Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Hitman - poradnik do gry

Hitman - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI
Hitman - M10 Marrakesz: Dom zbudowany na piasku
Hitman - M10 Marrakesz: Dom zbudowany na piasku
Neon nad wejściem do kawiarni
Możesz trafić w neon z dowolnej broni palnej po tym jak Matthieu Mendola ustawi się pod nim. Neon spadnie na Mendolę i go zabije.
Stragan ze ślimakami
Matthieu Mendola spróbuje ślimaka dopiero po dotarciu do straganu po raz drugi. Możesz zatruć ślimaki, ale wcześniej odwróć uwagę sprzedawcy wyłączając generator (niebieskie 6 na mapie).
Stragan z przyprawami
Matthieu Mendola skosztuje przypraw dopiero po dotarciu do straganu po raz drugi. Możesz je wcześniej zatruć, ale łatwo tu zostać wykrytym.
Budka telefoniczna
Majster naprawia budkę, z której Matthieu Mendola chce skorzystać. Możesz odwrócić uwagę majstra używając wyłącznika na wschód od tej lokacji (niebieskie 11 na mapie) i następnie uszkodzić telefon w taki sposób żeby śmiertelnie poraził prądem Mendolę.
Klucz do pomieszczenia gospodarczego
Możesz otworzyć pomieszczenie gospodarcze (zielone 7 na mapie) i zabrać z niego strój majstra oraz śrubokręt.
Siedziba wróżbity
Możesz przejąć tożsamość wróżbity po sabotowaniu skrzynki z bezpiecznikami (czerwone 6 na mapie) i zabić Matthieu Mendolę po tym jak przyjdzie wysłuchać wróżby. Warto dodatkowo zwiększyć poziom mgły żeby atak nie został odnotowany.
Skrzynka z bezpiecznikami
Po sabotowaniu jej możesz wyeliminować wróżbitę i założyć jego strój.
Fajka Shisha
Możesz zatruć fajkę żeby zabić Kong Tuo-Kwanga. Jeśli nie użyłeś śmiertelnej trucizny to pójdzie on do toalety (czerwone 10 na mapie) i tam możesz go utopić.
Basen
Możesz śmiertelnie porazić prądem Kong Tuo-Kwanga, ale najpierw musisz podnieść poziom wody w basenie (mechanizm przy barze). Po tym jak Kong Tuo-Kwang zatrzyma się obok basenu zestrzel lampę lub spuść ją używając korby (czerwone 11 na mapie).
Pomieszczenie z lampą naftową
Możesz tu wejść jako kelner (po przeszukaniu) lub jako ochroniarz. Zgaś lampę naftową i sabotuj rurę z gazem. Po tym jak Kong Tuo-Kwang powróci tu i zapali lampę zginie w eksplozji.
Zaproszenie VIP
Jest w sąsiednim obszarze.
Łazienka
Możesz tu utopić Kong Tuo-Kwanga po tym jak się pojawi po zatruciu.
Możesz wdrapać się po rurze i dotrzeć do mechanizmu lampy nad basenem (czerwone 11 na mapie) lub na dach budynku gdzie ma odbyć się spotkanie (czerwone 12 na mapie).
Trutka na szczury, klucz francuski.
Mechanizm lampy nad basenem
Możesz użyć korby żeby spuścić lampę do basenu (czerwone 8 na mapie) gdy ustawi się obok Kong Tuo-Kwang.
Możesz tędy podróżować między kawiarnią (czerwone 10 na mapie) i dachem gdzie ma odbyć się spotkanie (czerwone 12 na mapie).
Miejsce spotkania
Matthieu Mendola i Kong Tuo-Kwang mogą się tu spotkać, ale dopiero po tym jak doprowadzisz Mendolę w stroju ochroniarza. Na dach możesz dotrzeć w stroju ochroniarza lub od strony kawiarni (wspinaczka po dachach - czerwone 11 na mapie).
Możesz sabotować lampę gazową i użyć trucizny na fajce Shisha, ale wcześniej odwróć uwagę ochroniarza.
Trutka na szczury
Punkt snajperski 1
Możesz z tego miejsca użyć karabinu snajperskiego, by zabić Kong Tuo-Kwanga.
Trutka na szczury
Skrytka Agencji
Jedyna skrytka dostępna w tej misji. Warto tu dostarczyć karabin snajperski.
Punkt snajperski 2
Możesz z tego miejsca użyć karabinu snajperskiego, by zabić Matthieu Mendolę (opcjonalnie oddaj strzał z dachu ze skrytką Agencji). Na dach ten możesz dotrzeć od strony sklepu z dywanami lub od strony skrytki (odrobina wspinaczki).
Łom.
Główne wejście do budynku
Na dachu tego budynku ma odbyć się spotkanie Matthieu Mendoli i Kong Tuo-Kwanga. Użyj stroju ochroniarza.
