Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Wiedźmin 2: Zabójcy Królów - poradnik do gry

Wiedźmin 2: Zabójcy Królów - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Zapach kadzideł | Akt 1 - zadania poboczne w Wiedźmin 2 Zabójcy Królów poradnik Wiedźmin 2: Zabójcy Królów

Zapach kadzideł

Zleceniodawca: Vencel Pugg (M7, 12)

Krok 1: Zdobądź recepturę trujących kadzidełek

Vencel Pugg przebywa w dolnej części portu, zaczepi Cię, gdy tylko obok niego przejdziesz - Zapach kadzideł | Akt 1 - zadania poboczne w Wiedźmin 2 Zabójcy Królów - Wiedźmin 2: Zabójcy Królów - poradnik do gry

Vencel Pugg przebywa w dolnej części portu, zaczepi Cię, gdy tylko obok niego przejdziesz. Poprosi Cię o zdobycie dla niego pewnej specyficznej receptury od konkretnego sprzedawcy.

Zostaje odblokowane zadanie Sklepik z marzeniami.

Uwaga! Równocześnie z tym zadaniem zostaje odblokowane zadanie poboczne Sklepik z marzeniami, które polega na zamknięciu sklepiku. Jeśli postanowisz je wykonać i uda Ci się zamknąć sklepik, nie będziesz mógł zdobyć receptury. Zamknąć sklep możesz spróbować również po wykonaniu tego zadania. Pamiętaj jednak, że jeśli tego dokonasz, stracisz tym samym jednego z cenniejszych sprzedawców!

Sklepikarzem posiadającym tajemniczą recepturę jest Vilmos Bartok (M7, 13) - Zapach kadzideł | Akt 1 - zadania poboczne w Wiedźmin 2 Zabójcy Królów - Wiedźmin 2: Zabójcy Królów - poradnik do gry

Sklepikarzem posiadającym tajemniczą recepturę jest Vilmos Bartok (M7, 13). Powiedz mu, iż podobno jeden z jego specyfików jest szkodliwy. Mężczyzna zaproponuje Ci fałszywą recepturę w zamian za milczenie oraz odrobinę Orenów. Masz teraz dwie możliwe ścieżki:

  • Zgodzisz się przyjąć fałszywą recepturę. W zależności od dalszych poczynań masz możliwe inne ścieżki, opisane poniżej.
  • Użyjesz zastraszania, aby otrzymać prawdziwą recepturę. W zależności od dalszych poczynań masz możliwe inne ścieżki, opisane poniżej.

Uwaga! Może się zdarzyć, iż próba zastraszania się nie powiedzie - w tym momencie będziesz mógł przyjąć tylko fałszywą recepturę.

Krok 2: Zanieś fałszywą / prawdziwą recepturę uczonemu na przystani

Powróć do uczonego i powiadom go, iż udało Ci się zdobyć recepturę - jeszcze nie ma znaczenia czy prawdziwą czy też nie. Mężczyzna poprosi Cię, by spotkać się pod bramą do miasta, skąd udacie się do laboratorium w celu sprawdzenia prawdziwości receptury.

Krok 3: Spotkaj się z uczonym przy bramie na rynku

Vencel Pugg będzie oczekiwał na Ciebie tuż obok bramy (M7, 20), niestety będziesz musiał dać zasłonić sobie oczy, gdyż lokalizacja laboratorium jest ściśle tajna - Zapach kadzideł | Akt 1 - zadania poboczne w Wiedźmin 2 Zabójcy Królów - Wiedźmin 2: Zabójcy Królów - poradnik do gry

Vencel Pugg będzie oczekiwał na Ciebie tuż obok bramy (M7, 20), niestety będziesz musiał dać zasłonić sobie oczy, gdyż lokalizacja laboratorium jest ściśle tajna. Możesz spróbować postawić na swoim i powiedzieć, że albo sam tam zajdziesz albo rezygnujesz z umowy. Masz możliwe dwie ścieżki:

  • Zgadzasz się zasłonić oczy. Decyzja opisana w sekcji Krok 4, Wariant A.
  • Samemu udajesz się do laboratorium. Decyzja opisana w sekcji Krok 4, Wariant B.

Dodatkowa nagroda 20 XP.

