Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Wiedźmin 2: Zabójcy Królów - poradnik do gry

Wiedźmin 2: Zabójcy Królów - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Z drżącym sercem (kroki 1 - 4) | Akt 2 - Iorweth - zadania poboczne w Wiedźmin 2 poradnik Wiedźmin 2: Zabójcy Królów

Z drżącym sercem

Zleceniodawca: Eleyas (M15, 6)

Uwaga! Eleyas pojawi się pod karczmą dopiero po wykonaniu zadania Narada wojenna.

Uwaga! Zadanie możesz wykonać tylko przed ukończeniem zadania Królewska krew.

Krok 1: Idź do spalonej wioski

Z zadaniem powiązana jest kartka na tablicy ogłoszeń Śledczy poszukiwany - Z drżącym sercem (kroki 1 - 4) | Akt 2 - Iorweth - zadania poboczne w Wiedźmin 2 - Wiedźmin 2: Zabójcy Królów - poradnik do gry

Z zadaniem powiązana jest kartka na tablicy ogłoszeń "Śledczy poszukiwany!". Od elfa dowiesz się, że z miasta zaczynają znikać ludzie i są odnajdywane ich zwłoki. Dopytaj się, gdzie znaleziono ciała oraz gdzie je pochowano. Podróż do spalonej wioski nie jest konieczna, ale warto odwiedzić to miejsce. Udaj się w stronę bramy zachodniej (M15, 7), wyjdziesz nią do Doliny Pontaru. Nieopodal znajdziesz spaloną wioskę (M13, 2), tam zostaniesz zaatakowany przez upiory. Geralt poczuje również swąd siarki - pierwsze co przyszło bohaterowi do głowy to obecność sukkuba. Niestety poza zapachem nic innego tu nie ma, należy udać się do katakumb.

Krok 2: Zbadaj zwłoki w krasnoludzkich katakumbach

Uwaga! Nim udasz się do katakumb, warto wcześniej zakupić narzędzia chirurgiczne, aby nie biegać dwukrotnie. Zakupisz je u Felicji Cori (M15, 17).

Wyjdź z Vergen przez północna bramę (M15, 8) - Z drżącym sercem (kroki 1 - 4) | Akt 2 - Iorweth - zadania poboczne w Wiedźmin 2 - Wiedźmin 2: Zabójcy Królów - poradnik do gry

Wyjdź z Vergen przez północna bramę (M15, 8). Przejdź całkowicie na prawo, gdzie przekroczysz rzekę, a następnie udaj się na północ. Uważaj na ogromne stado nekkerów żyjących w okolicach bagien. Dotrzesz w końcu do krasnoludzkich katakumb (M13, 14). Wewnątrz natkniesz się niejednokrotnie na ściany, które możesz zniszczyć znakiem Aard, a także na sporo ciał (M17, !) - jeśli je odkryjesz, pojawią się upiory (M17, !).

Zniszcz jedną ze ścian (M18, 2) przy pomocy znaku Aard i przejdź dalej - Z drżącym sercem (kroki 1 - 4) | Akt 2 - Iorweth - zadania poboczne w Wiedźmin 2 - Wiedźmin 2: Zabójcy Królów - poradnik do gry

Zniszcz jedną ze ścian (M18, 2) przy pomocy znaku Aard i przejdź dalej. W kolejnym pomieszczeniu znajdziesz kilka zwłok - warto przyglądnąć się jednym, przy których pali się świeczka (M18, 3). Dokładnie przyjrzyj się całemu ciału, a szczególnie ramionom. Jeśli posiadasz narzędzia chirurgiczne, będziesz w stanie wyciągnąć z nich kawałek metalu. Kiedy zaś zerkniesz na plecy, zauważysz leżący pod spodem szkicownik poetycki Jaskra.

Krok 3: Porozmawiaj z Jaskrem o tomiku poezji

Opuść katakumby (M18, 1), po czym powróć do Vergen tą samą drogą, którą przybyłeś - Z drżącym sercem (kroki 1 - 4) | Akt 2 - Iorweth - zadania poboczne w Wiedźmin 2 - Wiedźmin 2: Zabójcy Królów - poradnik do gry

Opuść katakumby (M18, 1), po czym powróć do Vergen tą samą drogą, którą przybyłeś. Swojego przyjaciela znajdziesz w karczmie (M15, 1) siedzącego z krasnoludami. Poproś go o przysługę i wywabienie sukkuba przy pomocy wierszy.

Krok 4: O północy udaj się do spalonej wioski i wywab sukkuba z kryjówki

Przejdź do trybu medytacji i odpocznij, odczekaj do północy - Z drżącym sercem (kroki 1 - 4) | Akt 2 - Iorweth - zadania poboczne w Wiedźmin 2 - Wiedźmin 2: Zabójcy Królów - poradnik do gry

Przejdź do trybu medytacji i odpocznij, odczekaj do północy. Następnie wyjdź z Vergen zachodnią bramą (M15, 7) i udaj się do spalonej wioski (M13, 2). Chwilowo przejmiesz kontrolę nad Jaskrem, a Twoim zadaniem będzie ułożyć piosenkę z dostępnych zdań. Całość musi brzmieć tak:

Uwaga! Masz ograniczony czas na wybieranie strofek.

Gdyby nasze ciała mogły pieść ułożyć

Spytałoby me serce twoje białe dłonie

Czy zechcą je zatrzymać

Gdy mą pierś otworzysz

Po prawidłowym wykonaniu utworu usłyszysz sukkuba. Możesz teraz wybrać:

  • Możesz zejść Jaskrem do sukkuba.
  • Możesz powrócić do Geralta.

Niezależnie co wybierzesz, po chwili przejmiesz kontrolę nad Geraltem.

Biegnij do spalonej wioski (M13, 2), zostaniesz tam zaatakowany przez upiory - Z drżącym sercem (kroki 1 - 4) | Akt 2 - Iorweth - zadania poboczne w Wiedźmin 2 - Wiedźmin 2: Zabójcy Królów - poradnik do gry

Biegnij do spalonej wioski (M13, 2), zostaniesz tam zaatakowany przez upiory. Standardowo nie daj się otoczyć, używaj znaku Quen oraz Yrden. Po wyeliminowaniu zagrożenia wejdź do mieszkania sukkuba. Masz teraz dwie możliwości zakończenia zadania:

  • Postanowisz zabić sukkuba. Decyzja opisana w sekcji Krok 5, Wariant A.
  • Postanowisz wypytać o tajemnicze morderstwa. Decyzja opisana w sekcji Krok 5, Wariant B.