Tylne wejście do budynku
Na dachu tego budynku ma odbyć się spotkanie Matthieu Mendoli i Kong Tuo-Kwanga. Drzwi są zamknięte - zaczekaj na odejście kobiety i użyj wytrycha (kobietę możesz też otruć).
Chory ochroniarz
Możesz go łatwo wyeliminować i zdobyć jego strój (uważaj wtedy jednak na jego kolegę).
Miejsce startu
Jedyne dostępne miejsce rozpoczęcia misji. W okolicy tej podróż po rynku rozpocznie też Matthieu Mendola (jeden z celów misji).
Kawiarnia
Jej południowa część jest dostępna dla gości. Północny obszar (przebywa tam Kong Tuo-Kwang) jest zarezerwowany dla VIP-ów, którzy muszą okazać zaproszenie.
Wejście do obszaru dla VIP-ów
Musisz pokazać zaproszenie lub wejść do środka w przebraniu kelnera lub ochroniarza.
Możesz tu zacząć podążać za właścicielem kamienicy do jednego ze sklepów (niebieskie 4 na mapie) gdzie będziesz mógł go zaaatakować i odebrać mu zaproszenie.
Sklep
Możesz tu zaatakować właściciela kamienicy i odebrać jego zaproszenie do sekcji VIP w kawiarni (niebieskie 3 na mapie). Do sklepu dobrze jest zakraść się odwracając uwagę pracownika alarmem wózka widłowego.
Klucz do drzwi dziedzińca
Możesz go użyć żeby dotrzeć do obszaru z właścicielem kamienicy.
Pomieszczenie dla personelu
Możesz do niego dotrzeć używając łomu, wytrycha lub odnajdując klucz do Shisha cafe. Klucz jest w posiadaniu jednego z ochroniarzy (niebieskie 9 na mapie) i odnajdziesz go też w barze (zielone 4 na mapie).
Nieużywane przebranie kelnera, notatka ochroniarza (jest przy tylnych drzwiach), śrubokręt.
Generator
Możesz go wyłączyć żeby odwrócić uwagę sprzedawcy na stoisku ze ślimakami (czerwone 2 na mapie). Jeśli nie chcesz zostać zauważony to najpierw dotrzyj jednak do wyłącznika prądu dla całej tej części rynku (niebieskie 10 na mapie).
Rura
Możesz dzięki niej dotrzeć na balkonik ze skrytką Agencji (czerwone 15 na mapie).
Wejście do sklepu z dywanami
Użyj łomu lub wytrycha (ryzykowne) lub zaczekaj na dobry moment żeby przekraść się za plecami pracownicy sklepu. Możesz dotrzeć na dach (niebieskie 9 na mapie) gdzie jest ochroniarz z kluczem do kawiarni.
Jeden z pracowników ma przy sobie klucz do sklepu.
Ochroniarz z kluczem do Shisha Cafe
Możesz zabić ochroniarza i sprzedawcę lub odciągnąć ochroniarza rzucanymi przedmiotami. Klucza możesz użyć do otwarcia drzwi do pomieszczenia personelu w kawiarni (niebieskie 5 na mapie).
Wyłącznik oświetlenia rynku
Możesz użyć tego przełącznika żeby zapewnić sobie bezproblemowe wyłączenie generatora na rynku (niebieskie 6 na mapie).
Wyłącznik światła
Możesz użyć wyłącznika żeby odwrócić uwagę majstra pracującego przy budce telefonicznej (czerwone 4 na mapie). Skorzystaj najlepiej ze stroju majstra (zielone 7 na mapie) żeby nie zaalarmować okolicy. Po tym jak majster odejdzie od budki możesz ją sabotować.
Miejsca zakończenia misji
Furgonetka
Możesz jej użyć do zakończenia misji, ale musisz mieć do niej klucze (zielone 2 na mapie).
Klucz francuski
Kluczyki do samochodu
Pojazd jest zaparkowany w południowej części mapy (niebieskie 13 na mapie) i możesz go użyć do ucieczki po ukończeniu misji.
Zaproszenie VIP
Dotrzyj do tego obszaru od zachodu, przeskocz nad murkiem i ukradnij zaproszenie gdy kelnerzy będą stali tyłem do Agenta 47.
Bar
Odnajdziesz tu klucz do Shisha Cafe i monety.
Strój sklepikarza
Jest on w przyczepie.
Łom
Nieużywany strój majstra
Jest on w pomieszczeniu gospodarczym i najlepiej je otworzyć z użyciem klucza (czerwone 4 na mapie).
Śrubokręt.
Klucz francuski
Trutka na szczury
Łom
Klucz francuski
Trutka na szczury
Klucz francuski
Klucz francuski
Miejsca zakończenia misji
Miejsca zakończenia misji
Miejsca zakończenia misji
Miejsca zakończenia misji
Powiększ mapę

