Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Wiedźmin 2: Zabójcy Królów - poradnik do gry

Wiedźmin 2: Zabójcy Królów - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Kłopoty z trollem (kroki 4 - 8) | Akt 1 - zadania poboczne w Wiedźmin 2 poradnik Wiedźmin 2: Zabójcy Królów

Krok 4: Dowiedz się, co się stało z trollicą

Głowiąc się nad tym, kto mógłby potrzebować martwej trollicy, warto jest sprawdzić czarodzieja - Kłopoty z trollem (kroki 4 - 8) | Akt 1 - zadania poboczne w Wiedźmin 2 - Wiedźmin 2: Zabójcy Królów - poradnik do gry

Głowiąc się nad tym, kto mógłby potrzebować martwej trollicy, warto jest sprawdzić czarodzieja. Jedynym jakiego poznałeś jest Sheala, znajdziesz ją w pokoju nad karczmą (M7, 3). Na pytanie o użycie głowy trolla jako składnika alchemicznego dowiesz się, że cała głowa nie byłaby alchemiście potrzebna, chyba że jako trofeum.

Uwaga! Sheala pojawia się w pokoju nad karczmą dopiero po ukończeniu zadania Niemoralna propozycja.

Uwaga! Głowę trollicy możesz zdobyć tylko poprzez zwycięstwo z Żegotą w kości, jednak musi to nastąpić przed ukończeniem zadania pobocznego Pokerowa twarzy: Flotsam, w przeciwnym wypadku nie będziesz w stanie zdobyć głowy i tym samym otrzymać od trolla cennego schematu zbroi.

Uwaga! Jeśli ukończyłeś już wcześniej zadanie Pokerowa twarz: Flotsam, nie będziesz w stanie zdobyć głowy trollicy i tym samym języka trolla potrzebnego do zadania Serce Melitele. Aby zdobyć wymagany składnik będziesz więc musiał zabić trolla.

Zejdź do karczmy, znajdziesz tam Zoltana - Kłopoty z trollem (kroki 4 - 8) | Akt 1 - zadania poboczne w Wiedźmin 2 - Wiedźmin 2: Zabójcy Królów - poradnik do gry

Zejdź do karczmy, znajdziesz tam Zoltana. Dowiesz się, że głowa trolla wydaje się być bardzo dobrym trofeum, które ktoś mógłby zawiesić sobie na ścianie. Poszukiwania warto rozpocząć od Bindugi. Nie szukając zbyt długo zauważysz głowę trolla w chacie Żegoty (M7, 8). Na pytanie skąd ją posiada, powie Ci, że zakupił od Dimitra. Co prawda, nie wie gdzie przebywa sam Dimitri, lecz jego ludzie często przesiadują w tawernie.

Krok 5: Porozmawiaj z człowiekiem Dimitra w karczmie

Przejdź w tryb medytacji i odpoczywaj do wieczora - Kłopoty z trollem (kroki 4 - 8) | Akt 1 - zadania poboczne w Wiedźmin 2 - Wiedźmin 2: Zabójcy Królów - poradnik do gry

Przejdź w tryb medytacji i odpoczywaj do wieczora. Następnie udaj się do karczmy (M7, 3) na niższy poziom - tuż przy wejściu po prawej znajdziesz schody. W pomieszczeniu, gdzie odbywają się walki znajdziesz człowieka Dimitra - Dhun, rozmów się z nim na temat trollicy. Mężczyzna nie będzie skory do pomocy, jednak zastraszenie bądź walka na pięści (QTE) pomoże Ci wyciągnąć potrzebne informacje. Dowiesz się, że bandzior odpowiedzialny za zamordowanie trollicy przebywa na cmentarzu.

Krok 6: Odszukaj Dimitra na cmentarzu przy Bindudze

Cmentarz i Dimitra znajdziesz na wschód od Bindugi (M8, 17), gdy tylko podejdziesz bliżej aktywuje się przerywnik filmowy, po którym natychmiast zostaniesz zaatakowany - Kłopoty z trollem (kroki 4 - 8) | Akt 1 - zadania poboczne w Wiedźmin 2 - Wiedźmin 2: Zabójcy Królów - poradnik do gry

Cmentarz i Dimitra znajdziesz na wschód od Bindugi (M8, 17), gdy tylko podejdziesz bliżej aktywuje się przerywnik filmowy, po którym natychmiast zostaniesz zaatakowany. Walka nie powinna sprawić Ci większych problemów. Możesz wspomóc się znakiem Axii i przejąć chwilową kontrolę nad którymś zbirem. Ogłuszaj również przeciwników znakiem Aard, pamiętaj o blokowaniu oraz uskakiwaniu. Po zabiciu wszystkich nie zapomnij ich przeszukać. Dimitri posiada klucz do kryjówki bandytów. Kryjówkę znajdziesz na bagnach, na południowym-wschodzie (M8, 25).

Krok 7: Porozmawiaj z trollem

Możesz teraz powrócić do trolla (M8, 6) i przekazać mu nowinę o śmierci morderców trollicy - Kłopoty z trollem (kroki 4 - 8) | Akt 1 - zadania poboczne w Wiedźmin 2 - Wiedźmin 2: Zabójcy Królów - poradnik do gry

Możesz teraz powrócić do trolla (M8, 6) i przekazać mu nowinę o śmierci morderców trollicy. Otrzymasz nagrodę.

Uwaga! Jeśli udało Ci się zdobyć głowę trollicy możesz ją oddać trollowi, w ramach podziękowań otrzymasz schemat: zbroja łowcy.

Krok 8: Odbierz nagrodę od Choraba

Nie zapomnij udać się również do Choraba (M7, 16) po nagrodę. Początkowo otrzymasz tylko 100 orenów, jednak używając zastraszania bądź perswazji dostaniesz obiecaną całość, czyli drugie tyle. Zadanie dobiega końca.

Nagroda: 125 XP