na mapie).

2Altana
Novikov spotyka się tu z Deckerem (czerwone 1 na mapie) po tym jak doprowadzisz go w stroju ochroniarza. Dostęp do tej części ogrodów jest ściśle ograniczony i są one patrolowane przez ochroniarzy. Na teren ogrodów możesz wkroczyć używając stroju ochronairza, otwierając jedną z bramek lub przeskakując przez mur.
Po tym jak Novikov i Decker spotkają się możesz zastrzelić Novikova, doprowadzić do wybuchu gazu lub podrzucić ładunek wybuchowy.

3Przepis na koktajl
Zdobycie tego przepisu jest wymagane do otrucia Novikova w barze na poziomie 1 pałacu (czerwone 4 na mapie).

4Bar
Możesz tu otruć Novikova. Musisz odnaleźć przepis na jego ulubiony koktajl na poziomie 0 (czerwone 3 na mapie) oraz zdobyć w dowolnym miejscu trutkę na szczury (zielone 3 na mapie). Dodatkowo załóż przebranie służby.
Ustaw się przy barze, przygotuj zatruty koktajl i zaczekaj aż Novikov się go napije. Udaj się za nim do pobliskiej toalety i tam go po cichu zabij.

5Blogerka
Przebywa tu blogerka, która pragnie przeprowadzić wywiad z Novikovem. Musisz ukraść dla niej obiektyw z wozu transmisyjnego z parkingu (zielone 15 na mapie). Dodatkowo możesz umieścić w kamerze zdalny ładunek wybuchowy zabrany ze strychu na poziomie 3 (czerwone 9 na mapie). Blogerka po otrzymaniu obiektywu skontaktuje się z Novikovem i uda się w okolice fontanny (czerwone 6 na mapie).

6Miejsce udzielenia wywiadu
Blogerka (czerwone 5 na mapie) będzie tu czekała na spotkanie z Novikovem po tym jak podarujesz jej obiektyw kamery. Novikova możesz zabić detonując ładunek wybuchowy zamontowany w kamerze lub zastrzelić go z jednego z pobliskich balkoników.

7Pomieszczenie szejka
Możesz do niego wejść dzięki użyciu odpowiedniego przebrania lub otwarciu zamkniętych drzwi (wytrych, łom). Możesz przejąć tożsamość szejka żeby udać się na aukcję na poziomie 3 (nie zostaniesz przeszukany) i spotkać z Dalią (czerwone 11 na mapie). Najłatwiej jest wsypać truciznę do kieliszka i zaczekać aż uda się do łazienki.

8Platforma oświetleniowa
Możesz użyć łomu żeby spuścić platformę na wybieg, na którym organizowany jest pokaz mody (niebieskie 21 na mapie). Na taki krok zdecyduj się dopiero gdy na scenę wyjdzie Novikov, dzięki czemu zginie w nieszczęśliwym wypadku.

9Zdalny ładunek wybuchowy
Ładunku tego możesz podrzucić jednemu z celów misji i następnie zdetonować lub zamontować go w kamerze blogerki przebywającej na poziomie 1 (czerwone 5 na mapie).

10Pomieszczenie aukcji
Możesz tu dotrzeć dzięki pozyskaniu wejściówki na aukcję (zielone 8 lub niebieskie 5 na mapie) lub w przebraniu szejka (czerwone 7 na mapie). W tym drugim przypadku możesz zalicytować grając jako szejk i zagwarantować sobie spotkanie w cztery oczy z Dalią w jej biurze (czerwone 11 na mapie).

11Biuro Dalii
Dalia co pewien czas tu powraca. Możesz też sprawić żeby się udała jeśli zhakujesz jej laptopa lub jeśli grając jako szejk wylicytujesz jakiś przedmiot (czerwone 10 na mapie). Będąc z nią na osobności możesz np. użyć na niej garoty, wysadzić ją zdalnym ładunkiem albo zrzucić na nią żyrandol.

12Helmut Kruger
Helmut domyślnie przebywa na tyłach pałacu - może brać udział w sesji zdjęciowej lub podróżować po ogrodach. Możesz go ogłuszyć w jakimś ustronnym miejscu (schowaj jego ciało), zabrać jego strój i udać się z nim do przebieralni (niebieskie 24 na mapie) żeby przygotować się do pokazu. Wyeliminuj go zanim wyjdzie na scenę.