Marrakesz - Dom z piasku - Mapa lokacji | Solucja Hitman poradnik Hitman

1Neon nad wejściem do kawiarni
Możesz trafić w neon z dowolnej broni palnej po tym jak Matthieu Mendola ustawi się pod nim. Neon spadnie na Mendolę i go zabije.

2Stragan ze ślimakami
Matthieu Mendola spróbuje ślimaka dopiero po dotarciu do straganu po raz drugi. Możesz zatruć ślimaki, ale wcześniej odwróć uwagę sprzedawcy wyłączając generator (niebieskie 6 na mapie).

3Stragan z przyprawami
Matthieu Mendola skosztuje przypraw dopiero po dotarciu do straganu po raz drugi. Możesz je wcześniej zatruć, ale łatwo tu zostać wykrytym.

4Budka telefoniczna
Majster naprawia budkę, z której Matthieu Mendola chce skorzystać. Możesz odwrócić uwagę majstra używając wyłącznika na wschód od tej lokacji (niebieskie 11 na mapie) i następnie uszkodzić telefon w taki sposób żeby śmiertelnie poraził prądem Mendolę.
Klucz do pomieszczenia gospodarczego
Możesz otworzyć pomieszczenie gospodarcze (zielone 7 na mapie) i zabrać z niego strój majstra oraz śrubokręt.

5Siedziba wróżbity
Możesz przejąć tożsamość wróżbity po sabotowaniu skrzynki z bezpiecznikami (czerwone 6 na mapie) i zabić Matthieu Mendolę po tym jak przyjdzie wysłuchać wróżby. Warto dodatkowo zwiększyć poziom mgły żeby atak nie został odnotowany.

6Skrzynka z bezpiecznikami
Po sabotowaniu jej możesz wyeliminować wróżbitę i założyć jego strój.

7Fajka Shisha
Możesz zatruć fajkę żeby zabić Kong Tuo-Kwanga. Jeśli nie użyłeś śmiertelnej trucizny to pójdzie on do toalety (czerwone 10 na mapie) i tam możesz go utopić.

8Basen
Możesz śmiertelnie porazić prądem Kong Tuo-Kwanga, ale najpierw musisz podnieść poziom wody w basenie (mechanizm przy barze). Po tym jak Kong Tuo-Kwang zatrzyma się obok basenu zestrzel lampę lub spuść ją używając korby (czerwone 11 na mapie).

9Pomieszczenie z lampą naftową
Możesz tu wejść jako kelner (po przeszukaniu) lub jako ochroniarz. Zgaś lampę naftową i sabotuj rurę z gazem. Po tym jak Kong Tuo-Kwang powróci tu i zapali lampę zginie w eksplozji.
Zaproszenie VIP
Jest w sąsiednim obszarze.

