Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Hitman - poradnik do gry

Hitman - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Hitman: Hokkaido - Osiągnięcia, Trofea poradnik Hitman

Trochę to zajęło (A Long Time Coming)

Sposób odblokowania: Musisz ukończyć misję Situs Inversus w Hokkaido.

Komentarz: Osiągnięcie otrzymasz niezależnie od tego w jaki sposób pozbędziesz się Yuki Yamazaki i Ericha Sodersa.

Mistrz starego i nowego (Master of Old and New)

Przygotuj zatruty posiłek z wykorzystaniem ryby fugu i podaj go Yuki - Hitman: Hokkaido - Osiągnięcia, Trofea - Hitman - poradnik do gry
Przygotuj zatruty posiłek z wykorzystaniem ryby fugu i podaj go Yuki
Musisz sabotować sztuczną inteligencję, co umożliwi ci użycie robota do zamordowania Sodersa - Hitman: Hokkaido - Osiągnięcia, Trofea - Hitman - poradnik do gry
Musisz sabotować sztuczną inteligencję, co umożliwi ci użycie robota do zamordowania Sodersa

Sposób odblokowania: Musisz zamordować Yuki Yamazaki z użyciem trucizny rybu fugu i Ericha Sodersa z użyciem robota chirurgicznego.

Komentarz: Osiągnięcie to powiązane jest z różnymi metodami zabójstw głównych celów misji. Na potrzeby eliminacji Yuki Yamazaki musisz pozyskać zatrutą rybę fugu, przygotować zatruty posiłek w przebraniu kucharza i nakłonić Yuki do jego spożycia (jest to częścią możliwości o nazwie "Łowczyni emocji"). Jeśli zaś chodzi o Ericha Sodersa, wymagane jest dotarcie do pomieszczenia sztucznej inteligencji KAI, sabotowanie jej i użycie konsoli na piętrze do aktywowania kończyn robota przeprowadzającego operację (jest to częścią możliwości o nazwie "Duch w maszynie"). Oba te warianty zachowania dokładniej opisane zostały w rozdziale z opisem przejścia.

Linia życia (Flatline)

Sposób odblokowania: Musisz spotkać się ze starym znajomym - Hitman: Hokkaido - Osiągnięcia, Trofea - Hitman - poradnik do gry

Sposób odblokowania: Musisz spotkać się ze starym znajomym.

Komentarz: Osiągnięcie to dotyczy uwolnienia Smitha, który jest więziony w jednej z lodówek z kostnicy - pokazuje ją dołączony obrazek. Lodówkę możesz otworzyć na dwa zasadnicze sposoby:

  1. Użyć urządzenia szyfrującego - możesz je odnaleźć w głównym pomieszczeniu monitoringu lub zabrać ze sobą na misję
  2. Użyć nieopisanej karty magnetycznej - znajduje się ona w biurze dyrektora na najwyższym piętrze szpitala

Osiągnięcie zdobędziesz tuż po oswobodzeniu Smitha, przy czym warto wykorzystać to, że możesz zabrać z lodówki uniwersalny czip RFID pozwalający na otwieranie wszystkich drzwi w klinice (bez konieczności dysponowania odpowiednim przebraniem).

Sensei (The Sensei)

Sposób odblokowania: Musisz wykorzystać wszystkie możliwości (opportunities) dostępne podczas rozgrywania misji w Hokkaido.

Komentarz: Możliwości to nic innego jak okazje na eliminowanie celów misji na różne sposoby. Ich listę możesz przejrzeć w dowolnym momencie po zatrzymaniu gry i przejściu do odpowiedniej zakładki. Z dość oczywistych względów nie jest możliwe ukończenie ich wszystkich za jednym podejściem. Musisz wielokrotnie przystąpić do zadania w Hokkaido i za każdym razem najlepiej skupić się na doprowadzeniu do końca jednej wybranej okazji (ewentualnie dwóch jeśli dotyczą one różnych celów i wzajemnie się nie wykluczają). Wskazówki odnośnie eliminowania głównych celów misji na różne sposoby znajdują się w rozdziale z opisem przejścia.

Eskalacja Hokkaido (Hokkaido Escalated)

Sposób odblokowania: Musisz ukończyć piąty poziom trybu Eskalacji w Hokkaido.

Komentarz: W eskalacjach Agent 47 stawiany jest przed coraz bardziej skomplikowanymi wyzwaniami dotyczącymi realizacji zabójstw. Hokkaido ma tylko jedną dostępną eskalację.

