Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Hitman - poradnik do gry

Hitman - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Cele misji i i dotarcie do strefy VIP-ów | Marrakesz - Dom z piasku poradnik Hitman

Ostatnia aktualizacja: 7 lutego 2017

Misja "Dom zbudowany na piasku" rozgrywa się na stosunkowo dużej mapie, którą dobrze byłoby ponownie zbadać, gdyż od czasu zaliczenia trzeciego głównego epizodu sporo się na niej zmieniło. Postaraj się dobrze poznać trasy podróży obu celów misji, zwłaszcza że do spotkania pomiędzy Mendolą i Kwangiem nie dojdzie dopóki sam nie posuniesz spraw do przodu. Najbardziej kłopotliwa jest infiltracja strefy dla VIP-ów w kawiarni, aczkolwiek możesz tu skorzystać z którejś z opisanych poniżej Możliwości (Opportunities).

Obszary odwiedzane przez Matthieu Mendolę

Możesz poświęcić trochę czasu na śledzenie Mendoli i poznać lepiej jego plan dnia - Cele misji i i dotarcie do strefy VIP-ów | Marrakesz - Dom z piasku - Hitman - poradnik do gry
Możesz poświęcić trochę czasu na śledzenie Mendoli i poznać lepiej jego plan dnia

Matthieu Mendola w momencie rozpoczęcia misji znajduje się w bardzo niewielkiej odległości od Agenta 47 (M10,1). Wyruszy on następnie na północ i do czasu spotkania się z Kong Tuo-Kwangiem (pamiętaj, że nie dojdzie do niego dopóki mu w tym nie pomożesz) będzie odwiedzał te same miejsca na mapie. Oto ich zestawienie w kolejności odwiedzania ich:

  • Południowa część kawiarni Shisha Cafe (M10,1) - Możesz tu zamordować Mendolę zrzucając na niego duży neon.
  • Stragan ze ślimakami (M10,2) - Mendola skosztuje ślimaka dopiero przy drugiej wizycie na straganie (i później już przy każdej kolejnej). Możesz odpowiednio wcześniej użyć trucizny na ślimakach.
  • Stragan z przyprawami (M10,3) - Mendola skosztuje przypraw dopiero przy drugiej wizycie na straganie (i później już przy każdej kolejnej). Możesz odpowiednio wcześniej użyć trucizny na przyprawach.
  • Budka telefoniczna (M10,4) - Mendola będzie dopytywał się majstra kiedy ten zakończy naprawiać telefon. Możesz odwrócić uwagę majstra i sabotować budkę żeby Mendola po ponownym dotarciu do niej został porażony prądem. W pobliżu jest też przedłużacz, który można uszkodzić, ale po doprowadzeniu do pojawienia się wyładowań musiałbyś użyć obiektu do rzucania żeby nakłonić cel misji do zbliżenia się do sabotowanego obiektu.
  • Sklep z lampami - Nie ma tu żadnej okazji do ataku.
  • Siedziba wróżbity (M10,5) - Mendola pragnie wysłuchać przepowiedni. Możesz odpowiednio wcześniej odwrócić uwagę wróżbity, przejąć jego tożsamość i zamordować Mendolę gdy ten usiądzie przy stoliku ze szklaną kulą.
  • Zachodnia uliczka - Mendola zatrzyma się na chwilę przy lustrze. Nie ma tu żadnej okazji do bezpośredniego ataku. Możesz natomiast mniej więcej w tym momencie przygotowywać się do ataku snajperskiego (M10,16).

Przedostanie się do strefy dla VIP-ów z użyciem zaproszenia - możliwość Zapłata za czynsz

Właściciela kamienicy po raz pierwszy spotkasz przy wejściu do strefy dla VIP-ów - Cele misji i i dotarcie do strefy VIP-ów | Marrakesz - Dom z piasku - Hitman - poradnik do gry
Właściciela kamienicy po raz pierwszy spotkasz przy wejściu do strefy dla VIP-ów

Wejścia do strefy dla VIP-ów w kawiarni Shisha Cafe (M10,3) pilnują ochroniarze i wpuszczają jedynie osoby dysponujące zaproszeniem. Jeśli chcesz zaliczyć Możliwość (Opportunity) o nazwie "Zapłata za czynsz" to zwróć uwagę na przebywającego tu właściciela kamienicy. Możesz zacząć go śledzić, dzięki czemu odnotujesz, że dotrze on do jednego z budynków we wschodniej części mapy (M10,4) (jest to ten sam budynek, w którym w głównym epizodzie używałeś tunelu żeby dotrzeć do ambasady). Wejścia do tego budynku pilnuje jeden ze sklepikarzy, ale możesz odwrócić jego uwagę np. załączając alarm zaparkowanego obok wózka widłowego.

Zakradnij się do sklepu i otwórz drzwi z pomocą klucza z lady - Cele misji i i dotarcie do strefy VIP-ów | Marrakesz - Dom z piasku - Hitman - poradnik do gry
Zakradnij się do sklepu i otwórz drzwi z pomocą klucza z lady

Uważaj na pracownicę z pierwszego pomieszczenia sklepu. Nie musisz jej zabijać, bo możesz unikać wykrycia przez nią umiejętnie chowając się za ladą i innymi dużymi obiektami. Na ladzie leży klucz do drzwi dziedzińca i warto go zabrać, bo dzięki temu bezproblemowo otworzysz drzwi na podwórze. Po dotarciu w to miejsce pozbądź się w dowolny sposób właściciela kamienicy i zabierz jego zaproszenie VIP.