10Łazienka
Możesz tu utopić Kong Tuo-Kwanga po tym jak się pojawi po zatruciu.
Możesz wdrapać się po rurze i dotrzeć do mechanizmu lampy nad basenem (czerwone 11 na mapie) lub na dach budynku gdzie ma odbyć się spotkanie (czerwone 12 na mapie).
Trutka na szczury, klucz francuski.

11Mechanizm lampy nad basenem
Możesz użyć korby żeby spuścić lampę do basenu (czerwone 8 na mapie) gdy ustawi się obok Kong Tuo-Kwang.
Możesz tędy podróżować między kawiarnią (czerwone 10 na mapie) i dachem gdzie ma odbyć się spotkanie (czerwone 12 na mapie).

12Miejsce spotkania
Matthieu Mendola i Kong Tuo-Kwang mogą się tu spotkać, ale dopiero po tym jak doprowadzisz Mendolę w stroju ochroniarza. Na dach możesz dotrzeć w stroju ochroniarza lub od strony kawiarni (wspinaczka po dachach - czerwone 11 na mapie).
Możesz sabotować lampę gazową i użyć trucizny na fajce Shisha, ale wcześniej odwróć uwagę ochroniarza.
Trutka na szczury

13Punkt snajperski 1
Możesz z tego miejsca użyć karabinu snajperskiego, by zabić Kong Tuo-Kwanga.

14Trutka na szczury

15Skrytka Agencji
Jedyna skrytka dostępna w tej misji. Warto tu dostarczyć karabin snajperski.

16Punkt snajperski 2
Możesz z tego miejsca użyć karabinu snajperskiego, by zabić Matthieu Mendolę (opcjonalnie oddaj strzał z dachu ze skrytką Agencji). Na dach ten możesz dotrzeć od strony sklepu z dywanami lub od strony skrytki (odrobina wspinaczki).
Łom.

17Główne wejście do budynku
Na dachu tego budynku ma odbyć się spotkanie Matthieu Mendoli i Kong Tuo-Kwanga. Użyj stroju ochroniarza.

18Tylne wejście do budynku
Na dachu tego budynku ma odbyć się spotkanie Matthieu Mendoli i Kong Tuo-Kwanga. Drzwi są zamknięte - zaczekaj na odejście kobiety i użyj wytrycha (kobietę możesz też otruć).

19Chory ochroniarz
Możesz go łatwo wyeliminować i zdobyć jego strój (uważaj wtedy jednak na jego kolegę).

1Miejsce startu
Jedyne dostępne miejsce rozpoczęcia misji. W okolicy tej podróż po rynku rozpocznie też Matthieu Mendola (jeden z celów misji).

2Kawiarnia
Jej południowa część jest dostępna dla gości. Północny obszar (przebywa tam Kong Tuo-Kwang) jest zarezerwowany dla VIP-ów, którzy muszą okazać zaproszenie.

3Wejście do obszaru dla VIP-ów
Musisz pokazać zaproszenie lub wejść do środka w przebraniu kelnera lub ochroniarza.
Możesz tu zacząć podążać za właścicielem kamienicy do jednego ze sklepów (niebieskie 4 na mapie) gdzie będziesz mógł go zaaatakować i odebrać mu zaproszenie.

4Sklep
Możesz tu zaatakować właściciela kamienicy i odebrać jego zaproszenie do sekcji VIP w kawiarni (niebieskie 3 na mapie). Do sklepu dobrze jest zakraść się odwracając uwagę pracownika alarmem wózka widłowego.
Klucz do drzwi dziedzińca
Możesz go użyć żeby dotrzeć do obszaru z właścicielem kamienicy.

5Pomieszczenie dla personelu
Możesz do niego dotrzeć używając łomu, wytrycha lub odnajdując klucz do Shisha cafe. Klucz jest w posiadaniu jednego z ochroniarzy (niebieskie 9 na mapie) i odnajdziesz go też w barze (zielone 4 na mapie).
Nieużywane przebranie kelnera, notatka ochroniarza (jest przy tylnych drzwiach), śrubokręt.