13Pokój Dalii
Dalia co pewien czas tu powraca. Możesz zastrzelić ją przez okno lub sabotować zlew w łazience żeby najpierw pozbyć się jej ochroniarza. Jeśli grasz jako Helmut Kruger (czerwone 12 na mapie) to możesz spotkać się tu z nią i wsypać cyjanek do kieliszka z winem żeby ją otruć.
Dalia powróci do swojej kwatery po tym jak zatruje się winem w barze (czerwone 18 na mapie). Zakradnij się do łazienki żeby ją zabić.

14Pomieszczenie dla cateringu
Ochroniarz Novikova próbuje tu przysmaków za każdym razem gdy pojawi się w pomieszczeniu. Możesz to wykorzystać i użyć trutki na szczury (zielone 3 na mapie) żeby otruć ochroniarza. Po tym jak się go pozbędziesz łatwiej będzie ci wyeliminować Novikova na osobności (np. z pomocą garoty) lub zabrać telefon ochroniarza i wszcząć procedurę ewakuacji (czerwone 22 i 23 na mapie).

15Przedłużacz
Novikov może się tu pojawić na początku misji żeby wykonać telefon. Możesz się tu wcześniej zjawić ze śrubokrętem. Wyłącz dostawy prądu, sabotuj przedłużacz i zaczekaj na przybycie Nokikova. Przywróć dostaw prądu i zaczekaj aż Novikov zostanie porażony pradem.

16Korba
Możesz użyć tej korby żeby spuścić na dół żyrandol znajdujący się nad schodami. Dokonaj tego gdy Novikov będzie wygłaszał swoje przemówienie i nie daj się zauważyć podczas aktu sabotażu.

17Głośnik
Możesz sabotować ten głośnik (wymagany łom) gdy Novikov ustawi się dokładnie pod nim (wybieg - niebieskie 21 na mapie). Cel misji zginie w nieszczęśliwym wypadku.

18Bar
Możesz przejąć tożsamość pracownika aukcji i stanąć przy barze. Dalia co pewien czas zjawia się tu żeby napić się wina. Możesz wsypać truciznę (zielone 3 na mapie) żeby je zatruć. Dalia po napiciu się zatrutego wina uda się do swojej prywatnej kwatery (czerwone 13 na mapie). Dotrzyj tam żeby ją zabic.

19Barka
Jeśli dysponujesz karabinem snajperskim to możesz wdrapać się na wysoki punkt obserwacyjny i postarać się z tego miejsca zabić Viktora oraz Dalię. Najlepiej tak zachować się po załączeniu pokazu fajerwerków, dzięki czemu cele misji pojawiają się w widocznych miejscach na zachodnim krańcu pałacu.

20Balkon
Na balkonie pojawia się Dalia po załączeniu pokazu fajerwerków. Możesz ją zabić strzałem oddanym z barki (czerwone 19 na mapie) lub popchnąć, dzięki czemu przeleci przez balustradę i wyląduje nad stojącym poniżej Viktorze.

21Balkon
Możesz tu dotrzeć wraz z karabinem snajperskim po tym jak zaaranżujesz spotkanie Novikova z Deckerem i doprowadzisz Deckera do altany (czerwone 2 na mapie). Zaczekaj na pojawienie się Viktora i zastrzel go z dużej odległości.

22Plan ewakuacji
Dzięki przeczytaniu tego dokumentu dowiesz się o możliwości wszczęcia procedury ewakuacji polegającej na doprowadzeniu Novikova i Dalii do bezpiecznego pomieszczenia na poziomie 2 (czerwone 23 na mapie). Możesz to zrealizować poprzez pozbycie się ochroniarza Novikova (czerwone 14 na mapie) i użycie jego telefonu.

23Bezpieczny pokój
Novikov oraz Dalia są tu doprowadzani po wszczęciu procedury ewakuacji (czerwone 22 i 14 na mapie). Możesz ich zabić np. zrzucając na nich żyrandol albo podrzucając ładunek wybuchowy.

