Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Hitman - poradnik do gry

Hitman - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI
Hitman - M1 Freeform Training
Hitman - M1 Freeform Training
Miejsce startu
Na stoliku obok odnajdziesz zdalne ładunki wybuchowe, wytrych i monety.
W budynku po lewej stronie są karabin i strzelba - przydatne tylko jeśli wybierasz agresywny wariant zaliczenia misji.
Stróżówka
Możesz odwrócić uwagę strażnika monetą i przekraść się obok niego lub zaczekać aż powróci na swój posterunek i go ogłuszyć (przebranie ochrony jachtu).
Pomost
Możesz z niego skorzystać jeśli masz założone przebranie.
Zamknięta bramka
Możesz otworzyć bramkę z użyciem wytrychu odnalezionego niedaleko miejsca startu (niebieskie 1 na mapie).
Wjazd dla samochodów
Możesz przedostać się tędy na jacht, ale możesz zostać łatwo zauważony jeśli nie używasz przebrania.
Rusztowanie
Możesz ogłuszyć lub odwrócić uwagę strażnika poprzez wyłączenie generatora, a następnie wspiąć się po rusztowaniu na poziom 1.
Skrzynka z bezpiecznikami
Możesz sabotować skrzynkę i sprowadzić w to miejsce mechanika celem ogłuszenia go i zdobycia jego przebrania.
Obok jest też włącznik alarmu.
Rusztowanie
Możesz skorzystać z rusztowania żeby dotrzeć na poziom 2. Jest to dobry sposób jeśli przebranie nie pozwala ci skorzystać ze schodów.
Kuchnia
Przebywa tu członek załogi, którego możesz ogłuszyć i zdobyć jego przebranie.
Bar
Jeśli masz założone przebranie członka załogi to możesz stanąć przy barze gdzie będziesz ukryty w oczekiwaniu na dalszy rozwój wydarzeń.
Okiennica
Możesz skorzystać z tego przejścia żeby przedostać się do kwatery Rittera.
Motorówka
Możesz jej użyć do opuszczenia obszaru misji po zabiciu Rittera.
Śmigłowiec
Możesz go użyć do opuszczenia obszaru misji po zabiciu Rittera.
Pan Norfolk
Stoi on niedaleko pomostu prowadzącego na jacht. Możesz go odciągnąć od jachtu z pomocą rzucanych obiektów (np. monet) i następnie go ogłuszyć i założyć jego strój. Zagwarantuje ci to pełny dostęp do jachtu i możliwość spotkania się z Ritterem w jego prywatnej kwaterze po odbyciu z nim rozmowy.
Przebranie mechanika
Przebranie leży na skrzyni. Jest ono w polu widzenia mechanika i możesz odwrócić jego uwagę lub go ogłuszyć.
Przebranie członka załogi
Przebranie leży na krześle.
Trutka na szczury
Możesz jej użyć do zatrucia Rittera na poziomie 2 (czerwone 2 na mapie).
Łom
Możesz go użyć do spuszczenia tratwy ratunkowej (czerwone 4 na mapie) w celu pozbycia się Rittera w zaaranżowanym wypadku.
Kwatera Rittera
Możesz w dowolny sposób zabić Rittera gdy przebywa w tym miejscu i stoi przy biurku. Do kwatery przedostań się wchodząc przez otwartą okiennicę (niebieskie 11 na mapie).
Po wykonanym zabójstwie możesz schować ciało Rittera w sypialni.
Kieliszek z winem
Podejdź do stolika, przy którym siedzi kobieta i wsyp do kieliszka trutkę na szczury (skorzystaj z przebrania członka załogi). Trutkę możesz znaleźć na poziomie 0 (zielone 3 na mapie).
Ritter po napiciu się wina uda się do toalety (czerwone 3 na mapie) i tam możesz go zabić.
Toaleta
Ritter zjawi się tu po wypiciu zatrutonego wina (czerwone 2 na mapie). Możesz wejść za nim do toalety lub ukryć się w szafce i zaczekać aż się pojawi. Zabij go w dowolny sposób i schowaj w szafce jego ciało.
Tratwa ratunkowa
Możesz spuścić tratwę ratunkową na Rittera gdy ustawi się przy stoliku na poziomie 2 (czerwone 2 na mapie). Możesz tego dokonać tylko jeśli dysponujesz łomem (zielone 4 na mapie) lub materiałami wybuchowymi. Dodatkowo pozbądź się wcześniej strażnika patrolującego lądowisko.
Pomost
Możesz z niego skorzystać jeśli masz założone przebranie.
Powiększ mapę

Mapa lokacji [M1] | Swobodny trening | Solucja Hitman poradnik Hitman

Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019

Lokacje na mapie

Miejsce startu
Na stoliku obok odnajdziesz zdalne ładunki wybuchowe, wytrych i monety.
W budynku po lewej stronie są karabin i strzelba - przydatne tylko jeśli wybierasz agresywny wariant zaliczenia misji.

Stróżówka
Możesz odwrócić uwagę strażnika monetą i przekraść się obok niego lub zaczekać aż powróci na swój posterunek i go ogłuszyć (przebranie ochrony jachtu).

Pomost
Możesz z niego skorzystać jeśli masz założone przebranie.

Zamknięta bramka
Możesz otworzyć bramkę z użyciem wytrychu odnalezionego niedaleko miejsca startu (niebieskie 1 na mapie).

Wjazd dla samochodów
Możesz przedostać się tędy na jacht, ale możesz zostać łatwo zauważony jeśli nie używasz przebrania.