6Generator
Możesz go wyłączyć żeby odwrócić uwagę sprzedawcy na stoisku ze ślimakami (czerwone 2 na mapie). Jeśli nie chcesz zostać zauważony to najpierw dotrzyj jednak do wyłącznika prądu dla całej tej części rynku (niebieskie 10 na mapie).

7Rura
Możesz dzięki niej dotrzeć na balkonik ze skrytką Agencji (czerwone 15 na mapie).

8Wejście do sklepu z dywanami
Użyj łomu lub wytrycha (ryzykowne) lub zaczekaj na dobry moment żeby przekraść się za plecami pracownicy sklepu. Możesz dotrzeć na dach (niebieskie 9 na mapie) gdzie jest ochroniarz z kluczem do kawiarni.
Jeden z pracowników ma przy sobie klucz do sklepu.

9Ochroniarz z kluczem do Shisha Cafe
Możesz zabić ochroniarza i sprzedawcę lub odciągnąć ochroniarza rzucanymi przedmiotami. Klucza możesz użyć do otwarcia drzwi do pomieszczenia personelu w kawiarni (niebieskie 5 na mapie).

10Wyłącznik oświetlenia rynku
Możesz użyć tego przełącznika żeby zapewnić sobie bezproblemowe wyłączenie generatora na rynku (niebieskie 6 na mapie).

11Wyłącznik światła
Możesz użyć wyłącznika żeby odwrócić uwagę majstra pracującego przy budce telefonicznej (czerwone 4 na mapie). Skorzystaj najlepiej ze stroju majstra (zielone 7 na mapie) żeby nie zaalarmować okolicy. Po tym jak majster odejdzie od budki możesz ją sabotować.

12Miejsca zakończenia misji

13Furgonetka
Możesz jej użyć do zakończenia misji, ale musisz mieć do niej klucze (zielone 2 na mapie).

1Klucz francuski

2Kluczyki do samochodu
Pojazd jest zaparkowany w południowej części mapy (niebieskie 13 na mapie) i możesz go użyć do ucieczki po ukończeniu misji.

3Zaproszenie VIP
Dotrzyj do tego obszaru od zachodu, przeskocz nad murkiem i ukradnij zaproszenie gdy kelnerzy będą stali tyłem do Agenta 47.

4Bar
Odnajdziesz tu klucz do Shisha Cafe i monety.

5Strój sklepikarza
Jest on w przyczepie.

6Łom

7Nieużywany strój majstra
Jest on w pomieszczeniu gospodarczym i najlepiej je otworzyć z użyciem klucza (czerwone 4 na mapie).
Śrubokręt.

Legenda Hitman - M10 Marrakesz: Dom zbudowany na piasku

Lokacje na mapie

Ważne przedmioty na mapie

Lokacje związane z zabójstwami

Powyższa mapa prezentuje obszar działań misji zatytułowanej "Dom zbudowany na piasku" ("A House Built on Sand"). Jest to jeden z dwóch nowych kontraktów zarezerwowanych dla dodatkowego letniego epizodu gry Hitman. Akcja misji "Dom zbudowany na piasku" rozgrywa się w Marrakeszu w Maroku i miasto to Agent 47 miał już okazję odwiedzić w trzecim głównym epizodzie pierwszego sezonu gry.

Mapa w nowym kontrakcie jest zmodyfikowana. Tym razem koncentruje się na bardzo rozległym rynku, na środku którego znajduje się kawiarnia Shisha Cafe. Dwie najważniejsze lokacje ze wspomnianego wcześniej głównego epizodu - szkoła oraz budynek ambasady - są w tej misji niedostępne. Po wszystkich pozostałych obszarach możesz się nadal przemieszczać, aczkolwiek położenie niemal wszystkich ważnych obiektów zostało zmienione.