Podpowiedzi do zaliczenia eskalacji w Hokkaido (The Meiko Incarnation):

  1. Poziom 1 - Zabij dyrektora Akirę Nakamurę w dowolny sposób, np. wsypując śmiertelną truciznę do jego posiłku (skorzystaj z przebrania kucharza) lub wstrzykując mu ją niespostrzeżenie z pomocą strzykawki.
  2. Poziom 2 - Agent 47 musi wykraść zawartość sejfu i zamordować Akirę Nakamurę w czasie krótszym niż 60 sekund od momentu dokonania kradzieży. Sejf jest w sypialni na poziomie 0 (M9,11) i możesz otworzyć drzwi do niej (przyda ci się urządzenie szyfrujące) lub zejść po rynnie i przejść przez okno. Do otwarcia sejfu z diamentami potrzebny jest łom, wytrych lub klucz od strażnika z pomieszczenia z pigułkami (M9,12). Licznik wystartuje po zabraniu diamentów. Ponownie użyj trucizny w formie strzykawki. Jeśli planujesz zatruć posiłek to skorzystaj z trutki na szczury, zaczekaj aż Nakamura zacznie go spożywać i już po zabraniu diamentów dopadnij dyrektora w toalecie.
  3. Poziom 3 - Poziom ten dodaje wymogi zamordowania celów w misji z użyciem katany, shurikenów lub w wypadkach i dobrze jest zabrać ze sobą na misję shurikeny. Oprócz dyrektora musisz też zabić Shoudai Kurosawę, który pracuje w kostnicy. To on powinien zginąć jako pierwszy. Odciągnij drugiego pracownika kostnicy sabotując skrzynkę z bezpiecznikami i wtedy zamorduj Kurosawę. Akirę Nakamurę również możesz zabić z pomocą shurikena i najlepiej go użyć po tym jak otruty dyrektor dotrze do toalety.
  4. Poziom 4 - Na tym poziomie pojawia się kilka mniejszych utrudnień. Postaraj się poddusić i schować ciało strażnika pilnującego pomieszczenia z sejfem. Oprócz tego musisz uważać na ochroniarza z kostnicy i sabotować skrzynkę z bezpiecznikami gdy opuści pomieszczenie z celem misji lub wyeliminować go gdy pojawi się w pomieszczeniu z piecami krematoryjnymi.
  5. Poziom 5 - Ten poziom wymusza użycie stroju wojownika ninja (możesz rozpocząć misję używając tego stroju) lub motocyklisty, który jest w kostnicy (M9,7). Niezależnie od wybranego przebrania najpierw zajmij się zamordowaniem Shoudai Kurosawy. Pozbądź się strażnika pilnującego pomieszczenia z sejfem i załóż chwilowo jego przebranie. Dotrzyj do kuchni, przebierz się za kucharza i zatruj posiłek Akiry Nakamury w restauracji. Powróć na dół, załóż ponownie przebranie motocyklisty i zaatakuj dyrektora gdy będzie szedł do toalety na poziomie 0 (jest to duża zmiana - wcześniej odwiedzał toaletę na poziomie 1).

Przyszedłem przygotowany (Come Prepared)

Sposób odblokowania: Musisz wybrać alternatywne miejsce rozpoczęcia misji w Hokkaido i skorzystać z dostawy Agencji żeby przemycić na teren misji jakiś przedmiot.

Komentarz: Obie wymienione wyżej opcje stają się dostępne dopiero po awansowaniu na wyższe poziomy mistrzostwa (rangi). Postaraj się co najmniej raz ukończyć misję w Hokkaido na "standardowych zasadach" i dopiero wtedy sprawdź czy możesz skorzystać z wyboru miejsca startowego i opcji dostawy sprzętu.

Sajonara (Sayonara)

Sposób odblokowania: Musisz osiągnąć dwudziesty poziom mistrzostwa w Hokkaido.

Komentarz: Na kolejne poziomy mistrzostwa (rangi) możesz awansować dzięki zaliczaniu różnorakich wyzwań powiązanych z misją w Hokkaido. Dotyczą one między innymi eliminowania celów misji na różne sposoby, odnajdywania unikalnych przedmiotów przydatnych w realizacji zabójstw czy rozpoczynania misji w innych miejscach. Nie musisz zaliczać wszystkich dostępnych wyzwań żeby awansować na 20 rangę (gra informuje o niej m.in. po ukończeniu misji), tak więc wybieraj w pierwszej kolejności te wyzwania, które najbardziej ci odpowiadają.

Uwaga - O najwyższy poziom mistrzostwa warto powalczyć nie tylko dla samego osiągnięcia. Odblokowuje on też możliwość zabierania ze sobą na misję elementów wyposażenia Agenta 47 (na niższych poziomach musisz zdobywać przedmioty w trakcie misji lub dostarczać pojedyncze obiekty do skrytek Agencji).