Legenda Hitman - M3 Paryż: The Showstopper

Lokacje na mapie

Ważne przedmioty na mapie

Lokacje związane z zabójstwami

Mapa lokacji - M3

Powyższa mapa prezentuje obszar działań dostępny podczas rozgrywania pierwszego "pełnoprawnego" zlecenia gry The Hitman - The Showstopper. Obszarem misji jest bardzo rozległy pałac, w którym oficjalnie organizowany jest pokaz mody, a nieoficjalnie odbywają się też aukcje nielegalnych towarów. Agent 47 musi zinfiltrować pałac i pozbyć się dwóch osób przebywających w różnych częściach budynku. Można tego dokonać na MNÓSTWO sposobów i najlepsze metody dotarcia do postaci wyznaczonych do eliminacji omówione zostały na kolejnych stronach poradnika.

Przygotowania do misji

W przeciwieństwie do misji treningowych, w których Agent 47 od razu przystępował do działania, opisywana misja w Paryżu pozwala głównemu bohaterowi odpowiednio się przygotować. Możesz przede wszystkim ustalić szczegóły wyposażenia, przy czym najważniejsze są dodatkowe przedmioty z inwentarza. Na misję tę najlepiej zabrać monety, które pomogą Agentowi 47 w odwracaniu uwagi innych osób, oraz wytrych, dzięki któremu będzie mógł docierać w trudniej dostępne miejsca (przynajmniej do czasu zdobycia uniwersalnego klucza). Na zabranie garoty czy zdalnie detonowanego ładunku zdecyduj się tylko jeśli w trakcie przechodzenia misji (zapewne powtórnego) będziesz miał zamiar użyć tych gadżetów do zamordowania któregoś z celów misji.

W tej misji (oraz we wszystkich kolejnych "głównych") Agent 47 może odblokowywać kolejne poziomy mistrzostwa (rangi), które przyznawane są za zaliczanie różnorakich wyzwań i zdobywanie powiązanych z nimi punktów doświadczenia (odnajdywanie ważnych przedmiotów, zabijanie celów misji na określone sposoby itp.). Najwyższy możliwy poziom mistrzostwa dla tej misji to dwudziesty, przy czym już przy niższych rangach możesz liczyć na dodatkowe nagrody. Mowa tu przede wszystkim o odblokowaniu dostępu do nowych strojów (od samego początku misji, bez konieczności zdobywania ich we własnym zakresie), nowych miejsc startowych (domyślnie zaczynasz niedaleko fontanny na wschodnim krańcu mapy) oraz do przesyłek Agencji skrywających cenne wyposażenie. Gra za każdym razem po zaliczeniu misji informuje w jej podsumowaniu jakie nowe nagrody zostały udostępnione. Warto je od razu sprawdzić podczas ponownego zaliczania zadania.

Informacje na temat misji

Cele misji to Viktor Novikov oraz jego partnerka Dalia Margolis. Novikov przez cały czas pozostaje na poziomie 1 pałacu. Podróżuje on po jego różnych pomieszczeniach, zatrzymując się między innymi w przebieralni (M3,24) czy w sali bankietowej (M3,20), jak również wygłaszając przemówienia w głównej sali (M3,19) oraz na wybiegu (M3,21). Dalia przebywa z kolei na najwyższym trzecim poziomie budynku, zajmując się nadzorowaniem tajnej aukcji. Oprócz pomieszczenia aukcyjnego (M3,10) zagląda też regularnie do swojego biura (M3,11) oraz prywatnej kwatery (M3,13).

Uwaga - Novikov oraz Dalia mogą zostać odciągnięci w inne miejsca dzięki skorzystaniu ze stosownych przebrań czy wykonaniu określonych czynności związanych z zabójstwami. Mogą oni również przemieścić się jeśli w pałacu wszczęty zostanie alarm.

Poziom trudności: Podstawowym utrudnieniem tej misji są rozmiary mapy, która jest przeogromna. Na dokładniejsze zapoznanie się z pałacem oraz przylegającymi do niego ogrodami dobrze jest poświęcić nawet kilka godzin. Po tym jak lepiej zaznajomisz się z mapą Twoim jedynym "zmartwieniem" będzie realizacja wybranego sposobu eliminacji celów. Gra oferuje tu bardzo dużą swobodę. Viktora i Dalię możesz równie dobrze po cichu zabić, jak i pozbyć się ich w ogromnych zaaranżowanych wypadkach, w których ucierpią też osoby postronne.