W opisywanym zadaniu Agent 47 musi zamordować Matthieu Mendolę oraz Kong Tuo-Kwanga. Dodatkowo wymagane jest pozyskanie tajnych dokumentów, które są w posiadaniu Mendoli i pojawią się na ziemi w miejscu, w którym zostanie on zamordowany. Ważną informacją jest to, że do planowanego spotkania pomiędzy Mendolą i Kwangiem nie dojdzie dopóki nie "pomożesz" Mendoli w dotarciu do miejsca, w którym ma się ono odbyć. Jest to spore ułatwienie, gdyż na spokojnie będziesz mógł zapoznać się z mapą i z trasami podróży celów. Mendolę i Kwanga możesz zabić w zupełnie innych częściach mapy lub przygotować na nich jakąś pułapkę już po tym jak dojdzie do spotkania między nimi. Na kolejnych stronach poradnika znajdują się dokładniejsze omówienie obszaru misji oraz zestawienie najlepszych technik eliminacji obu celów misji.

Przygotowania do misji

Jednym z najważniejszych przedmiotów do zabrania na tę misję jest śmiertelna trucizna. Może ci ona pomóc w pozbyciu się obu celów misji, a na mapie odnajdziesz jedynie "zwykłe" trutki na szczury. Możesz też rozważyć zaopatrzenie się w wytrych i pozwoli ci to między innymi na szybkie dotarcie do pomieszczenia dla personelu w kawiarni (M10,5) bez konieczności odnajdywania stosownego klucza.

W misji "Dom zbudowany na piasku" dostępna jest tylko jedna skrytka Agencji, która znajduje się na dachu budynku w zachodniej części rynku (M10,15). Dobrym pomysłem jest zdecydowanie się na dostarczenie do niej karabinu snajperskiego, choć musisz wiedzieć o tym, że zamordowanie celów misji z wykorzystaniem snajperki będzie wiązało się z koniecznością dotarcia do dobrych miejsc do oddania strzałów.

Opisywane zadanie posiada również tylko jedno miejsce startowe i są to okolice (niedostępnej) ambasady w południowej części mapy (M10,1). Domyślny strój pozwoli ci przemieszczać się po większości mapy, aczkolwiek dotarcie do strefy dla VIP-ów w kawiarni (M10,2) i do miejsca planowanego spotkania Mendoli i Kwanga (M10,12) będzie utrudnione. Na mapie znajdują się między innymi nieużywane stroje sklepikarza (M10,5) i majstra (M10,7), choć najlepiej jest dotrzeć od razu do chorego ochroniarza przebywającego w jednej z bocznych alejek (M10,19). Wyeliminowanie ochroniarza nie jest trudnym zadaniem. Założenie jego stroju odblokuje ci dostęp do wspomnianych kilku dodatkowych obszarów dostępnych tylko dla osób o specjalnych uprawnieniach.

Informacje na temat misji

Cele misji to Matthieu Mendola oraz Kong Tuo-Kwang. Osoby te mają się spotkać na dachu jednego z budynków na rynku (M10,12), aczkolwiek do spotkania nie dojdzie dopóki nie poczynisz odpowiednich starań. Matthieu Mendola domyślnie będzie zajęty podróżowaniem po różnych częściach rynku, zatrzymując się między innymi przy straganie ze ślimakami (M10,2), budce telefonicznej (M10,4) i siedzibie wróżbity (M10,5). Kong Tuo-Kwang będzie z kolei cały czas przebywał w strefie dla VIP-ów w kawiarni Shisha Cafe (M10,3) i będzie między innymi korzystał tam z fajki (M10,7) oraz odwiedzał pomieszczenie z lampą naftową (M10,9). Szczegółowe informacje na temat "planów podróży" obu celów misji znajdują się na kolejnej stronie poradnika.

Poziom trudności: "Dom zbudowany na piasku" to etap o średnim poziomie trudności. Jednym z utrudnień są spore rozmiary mapy Marrakeszu, nawet pomimo tego, że szkoła, ambasada oraz tunel nie są już w niej dostępne. Odnalezienie niektórych przedmiotów fabularnych czy obiektów pomocnych w zaliczeniu zadania może w rezultacie zająć trochę czasu. Sama eliminacja celów nie jest już na szczęście kłopotliwa. Mendolę i Kwanga możesz zabić na wiele różnych sposobów, zarówno bardziej jak i mniej czasochłonnych. Dodatkowym ułatwieniem jest to, że bezproblemowo możesz pozyskać przebranie ochroniarza oraz inne przydatne stroje.