Krok 4, Wariant A: Udaj się do laboratorium z zawiązanymi oczyma

Jeśli zgodzisz się zasłonić oczy zostaniesz pobity i wtrącony do czegoś w rodzaju celi - Zapach kadzideł | Akt 1 - zadania poboczne w Wiedźmin 2 Zabójcy Królów - Wiedźmin 2: Zabójcy Królów - poradnik do gry

Jeśli zgodzisz się zasłonić oczy zostaniesz pobity i wtrącony do czegoś w rodzaju celi. W zależności od tego, czy zdobyłeś prawdziwą czy też fałszywą recepturę Twoje dalsze losy mogą potoczyć się na kilka sposobów:

  1. Zdobyłeś prawdziwą recepturę, zgodzisz się wrócić z zawiązanymi oczyma. W tym przypadku zadanie dobiega końca. Po ukończeniu zadania opuść laboratorium głównym wyjściem (M11, 1) bądź przy pomocy łodzi (M11, 4).
  2. Zdobyłeś prawdziwą recepturę, odmawiasz odprowadzenia na ślepo. Decyzja opisana w sekcji Krok 5.
  3. Zdobyłeś fałszywa recepturę. Decyzja opisana w sekcji Krok 5.

Nagroda: 85 XP

Krok 4, Wariant B: Udaj się do laboratorium samodzielnie

Tylko jeśli nie dasz sobie zasłonić oczu poznasz lokalizację laboratorium i będziesz musiał przemierzyć całą drogę samodzielnie - Zapach kadzideł | Akt 1 - zadania poboczne w Wiedźmin 2 Zabójcy Królów - Wiedźmin 2: Zabójcy Królów - poradnik do gry

Tylko jeśli nie dasz sobie zasłonić oczu poznasz lokalizację laboratorium i będziesz musiał przemierzyć całą drogę samodzielnie. Laboratorium znajduje się daleko na wschodzie, nieopodal rzeki (M8, 15), między gąszczami krzaków.

Będąc wewnątrz jaskini udaj się na jej koniec, gdzie spotkasz Vencela Pugga (M11, 2) - Zapach kadzideł | Akt 1 - zadania poboczne w Wiedźmin 2 Zabójcy Królów - Wiedźmin 2: Zabójcy Królów - poradnik do gry

Będąc wewnątrz jaskini udaj się na jej koniec, gdzie spotkasz Vencela Pugga (M11, 2). Podczas rozmowy zostanie zweryfikowana prawdziwość receptury, w zależności od wyniku testu masz dwie dalsze ścieżki:

  1. Zdobyłeś prawdziwą recepturę. Zadanie dobiega końca. Po ukończeniu zadania opuść laboratorium głównym wyjściem (M11, 1) bądź przy pomocy łodzi (M11, 4).
  2. Zdobyłeś fałszywa recepturę. Decyzja opisana w sekcji Krok 5.
  3. Zdobyłeś prawdziwą recepturę, lecz postanowiłeś nie dać się odprowadzić z zawiązanymi oczyma.
  4. Zdobyłeś fałszywą recepturę (niezależnie od sposobu dotarcia do laboratorium).

Nagroda: 85 XP

Krok 5: Pokonaj napastników

Do walki ze zbirami może dojść w kilku przypadkach - Zapach kadzideł | Akt 1 - zadania poboczne w Wiedźmin 2 Zabójcy Królów - Wiedźmin 2: Zabójcy Królów - poradnik do gry

Do walki ze zbirami może dojść w kilku przypadkach:

Jeśli nie dałeś sobie zawiązać oczu do walki dojdzie po sprawdzeniu autentyczności receptury. Jeśli zaś dałeś sobie zawiązać oczy znajdziesz się w celi. Użyj znaku Aard, aby wyważyć wejście. Teraz szybko i błyskawicznie sięgnij po miecz, który znajdziesz tuż przed sobą.

Po prawej zobaczysz również skrzynię (M11, 3) zawierającą całą Twoją broń - możesz też spróbować dostać się do niej. Jeśli już zdobędziesz oręż musisz zlikwidować wszystkich oponentów.

Przydatny będzie znak Axii, którym przejmiesz władzę nad jednym z przeciwników i będzie on skutecznie ściągał na siebie jednego ze zbirów - Zapach kadzideł | Akt 1 - zadania poboczne w Wiedźmin 2 Zabójcy Królów - Wiedźmin 2: Zabójcy Królów - poradnik do gry

Przydatny będzie znak Axii, którym przejmiesz władzę nad jednym z przeciwników i będzie on skutecznie ściągał na siebie jednego ze zbirów. Pamiętaj o znaku Quen dla własnej ochrony. Po ukończeniu zadania opuść laboratorium głównym wyjściem (M11, 1) bądź przy pomocy łodzi (M11, 4).

Nagroda: 85 XP