Możesz przekraść się za plecami kelnerów i szybko zabrać zaproszenie - Cele misji i i dotarcie do strefy VIP-ów | Marrakesz - Dom z piasku - Hitman - poradnik do gry
Możesz przekraść się za plecami kelnerów i szybko zabrać zaproszenie

Zaproszenie VIP możesz też odnaleźć w południowej części kawiarni i jest ono mianowicie w miejscu, w którym kelnerzy obsługują gości (M10,3). Tylko pozornie jest ono niedostępne, gdyż możesz zbliżyć się do tego obszaru z zachodu, przeskocz przez mały murek i ukraść zaproszenie gdy pracownicy będą odwróceni w inną stronę. W taki sam sposób ucieknij też z tego miejsca.

Niezależnie jak zdobyłeś zaproszenie pokaż je ochroniarzom. Wpuszczą Cię oni na teren strefy dla VIP-ów (bez przeszukania).

Uwaga - Jeśli pozyskałeś strój kelnera lub ochroniarza to nie musisz rozglądać się za zaproszeniem.

Przedostanie się do strefy dla VIP-ów z użyciem klucza na zaplecze - możliwość Wypad na zakupy

Zaczekaj na dobry moment na zakradnięcie się do sklepu - Cele misji i i dotarcie do strefy VIP-ów | Marrakesz - Dom z piasku - Hitman - poradnik do gry
Zaczekaj na dobry moment na zakradnięcie się do sklepu

Innym sposobem na dotarcie do strefy dla VIP-ów jest wejście w posiadanie klucza do kawiarni. Niedaleko wschodnich drzwi (M10,5) możesz odnaleźć notatkę ochroniarza, która może Cię na niego nakierować, ale jej przeczytanie jest w pełni opcjonalne.

Dotrzyj do wejścia do sklepu z dywanami (M10,8) i zaczekaj aż przebywające tu osoby zakończą rozmowę. Jedna z pracownic otworzy na chwilę drzwi do budynku. Ustaw się blisko niej i przebiegnij przez otwarte drzwi gdy będzie oddalała się od tego miejsca. Jeśli nie zdążysz to zaczekaj na kolejną okazję lub użyj np. wytrycha, choć musiałbyś się upewnić, że nie zostaniesz zauważony.

Zabij ochroniarza lub odciągnij go od sprzedawcy z pomocą rzuconego obiektu - Cele misji i i dotarcie do strefy VIP-ów | Marrakesz - Dom z piasku - Hitman - poradnik do gry
Zabij ochroniarza lub odciągnij go od sprzedawcy z pomocą rzuconego obiektu

Udaj się na piętro gdzie odnajdziesz ochroniarza rozglądającego się za dywanem (M10,9). Jeśli ci się śpieszy to możesz zabić ochroniarza oraz pracownika sklepu, ale lepiej jest użyć jakiegoś obiektu do rzucania żeby odciągnąć go w inne miejsce i tam po cichu zaatakować. Niezależnie jak się zachowałeś odszukaj na ziemi obok ciała ochroniarza klucz do Shisha Cafe. Możesz udać się z nim do tylnych drzwi kawiarni (M10,5).

Do strefy dla VIP-ów możesz też przedostać się w alternatywny sposób - Cele misji i i dotarcie do strefy VIP-ów | Marrakesz - Dom z piasku - Hitman - poradnik do gry

Do strefy dla VIP-ów możesz też przedostać się w alternatywny sposób. Musiałbyś mianowicie rozpocząć na dachu budynku gdzie planowane jest spotkanie (M10,12). Mógłbyś tu zejść na pokazany na obrazku niższy dach i następnie przedostać się na górny poziom budynku kawiarni. Tam wystarczy już tylko zjechać po rurze, dzięki czemu znajdziesz się w toalecie strefy dla VIP-ów (M10,10).

Obszary odwiedzane przez Kong Tuo-Kwanga

Kong Tuo-Kwang podróżuje po całej strefie dla VIP-ów - Cele misji i i dotarcie do strefy VIP-ów | Marrakesz - Dom z piasku - Hitman - poradnik do gry
Kong Tuo-Kwang podróżuje po całej strefie dla VIP-ów

Kong Tuo-Kwang do momentu otrzymania informacji o konieczności udania się na spotkanie z Mendolą będzie pozostawał przez cały czas w strefie dla VIP-ów kawiarni Shisha Cafe (M10,3). Także i on podróżuje pomiędzy kilkoma miejscami:

  • Pomieszczenie z fajką shisha (M10,7) - Możesz użyć trucizny na fajce i można tego dokonać nawet grając bez przebrania.
  • Basen (M10,8) - Kwang zatrzymuje się na chwilę przy basenie. Możesz podnieść w nim poziom wody i następnie zrzucić lampę żeby śmiertelnie porazić prądem cel misji.
  • Pomieszczenie z lampą naftową (M10,9) - Wstęp ma tam tylko personel, tak więc musisz używać stroju kelnera lub ochroniarza. Możesz w tym miejscu doprowadzić do wycieku gazu, by Kwang zginął w eksplozji.
  • Toaleta (M10,10) - Kong Tuo-Kwang domyślnie zatrzymuje się tylko przy lustrze obok toalety. Jeśli chcesz żeby wszedł do toalety to musisz użyć trutki na fajce shisha i po tym jak dotrze na miejsce będziesz mógł go utopić.