Rusztowanie
Możesz ogłuszyć lub odwrócić uwagę strażnika poprzez wyłączenie generatora, a następnie wspiąć się po rusztowaniu na poziom 1.

Skrzynka z bezpiecznikami
Możesz sabotować skrzynkę i sprowadzić w to miejsce mechanika celem ogłuszenia go i zdobycia jego przebrania.
Obok jest też włącznik alarmu.

Rusztowanie
Możesz skorzystać z rusztowania żeby dotrzeć na poziom 2. Jest to dobry sposób jeśli przebranie nie pozwala ci skorzystać ze schodów.

Kuchnia
Przebywa tu członek załogi, którego możesz ogłuszyć i zdobyć jego przebranie.

Bar
Jeśli masz założone przebranie członka załogi to możesz stanąć przy barze gdzie będziesz ukryty w oczekiwaniu na dalszy rozwój wydarzeń.

Okiennica
Możesz skorzystać z tego przejścia żeby przedostać się do kwatery Rittera.

Motorówka
Możesz jej użyć do opuszczenia obszaru misji po zabiciu Rittera.

Śmigłowiec
Możesz go użyć do opuszczenia obszaru misji po zabiciu Rittera.

Pan Norfolk
Stoi on niedaleko pomostu prowadzącego na jacht. Możesz go odciągnąć od jachtu z pomocą rzucanych obiektów (np. monet) i następnie go ogłuszyć i założyć jego strój. Zagwarantuje ci to pełny dostęp do jachtu i możliwość spotkania się z Ritterem w jego prywatnej kwaterze po odbyciu z nim rozmowy.

Ważne przedmioty na mapie

Przebranie mechanika
Przebranie leży na skrzyni. Jest ono w polu widzenia mechanika i możesz odwrócić jego uwagę lub go ogłuszyć.

Przebranie członka załogi
Przebranie leży na krześle.

Trutka na szczury
Możesz jej użyć do zatrucia Rittera na poziomie 2 (czerwone 2 na mapie).

Łom
Możesz go użyć do spuszczenia tratwy ratunkowej (czerwone 4 na mapie) w celu pozbycia się Rittera w zaaranżowanym wypadku.

Sugerowane miejsca zabójstw

Kwatera Rittera
Możesz w dowolny sposób zabić Rittera gdy przebywa w tym miejscu i stoi przy biurku. Do kwatery przedostań się wchodząc przez otwartą okiennicę (niebieskie 11 na mapie).
Po wykonanym zabójstwie możesz schować ciało Rittera w sypialni.

Kieliszek z winem
Podejdź do stolika, przy którym siedzi kobieta i wsyp do kieliszka trutkę na szczury (skorzystaj z przebrania członka załogi). Trutkę możesz znaleźć na poziomie 0 (zielone 3 na mapie).
Ritter po napiciu się wina uda się do toalety (czerwone 3 na mapie) i tam możesz go zabić.

Toaleta
Ritter zjawi się tu po wypiciu zatrutonego wina (czerwone 2 na mapie). Możesz wejść za nim do toalety lub ukryć się w szafce i zaczekać aż się pojawi. Zabij go w dowolny sposób i schowaj w szafce jego ciało.

Tratwa ratunkowa
Możesz spuścić tratwę ratunkową na Rittera gdy ustawi się przy stoliku na poziomie 2 (czerwone 2 na mapie). Możesz tego dokonać tylko jeśli dysponujesz łomem (zielone 4 na mapie) lub materiałami wybuchowymi. Dodatkowo pozbądź się wcześniej strażnika patrolującego lądowisko.

Legenda Hitman - M1 Freeform Training

Lokacje na mapie

Ważne przedmioty na mapie

Sugerowane miejsca zabójstw

Mapa lokacji - M1

Powyższa mapa prezentuje obszar działań dostępny podczas rozgrywania wolnego treningu (Freeform Training) gry Hitman. Tak jak w przypadku poprzedniego etapu głównym celem misji jest zamordowanie Kalvina Rittera, przy czym tym razem Agent 47 dysponuje pełną swobodą doboru metody infiltracji jachtu oraz dokonania zabójstwa. Na kolejnych stronach poradnika znajdują się bardziej szczegółowe informacje jak można tego dokonać.

Informacje na temat misji

Cel misji to Kalvin Ritter i przebywa on na poziomie 2 jachtu. Podróżuje on pomiędzy swoją kwaterą (M1,1) oraz barem gdzie zatrzymuje się przy jednym ze stolików (M1,2). Najlepiej wkroczyć do działania gdy znajdzie się w jednym z tych dwóch miejsc. Uwaga - Nie próbuj atakować Rittera gdy przemieszcza się po pokładzie, bo niemal na pewno zostaniesz wykryty i towarzyszy mu zawsze ochroniarz, który zaatakuje w takiej sytuacji Agenta 47.

Poziom trudności: To bardzo łatwa misja. Przebrania pozwalające na infiltrację jachtu możesz pozyskać bez dodatkowych komplikacji. Rittera możesz pozbyć się po cichu, choć jeśli zdecydujesz się na zaaranżowanie wypadku z jego udziałem musisz zadbać o to żeby nie zostać w międzyczasie przez nikogo zauważonym.

Po wykonanej misji możesz opuścić teren działań korzystając z motorówki znajdującej się przy drewnianej kładce na poziomie 0 (M1,12) lub docierając do śmigłowca znajdującego się na lądowisku na poziomie 3 (M1,13).